TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Finland
-- Sekalaista
Pages (31): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 »

Posted by Kinde on Jan-14-2004 17:08:

Onko pc:lle tullut muuten mit��n j�rkevi� pelej� t�ss� viimeisen kuukauden aikana? Sain tossa jokin aika sitten 60 euron lahjakortin yhteen peliliikkeeseen mutten viel�k��n ole keksinyt mink� geimin sit� ostais. Yks myyj� yritti kerran tyrkytt�� just tota uutta Star Warsia, mut mua eo oo noi SW-pelit ikin� napannut (en oo edes n�hnyt niit� leffoja lukuunottamatta Phantom Menacea mik� oli syv�lt�)... Call Of Duty on ainoo peli mit� oon jaksanut r�iski� t�ss� viime aikoina....

Posted by Mr.Mystery on Jan-14-2004 17:30:

quote:
Originally posted by Kinde
Onko pc:lle tullut muuten mit��n j�rkevi� pelej� t�ss� viimeisen kuukauden aikana? Sain tossa jokin aika sitten 60 euron lahjakortin yhteen peliliikkeeseen mutten viel�k��n ole keksinyt mink� geimin sit� ostais. Yks myyj� yritti kerran tyrkytt�� just tota uutta Star Warsia, mut mua eo oo noi SW-pelit ikin� napannut (en oo edes n�hnyt niit� leffoja lukuunottamatta Phantom Menacea mik� oli syv�lt�)... Call Of Duty on ainoo peli mit� oon jaksanut r�iski� t�ss� viime aikoina....

Ootko Silent Stormia kokeillut?

Posted by Kinde on Jan-14-2004 18:21:

Silent Storm?... seh�n n�ytt�� strategiapelilt�!

Posted by sick_boy_tommy on Jan-14-2004 19:57:

T�h�n rakoon on aivan pakko laskea voimakas tunnonpurkaus: venyttely on p*rs**st�.

Posted by Puuhis on Jan-15-2004 13:35:

quote:
Originally posted by sick_boy_tommy
T�h�n rakoon on aivan pakko laskea voimakas tunnonpurkaus: venyttely on p*rs**st�.

Onhan se. Mutta p��tt�ty�n tekeminen sit�kin syvemm�lt�.

Posted by Mr.Mystery on Jan-15-2004 17:53:

quote:

Viel� enemm�n perseest� on se kun EI venyttele ja sitten muutaman vuoden p��st� huomaa ettei edes taivu solmimaan keng�nnauhoja.

Posted by sick_boy_tommy on Jan-15-2004 18:57:

quote:
Originally posted by Mr.Mystery
...muutaman vuoden p��st� huomaa ettei edes taivu solmimaan keng�nnauhoja.

T�ss� taannoin kun lojuin vuoteenomana viikon p�iv�t putkeen keuhkoputkentulehduksen vuoksi, niin taisin p��st� aika l�helle tuota...Istualtaan jalat suorina sain juuri ja juuri kosketettua polviani...

Posted by MekkaFIN on Jan-16-2004 06:40:

quote:
Ootko Silent Stormia kokeillut?

Aivan loistava peli! Viime vuoden parhaita. Nyt on tuo Star Wars "tulossa".

Posted by skip on Feb-11-2004 11:36:

tyls�� on! joku vois keksi� mulle jotain mielek�st� puuhaa!

Posted by digitalbeat666 on Feb-11-2004 14:17:

Smiling Frog

mulla oli semmoset tiiketikalsarit yhesti ja jopa toisen kerran piti ostaa samanlaiset kun ensimm�iset kulahti mutta eip� ollu l�hesk��n niin hyv�t kun ensimm�iset tikrubokserit Pitt��ki l�ht� Sepp�l�st� kattomaan uuvet tikrubokserit

Posted by Mr.Mystery on Feb-11-2004 14:45:

Perkeles, onpa aika helvatin kylm� taas ulkona...

Posted by skip on Feb-11-2004 15:03:

quote:
Perkeles, onpa aika helvatin kylm� taas ulkona...

on! ehk� noin 5min olen ollut t�n��n ulkona, mutta sekin on liikaa! onneks sis�ll� on l�mmint�!

