TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Trance Energy - 31 Januari - Jaarbeurs Utrecht
Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex ID&T loopt zelfs een btje kaarten weg te geven met acties die ze normaal helemaal niet doen. het loopt volgens mij ook niet echt hard idd |
ik heb een kaartje over.. voor 30 euro mag je hem hebben
hmm ik heb er al zin an... morgen ff een opvallend shirtje halen (nee geen wegwerkzaamheidgozershempje) en dan lekker batsen daro!! alleen jammer dat Misja en Mark en Norman tegelijk zijn geprogrammeerd 
eerst een vette preparty met wat zweedse mensen waaronder envio (co-producer van het TE thema) en daarna lekker vroeg naar TE
Misjaaa wel even aanmoedigen natuurlijk.
| quote: |
| Originally posted by ahp2002 ik heb een kaartje over.. voor 30 euro mag je hem hebben |
Voor de liefhebbers.. wegens een Statistiek tentamen op maandag gaat iemand van ons niet mee.
Dus je zou het kaartje over kunnen nemen..
lees ik net dit:
| quote: |
Organisator ID&T heeft teveel kaarten verkocht voor het trancefeest Trance Energy dat morgen gehouden zal worden in de Jaarbeurs in utrecht. De rechtbank in Utrecht vindt dat er maar 26.562 bezoekers mogen komen. Met meer publiek valt de veiligheid van de feestgangers niet te garanderen, zo zegt de rechtbank. Toch is Trance Energy al uitverkocht en dat houdt in dat er 30.000 kaarten verkocht zijn. Ook voorgaande jaren mochten er steeds 30.000 mensen komen. Door een brede spreiding van het publiek over de ruimtes in het beurscomplex was dat volgens de rechtbank ook steeds wel mogelijk. Maar dit jaar is het anders. De optredens zullen zich komend weekeinde meer concentreren rond de grote podia. Volgens de Utrechtse brandweer kunnen niet alle bezoekers de hallen van de Jaarbeurs dan tijdig verlaten op het moment dat er ergens in het complex brand uitbreekt. bron: fok.nl |
Mjah das weer lekker slim he!
Maargoed vorig jaar was ik er ook en heb toen weinig last gehad van overdrukte
Tijd voor een roll-call/meeting organiseren? 
| quote: |
| Originally posted by dj_spare lees ik net dit: hmm hopen dat er niet TEVEEL zijn, want ik heb wel ruimte nodig! :P |
Ik begin er nu echt zin in te krijgen!!!
Eerst een preparty bij mij met o.a. envio, arizona en paul moelands plus een aantal zweedse dames
en heren (20 man totaal)
en rond een uurtje of 21.45 richting jaarbeurs.. wil nog een stukje Misja Helsloot horen, dat wordt echt kicken..
maar ferry op prime time... worden de beste 2 uur natuurlijk weer!
veel plezier @ all
haha ik zal vooral op de mainstage vertoeven, alleen denk ik dat ik wel ff ga haphoeken als johan gielen begint.. 
Zo over een half uurtje op weg, pizzaatje kopen en op weg naar de Jaarbeurs. Heb er zin an!
ik ga over een uurtje of 5 pas weg
maar ik heb er echt wel zin an! 
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Zo over een half uurtje op weg, pizzaatje kopen en op weg naar de Jaarbeurs. Heb er zin an! |
, nog ff en je kan incl. slaapzak 
Zal er rond 23.00u zijn. Ben er alleen nog niet uit of ik de trein of de auto neem.
O ja.... zijn er eigenlijk nog leuke "after's" na TE?
ik heb nog geen goeie afters gezien 
after in me bed 
Even een klein vraagie tussendoor. Op de radio hoor je af en toe de reclame van Trance Energy. Nu is mijn vraag: weet iemand de titel van het achtergrond muziekje van de reclame ?
| quote: |
| Originally posted by OENKABOENKA Even een klein vraagie tussendoor. Op de radio hoor je af en toe de reclame van Trance Energy. Nu is mijn vraag: weet iemand de titel van het achtergrond muziekje van de reclame ? |
THX !
dusssss...
hey prox, heb je daar een goeie stream? zo nee, ik heb er wel 1tje voor je
195.157.97.97:9000/listen.pls (192kbps, 32 max listeners)
veel plezier 
Beetje low-budget aankleding in de Jaarbeurs, maar wel bereleuk! 
Cosmic Gate speelt Nu-Nrg, Gielen speelt Born Slippy, G&M Project
Sunday Afternoon nog gehoord bij Lexion en natuurlijk As The Flush Comes 
Het publiek was een beetje lauw, maar wel veel lol gehad met wat random people. Een oude vent was verkleed as Afarat, heel orgineel 
Aan het eind nog wat Pavo meegepakt, dat beukte wel (Stereo Murder)
Ben nog twee Zweden tegengekomen... 16 uur in de bus om naar TE te gaan 
Net terug en vond het een zeer geslaagd feestje met Ferry echt als absolute topper 
Nu ff slapen, later uitgebreid verslag...
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.