TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Saddam Hussein fångad
Pages (4): « 1 2 3 [4]
Re: polititskokorrekt!
| quote: |
| Originally posted by AC. USA förtjänar lite grus i maskinen! Hoppas deras irakaktion blir ett miserabelt misslyckande för deras egen del! |
Re: Re: polititskokorrekt!
| quote: |
| Originally posted by RebeL9 äntligen någon som förstår en och inte köper den amerikanska imperialistiska världssynen |
Re: Re: Re: polititskokorrekt!
| quote: |
| Originally posted by Smekbar tsss jag köper inte den amerikanska imperialistiska världssynen men jag tycker inte det är rätt att önska de amerikanska soldaternas död bara för det. Att hoppas att fler folk överhuvudtaget ska dö anser jag inte löser någonting. Våld föder våld. |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.