TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Roken op Dance-party's????
Pages (7): « 1 2 3 [4] 5 6 7 »
| quote: |
| Originally posted by Jappio weten we ook gelijk op welk niveau jij je bevindt |
| quote: |
| Originally posted by Blik op zich wel typisch de meerderheid van de Nederlanders rookt niet (66 %) en is dus gezonder bezig dan de minderheid (34 %), maar toch moeten de meerderheid niet zo zielig doen en zich aanpassen aan de trieste bezigheid van de minderheid, de rokers dus. Het is toch gewoon triest hoe sommige rokers hier redeneren. Jullie zijn de minderheid, jullie zorgen voor duizenden extra doden per jaar (excl. jullie zelf, alleen de meerokers dus) maar dan moeten de niet-rokers niet zo zielig doen en maar gewoon in jullie stank staan. ik ben het helemaal eens met Jappio, jullie zijn zo egocentrisch als de pest |
als ik heel graag patat eet maar niet tegen de frituurlucht in een snackbar kan, dan ga ik niet naar de snackbar!
ga ik er wel heen dan moet ik niet gaan zeuren over die frituurlucht want die is onlosmakelijk verbonden met de snackbar.
hetzelfde geldt voor het bezoeken van een kroeg/feest. roken en kroeg/feest zijn gewoon onlosmakelijk met elkaar verbonden!!
| quote: |
| Originally posted by AlFerox hetzelfde geldt voor het bezoeken van een kroeg/feest. roken en kroeg/feest zijn gewoon onlosmakelijk met elkaar verbonden!! |
| quote: |
| Originally posted by AlFerox je moet mijn replies lezen! op een houseparty wordt nu eenmaal gezopen/drugs gebruikt en gerookt, (woei, shocking!) als je daar niet mee geconfronteerd wil worden moet je er lekker niet heen gaan! je hoeft je helemaal niet aan te passen of in mijn stank te staan, want je er kunt er namelijk voor kiezen om dat feest niet te bezoeken!! en ga je er wel heen, prima! maar ga dan niet zeuren, over rook, dronken mensen of figuren die drugs hebben gebruikt hebben ofzo. je weet namelijk dat je daar mee te maken kunt krijgen door er naartoe te gaan. it's all in the game! vooralsnog mag er in de horeca nog gerookt worden, dus is dit de situatie! en dat verhaal over aanpassen is echt gelul, want in openbare ruimtes mag niet gerookt worden, in de trein en op overdekte stations mag per 1 jan. niet meer gerookt, per 1 jan mag in sportkantines niet meer gerook worden.. dus waar moet jij je aanpassen aan rokers dan? ja, in de kroeg of op een feest. plekken waar de mogelijkheid tot roken een vanzelfsprekendheid is! een kroeg of feest waar je niet mag roken, is voor mij duidelijk niet geloofwaardig. |
| quote: |
| Originally posted by Blik En dat rookverbod in de horeca komt er nog wel, dan krijg je situaties zoals in New York, waar de mensen die willen roken ff naar buiten gaan. |
die constante stroom van binnen naar buiten en andersom, na 1.5 uur zijn de asbakken maar weer uit de kast gehaald.
| quote: |
| Originally posted by Asperge bullshit, kijk naar amerika |

| quote: |
| Originally posted by Asperge bullshit, kijk naar amerika |
| quote: |
| Originally posted by Blik En dat rookverbod in de horeca komt er nog wel, dan krijg je situaties zoals in New York, waar de mensen die willen roken ff naar buiten gaan. |
| quote: |
| Originally posted by AlFerox ja amerika, prachtig land. geen land waar drugs zo verboden zijn als in amerika, en tegelijkertijd geen enkel land waar het drugsmisbruik ook zo exorbitant hoog is als daar! hetzelfde geld voor alcoholmisbruik onder minderjarigen. laten we vooral gelijksoortige situaties als in the states nastreven!! |
t maakt me lekker geen fuckie uitttttt lalalalalaaaaa wat jullie ervan vindennnn *huppeldehuppel*
I dunno why i smokeeee,but i drink to get drunk
Deze egocentrische Donnibitch poept op jullie en blaast jullie het nieuwe jaar veel rook toe *gniffel*
Heb vanavond ook weer dik gerookt, voor het eerst in lange tijd.
