TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ArisE@Mezz Breda * 27 maart 2004 *
Pages (10): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 »

Posted by M_Peror on Jan-13-2004 12:23:

Heeej... gaat die nacht niet de zomertijd in? Dan gaat de klok vooruit. Zou betekenen dat het feest toch, zij het "virtueel", tot 03.00 uur duurt ipv 02.00 uur. Je kunt er geen minuutje langer door feesten, maar misschien "staat" het wel handig in de PR (pers, posters, flyers)?

Is maar ideetje. Of is het dan net of je de boel bedondert?

Posted by Three 'O Three on Jan-13-2004 21:07:

quote:
Originally posted by M_Peror
Is maar ideetje. Of is het dan net of je de boel bedondert?

ja.

Posted by M_Peror on Jan-14-2004 08:09:

Hehe...
Dan maar niet I guess...

Posted by DeFrisse on Jan-14-2004 15:44:

Ook een coole feessie in de MEZZ

24 Januari

Koma & Bones (UK)
Koma & Bones hebben met hun tweede album Shutterspeed een nieuwe standaard gezet voor progressieve dansmuziek. Hun diepe en opzwepende breakbeats staan garant voor een unieke avond. Koma & Bones zullen in Mezz voor de eerste keer in Nederland te zien zijn en het duo zal er dan ook alles aan doen om een goede indruk achter te laten. Als producerstrio stonden ze eerder achter remixen van Kosheen's Hide U, X-press2's Smoke Machine en New Order's Confusion.

New school breakbeat en tribal house
Ze zijn wereldwijd erkend als ��n van de meest gewaardeerde new school breakbeat acts en hun tracks worden gedraaid door o.a. Hybrid, Adam Freeland, Rennie Pilgrem maar ook dj's als Sasha en Paul Oakenfold. Hun album komt uit op het gerenomeerde label TCR waar eerder ook hun singles uitkwamen als Powercut en Morpheus. Samen met een act als de Plump DJ's zorgen Koma & Bones voor een ware opleving van de new school breakbeat scene. http://tcr.uk.com

DJ Loes Lee
Een andere producer en dj die al jaren vecht voor de erkenning van breakbeat is de Nijmeegse Loes Lee. Met haar label Moving Target krijgt ze ondersteuning van dj's als John Digweed en Paul van Dijk en haar platen worden over de hele wereld verkocht. Ze is zonder twijfel de koningin van de breakbeat en naast haar label heeft ze ook een eigen programma op Kink FM, Urban Revolution, waarin ze dj's ontvangt van over de hele wereld. Eerder dit jaar werd ze in IDJ magazine genoemd als ��n van de opkomende artiesten in breakbeat. Loes Lees heeft wekelijks gigs door heel Europa en ze was nog niet eerder in Breda te zien. Haar vermogen om te improviseren is enorm en ook in Breda zal ze zorgen dat iedereen op de dansvloer uit zijn dak gaat. http://www.loeslee.com

Da Huge
Frshdjs' eigen Da Huge is op het moment druk bezig aan zijn dj carri�re en deze gaat als een trein. Met optredens op Breda Beats (waar hij live een remix van de Gecko Brothers liet horen), Respect Festival, Grote Prijs van Nederland (Mezz) en gastoptredens in de Spock heeft hij in Breda zijn sporen ondertussen verdiend. Daarnaast stond Da Huge op diverse plekken in Nederland en werd hij door het vooraanstaande dance blad Basic Groove verkozen als Rookie van de Maand November. Met een mix tussen rollende breakbeats, rare bootlegs en uplifting techhouse zorgt Da Huge iedere keer weer voor een uniek en zeer dansbaar geluid. http://www.dahuge.com

Aanvang: 21:00 uur
Zaal open: 21:00 uur
Prijs aan zaal: � 9,00 Prijs voorverkoop: � 9,00

Posted by Three 'O Three on Jan-14-2004 15:52:

Ja hoooor...

Posted by magrec on Jan-14-2004 16:08:

Re: Ook een coole feessie in de MEZZ

quote:
Originally posted by DeFrisse
24 Januari

Koma & Bones (UK)
DJ Loes Lee

Dat is best wel vette line up.
Loes lee rocks altijd vette sets op kink fm.

Posted by Hitman on Jan-20-2004 14:00:

Ik ben vorige week in de Mezz geweest voor een of ander vaag techno feestje, is echt een coole tent. Ik ben 27 maart ook wel van de partij denk ik!!

Posted by ArisE2 on Jan-20-2004 18:24:

De site is af ..duurt nog ff voordat 'ie online is, want hij is net een paar uur oud.. vandaar!
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!!

Posted by SnuggLe on Jan-20-2004 18:43:

Ziet er gaaf uit!! Heel stoer!

Posted by franzelare on Jan-20-2004 21:06:

Posted by Partyhardy! on Jan-20-2004 21:40:

Wow! ziet er strak uit hoor! super!

Posted by tijs08 on Jan-20-2004 22:20:

VET!!!!!!!!!! mooie site voor een mooi feestje!

Posted by Eagle` on Jan-20-2004 22:49:

Strak Arise. Ziet er heel professioneel uit joh. Proficiat.

Posted by djdavid on Jan-22-2004 13:04:

ziet er top uit!!!

Posted by moogwai on Jan-22-2004 16:12:

Inderdaad een erg gelikte site!

Posted by Switch on Jan-26-2004 17:23:

wie gaan er nou allemaal? lijkt me zeker wel leuk om te gaan, maar gezien de afstand wil ik toch wat bekenden zien dan

Posted by TranceFool on Jan-26-2004 17:26:

quote:
Originally posted by Switch
wie gaan er nou allemaal? lijkt me zeker wel leuk om te gaan, maar gezien de afstand wil ik toch wat bekenden zien dan
Ik wil hier iig absoluut bij zijn, moet alleen nog wel ff kijken hoe ik het ga doen met vervoer ed.

Posted by basvh on Jan-26-2004 17:28:

yeah count me in!

Posted by Blik on Jan-26-2004 17:53:

Aangezien ik toch op kamers in Breda zit, is er wel een kans dat ik ook kom

Posted by Dj Lex on Jan-26-2004 17:56:

Het komt precies goed uit dit feestje, want tentamenweek is net afgelopen dan Ik ben hier uiteraard bij Even wat bepaalde iemanden supporten en stalken

Posted by M_Peror on Jan-26-2004 21:27:

Kan er waarschijnlijk niet vanaf 't begin bij zijn, maar wil dit dus echt niet missen, dus dan maar wat later arriveren...

Posted by Kakao on Jan-27-2004 12:12:

Kom dus achteraf toch niet
Wel jammer

Posted by ChooChoo on Jan-27-2004 13:25:

quote:
Originally posted by Kakao
Kom dus achteraf toch niet
Wel jammer

H� klote man! ach ja We vertellen wel hoe het geweest is

Posted by kolkiewolkie on Jan-27-2004 15:29:

Hint @ Frank: ik ben (waarschijnlijk) wel bereid een deel van de travelkosten te sponseren (als ik mee kan tuffen ofcourse ).

Posted by basd on Jan-27-2004 16:12:

Is er inmiddels al iets bekend over eventuele afterpartijtjes?

Pages (10): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 »