TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dance Parade Rotterdam 2001
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »
Ben er niet geweest, ..
maar heb bijna een halfuur telefonisch contact gehad met iemand die er was.. Hoorde Bjorn Svin - Mand Overboard op de achtergrond (van de 538 reclamespot, duh) iemand enig idee wie hem draaide ? ... man! Wat een wereldplaat toch! Volgens mij was daar echt een supergoede sfeer niet normaal, als ik dat publiek hoorde... Zwaar balen dat ik moest werken.. Volgend jaar ben ik absoluut van de partij, enne, mensen die er geweest zijn, IK BEN JALOERS
!!!
Ja ik ben er geweest. Was wel leuk, maar eigenlijk kwam ik net iets te laat. Moest eerst 's ochtends nog wat doen, dus kwam pas om 3 uur aan en liep nog een beetje achter de hardcore wagens aan. Nou dat is me net iets te hard. Toen nog ff bij die Heineken FFWD zitten luisteren.
Woow, ik von het echt weer vet. Heb dus op de Coolsingel gestaan. Eerst alles voorbij zien rijden. Daarna gelijk achter Tiesto aan. Ook nog ff een stukkie van Ferry gehoord. Die draaide een vette plaat, die moet ik echt hebben. Ik weet helaas alleen nix mee van vocals ofzo.
Maar goed ik met een stel vrienden achter Tiesto aan. Hij draaide echt lekker platen. Kheb Flight en Urban Train gehoord. 10 In 01, Push- The Anthem, Push - Universal Nation, The Prophet. Verder ook aardig wat onbekende platen, ondersteund door een vette bass. Klonk lekker in die smalle straatjes. Maar wat weet die gozer goed met zn publiek om te gaan zeg, echt super!!!

. Ging die zelf aan de kar hangen, haha. Hij gooide ook gesigneerde platen weg. Een stuk of 5, ik helaas nix kunnen vangen. Op een gegeven moment zet ie Universal Nation aan. Springt ie van de kar af, gaat ie iedereen een hand geven, meedansen en iemand op zn schouders nemen. Echt lachuh 
.
Maar goed, ik was na 1,5 uur al mn vrienden al kwijt, maar kben lekker achter Tiesto aangesprongen. Echt gaaf om te zien dat er iets van 150 meter mensen achter Tiesto aanloopt en maar 20 meter achter een andere wagen. Wat wel een nadeeltje had dat je je telkens weer naar voren moest dringen maarja.
Ik wilde ook nog naar Tom Harding, want die stond op de laatste kar, de Flugel kar, maar die is er tussenuit gehaald omdat ze Flugel uitdeelde van die kar
. Verder was er bij de Hardcore tent een paar keer flink knokken. Hoe kan het ook anders, wat een vage gasten stonden er op die wagen zeg.
En die wagen van die DJ-Contest. Die gozer ken ik, echt COOL!!! 