Posted by Kinde on Feb-11-2004 15:45:

Aahhh.... fillaroiminen duuniin on taas yht� juhlaa

Posted by Mr.Mystery on Feb-11-2004 16:40:

quote:
Originally posted by skip
on! ehk� noin 5min olen ollut t�n��n ulkona, mutta sekin on liikaa! onneks sis�ll� on l�mmint�!

Ei tarvinnut kuin k�vell� autotallilta kotiin (n. 100m) ilman hanskoja ja oli jo n�pit umpij��ss�...

Posted by Dueno on Feb-25-2004 10:21:

Oon nyt koulussa ja mulla on tanktop p��l

Posted by Dueno on Feb-25-2004 10:23:

quote:

On se perseest�, mut paikat iha jumissa sitte aamulla, jos et oo venytelly. Tai no mulla ainaki. Paskimmillaan p��se yl�s s�ngyst ku hirveet r��kki ollu reeneis, eik� oo venytelly . No eip�h� tartte menn� kouluun ja saa nukkuu pitk��n

Posted by Mr.Mystery on Feb-25-2004 17:10:

Hitto vie, t��ll�h�n on ollut vilkasta viime p�ivin�. Hieno n�hd� t�m�nkin paikan her��v�n kunnolla eloon

Posted by MekkaFIN on Feb-26-2004 21:14:

quote:
Hitto vie, t��ll�h�n on ollut vilkasta viime p�ivin�. Hieno n�hd� t�m�nkin paikan her��v�n kunnolla eloon

Jep! Uusia viestej� on tullu oikeen urakalla.

Posted by Puuhis on Feb-27-2004 08:39:

Minulla on uudet sukat.

Posted by philly_FIN on Feb-27-2004 10:43:

loskaa loskaa viel� enemm�n loskaa...
t�ytyy varmaan kaivaa kumisaappaat esiin jotta
ulkona viitsii k�yd� k�velem�ss�

philly

Posted by QPS on Feb-27-2004 12:29:

quote:
Originally posted by Dueno
On se perseest�, mut paikat iha jumissa sitte aamulla, jos et oo venytelly. Tai no mulla ainaki. Paskimmillaan p��se yl�s s�ngyst ku hirveet r��kki ollu reeneis, eik� oo venytelly . No eip�h� tartte menn� kouluun ja saa nukkuu pitk��n

Niin, semmoista se on olla urheilija !!!

Posted by afastest on Feb-27-2004 15:02:

quote:
Originally posted by philly_FIN
loskaa loskaa viel� enemm�n loskaa...
t�ytyy varmaan kaivaa kumisaappaat esiin jotta
ulkona viitsii k�yd� k�velem�ss�

philly

kyll� t�llainen "talvi" �rsytt��, mieluummin muutama aste pakkasta ja paljon lunta :]

Posted by skip on Mar-01-2004 18:07:

dippadai dappadiu! on muuten mahtavaa, kun ei ole t�it�, eik� mit��n, niin voi koko p�iv�n vaan lusmuilla ja olla tekem�tt� mit��n! raikastavaa vaihtelua mielest�ni!

tosin pit�isi varmaan pian ruveta kaiken maailman p��sykokeisiinkin lukemaan ja sit� ennen pohtia viel�, ett� minne sit� oikein hakisi!

Posted by philly_FIN on Mar-01-2004 18:34:

quote:
Originally posted by afastest
kyll� t�llainen "talvi" �rsytt��, mieluummin muutama aste pakkasta ja paljon lunta :]

Totta...

Posted by Nuutti on Mar-01-2004 20:26:

quote:
Originally posted by skip
dippadai dappadiu! on muuten mahtavaa, kun ei ole t�it�, eik� mit��n, niin voi koko p�iv�n vaan lusmuilla ja olla tekem�tt� mit��n! raikastavaa vaihtelua mielest�ni!

Oikein! Mulla on v�h�n sama situeiss�ni. Joulun j�lkeen opiskelu v�h�n j�i.. Mut kyll� sitten taas ens lukuvuonna!

Pages (31): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 »