TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Gefilterde posts uit 'Stel uzelf voor'
Pages (50): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 »
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 Baah, ze goeien zullen nooit weggedronge worde. Der zullen nog altijd wel mensen zoals wij blijve... hopelek. |
| Originally posted by Tiger777 Toen ik dat las dacht ik aan: Hij heeft en drol achtergelaten ERGES Maar dan dacht(!!!) ik effe na... en ontcijferde ik het hollands |
ik vraag me echt af waar al jullie Belgskes opeens vandaan gerold zijn
Ik dacht dat er maar iets van 5 waren hahaha 
Wel leuk hoor!
| Originally posted by Miss Proximus ik vraag me echt af waar al jullie Belgskes opeens vandaan gerold zijn Ik dacht dat er maar iets van 5 waren hahaha ![]() Wel leuk hoor! |

| Originally posted by Dark Apostle BE AFRAID, BE VERY AFRAID. WEEEE ARRRRREEEE EVERYWHERE....MOEHAHAHAHAHAkchchch acck chrrrt *proest kuch*...akeba een vlieg ingeslikt |
opmerking: wij zij allemaal zoals dark apostle... (=
)
| Originally posted by Tiger777 opmerking: wij zij allemaal zoals dark apostle... (= ) |
bah, ik weet ni, ik heb het meer voor maden... ma die kunne ni in uwe mond vliege he 
| Originally posted by Tiger777 bah, ik weet ni, ik heb het meer voor maden... ma die kunne ni in uwe mond vliege he |
het geeft wel een aangenamer gevoel in uuw keel als ge ze inslikt... Als ge der ni op bijt, voelde ze nog bewege in uwe slokdarm
| Originally posted by Tiger777 het geeft wel een aangenamer gevoel in uuw keel als ge ze inslikt... Als ge der ni op bijt, voelde ze nog bewege in uwe slokdarm |
en daarna komt ze jolig uit u reet gevlogen zekers?
ewel, da moe'k zegge da'k da nog nooit ni heb meegemaakt, gij wel apostle? 
Originally posted by cyberia en daarna komt ze jolig uit u reet gevlogen zekers? |
| Originally posted by Tiger777 ewel, da moe'k zegge da'k da nog nooit ni heb meegemaakt, gij wel apostle? |
WIJ zijn een stel gore apen? gij ja!
Ik zie zo soms maden uit mennen arm kruipe... en dan begin ik te krabben... en dan krab ik zo heel mennen arm open... 
| Originally posted by Tiger777 WIJ zijn een stel gore apen? gij ja! Ik zie zo soms maden uit mennen arm kruipe... en dan begin ik te krabben... en dan krab ik zo heel mennen arm open... |
hah giere, qua 'stel jezelf voor' kan da wel tellen hier =)
| Originally posted by Dark Apostle Laten we ons voortplanten. |
| Originally posted by eieregooie Moet dat? |
OKAY APOSTLE, GE WINT! Wij zijn een stel gore apen... mar gij zijt het ergste
| Weet jij iets beter om op een vrijdag namiddag te doen? |
| Originally posted by Nabistai Ik merk trouwens da de 2de minst oude hier ben |
| Originally posted by Tiger777 Heh, en ik de 1e. Da's normaal zeker, de meeste mensen die ik ken luistere na rock... dus jah... U eerste trancelieke was: This is trance van paul oakenfold. Wa heb ik toch e fantastisch geheuge |
| Originally posted by Nabistai groepen zoals aqualords |
Heej! Allemaal nieuwe BeTatjes 
Jaaaaaa, we groeien! Ge zult zien, op den dag zullen we groter zijn dan het hollands ta forum en dan nemen we jullie gewoon over. MUHAHAHAHA