TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Teqnology 20/03 HMH Amsterdam
Pages (4): « 1 2 3 [4]
| quote: |
| Originally posted by HBtje mjah klopt idd toch, vaag gedoe altijd weer, totaal nie duidelijk wie er draaid, bleek dat monika kruse uitgevallen is en billy wat langer door ging en jay wat eerder begon.... |
| Originally posted by Bailey Monika Kruse heeft zeker gedraaid. Beste set van de avond naar mijn mening. En volgens mij draaide Billy Nasty al direct na Verdine. Verdine als je je tracklist nog weet zou ik die graag willen zien. Zaten een paar hele relaxede nummertjes tussen. |
0p de radio klonk het zeker ook goed
alleen werd het fucking vaag aangegeven dus wist je nie wie er nou stond de draaien op de radio, maar dat mocht de pret niet drukken 
| Originally posted by franzelare de rest van de avond was ook wel lekker alleen dat gerel van die achterlijke ajax supporters :S |
. Het schijnt dat er nog wel een aantal naar binnen zijn gekomen. Ik denk dat de HMH blij moet zijn dat ze al dat hekwerk niet meer buiten hadden staan, dan waren er zeker een aantal ruiten gesneuveld.
. Relaxte mensen enzo, af en toe van die wazige anabolenharries...
Zo dat was me een feestje wel 
Kolere, t was mn eerste techno-feest sinds Nature one, en ik weet ineens weer waarom ik dat zo vet vond 
Was om 22.15 binnen (helaas Verdine gemist).
Helemaal niets gemerkt van rellen, wel wat ubervage gasten die binnen rondstuiterden 
Absoluut pluspunt van t feest vond ik de lichtinstallatie, Q-dance heeft weer eens een nieuw soort laser ontdekt geloof ik
hetgeen uberubervette effecten teweeg bracht. Geluid was als vanouds subliem.
Mijn Toppunt van de avond was de hele set van Gayle San, gewoon ontzettend lekkere techno, ik was er speciaal voor haar, en daar heb ik absoluut geen seconde spijt van gehad. Veel bekenden tegengekomen, lekker gestuitert met Fransje
(denk dat je t vanaf 5 uur helemaal te gek had gevonden), en vanaf 5 uur vond ik t dus steeds minder worden, eerst Miss Djax (die niet snapt waarom je op een TECHNO-feest niet anderhalf uur Oldschool en hardstyle moet gaan draaien), en vervolgens de heren Viper XXL vs. Sven Wittekind, die me toch veel en veel te hard stonden te beuken, ik heb nog nooit zulke idioot harde snelle botte techno gehoord als zaterdagnacht (van de mensen om me heen hoorde ik dat dit gebeuk zelfs xQlusive Luna vele malen overtrof...), half 7 werd ik er gek van, en ben dus vertrokken.
Conclusie: absoluut een TOPfeest (mede omdat om half 7 de hele zaal en tribune nog afgeladen waren) dat techno-volkje mag ik wel
, maar volgende keer met de auto, want van 5 tot 7.24 wachten op een koud perron is ok geen optie.
Grtz
Woot
ps. Verdine, mag ik je tracklist, dan weet ik wat ik gemist heb....
| Originally posted by total woot en vanaf 5 uur vond ik t dus steeds minder worden, eerst Miss Djax (die niet snapt waarom je op een TECHNO-feest niet anderhalf uur Oldschool en hardstyle moet gaan draaien), en vervolgens de heren Viper XXL vs. Sven Wittekind, die me toch veel en veel te hard stonden te beuken, ik heb nog nooit zulke idioot harde snelle botte techno gehoord als zaterdagnacht (van de mensen om me heen hoorde ik dat dit gebeuk zelfs xQlusive Luna vele malen overtrof...), half 7 werd ik er gek van, en ben dus vertrokken. |
Mn eerste keer op zo een groot podium was zeker een succes 
Heb het prima naar mn zin gehad iig. Mensen waren ook vrij snel aanwezig dus ik heb iig niet voor een lege zaal gedraaid
.
Jammer genoeg ging de tijd wel snel voorbij,maar hopelijk mag ik de volgende keer wat later
.
