TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Teqnology 20/03 HMH Amsterdam
Pages (4): « 1 2 3 [4]

Posted by Bailey on Mar-21-2004 15:25:

quote:
Originally posted by HBtje
mjah klopt idd toch, vaag gedoe altijd weer, totaal nie duidelijk wie er draaid, bleek dat monika kruse uitgevallen is en billy wat langer door ging en jay wat eerder begon....

Monika Kruse heeft zeker gedraaid. Beste set van de avond naar mijn mening. En volgens mij draaide Billy Nasty al direct na Verdine.

Verdine als je je tracklist nog weet zou ik die graag willen zien. Zaten een paar hele relaxede nummertjes tussen.

Posted by M5 on Mar-21-2004 16:50:

quote:
Originally posted by Bailey
Monika Kruse heeft zeker gedraaid. Beste set van de avond naar mijn mening. En volgens mij draaide Billy Nasty al direct na Verdine.

Verdine als je je tracklist nog weet zou ik die graag willen zien. Zaten een paar hele relaxede nummertjes tussen.

Monika was zkr heel goed. Vooral nieuwe speedy j klonk �rg goed.

Vanaf 11 tot ongeveer 0500 alleen maar goede muziek gehoord. Vooral Jay Denham,Gayle San en Burkat waren super. Daarna kon het me niet meer zo boeien.

Geslaagd feestje. Geluid +++++

Posted by HBtje on Mar-21-2004 16:53:

0p de radio klonk het zeker ook goed alleen werd het fucking vaag aangegeven dus wist je nie wie er nou stond de draaien op de radio, maar dat mocht de pret niet drukken

Posted by HiGH_NrG on Mar-21-2004 18:52:

quote:
Originally posted by franzelare
de rest van de avond was ook wel lekker alleen dat gerel van die achterlijke ajax supporters :S

Zwaar leip van die gasten inderdaad! En een bende politie daar buiten natuurlijk . Het schijnt dat er nog wel een aantal naar binnen zijn gekomen. Ik denk dat de HMH blij moet zijn dat ze al dat hekwerk niet meer buiten hadden staan, dan waren er zeker een aantal ruiten gesneuveld.

Maar voor de rest was het wel een relaxed feestje . Relaxte mensen enzo, af en toe van die wazige anabolenharries...
En er werd echt superhard gedraaid aan het eind, niet normaal. Midden voor de DJ werd je zo ongeveer weggeblazen

Nu is het tijd om te gaan slapen....

Posted by total woot on Mar-22-2004 09:54:

Zo dat was me een feestje wel

Kolere, t was mn eerste techno-feest sinds Nature one, en ik weet ineens weer waarom ik dat zo vet vond
Was om 22.15 binnen (helaas Verdine gemist).
Helemaal niets gemerkt van rellen, wel wat ubervage gasten die binnen rondstuiterden

Absoluut pluspunt van t feest vond ik de lichtinstallatie, Q-dance heeft weer eens een nieuw soort laser ontdekt geloof ik hetgeen uberubervette effecten teweeg bracht. Geluid was als vanouds subliem.

Mijn Toppunt van de avond was de hele set van Gayle San, gewoon ontzettend lekkere techno, ik was er speciaal voor haar, en daar heb ik absoluut geen seconde spijt van gehad. Veel bekenden tegengekomen, lekker gestuitert met Fransje (denk dat je t vanaf 5 uur helemaal te gek had gevonden), en vanaf 5 uur vond ik t dus steeds minder worden, eerst Miss Djax (die niet snapt waarom je op een TECHNO-feest niet anderhalf uur Oldschool en hardstyle moet gaan draaien), en vervolgens de heren Viper XXL vs. Sven Wittekind, die me toch veel en veel te hard stonden te beuken, ik heb nog nooit zulke idioot harde snelle botte techno gehoord als zaterdagnacht (van de mensen om me heen hoorde ik dat dit gebeuk zelfs xQlusive Luna vele malen overtrof...), half 7 werd ik er gek van, en ben dus vertrokken.

Conclusie: absoluut een TOPfeest (mede omdat om half 7 de hele zaal en tribune nog afgeladen waren) dat techno-volkje mag ik wel, maar volgende keer met de auto, want van 5 tot 7.24 wachten op een koud perron is ok geen optie.

Grtz
Woot

ps. Verdine, mag ik je tracklist, dan weet ik wat ik gemist heb....

