TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Roken op Dance-party's????
Pages (7): « 1 2 3 [4] 5 6 7 »


Posted by AlFerox on Dec-22-2003 20:46:

quote:
Originally posted by Jappio
weten we ook gelijk op welk niveau jij je bevindt


ja en gelukkig beargumenteer jij al je uitspraken zo overvloedig, dat jij w�l de indruk wekt je op een duizelingwekkend hoog niveau te bevinden

en ik wil best ingaan op je causale verband. natuurlijk bestaat er een causaal verband tussen een meerderheid van rokers in een kroeg en het feit dat er gerookt mag worden.
maar net als drank hoort roken bij een kroeg, dus als je besluit om naar de kroeg te gaan weet je waar je mee te maken kunt krijgen. hou je niet van de factoren die onlosmakelijk met een kroeg verbonden zijn, dan moet je of de kroeg niet bezoeken of je er maar bij neerleggen.

ik snap wel waar je heen wilt met je causale verband, het doet alleen niet terzake in deze discussie!


Posted by AlFerox on Dec-22-2003 21:02:

quote:
Originally posted by Blik
op zich wel typisch

de meerderheid van de Nederlanders rookt niet (66 %) en is dus gezonder bezig dan de minderheid (34 %), maar toch moeten de meerderheid niet zo zielig doen en zich aanpassen aan de trieste bezigheid van de minderheid, de rokers dus.

Het is toch gewoon triest hoe sommige rokers hier redeneren. Jullie zijn de minderheid, jullie zorgen voor duizenden extra doden per jaar (excl. jullie zelf, alleen de meerokers dus) maar dan moeten de niet-rokers niet zo zielig doen en maar gewoon in jullie stank staan.

ik ben het helemaal eens met Jappio, jullie zijn zo egocentrisch als de pest


je moet mijn replies lezen!

op een houseparty wordt nu eenmaal gezopen/drugs gebruikt en gerookt, (woei, shocking!) als je daar niet mee geconfronteerd wil worden moet je er lekker niet heen gaan!

je hoeft je helemaal niet aan te passen of in mijn stank te staan, want je er kunt er namelijk voor kiezen om dat feest niet te bezoeken!! en ga je er wel heen, prima! maar ga dan niet zeuren, over rook, dronken mensen of figuren die drugs hebben gebruikt hebben ofzo. je weet namelijk dat je daar mee te maken kunt krijgen door er naartoe te gaan. it's all in the game!

vooralsnog mag er in de horeca nog gerookt worden, dus is dit de situatie!

en dat verhaal over aanpassen is echt gelul, want in openbare ruimtes mag niet gerookt worden, in de trein en op overdekte stations mag per 1 jan. niet meer gerookt, per 1 jan mag in sportkantines niet meer gerook worden.. dus waar moet jij je aanpassen aan rokers dan?
ja, in de kroeg of op een feest. plekken waar de mogelijkheid tot roken een vanzelfsprekendheid is!

een kroeg of feest waar je niet mag roken, is voor mij duidelijk niet geloofwaardig.


Posted by AlFerox on Dec-22-2003 21:09:

als ik heel graag patat eet maar niet tegen de frituurlucht in een snackbar kan, dan ga ik niet naar de snackbar!
ga ik er wel heen dan moet ik niet gaan zeuren over die frituurlucht want die is onlosmakelijk verbonden met de snackbar.

hetzelfde geldt voor het bezoeken van een kroeg/feest. roken en kroeg/feest zijn gewoon onlosmakelijk met elkaar verbonden!!


Posted by Asperge on Dec-22-2003 21:36:

quote:
Originally posted by AlFerox
hetzelfde geldt voor het bezoeken van een kroeg/feest. roken en kroeg/feest zijn gewoon onlosmakelijk met elkaar verbonden!!


bullshit, kijk naar amerika


Posted by Blik on Dec-22-2003 21:46:

quote:
Originally posted by AlFerox
je moet mijn replies lezen!

op een houseparty wordt nu eenmaal gezopen/drugs gebruikt en gerookt, (woei, shocking!) als je daar niet mee geconfronteerd wil worden moet je er lekker niet heen gaan!

je hoeft je helemaal niet aan te passen of in mijn stank te staan, want je er kunt er namelijk voor kiezen om dat feest niet te bezoeken!! en ga je er wel heen, prima! maar ga dan niet zeuren, over rook, dronken mensen of figuren die drugs hebben gebruikt hebben ofzo. je weet namelijk dat je daar mee te maken kunt krijgen door er naartoe te gaan. it's all in the game!

vooralsnog mag er in de horeca nog gerookt worden, dus is dit de situatie!

en dat verhaal over aanpassen is echt gelul, want in openbare ruimtes mag niet gerookt worden, in de trein en op overdekte stations mag per 1 jan. niet meer gerookt, per 1 jan mag in sportkantines niet meer gerook worden.. dus waar moet jij je aanpassen aan rokers dan?
ja, in de kroeg of op een feest. plekken waar de mogelijkheid tot roken een vanzelfsprekendheid is!

een kroeg of feest waar je niet mag roken, is voor mij duidelijk niet geloofwaardig.


ik vind het ook helemaal niet erg om in een kroeg te staan waar gerookt word. het ging mij vooral om de opmerkingen van sommige mensen hier waarin gezegd word dat de niet-rokers zich maar aan de rokers aan moeten passen. Dat vind ik niet kunnen, en de redenen daarvoor heb ik gezegd.