Ik heb wel een filmpje van bijna een half uur voor jullie. Ik had mn videocamera meegenomen en een vriend van me had het opgenomen.
>>>Verdine Bel - Live @ TeQnology 20-03-04<<<
2 Bailey & Total Woot: Tracklist weet ik niet uit mn hoofd hoor
. Zal thuis wel eff kijken wat ik zoal heb gedraaid.
Erg leuk flimpje man, jammer dat het nogal rustig was in het begin, maar das niet zo gek als je al om 2100 moet beginnen.......stonden na een tijdje toch al wel aardig wat mensen. Hoop er de volgende keer bij te kunnen zijn
Nou Dush ik heb niks van je set meegerkegen maar ik weet nu al dat t superfris (haha MExicaanse uitdrukkign) was!
IK ga NO MATTER WHAT je volgende grote feest vooraan staan
Of misschien beter, bij een box
Wouter! Kom ff online man 
| Originally posted by HiGH_NrG Zwaar leip van die gasten inderdaad! En een bende politie daar buiten natuurlijk . Het schijnt dat er nog wel een aantal naar binnen zijn gekomen. Ik denk dat de HMH blij moet zijn dat ze al dat hekwerk niet meer buiten hadden staan, dan waren er zeker een aantal ruiten gesneuveld. |
wat een dwaas.
Grrr..hoor dus alleen maar goede verhalen over de muziek TOT Miss Djax. Hoop dat de setjes nog ergens te vinden zijn. Had graag ook wat gehoord van Teq, maar Deep DIsh ging even voor. Bij Picotto en Tomorrow en Mayday maar weer technoen!
Grrr..hoor dus alleen maar goede verhalen over de muziek TOT Miss Djax. Hoop dat de setjes nog ergens te vinden zijn. Had graag ook wat gehoord van Teq, maar Deep DIsh ging even voor. Bij Picotto en Tomorrow en Mayday maar weer technoen!
Wooot Bellie weet je ook nog de naam van je aller eerste plaat van de set die op de radio is gereased ?
| Originally posted by Ferry 0 Wooot Bellie weet je ook nog de naam van je aller eerste plaat van de set die op de radio is gereased ? |
| Originally posted by SnuggLe Tin, Tim, we moeten vaker gaan techno-en verdomme! |
| Originally posted by Bellie radio?? Mijn set was niet uitgezonden toch?? |
| Originally posted by JunKX Jazeker wel! Jay Denham is niet uitgezonden en in plaats daarvan werd je set uitgezonden! (onder de noemer dat het Jay Denham was, maar goed). Ik kan je de set wel sturen ergens volgende week, ik weet zeker dat het je set is... |
| Originally posted by JunKX Jazeker wel! Jay Denham is niet uitgezonden en in plaats daarvan werd je set uitgezonden! (onder de noemer dat het Jay Denham was, maar goed). Ik kan je de set wel sturen ergens volgende week, ik weet zeker dat het je set is... |
.
| Originally posted by M5 Volgens mij draaide Gayle San ook nog crown of een andere plaat van Walder, maar die hoor ik ook nergens meer. |
| Originally posted by Bailey Ik heb de Gayle San set gedownload van www.livesets.com, en die klopt wel volgens mij. Ik herken daar o.a. Max Walder - Crown en Quartz - Origin, waarvan ik me vrij zeker kan herinneren dat ze die gedraaid heeft... Er staan daar trouwens nog meer Teqnology sets voor de liefhebber... |
Monika Kruse was absoluut de beste van de avond, Jay Denham vond ik tegenvallen. Burkat en Gayle San waren trouwens ook lachen...
Het geluid was zoals gewoonlijk in de HMH erg goed, maar minder hard dan normaal (of lag dat aan mij?)
Publiek was trouwens beetje lauw
leuk feestje alltogether
| Originally posted by Hitman Publiek was trouwens beetje lauw |
| Originally posted by Hitman Het geluid was zoals gewoonlijk in de HMH erg goed, maar minder hard dan normaal (of lag dat aan mij?) |
jezus man, ben je DOOFofzo??
)