TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De 'Verklaar je naam & nick'-thread
Pages (4): « 1 2 3 [4]

Posted by _Jedi on Aug-17-2004 23:10:

Jedi = Veel hoef jer niet achter te zoeken..

Toen ik 5 jaar was verscheen de eerste Star Wars film in de bioscopen ... Episode IV "A New Hope"

Als 5 jarige word je helemaal gek van die Hype van Star Wars .. T-Shirts, speelgoed, boekjes, stickers.... enz....
vreemd genoeg zoveel jaren later is dat niet anders al ben ik niet iemand die een SW database heeft en alles erover weet.

In diezelfde periode ontdekte ik de platencollectie van men vader, .. honderden singles die gingen van artiesten zoals Elvis tot Earth Wind & Fire. Door men experimenten met die singels gebeurden er wel eens ongelukjes en tegelijker tijd 2 van die singels door mekaar laten spelen gaf bij men ouders meer tandengeknars dan gelach op de lippen... toegeven dat klonk als kattegejank...

Dus Star Wars & Music now .. simpel 'Jedi' .. wat die D4M erachter doet is omdat er al een Jedi is op T.A. .. als is dat jammer genoeg iemand (een canadees) die niet meer post. Die D4M, komt van Dance4mation waar ik de eerste malen als forummer nogal actief ben.

Posted by Bertn on Aug-18-2004 08:45:

Bert - komt van de heilige albertus of zo, ��n of ander paterke uit de middeleeuwen veronderstel ik...

Bertn = de westvlaamse variant van Bert, eigenlijk moet het berten zijn maar die laatste "e" spreken ze in het w-vl toch ni uit

Ni echt een originele nickname, maar ik had al onder een paar andere nicknames geregistreerd (B!rD, en nog een paar andere, djberten of zo) maar toen is telkens iets fout gelopen met de registratie...

vandaar dus Bertn

Posted by Eagle` on Aug-18-2004 11:53:

quote:
Originally posted by Bertn
Bert - komt van de heilige albertus of zo, ��n of ander paterke uit de middeleeuwen veronderstel ik...

Bertn = de westvlaamse variant van Bert, eigenlijk moet het berten zijn maar die laatste "e" spreken ze in het w-vl toch ni uit

Ni echt een originele nickname, maar ik had al onder een paar andere nicknames geregistreerd (B!rD, en nog een paar andere, djberten of zo) maar toen is telkens iets fout gelopen met de registratie...

vandaar dus Bertn

rotzooi het komt van bertn mayo

Bertnquote: "mo how polle twa mo e graptje weh"

Posted by Bertn on Aug-18-2004 13:39:

quote:
Originally posted by Eagle`
rotzooi het komt van bertn mayo

Bertnquote: "mo how polle twa mo e graptje weh"

in w-vl noemt iedereen bertn ip bert

Posted by sbastien4678 on Aug-18-2004 14:24:

Real Name : S�bastien Declercq
Dj Name : dj_sunset

Ik ben meer bekend met de naam "Sunset". Het is mijn pseudoniem voor de bonzai, mike, ferry corsten, armin van buuren and trance.nu forums. Ik kan de oorsprongen niet uitleggen. Te Moeielijk!!

Posted by TOR on Aug-18-2004 16:51:

quote:
Originally posted by Bertn

de t wordt eveneens ingeslikt

Pages (4): « 1 2 3 [4]