Ik ben er in ieder niet rouwig om als de accijnsen met 50 eurocent stijgen vanaf 1 januari. Dan word een pakje 4 euro per stuk. Een flink aantal mensen uit mijn klas zijn al gestopt met roken omdat er zo'n accijns-verhoging aankomt. Hoe minder mensen roken, des te beter vind ik.

En dat rookverbod in de horeca komt er nog wel, dan krijg je situaties zoals in New York, waar de mensen die willen roken ff naar buiten gaan.


Posted by Subsonik on Dec-22-2003 21:53:

quote:
Originally posted by Blik
En dat rookverbod in de horeca komt er nog wel, dan krijg je situaties zoals in New York, waar de mensen die willen roken ff naar buiten gaan.


Nou dat het ik dus laatst voor het eerst meegemaakt tydens uitgaan, wat werkte dat goed zegdie constante stroom van binnen naar buiten en andersom, na 1.5 uur zijn de asbakken maar weer uit de kast gehaald.

En hoe wil je dat op een feest als innercity voor elkaar krijgen?? iedereen voor een peuk roken naar buiten?


Posted by Donna on Dec-22-2003 21:59:

quote:
Originally posted by Asperge
bullshit, kijk naar amerika



lol,daar lopen ze op hamburgers en prozac,gezond volkje

En boeiend of ik in dit specifieke onderwerp ego overkom,ik weet dat ik niet ego ben,ik rook mn peuk,en als t je nie aanstaat rot je maar uit mn buurt,zo,klaaaaaaaaaaaar


Posted by AlFerox on Dec-22-2003 22:40:

quote:
Originally posted by Asperge
bullshit, kijk naar amerika


idd, het land waar ze hun zaakjes prima op orde hebben!

amerika, lijkt me nou niet het meest wenselijke referentiekader


Posted by AlFerox on Dec-22-2003 22:47:

quote:
Originally posted by Blik
En dat rookverbod in de horeca komt er nog wel, dan krijg je situaties zoals in New York, waar de mensen die willen roken ff naar buiten gaan.


ja amerika, prachtig land. geen land waar drugs zo verboden zijn als in amerika, en tegelijkertijd geen enkel land waar het drugsmisbruik ook zo exorbitant hoog is als daar!

hetzelfde geld voor alcoholmisbruik onder minderjarigen.

laten we vooral gelijksoortige situaties als in the states nastreven!!


Posted by Blik on Dec-22-2003 23:02:

quote:
Originally posted by AlFerox
ja amerika, prachtig land. geen land waar drugs zo verboden zijn als in amerika, en tegelijkertijd geen enkel land waar het drugsmisbruik ook zo exorbitant hoog is als daar!

hetzelfde geld voor alcoholmisbruik onder minderjarigen.

laten we vooral gelijksoortige situaties als in the states nastreven!!


vind niet dat je het Amerikaans alcoholbeleid kunt vergelijken met het Amerikaans rookbeleid. Het rookbeleid werkt prima in Amerika, iedereen houdt zich er aan.

Het alcoholbeleid werkt totaal niet omdat de leeftijd van wanneer er gedronken mag worden gewoonweg veel te hoog is (21+ in de meeste staten).


Posted by Donna on Dec-22-2003 23:35:

t maakt me lekker geen fuckie uitttttt lalalalalaaaaa wat jullie ervan vindennnn *huppeldehuppel*

I dunno why i smokeeee,but i drink to get drunk

Deze egocentrische Donnibitch poept op jullie en blaast jullie het nieuwe jaar veel rook toe *gniffel*


Posted by SnuggLe on Dec-23-2003 00:00:

Heb vanavond ook weer dik gerookt, voor het eerst in lange tijd.
Rookvrije shit is toch wel cool


Posted by Massive84 on Dec-23-2003 01:43:

quote:
Originally posted by AlFerox
je hoeft je helemaal niet aan te passen of in mijn stank te staan, want je er kunt er namelijk voor kiezen om dat feest niet te bezoeken!!



lekker lullig zeg..

omdat jij op je veertiende of zo stoer deed met je malboro, en raakte verslaafd, moeten niet rokers opeens oprotten van feesten

dacht het toch niet joh!

waarom blijf jij niet thuis?


