TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Review Tiësto & M.I.K.E. @ Versuz
Pages (4): « 1 2 3 [4]


Posted by Insigma on Dec-12-2003 15:48:

Ma review suivie de mes photos(vidéos pas encore mais bientot...)


Posted by pooley on Dec-12-2003 16:55:

Merci Stan, tiens nous au courant


Posted by Eagle` on Dec-12-2003 18:55:

quote:
Originally posted by [BE]FusioN`--
Why hello mister goodlooking!




Ik ben lelijk so what, get a life


Posted by Meltoz on Dec-12-2003 21:41:

quote:
Originally posted by Meltoz
He he
Dacht in't begin ok, all? had'em nu geen ander kleur kunne kiezen, ma toen ff wa terug gedacht en toen dat'em me zijn platform na beneden kwam had'em e licht gekleurd hemd aan, dus ff na boven gekeken en inderdaad net boven (voor) het podium, hinge van die mooie "ROZE" lampe


Daarjust op JIM gezien, had dus daadwerkelijk e "roos" hemd aan... Tja, nieuwe trend zette zeker

btw, niemand opgevalle dat Ti?sto naar't einde toe op de rechterkant van zijne koptelefoon aan't tikke was en net voor het laatste nummer wordt er dan uiteindelijk van koptelefoon gewisseld, zijne Stanton wordt ingeruild voor nen andere en deze verdwijnt even later in de mensenmassa... Is't e trucje voor't wisselen van de phones of was er echt wel iets mis Ma'k peins da't eerste was en dus gewoon e stukje show was, moe kunne


Posted by Wildfir3 on Dec-13-2003 00:08:

trouwens van roos gesproken, waar zit eagle?


Posted by Zehra on Dec-13-2003 00:35:

kvond het wel een schone hemd hoor... het was zo een schone kleur 'roos' en roos past bij tijske mah vind het niet echt iets om door de week aan te doen ofzo


Pages (4): « 1 2 3 [4]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.