. Hij heeft bij ons op school gezeten en ook weles gedraaid. Hij is echt goed. Hij draait ook in de Ministry Of Dance in Rotterdam en hij heet Markey O, geloof ik, klein mannetje. Hij gaat echt groot worden 
Ik heb van 12 tot half 1 bij het stadhuis gestaan. Toen kwamen de trucks eraan en ben ik op het midden van de Coolsingel gestaan. Misschien stond ik dus wel naast je Arno. Maar ja als ik niet weet hoe iedereen er uit ziet, herken ik natuurlijk niemand.
In ieder geval heb ik de hele tijd bij de wagen van Nighttown (met Michel de Hey) gelopen. Hij draaide zeker niet slecht moet ik zeggen.
Op de haven natuurlijk alleen bij Arena 1 geweest. Ik vond de Klubbheads wat matigjes draaien, maar Armin was weer lekker bezig. Helaas moest ik weg voordat Tom Harding kwam
Nou ja ik heb een leuke dag gehad en ben er volgende jaar weer.
| quote: |
| Originally posted by Dr Mystical Ik heb van 12 tot half 1 bij het stadhuis gestaan. Toen kwamen de trucks eraan en ben ik op het midden van de Coolsingel gestaan. Misschien stond ik dus wel naast je Arno. Maar ja als ik niet weet hoe iedereen er uit ziet, herken ik natuurlijk niemand. |
Ik ben er ook nog langsgelopen, maar ik heb niet iemand gezien waarvan ik dacht: die is van tranceaddict, maarja. Het was ook wel erg moeilijk om af te spreken.
| Originally posted by TranceFool En die wagen van die DJ-Contest. Die gozer ken ik, echt COOL!!! ![]() ![]() . Hij heeft bij ons op school gezeten en ook weles gedraaid. Hij is echt goed. Hij draait ook in de Ministry Of Dance in Rotterdam en hij heet Markey O, geloof ik, klein mannetje. Hij gaat echt groot worden |
| Originally posted by Dr Mystical Dat is trouwens niet de winnaar maar de 2e plaatser. Niet dat er geen goede muziek van die wagen afkwam of zo |
Ik ken hem niet persoonlijk, maar een vakantievriendin van me kent hem wel, vandaar dat ik het wist. Volgens haar is Dj Bass of zo eerste geworden.
Aha, weet ik dat ook weer 
| Originally posted by Dr Mystical Heeft iemand nog Tom Harding gehoord, hij begon om 22:00 met draaien, maar toen liep ik net het terrein af |
)
Nou, ik heb ook een erg fijne dag gehad. We waren met een vrij grote groep, ff tellen... iets van 20 of 30
En JAAAA!!! Ik heb WEL iemand gezien van TA: Partyhardy! Was ERG leuk om zo iemand levende lijve te zien, die je alleen maar kent van berichtjes in een Forum. (bedankt voor de fijne tijd Partyhardy!!!
)
We hebben foto's genomen, alleen jammer genoeg geen van Partyhardy, DagoBDuck en mij samen, anders had ik hem even vastgeplakt hier 
Foto's zullen vanaf vanavond of morgen te bewonderen zijn op www.nexusparties.nl
Ik heb ook echt een super tijd gehad! begonnen op de coolsingel waar we eerst relaxt alle wagens voorbij zagen komen. Intussen nog een lache "opblaaskussen" van red-devil gevangen gegooit door de master himself Ronald Molendijk!
Uiteindelijk ge�indigd op de Lloydpier waar Jose & G-spott hun kunsten vertoonden toen ineens mijn oog viel op een t-shirt met daarop het welbekende Nexus-logo! En ja, daar ontmoette ik op de pier Dago B Duck & Eye-Riz! wat een toffe lui zeg!
Echt super bedankt Dago & Eye-Riz!
Ook heel tof was het toen ze op het eindfeest wonderful days 2001 draaiden! echt iedereen los!
Ook Armin en Tom draaien super!
Uiteindelijk nog naar Breda gegaan naar "de Spock" waar ik nog nooit geweest was, (discotheek waar Ti�sto ooit eens begon en waar Cor nog weleens draait) en het was daar zeer klein maar wel heel gezellig, en lekkere muziek.

Al met al dus weer een heerlijke party-dag die ik niet snel zal vergeten!

