TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Vette tunes van het Moment Part II
Pages (11): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 »
Re: Tune of 2004!!!
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! Pinkbox Special - Nice Guys Finish Last! Pianootje, oe,oe,oe, moooooi! |
Re: Tune of 2004!!!
| Originally posted by Partyhardy! Zo hoor net een kneiter van een TUNE! woooooooooooo! Pinkbox Special - Nice Guys Finish Last! Echt de tune van 2004 so far Pianootje, oe,oe,oe, moooooi! |
Check je pm Sndh 
| Originally posted by magrec Quivver - Space Manoeuvres Part 3 Als je mij vraagt wat ik progressive vind.... |
Dat was de Space Manoeuvres Stage One 
| Originally posted by SnuggLe Gaaf, maar volgensmij al best oud. Ken hem uit een set/een of andere cd...Lekker nummer! |
San - XLR8
Gruwelijk heerlijke plaat die al naar mijn weten een maand ofzo gespaait wordt her en der, maar echt super kippenvel bij het horen van deze. Zo mogen we het horen San! San Project Remix alleen net effe minder dan het origineel.
Kelis Vs. Coldplay - Nasty_Clocks (Attention Deficit Bootleg)
Paul Van Dyk-Like A Friend (PVD Remix)
Jaron Inc. - Overflow (Original Mix)
Depeche Mode - Here Is The House (Gabriel & Dresden Bootleg)
Speedy J - Collabs 2000 Snacker (wordt deze nou een keer gereleased??)
Lost Tribe - Gamemaster (2003 Lee Haslam Remix)
marco v-i feel you (thomas datts 2v2 remix)
graham gold-the ending
| Originally posted by Ding Chavez Dat was de Space Manoeuvres Stage One |

| Originally posted by Chicane San - XLR8 Gruwelijk heerlijke plaat die al naar mijn weten een maand ofzo gespaait wordt her en der, maar echt super kippenvel bij het horen van deze. Zo mogen we het horen San! San Project Remix alleen net effe minder dan het origineel. |
Anarcrusan - In My Mind
Stond op de cd van Filterheadz, is opzich een heel envoudig en repetent nummer, maar dat maakt het juist zo heerlijk.
Het nummer wat daarna komt:
Sinesweeper - Eyes Wide Open
Ook niet misselijk deze plaat, erg mooi gedaan
Alegria - Cuba Libre (Jeff Bounce & Tim J remix)
Gleave Dobbin - Penetration (Gleave Dobbin & Phil Johnston Mix)
Paul Jackson - The Push (Wally Lopez remix).mp3
http://www.marcelwoods.com/mw/home.htm
Klik op die liveset en spoel door tot de 23 minuten 
op de tracklists staat alleen: ???? - Ventricle
dacht dat het de nieuwe Marcel Woods vs. S.H.O.K.K. is, maar dat blijkt dus niet zo te zijn.
tis iig een erg vet nummertje 
The Freak - Rising Angel
vind ik ook een erg lekker plaatjes, vol energy.....doet me denken aan PvD @ Innercity 
| Originally posted by TranceFool http://www.marcelwoods.com/mw/home.htm Klik op die liveset en spoel door tot de 23 minuten ![]() op de tracklists staat alleen: ???? - Ventricle dacht dat het de nieuwe Marcel Woods vs. S.H.O.K.K. is, maar dat blijkt dus niet zo te zijn. tis iig een erg vet nummertje ![]() |
ik had het gisteren ff nagevraagd en dit is zijn nummer. hij vond het wel vet dat hij nu in deze tread staat. ze weten nog niet onder welke naam hij komt....
| Originally posted by MennoB ik had het gisteren ff nagevraagd en dit is zijn nummer. hij vond het wel vet dat hij nu in deze tread staat. ze weten nog niet onder welke naam hij komt.... |

Een erg lekker progressive breaks-plaatje:
D:Facto - Breaks EP
Bijzonder vette tech-house plaat, al wat ouder (zelf heb ik em al een tijdje maar nu weer op OD te koop) :
Jerome - Audio Illusions EP
En mijn toptechnoplaat van de maand deze keer:
Chris Liebing & Umek - Next try (Ben Sims remix)

Het is weer tijd voor een master TUNE!
Powerplant - Blame (Luke Chable Remix) ![]()
| Originally posted by TranceFool lol, ik weet nu ook van wie die is ja..... ![]() denk dat deze plaat het wel eens goed kan gaan doen als ie gesigned wordt |
Nog maar eentje van mijn kant (je moet wat als je een stageverslag aan het schrijven bent) :
Marco Repetto - Kalydra [Inzec 016]
Release op Inzec (nee, geen Intec, dit is een klein Zwitsers label). Wist eerst niet zo goed wat ik ervan moest vinden, maar ik vind de B2 (M7.D, over vreemde namen gesproken) toch wel behoorlijk lekker!
Behoorlijk diepe techno, beetje vaag ook, niet echt een plaat om de hele 6:30 uit te laten lopen maar denk wel dat deze nog een keer gekocht gaat worden..
| Originally posted by Partyhardy! Het is weer tijd voor een master TUNE! |
| Originally posted by MennoB Wie dan... |
| Originally posted by TranceFool Ik weet niet of ik dat mag zeggen maar het is iig door 2 jonge gasten gemaakt. Eentje ken ik via internet en die werkt in een platenzaak in Eindhoven |

Nog een tip van mijn kant:
Mhonolink - Strike Seven (Mhonday Music)
zowel de A1 als de B1 vind ik errug goed te doen, dit vind ik echt lekkere techno......niet keihard maar toch wel lekker stevig 
Zo allemaal zeer vette tunes die ik hier zie
Hier nog een paar
Danilo Vigorito - Imaginary Boy Tech-House nummertje met een lekkere bassline 
Dark Monks - Betterman (B1 Mix) vind dit een zeer relaxed house nummer.. niet te moeilijk
Gouryella - Ligaya (Yoji Biomehanika Remix) sommige vinden het niets, ik vind em relaxed.
Musix - Cyber Desire
.. master
Fire & Ice - Para Siempre ook master!
en nog
ID 15 van lange-infinity_live_at_amnesia_21-09-2003 (weet niet of iemand de naam al weet)
plus nog een nummer uit een Robert Gitelman setje
01_dj_robert_gitelman_and_dj_gabi_biton-live_at_radio_bu99fm-dmp.mp3 van 164 mb staat geen datum bij maar het is het nummer wat rond de 14e minuut begint met een sample "this sound in my head" ofzo... Nr zit nu stuck in my head. nummer is een beetje in de zelfde styl als "Pet Shop Boys - Miracles (Eric Prydzz Mix)"
Als iemand weet welk nummer ik bedoel, laat het ff horen