Posted by Raymond on Dec-23-2003 09:17:

quote:
Originally posted by Blik
Ik ben het helemaal eens met Jappio, jullie zijn zo egocentrisch als de pest

Dat probeerde ik in mijn post ook duidelijk te maken met betrekking op vrije keuze....


Posted by DjRV on Dec-23-2003 10:30:

quote:
Originally posted by Blik
op zich wel typisch

de meerderheid van de Nederlanders rookt niet (66 %) en is dus gezonder bezig dan de minderheid (34 %), maar toch moeten de meerderheid niet zo zielig doen en zich aanpassen aan de trieste bezigheid van de minderheid, de rokers dus.

Het is toch gewoon triest hoe sommige rokers hier redeneren. Jullie zijn de minderheid, jullie zorgen voor duizenden extra doden per jaar (excl. jullie zelf, alleen de meerokers dus) maar dan moeten de niet-rokers niet zo zielig doen en maar gewoon in jullie stank staan.

ik ben het helemaal eens met Jappio, jullie zijn zo egocentrisch als de pest


heb jij een rijbewijs en auto? ik niet,niet omdat ik het niet wil maar dat terzijde. ik ga ook nu niet lopen te janken dat ik merk dat het klimaat bedroevend veranderd mede dankzij de ozonloog die verneukt word door al die uitlaatgassen. Als ik een keer buiten amsterdam ben merk ik dat de lucht daar stukken schoner is. Moeten we nu dan ook maar de auto's afschaffen?


Posted by Blik on Dec-23-2003 10:42:

quote:
Originally posted by DjRV
heb jij een rijbewijs en auto? ik niet,niet omdat ik het niet wil maar dat terzijde. ik ga ook nu niet lopen te janken dat ik merk dat het klimaat bedroevend veranderd mede dankzij de ozonloog die verneukt word door al die uitlaatgassen. Als ik een keer buiten amsterdam ben merk ik dat de lucht daar stukken schoner is. Moeten we nu dan ook maar de auto's afschaffen?


ik heb wel een rijbewijs maar geen eigen auto, maar je kunt een auto toch niet vergelijken met een sigaret. Een auto heeft een functie, het is namelijk een transportmiddel, een transportmiddel waar bijna iedereen gebruik van maakt en van wil maken, hoe Groen-Links stemmer je ook bent.

Een sigaret heeft geen functie, het brengt alleen maar negatieve dingen met zich mee, je raakt er verslaafd aan en er is een verhoogde kans op kanker, daarbij is er voor je omgeving ook een verhoogde kans op kanker.

Ik snap je punt wel, maar je kunt het niet met elkaar vergelijken


Posted by AlFerox on Dec-23-2003 11:29:

quote:
Originally posted by Massive84
lekker lullig zeg..

omdat jij op je veertiende of zo stoer deed met je malboro, en raakte verslaafd, moeten niet rokers opeens oprotten van feesten

dacht het toch niet joh!

waarom blijf jij niet thuis?


je zou mijn replies eens moeten lezen

hoef je ook niet meer zulke domme posts te plaatsen!




Posted by DjRV on Dec-23-2003 12:08:

quote:
Originally posted by Blik
ik heb wel een rijbewijs maar geen eigen auto, maar je kunt een auto toch niet vergelijken met een sigaret. Een auto heeft een functie, het is namelijk een transportmiddel, een transportmiddel waar bijna iedereen gebruik van maakt en van wil maken, hoe Groen-Links stemmer je ook bent.

Een sigaret heeft geen functie, het brengt alleen maar negatieve dingen met zich mee, je raakt er verslaafd aan en er is een verhoogde kans op kanker, daarbij is er voor je omgeving ook een verhoogde kans op kanker.

Ik snap je punt wel, maar je kunt het niet met elkaar vergelijken


wie de neuk bepaalt wat je met wat "mag" vergelijken???
en wat voor een functie heeft een auto die een fiets,een trein of whatever niet heeft? hij vervoert toch? daar gaat het toch om? maar hij tast ook mijn gezondheid aan. live and let die weet je.
en sigaretten hebben zeker een goede functie,zonder peuken had ik op me werk al 7000000 x de hele toko leeg geschoten van stress


Posted by Donna on Dec-23-2003 12:24:

Ik rook waar ik me geroepen voel dat te doen en zolang ik geen boete krijg heb ik puur schijt aan degenen die denken te kunnen bepalen wat met wat vergeleken mag worden en wat niet,lekker belangrijk.