Hey peepz, dit is mijn eerste reply maar ja, eens is de eerste keer. Ik volg de reply's van FFWD HDP al een tijdje maar ik kon nog nix plaatsen omdat het aanvragen van de account zo lang duurde...
Ik vond FFWD HDP natuurlijk ook erg vet en heb errug genoten, ik stond samen met Mystical (daar ben ik dus een vriend van) bij het gemeentehuis tot iets over half 1 want toen kwamen de wagens en zijn we in het midden gaan staan bij de bocht daaro. Daarna zijn we met de Nighttown wagen meegelopen, met MICHEL DE HEY. Hij draaide strak het was hier ook dringen en af en toen was de muziek ver te zoeken, maarja. De MC was ook vet die riep gewoon: "This is Dj Tiesto" waarop Michel zijn middelvinger toonde...
Ik heb in de grootste Arena gestaan met:
*Dj Gose en G-Spott
*Piet Bervoets
*Klubbheads
*Armin van Buuren
Ik vond Armin de beste, Dj Gose en G-Spott vond ik ook vet en eh de andere 2 ook....
Binnenkort foto's online, kunnen jullie zien of je ons kan herkennen.
Ik had trouwens een Grijze blouse aan en een witte broek, witte schoenen en stekel haar (ook al).
MarkD
Ik dacht vorige week in deze thread, laat ik eens een balletje opgooien over een FFWD meeting, met in m'n achterhoofd dat we met een groep van 15 tot 20 man zouden gaan, dus dat het er waarschijnlijk toch niet van ging komen. Alleen nog ff vermeld hoe we te herkennen waren. Zit ik op het eindfeest, komt daar ineens Partyhardy uit het niets opduiken. Vanaf toen werd het weekend helemaal om nooit meer te vergeten en zal nog wel een hele tijd onovertroffen blijven !
PS: Hee Party, zag dat je inmiddels bent ontwaakt. 8-)
ik lees vandaag opeens in de sp!ts (dat is zo'n gratis krantje wat ze uitdelen bij het station) dat er een alchohol verbod gold, en dat de politie heel de middag heeft geprobeerd om het nuttigen van alchohol tegen te gaan. Maar ik ben de politie een paar keer voorbij gelopen met een hele stapel blikjes bier onder mn armen en ze zeiden niks? (een maat van mij zei achteraf wel dat een agent zn biertje bij een boom had leeggegooten) Er stond ook nog dat er op het laats een paar kleine relletjes waren en dat er een ambulance is gesloopt en dat er skinheads van het stormfront de stad in waren gegaan ofzo? heeft iemand hier nog iets van gemerkt? ik in ieder geval niet.
In onze krant stond een klein lullig berichtje over de dance parade, en het was alleen maar negativiteit................dat er rellen waren, dat caf�bazen zich niet aan het alcoholverbod hielden en daardoor een boete kregen, helemaal niks van aantal mensen of iets dergelijks
Tjah... ik stond dus bij het stadhuis op de coolsingel met een Bacardi breezer bij de ME te wachten op de stoet en ze zeiden nix. Ze konden het gemakkelijk zien want ik zat zo'n 2 meter er vandaan.
Ook wel raar dat er geen alcohol geschonken mag worden aangezien het de FFWD HEINEKEN Dance Parade heet. Maarja
| Originally posted by Dago "B" Duck PS: Hee Party, zag dat je inmiddels bent ontwaakt. 8-) |
| Originally posted by Blik In onze krant stond een klein lullig berichtje over de dance parade, en het was alleen maar negativiteit................dat er rellen waren, dat caf�bazen zich niet aan het alcoholverbod hielden en daardoor een boete kregen, helemaal niks van aantal mensen of iets dergelijks |
;
En das nie gelogen ! Ik was erbij. 8-)
Ja, bij de hardcore tent waren flinke rellen, mn vrienden stonden er middenin (vage gasten waren dat zeg, met dat legerzeil voor de wagen, echt duister). En het schijnt dat er twee politieagenten zijn bewerkt met glasscherven, tyfuslijers, dat verpest het hele feest weer 
. Toen ik bij de Mullerpier stond kwamen er ook ambulances af en aan rijden. Ik heb er gelukkig zelf nix van gemerkt
Ik ben van begin tot het eind bij Armin zijn truck geweest ben alleen ff 10 min naar Ti�sto geweest maar daar was het echt kankerdruk dus ben ik met mijn vrienden meteen weer naar Armin gerent. 

En die heeft echt de hele rit SUPER gedraaid 

. En de sfeer om zijn kar heen was ook heel vet. Toen heb ik op het veld Tom Harding horen draaien in zijn kar en hij draaide ook weer errug lekker.
Maar verder vond ik het feest op het veld echt schraal, wat een klote sfeer zeg. Allemaal achterlijke idioten die er naar mijn mening niet veel te zoeken hadden maar alleen maar aan het verzieken waren. Heel jammer maar helaas. Ben rond tien uur ook vertrokken en ben toen naar de Skihut gegaan en heb me daar tot 3 uur wel kunnen vermaken. Het was op een gegeven moment alleen wel te druk en kon je er niet meer lopen en dat vond ik wel irritant.
| Maar verder vond ik het feest op het veld echt schraal, wat een klote sfeer zeg. Allemaal achterlijke idioten die er naar mijn mening niet veel te zoeken hadden |
Nah ik vond de sfeer juist heel erg goed!!
. Ik heb de hele tijd achter Tiesto aangelopen en daar was de sfeer echt gewoon geweldig. Ja er liepen ook wel wat oudere mensen, maar die heb ik later helemaal niet gezien
Heeft er hier iemand trouwens een plaat van Tiesto gevangen????? (zal wel niet anders was er vast al wel een thread over gemaakt
)