Rookvrije shit is toch wel cool 
| quote: |
| Originally posted by AlFerox je hoeft je helemaal niet aan te passen of in mijn stank te staan, want je er kunt er namelijk voor kiezen om dat feest niet te bezoeken!! |

| quote: |
| Originally posted by Blik Ik ben het helemaal eens met Jappio, jullie zijn zo egocentrisch als de pest |
| quote: |
| Originally posted by Blik op zich wel typisch de meerderheid van de Nederlanders rookt niet (66 %) en is dus gezonder bezig dan de minderheid (34 %), maar toch moeten de meerderheid niet zo zielig doen en zich aanpassen aan de trieste bezigheid van de minderheid, de rokers dus. Het is toch gewoon triest hoe sommige rokers hier redeneren. Jullie zijn de minderheid, jullie zorgen voor duizenden extra doden per jaar (excl. jullie zelf, alleen de meerokers dus) maar dan moeten de niet-rokers niet zo zielig doen en maar gewoon in jullie stank staan. ik ben het helemaal eens met Jappio, jullie zijn zo egocentrisch als de pest |
| quote: |
| Originally posted by DjRV heb jij een rijbewijs en auto? ik niet,niet omdat ik het niet wil maar dat terzijde. ik ga ook nu niet lopen te janken dat ik merk dat het klimaat bedroevend veranderd mede dankzij de ozonloog die verneukt word door al die uitlaatgassen. Als ik een keer buiten amsterdam ben merk ik dat de lucht daar stukken schoner is. Moeten we nu dan ook maar de auto's afschaffen? |
| quote: |
| Originally posted by Massive84 lekker lullig zeg.. omdat jij op je veertiende of zo stoer deed met je malboro, en raakte verslaafd, moeten niet rokers opeens oprotten van feesten ![]() dacht het toch niet joh! waarom blijf jij niet thuis? |
| quote: |
| Originally posted by Blik ik heb wel een rijbewijs maar geen eigen auto, maar je kunt een auto toch niet vergelijken met een sigaret. Een auto heeft een functie, het is namelijk een transportmiddel, een transportmiddel waar bijna iedereen gebruik van maakt en van wil maken, hoe Groen-Links stemmer je ook bent. Een sigaret heeft geen functie, het brengt alleen maar negatieve dingen met zich mee, je raakt er verslaafd aan en er is een verhoogde kans op kanker, daarbij is er voor je omgeving ook een verhoogde kans op kanker. Ik snap je punt wel, maar je kunt het niet met elkaar vergelijken |
Ik rook waar ik me geroepen voel dat te doen en zolang ik geen boete krijg heb ik puur schijt aan degenen die denken te kunnen bepalen wat met wat vergeleken mag worden en wat niet,lekker belangrijk.
Als er niet meer gerookt mag worden zal de maatschappij hiero nog een zware pijp gaan roken (hehehe) want dan zullen er op feesten behoorlijk andere sfeertjes gaan heersen,en zal het in de horeca STUKKEN minder druk en gezellig zijn,stappen rokers na hun maaltijd gelijk op om weg te gaan naar een plaats waar zij hun peukie mogen opsteken en loopt de restauranthouder die paar bakken koffie waar ie winst op maakt weer mis,en zo nog VEEEEEEL meer gevallen waar verlies op geleden gaat worden.
Ik maak me nie druk want there's nothing wrong inside my heaven
Blik je bent een enorme loser in mijn ogen maar dat was je al sinds ik de eerste paar letters uit je letterbak heb zien verschijnen en dat jij mij een egobitch vind,vind ik alleen maar lekker want ik ben een ego bitch
Cheers,stel zeikwijven
Moeilijke discussie dit.
De vergelijkingen slaan nergens op en 'wie dat bepaald of je dit/dat mag vergelijken' is dikke bull Ruub. Tuurlijk mag je dat zelf bepalen, alleen slaan sommige vergelijkingen als een kut op een pedaalemmer (of wat was de uitdrukking ook alsweer?
)
Maar ik vind ook dat ze het niet kunnen doen , dat roken bannen van alles, dus ben het met Alferox/Donna/Rv eens. Maar toch zouden er 'voorwaarden' of weet ik veel wat moeten komen, manieren om je aan de rook te kunnen ontrekken zonder dat je NIET naar een cafe gaat.
Een gulden middenweg dus 
Nouh,dan doe je gewoon 2 zalen maken,in de ene mag je roken en in de andere niet,de dj's wisselen steeds van plaats,dus die plukken de vruchten,hoeraaaa iedereen blij
| quote: |
| Originally posted by AlFerox je zou mijn replies eens moeten lezen hoef je ook niet meer zulke domme posts te plaatsen! |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe als een kut op een pedaalemmer (of wat was de uitdrukking ook alsweer? ) |
Maak je niet zo druk meneertje copy cat '84
Jij mag toch ook dikke schijt aan rokers hebben,doe dan niet zo moeilijk dat zij ook dikke schijt aan jou hebben,grow up
We springen toch wel hoe hoog de wet ons dat opdraagt,dat de samenleving met de jaren steeds grimmiger wordt omdat niemand meer kan incasseren doet er verder niet toe.
En dat vette gevreet van mensen moet ook ophouden want zij zorgen ervoor dat ik straks langer op de wachtlijst sta als mn hart getransplanteerd moet worden vanwege mn doorgerookte vaten,maar ik vind dat mensen ervoor KIEZEN zo vet te vreten,mijn roken is een verslaving,en niemand van de wet heeft me tegengehouden toen ik ermee begon,niet eerlijk!!!
Dus ik vind dat ik eerder een nieuw hart mag krijgen dan iemand die zich elke dag volpropt met vette shit!!
*MUHAHAHAHA*
dorks
| quote: |
| Originally posted by Donna Maak je niet zo druk meneertje copy cat '84 ![]() Jij mag toch ook dikke schijt aan rokers hebben,doe dan niet zo moeilijk dat zij ook dikke schijt aan jou hebben,grow up ![]() We springen toch wel hoe hoog de wet ons dat opdraagt,dat de samenleving met de jaren steeds grimmiger wordt omdat niemand meer kan incasseren doet er verder niet toe. En dat vette gevreet van mensen moet ook ophouden want zij zorgen ervoor dat ik straks langer op de wachtlijst sta als mn hart getransplanteerd moet worden vanwege mn doorgerookte vaten,maar ik vind dat mensen ervoor KIEZEN zo vet te vreten,mijn roken is een verslaving,en niemand van de wet heeft me tegengehouden toen ik ermee begon,niet eerlijk!!! Dus ik vind dat ik eerder een nieuw hart mag krijgen dan iemand die zich elke dag volpropt met vette shit!! *MUHAHAHAHA* dorks |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.