TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ADDICTION, 28 Februari, Chez Bebe - Utrecht
Pages (14): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »
tin je moet gewoon je bek houden en doen wat tim zegt, anders beuQen we je in elkaar!
Jammer dat ik m moet missen Tim en co 
Voor degenen die in 2004 bij mij op preparty willen komen, gratis drank en drugs, maar t ticket is rond de 650 euro. Ik hoop dat jullie komen 
Zwaar jammer dat ik bepaalde dj's zal gaan missen. Komen jullie anders ook op mijn preparty draaien? 
HF 
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus Jammer dat ik m moet missen Tim en co ![]() Voor degenen die in 2004 bij mij op preparty willen komen, gratis drank en drugs, maar t ticket is rond de 650 euro. Ik hoop dat jullie komen ![]() Zwaar jammer dat ik bepaalde dj's zal gaan missen. Komen jullie anders ook op mijn preparty draaien? ![]() HF |
| Originally posted by DjRV mag er gerookt worden???? |
hahahaha 
Leuk om jullie allemaal zo enthousiast te zien. Als er nou ook nog wat meer mensen op komen draven, en niet iedereen op het laatst weer dat eeuwige kutsmoesje bedenkt, dan wordt het nog leuker (want leuk wordt het sowieso wel!)
tot heel gauw!!!
Vooruit dan maar Iris..
Ik ben er ook bij.
Zo beter? 
jippie 
elk beetje zichzelf respecterend TA-lid zou moeten komen!
elk zich zelf niet respecterend TA lid ook hoor 
hihihi 
gewoon vlak voor die tijd ook nog ff op flok in het nieuws en ff op het forum spammen dat trekt vast ook nog wel wat mensenjes....
| Originally posted by franzelare gewoon vlak voor die tijd ook nog ff op flok in het nieuws en ff op het forum spammen dat trekt vast ook nog wel wat mensenjes.... |
horen jullie dat, RV gaat flyeren voor jullie 
Ik kan me nog een keer flyeren herinneren, dat ging niet zo goed.
Ofwel, Petrus? 
| Originally posted by DjRV als de organisatie nou flyers al af heeft voor 3 januari lekker flyeren voor de deur van xl |
| Originally posted by SnuggLe Ik kan me nog een keer flyeren herinneren, dat ging niet zo goed. Ofwel, Petrus? |
| Originally posted by franzelare dat was idd LOL samen met wouter en peter nog ff de stad in flyeren vlak voor het feest, gek dat we van die gabbers binnen kregen |
| Originally posted by New Wave Neu, gaat helaas niet lukken. zijn iets later klaar maar was wel een idee geweest! |
| Originally posted by New Wave Mwhehe, Iemand uit Ede had verteld dat er hardcore gedraait zou worden. Heel gabber Ede en Arnhem was naar de Groove gekomen om flink te hakken...maar dan niet op hardcore. |
| Originally posted by Bellie hehe ja.... Was ik lekker bezig met mn technosetje komt er zo een kale worm naar me toe. Vraagt ie "Heb je geen hardcore bij je"....... |
Thnx snuggle! 
Nog een ruime maand en dan is het zover 
Wie kunnen we allemaal verwachten 
Ik ben er iig wel 
Ik ben er ook bij!!!
*Harmen
*SnuggLe
*New_Wave
*Optimus
*Bellie
*DJRV
*Leander
*Eye-Riz
| Originally posted by SnuggLe Ik ben er ook bij!!! *Harmen |
hoop toch dat up ook mee komt!
maarja die is hier geen lid...
| Originally posted by franzelare hoop toch dat up ook mee komt! maarja die is hier geen lid... |
maaer dat wist je zelf ok wel 
?