TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Saddam Hussein fångad
Pages (4): « 1 2 3 [4]


Posted by RebeL9 on Dec-17-2003 09:42:

Re: polititskokorrekt!

quote:
Originally posted by AC.
USA förtjänar lite grus i maskinen! Hoppas deras irakaktion blir ett miserabelt misslyckande för deras egen del!


äntligen någon som förstår en och inte köper den amerikanska imperialistiska världssynen


Posted by Smekbar on Dec-17-2003 20:54:

Re: Re: polititskokorrekt!

quote:
Originally posted by RebeL9
äntligen någon som förstår en och inte köper den amerikanska imperialistiska världssynen


tsss jag köper inte den amerikanska imperialistiska världssynen men jag tycker inte det är rätt att önska de amerikanska soldaternas död bara för det. Att hoppas att fler folk överhuvudtaget ska dö anser jag inte löser någonting. Våld föder våld.


Posted by reveal on Dec-17-2003 20:57:

Re: Re: Re: polititskokorrekt!

quote:
Originally posted by Smekbar
tsss jag köper inte den amerikanska imperialistiska världssynen men jag tycker inte det är rätt att önska de amerikanska soldaternas död bara för det. Att hoppas att fler folk överhuvudtaget ska dö anser jag inte löser någonting. Våld föder våld.


Precis vad jag har sagt hela tiden


Pages (4): « 1 2 3 [4]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.