TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Trance Energy - 31 Januari - Jaarbeurs Utrecht
Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »


Posted by moogwai on Jan-23-2004 19:29:

quote:
Originally posted by Dj Lex
ID&T loopt zelfs een btje kaarten weg te geven met acties die ze normaal helemaal niet doen. het loopt volgens mij ook niet echt hard idd


welke sites???.. Gratis wil ik er wel heen!


Posted by ahp2002 on Jan-24-2004 11:57:

ik heb een kaartje over.. voor 30 euro mag je hem hebben


Posted by dj_spare on Jan-26-2004 22:55:

hmm ik heb er al zin an... morgen ff een opvallend shirtje halen (nee geen wegwerkzaamheidgozershempje) en dan lekker batsen daro!! alleen jammer dat Misja en Mark en Norman tegelijk zijn geprogrammeerd


Posted by ahp2002 on Jan-26-2004 23:43:

eerst een vette preparty met wat zweedse mensen waaronder envio (co-producer van het TE thema) en daarna lekker vroeg naar TE Misjaaa wel even aanmoedigen natuurlijk.


Posted by jp on Jan-27-2004 22:26:

quote:
Originally posted by ahp2002
ik heb een kaartje over.. voor 30 euro mag je hem hebben


ik bied 25 en een zak drop!


Posted by Fkwebeman on Jan-28-2004 15:19:

Voor de liefhebbers.. wegens een Statistiek tentamen op maandag gaat iemand van ons niet mee.

Dus je zou het kaartje over kunnen nemen..


Posted by dj_spare on Jan-30-2004 10:07:

lees ik net dit:

quote:

Organisator ID&T heeft teveel kaarten verkocht voor het trancefeest Trance Energy dat morgen gehouden zal worden in de Jaarbeurs in utrecht. De rechtbank in Utrecht vindt dat er maar 26.562 bezoekers mogen komen. Met meer publiek valt de veiligheid van de feestgangers niet te garanderen, zo zegt de rechtbank.

Toch is Trance Energy al uitverkocht en dat houdt in dat er 30.000 kaarten verkocht zijn. Ook voorgaande jaren mochten er steeds 30.000 mensen komen. Door een brede spreiding van het publiek over de ruimtes in het beurscomplex was dat volgens de rechtbank ook steeds wel mogelijk. Maar dit jaar is het anders. De optredens zullen zich komend weekeinde meer concentreren rond de grote podia. Volgens de Utrechtse brandweer kunnen niet alle bezoekers de hallen van de Jaarbeurs dan tijdig verlaten op het moment dat er ergens in het complex brand uitbreekt.

bron: fok.nl


hmm hopen dat er niet TEVEEL zijn, want ik heb wel ruimte nodig! :P


Posted by Magic83 on Jan-30-2004 13:40:

Mjah das weer lekker slim he!

Maargoed vorig jaar was ik er ook en heb toen weinig last gehad van overdrukte


Posted by jp on Jan-30-2004 15:39:

Tijd voor een roll-call/meeting organiseren?


Posted by magrec on Jan-30-2004 15:48:

quote:
Originally posted by dj_spare
lees ik net dit:



hmm hopen dat er niet TEVEEL zijn, want ik heb wel ruimte nodig! :P


Id&t heeft gewoon maar 25.000 kaarten verkocht het is namelijk in een ander deel van de jaarbeurs dan de vorige keer...


Posted by ahp2002 on Jan-30-2004 15:51:

Ik begin er nu echt zin in te krijgen!!!

Eerst een preparty bij mij met o.a. envio, arizona en paul moelands plus een aantal zweedse dames en heren (20 man totaal) en rond een uurtje of 21.45 richting jaarbeurs.. wil nog een stukje Misja Helsloot horen, dat wordt echt kicken..

maar ferry op prime time... worden de beste 2 uur natuurlijk weer!
veel plezier @ all


Posted by dj_spare on Jan-30-2004 16:05:

haha ik zal vooral op de mainstage vertoeven, alleen denk ik dat ik wel ff ga haphoeken als johan gielen begint..


Posted by Dj Lex on Jan-31-2004 13:47:

Zo over een half uurtje op weg, pizzaatje kopen en op weg naar de Jaarbeurs. Heb er zin an!


Posted by dj_spare on Jan-31-2004 13:52:

ik ga over een uurtje of 5 pas weg maar ik heb er echt wel zin an!


Posted by TranceFool on Jan-31-2004 14:29:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Zo over een half uurtje op weg, pizzaatje kopen en op weg naar de Jaarbeurs. Heb er zin an!

WTF nu al , nog ff en je kan incl. slaapzak

veel plezier iedereen, ik zal vanavond toch stiekum nog ff wat streams luisteren als ze beetje relaxte djs uitzenden


Posted by Tony Longbone on Jan-31-2004 15:43:

Zal er rond 23.00u zijn. Ben er alleen nog niet uit of ik de trein of de auto neem.
O ja.... zijn er eigenlijk nog leuke "after's" na TE?


Posted by dj_spare on Jan-31-2004 16:48:

ik heb nog geen goeie afters gezien


Posted by Magic83 on Jan-31-2004 17:04:

Behold, my arse.

after in me bed


Posted by OENKABOENKA on Jan-31-2004 19:18:

Even een klein vraagie tussendoor. Op de radio hoor je af en toe de reclame van Trance Energy. Nu is mijn vraag: weet iemand de titel van het achtergrond muziekje van de reclame ?


Posted by Freezel on Jan-31-2004 19:37:

quote:
Originally posted by OENKABOENKA
Even een klein vraagie tussendoor. Op de radio hoor je af en toe de reclame van Trance Energy. Nu is mijn vraag: weet iemand de titel van het achtergrond muziekje van de reclame ?

Svenson - Sunlight Theory


Posted by OENKABOENKA on Jan-31-2004 19:38:

THX !


Posted by Miss Proximus on Jan-31-2004 23:22:

dusssss...


Posted by Switch on Feb-01-2004 00:30:

hey prox, heb je daar een goeie stream? zo nee, ik heb er wel 1tje voor je
195.157.97.97:9000/listen.pls (192kbps, 32 max listeners)
veel plezier


Posted by jp on Feb-01-2004 07:00:

Beetje low-budget aankleding in de Jaarbeurs, maar wel bereleuk!

Cosmic Gate speelt Nu-Nrg, Gielen speelt Born Slippy, G&M Project
Sunday Afternoon nog gehoord bij Lexion en natuurlijk As The Flush Comes

Het publiek was een beetje lauw, maar wel veel lol gehad met wat random people. Een oude vent was verkleed as Afarat, heel orgineel

Aan het eind nog wat Pavo meegepakt, dat beukte wel (Stereo Murder)

Ben nog twee Zweden tegengekomen... 16 uur in de bus om naar TE te gaan


Posted by Freezel on Feb-01-2004 07:33:

Net terug en vond het een zeer geslaagd feestje met Ferry echt als absolute topper

Nu ff slapen, later uitgebreid verslag...


Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.