TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Finland
-- Sekalaista
Pages (31): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 »
Onko pc:lle tullut muuten mit��n j�rkevi� pelej� t�ss� viimeisen kuukauden aikana? Sain tossa jokin aika sitten 60 euron lahjakortin yhteen peliliikkeeseen mutten viel�k��n ole keksinyt mink� geimin sit� ostais. Yks myyj� yritti kerran tyrkytt�� just tota uutta Star Warsia, mut mua eo oo noi SW-pelit ikin� napannut (en oo edes n�hnyt niit� leffoja lukuunottamatta Phantom Menacea mik� oli syv�lt�)... Call Of Duty on ainoo peli mit� oon jaksanut r�iski� t�ss� viime aikoina....
| quote: |
| Originally posted by Kinde Onko pc:lle tullut muuten mit��n j�rkevi� pelej� t�ss� viimeisen kuukauden aikana? Sain tossa jokin aika sitten 60 euron lahjakortin yhteen peliliikkeeseen mutten viel�k��n ole keksinyt mink� geimin sit� ostais. Yks myyj� yritti kerran tyrkytt�� just tota uutta Star Warsia, mut mua eo oo noi SW-pelit ikin� napannut (en oo edes n�hnyt niit� leffoja lukuunottamatta Phantom Menacea mik� oli syv�lt�)... Call Of Duty on ainoo peli mit� oon jaksanut r�iski� t�ss� viime aikoina.... |
Silent Storm?... seh�n n�ytt�� strategiapelilt�! 
T�h�n rakoon on aivan pakko laskea voimakas tunnonpurkaus: venyttely on p*rs**st�.
| Originally posted by sick_boy_tommy T�h�n rakoon on aivan pakko laskea voimakas tunnonpurkaus: venyttely on p*rs**st�. |
| Originally posted by sick_boy_tommy T�h�n rakoon on aivan pakko laskea voimakas tunnonpurkaus: venyttely on p*rs**st�. |
| Originally posted by Mr.Mystery ...muutaman vuoden p��st� huomaa ettei edes taivu solmimaan keng�nnauhoja. |
| Originally posted by Mr.Mystery Ootko Silent Stormia kokeillut? |
tyls�� on! joku vois keksi� mulle jotain mielek�st� puuhaa!
mulla oli semmoset tiiketikalsarit yhesti ja jopa toisen kerran piti ostaa samanlaiset kun ensimm�iset kulahti mutta eip� ollu l�hesk��n niin hyv�t kun ensimm�iset tikrubokserit
Pitt��ki l�ht� Sepp�l�st� kattomaan uuvet tikrubokserit 
Perkeles, onpa aika helvatin kylm� taas ulkona...
| Originally posted by Mr.Mystery Perkeles, onpa aika helvatin kylm� taas ulkona... |
Aahhh.... fillaroiminen duuniin on taas yht� juhlaa

| Originally posted by skip on! ehk� noin 5min olen ollut t�n��n ulkona, mutta sekin on liikaa! onneks sis�ll� on l�mmint�! |
Oon nyt koulussa ja mulla on tanktop p��l 
. No eip�h� tartte menn� kouluun ja saa nukkuu pitk��n
Hitto vie, t��ll�h�n on ollut vilkasta viime p�ivin�. Hieno n�hd� t�m�nkin paikan her��v�n kunnolla eloon 
| Originally posted by Mr.Mystery Hitto vie, t��ll�h�n on ollut vilkasta viime p�ivin�. Hieno n�hd� t�m�nkin paikan her��v�n kunnolla eloon |
Minulla on uudet sukat. 
loskaa loskaa viel� enemm�n loskaa...
t�ytyy varmaan kaivaa kumisaappaat esiin jotta
ulkona viitsii k�yd� k�velem�ss�
philly 
| Originally posted by Dueno On se perseest�, mut paikat iha jumissa sitte aamulla, jos et oo venytelly. Tai no mulla ainaki. Paskimmillaan p��se yl�s s�ngyst ku hirveet r��kki ollu reeneis, eik� oo venytelly . No eip�h� tartte menn� kouluun ja saa nukkuu pitk��n |
!!!
| Originally posted by philly_FIN loskaa loskaa viel� enemm�n loskaa... t�ytyy varmaan kaivaa kumisaappaat esiin jotta ulkona viitsii k�yd� k�velem�ss� philly |
dippadai dappadiu! on muuten mahtavaa, kun ei ole t�it�, eik� mit��n, niin voi koko p�iv�n vaan lusmuilla ja olla tekem�tt� mit��n! raikastavaa vaihtelua mielest�ni!
tosin pit�isi varmaan pian ruveta kaiken maailman p��sykokeisiinkin lukemaan ja sit� ennen pohtia viel�, ett� minne sit� oikein hakisi!
| Originally posted by afastest kyll� t�llainen "talvi" �rsytt��, mieluummin muutama aste pakkasta ja paljon lunta :] |
| Originally posted by skip dippadai dappadiu! on muuten mahtavaa, kun ei ole t�it�, eik� mit��n, niin voi koko p�iv�n vaan lusmuilla ja olla tekem�tt� mit��n! raikastavaa vaihtelua mielest�ni! |