Posted by M5 on Mar-22-2004 13:20:

quote:
Originally posted by total woot
en vanaf 5 uur vond ik t dus steeds minder worden, eerst Miss Djax (die niet snapt waarom je op een TECHNO-feest niet anderhalf uur Oldschool en hardstyle moet gaan draaien), en vervolgens de heren Viper XXL vs. Sven Wittekind, die me toch veel en veel te hard stonden te beuken, ik heb nog nooit zulke idioot harde snelle botte techno gehoord als zaterdagnacht (van de mensen om me heen hoorde ik dat dit gebeuk zelfs xQlusive Luna vele malen overtrof...), half 7 werd ik er gek van, en ben dus vertrokken.

vanaf 0500 was de 'muziek' idd wel �rg lomp. Techno wil ik het al helemaal niet noemen. Beste optie is idd om te auto te pakken om 0500 maar binnen zitten is nog altijd beter dan zon perron

Posted by Bellie on Mar-22-2004 13:45:

Mn eerste keer op zo een groot podium was zeker een succes
Heb het prima naar mn zin gehad iig. Mensen waren ook vrij snel aanwezig dus ik heb iig niet voor een lege zaal gedraaid .

Jammer genoeg ging de tijd wel snel voorbij,maar hopelijk mag ik de volgende keer wat later .

Ik heb wel een filmpje van bijna een half uur voor jullie. Ik had mn videocamera meegenomen en een vriend van me had het opgenomen.

>>>Verdine Bel - Live @ TeQnology 20-03-04<<<

2 Bailey & Total Woot: Tracklist weet ik niet uit mn hoofd hoor . Zal thuis wel eff kijken wat ik zoal heb gedraaid.

Posted by TranceFool on Mar-22-2004 14:53:

Erg leuk flimpje man, jammer dat het nogal rustig was in het begin, maar das niet zo gek als je al om 2100 moet beginnen.......stonden na een tijdje toch al wel aardig wat mensen. Hoop er de volgende keer bij te kunnen zijn

Posted by Miss Proximus on Mar-22-2004 16:37:

Nou Dush ik heb niks van je set meegerkegen maar ik weet nu al dat t superfris (haha MExicaanse uitdrukkign) was! IK ga NO MATTER WHAT je volgende grote feest vooraan staan Of misschien beter, bij een box

Wouter! Kom ff online man

Posted by Original on Mar-22-2004 17:01:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Zwaar leip van die gasten inderdaad! En een bende politie daar buiten natuurlijk . Het schijnt dat er nog wel een aantal naar binnen zijn gekomen. Ik denk dat de HMH blij moet zijn dat ze al dat hekwerk niet meer buiten hadden staan, dan waren er zeker een aantal ruiten gesneuveld.

D`r was ook een ruit gesneuveld, en mensen dachten dat er geschoten werd omdat die ruit(deur) uit elkaar viel zonder dat er mensen bij stonden hoorde ik, ben zelf de zaal weer ingelopen en doorgefeest voor de rest niets meegemaakt ervan.

Over het feest zelf: relaxed feest, mijn eerste keer teqnology en is me best bevallen. Nog vrij veel bekende platen gehoord (tot een uur of 5),
Midden op de avond stond er nog een of ander 14 jarig jochie (die helemaal naar de k....was) mensen te vertellen dat hij zich He-le-maal de uber-man voelde omdat die techno luisterde. wat een dwaas.
Na een paar heerlijke techno setjes waarbij het mixen toch niet altijd helemaal soepel ging was Miss Djaxx aan de beurt en wist ik dat het er wat harder aan toe zou gaan. (de meeste mensen die ik sprak vertelde me dat dit het toppunt ging worden)...ik vond het maar MWA. Hoorde af en toe nog dubbele beats. was iets mis met apparatuur ofzo.

Maarja Miss djaxx verliet de draaitafel voor Viper XXL Vs. Wittekind, nog nooit een plaat of een set van die gasten gehoord. Maar J&^&%@:S wat ging het er hard aan toe en snel, nog nooit zulke harde techno gehoord... hardstyle is er niks bij. Maarja voor mij leek het ��n plaat die een uur duurde met af entoe wat gescratch. tot het laatste nummer, ff een intro`tje en daarna...... het leek wel of er een kudde wilde olifanten de zaal ik kwamen gerend. Terror tot en met speedcore, en toen STIPT 7uur, jongens afgelopen tot ziens!

Conclusie: Prima feestje, relaxete lui, super geluid.. maar geef mij nog steeds maar trance.

Posted by SnuggLe on Mar-22-2004 19:11:

Grrr..hoor dus alleen maar goede verhalen over de muziek TOT Miss Djax. Hoop dat de setjes nog ergens te vinden zijn. Had graag ook wat gehoord van Teq, maar Deep DIsh ging even voor. Bij Picotto en Tomorrow en Mayday maar weer technoen!

