TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Officiele arj1o1 depreciation thread
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »
-zucht-
tortelduifjes hier 
ben je geil of wil je een koekje?
liga!
Ik wil alleen.. McCain!
| quote: |
Originally posted by DjRV ![]() ![]() |

| Originally posted by Donna Mja Bram,jij FLAMEKING! ![]() En dat t met lex goed is gekomen was zeker ook alleen maar sarcastisch bedoeld huh you FOOL |

| Originally posted by Dj Lex Woehoe!!!! Nee, sinds ik jou voor het eerst ben tegen gekomen gaat het hard achtruit Ik slaap niet meer en als ik me ogen dicht doe...... |

lachuh thread dit..
+1 
Nu samen ervoor zorgen dattie zich er aan houd?
(=sociale controle: anderen in de richting van bepaalde normen sturen in de omgang met anderen). Internaliseren (=het eigen maken van bepaalde normen. Als de internalisatie geslaagd is, is de sociale controle overbodig) moet ie!
ok ok
+1
Jaaaaa we gaan moeilijke woorden gebruiken!
Naar mijn mening is het internalisatieproces wel degelijk geslaagd, maar bestaat er nog een discrepantie tussen de normen van de groep ten opzichte van het individu. Als men in ogenschouw neemt dat er een paradoxale relatie is tussen het aantal posts en het nut ervan, kan men een effectmeting toepassen op een reprimande van de kant van de andere personen op dit forum.
Men kan het zien als een principaal-agent relatie met het individu als agent en 'het forum' als principaal. Om hieraan toe te voegen dat de elinquentie van de ...
blablabla fuck it. Moeilijke woorden sucken 
Hoop geblaat, zegt geen fuck!
| Originally posted by SnuggLe Jaaaaa we gaan moeilijke woorden gebruiken! Naar mijn mening is het internalisatieproces wel degelijk geslaagd, maar bestaat er nog een discrepantie tussen de normen van de groep ten opzichte van het individu. Als men in ogenschouw neemt dat er een paradoxale relatie is tussen het aantal posts en het nut ervan, kan men een effectmeting toepassen op een reprimande van de kant van de andere personen op dit forum. Men kan het zien als een principaal-agent relatie met het individu als agent en 'het forum' als principaal. Om hieraan toe te voegen dat de elinquentie van de ... blablabla fuck it. Moeilijke woorden sucken ![]() Hoop geblaat, zegt geen fuck! |
Dit gaat mij al te boven
(is ook niet veel voor nodig
)
| Originally posted by SnuggLe Jaaaaa we gaan moeilijke woorden gebruiken! Naar mijn mening is het internalisatieproces wel degelijk geslaagd, maar bestaat er nog een discrepantie tussen de normen van de groep ten opzichte van het individu. Als men in ogenschouw neemt dat er een paradoxale relatie is tussen het aantal posts en het nut ervan, kan men een effectmeting toepassen op een reprimande van de kant van de andere personen op dit forum. Men kan het zien als een principaal-agent relatie met het individu als agent en 'het forum' als principaal. Om hieraan toe te voegen dat de elinquentie van de ... blablabla fuck it. Moeilijke woorden sucken ![]() Hoop geblaat, zegt geen fuck! |
Oehhh lekkah Bram dat uitleggen van jou,FOOL was echter voor TranceFOOL
Ennuh,flamen mag altijd,als je maar geen crap of onwaarheden verkoopt
+3
-1

Aangezien het vandaag spamdag is en de mods er ook niks tegen doen, dan moet ik ook maar.
+1
Wat maakt het aantal posts dat je hebt nou voor een drol uit? Post gewoon iets als je wat te melden hebt daar ging deze thread ook over volgens mij, niet om iedereen +zoveel te geven.
Moet ik dan maar mod worden?
grtz,
TNG
Lijst TimTin is nog actief hoor
We zijn aan het lobby'en
| Originally posted by Donna liga! |
| Originally posted by MaGiK54 Aangezien het vandaag spamdag is en de mods er ook niks tegen doen, dan moet ik ook maar. +1 |
| Originally posted by Donna Wat een vreselijke ouwewijven opmerking Mr.Magik,k krijg er haast plaatsvervangende schaamte van *muhah* Ennuh,omdat t vandaag...en de mods er niks tege.....ik ook maar.... VUILE MEELOPERT!!! |
Ik nie hoor,de beste stuurlui staan immers altijd aan wal
| Originally posted by tango Post gewoon iets als je wat te melden hebt daar ging deze thread ook over volgens mij, |
blub
| Originally posted by Optimus blub |