Als er niet meer gerookt mag worden zal de maatschappij hiero nog een zware pijp gaan roken (hehehe) want dan zullen er op feesten behoorlijk andere sfeertjes gaan heersen,en zal het in de horeca STUKKEN minder druk en gezellig zijn,stappen rokers na hun maaltijd gelijk op om weg te gaan naar een plaats waar zij hun peukie mogen opsteken en loopt de restauranthouder die paar bakken koffie waar ie winst op maakt weer mis,en zo nog VEEEEEEL meer gevallen waar verlies op geleden gaat worden.

Ik maak me nie druk want there's nothing wrong inside my heaven

Blik je bent een enorme loser in mijn ogen maar dat was je al sinds ik de eerste paar letters uit je letterbak heb zien verschijnen en dat jij mij een egobitch vind,vind ik alleen maar lekker want ik ben een ego bitch

Cheers,stel zeikwijven


Posted by SnuggLe on Dec-23-2003 12:34:

Moeilijke discussie dit.
De vergelijkingen slaan nergens op en 'wie dat bepaald of je dit/dat mag vergelijken' is dikke bull Ruub. Tuurlijk mag je dat zelf bepalen, alleen slaan sommige vergelijkingen als een kut op een pedaalemmer (of wat was de uitdrukking ook alsweer? )

Maar ik vind ook dat ze het niet kunnen doen , dat roken bannen van alles, dus ben het met Alferox/Donna/Rv eens. Maar toch zouden er 'voorwaarden' of weet ik veel wat moeten komen, manieren om je aan de rook te kunnen ontrekken zonder dat je NIET naar een cafe gaat.
Een gulden middenweg dus


Posted by Donna on Dec-23-2003 12:49:

Nouh,dan doe je gewoon 2 zalen maken,in de ene mag je roken en in de andere niet,de dj's wisselen steeds van plaats,dus die plukken de vruchten,hoeraaaa iedereen blij


Posted by Massive84 on Dec-23-2003 13:05:

quote:
Originally posted by AlFerox
je zou mijn replies eens moeten lezen

hoef je ook niet meer zulke domme posts te plaatsen!





heb ik ook gedaan

en heb je meeste domme zin gequote, en nee, het is niet 50-50..jij zegt rokers passen aan, op resturants en kroegs en zo, dus moeten niet rokers maar zich aan passen op feesten..

NOGMAALS,JIJ KOOS OM TE ROKEN,NIEMAND ZEI DAT JE HET MOEST DOEN. dus het blijft ALTIJD rokers die zich moeten aanpassen.


Posted by Dj Lex on Dec-23-2003 13:40:

quote:
Originally posted by SnuggLe
als een kut op een pedaalemmer (of wat was de uitdrukking ook alsweer? )


Als een pik op een drumstel Snuggle! Wel opletten bij Nederlands


Posted by Donna on Dec-23-2003 14:25:

Maak je niet zo druk meneertje copy cat '84

Jij mag toch ook dikke schijt aan rokers hebben,doe dan niet zo moeilijk dat zij ook dikke schijt aan jou hebben,grow up

We springen toch wel hoe hoog de wet ons dat opdraagt,dat de samenleving met de jaren steeds grimmiger wordt omdat niemand meer kan incasseren doet er verder niet toe.

En dat vette gevreet van mensen moet ook ophouden want zij zorgen ervoor dat ik straks langer op de wachtlijst sta als mn hart getransplanteerd moet worden vanwege mn doorgerookte vaten,maar ik vind dat mensen ervoor KIEZEN zo vet te vreten,mijn roken is een verslaving,en niemand van de wet heeft me tegengehouden toen ik ermee begon,niet eerlijk!!!
Dus ik vind dat ik eerder een nieuw hart mag krijgen dan iemand die zich elke dag volpropt met vette shit!!


*MUHAHAHAHA*

dorks


Posted by DjRV on Dec-23-2003 14:28:

quote:
Originally posted by Donna
Maak je niet zo druk meneertje copy cat '84

Jij mag toch ook dikke schijt aan rokers hebben,doe dan niet zo moeilijk dat zij ook dikke schijt aan jou hebben,grow up

We springen toch wel hoe hoog de wet ons dat opdraagt,dat de samenleving met de jaren steeds grimmiger wordt omdat niemand meer kan incasseren doet er verder niet toe.

En dat vette gevreet van mensen moet ook ophouden want zij zorgen ervoor dat ik straks langer op de wachtlijst sta als mn hart getransplanteerd moet worden vanwege mn doorgerookte vaten,maar ik vind dat mensen ervoor KIEZEN zo vet te vreten,mijn roken is een verslaving,en niemand van de wet heeft me tegengehouden toen ik ermee begon,niet eerlijk!!!
Dus ik vind dat ik eerder een nieuw hart mag krijgen dan iemand die zich elke dag volpropt met vette shit!!


*MUHAHAHAHA*

dorks


Totally dude ! (Y)


Pages (7): « 1 2 3 [4] 5 6 7 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.