Posted by SnuggLe on Mar-22-2004 19:11:

Grrr..hoor dus alleen maar goede verhalen over de muziek TOT Miss Djax. Hoop dat de setjes nog ergens te vinden zijn. Had graag ook wat gehoord van Teq, maar Deep DIsh ging even voor. Bij Picotto en Tomorrow en Mayday maar weer technoen!

Posted by Ferry 0 on Mar-22-2004 22:29:

Wooot Bellie weet je ook nog de naam van je aller eerste plaat van de set die op de radio is gereased ?

Posted by Bellie on Mar-22-2004 23:10:

quote:
Originally posted by Ferry 0
Wooot Bellie weet je ook nog de naam van je aller eerste plaat van de set die op de radio is gereased ?

radio?? Mijn set was niet uitgezonden toch??

Posted by New Wave on Mar-23-2004 12:49:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Tin, Tim, we moeten vaker gaan techno-en verdomme!

Mwjha, dat zal nog wel effe duren omdat jij altijd Michelle de Hey wilt horen draaien en wij niet.

Bellie, paas mij effe dat bandje, dan monteer ik der effe een vet stukkie van. Alleen als het mag van je matti.

Posted by JunKX on Mar-23-2004 20:25:

quote:
Originally posted by Bellie
radio?? Mijn set was niet uitgezonden toch??

Jazeker wel! Jay Denham is niet uitgezonden en in plaats daarvan werd je set uitgezonden! (onder de noemer dat het Jay Denham was, maar goed).

Ik kan je de set wel sturen ergens volgende week, ik weet zeker dat het je set is...

Posted by M5 on Mar-23-2004 21:28:

quote:
Originally posted by JunKX
Jazeker wel! Jay Denham is niet uitgezonden en in plaats daarvan werd je set uitgezonden! (onder de noemer dat het Jay Denham was, maar goed).

Ik kan je de set wel sturen ergens volgende week, ik weet zeker dat het je set is...

Jay Denham is wel een vrij groot deel uitgezonden hoor. Alleen het eerste stuk mist denk ik, want ik hoor nergens Manipulated.

al die sets zijn een gigantisch zooitje geworden. Zo mis ik speedy -j snacker & anthony rother - back home in de set van Kruse

Volgens mij draaide Gayle San ook nog crown of een andere plaat van Walder, maar die hoor ik ook nergens meer.

vaaag

Posted by Bellie on Mar-24-2004 12:22:

quote:
Originally posted by JunKX

Hmmz... naja dat zou wel cool zijn dan .
Je hoeft hem niet te sturen hoor, ik zal hem wel van een ftp aftrekken vanavond!

Thnx!

Posted by Bailey on Mar-24-2004 14:36:

quote:
Originally posted by M5
Volgens mij draaide Gayle San ook nog crown of een andere plaat van Walder, maar die hoor ik ook nergens meer.

Ik heb de Gayle San set gedownload van www.livesets.com, en die klopt wel volgens mij. Ik herken daar o.a. Max Walder - Crown en Quartz - Origin, waarvan ik me vrij zeker kan herinneren dat ze die gedraaid heeft...

Er staan daar trouwens nog meer Teqnology sets voor de liefhebber...

Posted by M5 on Mar-24-2004 17:54:

quote:
Originally posted by Bailey
Ik heb de Gayle San set gedownload van www.livesets.com, en die klopt wel volgens mij. Ik herken daar o.a. Max Walder - Crown en Quartz - Origin, waarvan ik me vrij zeker kan herinneren dat ze die gedraaid heeft...

Er staan daar trouwens nog meer Teqnology sets voor de liefhebber...

hmm dan ga ik die versie maar eens proberen ik heb er 1 van zon vage rel group, EXS ofzo.

Posted by Hitman on Mar-24-2004 17:58:

Monika Kruse was absoluut de beste van de avond, Jay Denham vond ik tegenvallen. Burkat en Gayle San waren trouwens ook lachen...
Het geluid was zoals gewoonlijk in de HMH erg goed, maar minder hard dan normaal (of lag dat aan mij?)
Publiek was trouwens beetje lauw

leuk feestje alltogether

Posted by Bailey on Mar-24-2004 18:31:

quote:
Originally posted by Hitman
Publiek was trouwens beetje lauw

Volgens mij kwam dat doordat 95% van de bezoekers helemaal strak stond van weetikveelwat. Niet normaal meer

Posted by total woot on Mar-25-2004 09:41:

quote:
Originally posted by Hitman
Het geluid was zoals gewoonlijk in de HMH erg goed, maar minder hard dan normaal (of lag dat aan mij?)
jezus man, ben je DOOFofzo??

(had t nog nooit zo hard gehoord....na 5-ven tenminste )

Pages (4): « 1 2 3 [4]