TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Alphazone & Dave Joy till Örebro 17/4
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »

Posted by eng3l on Apr-05-2004 17:06:

weeeej!

Dave joy i mitt hjärta, klart man ska dit!
http://www.conventum.nu om ni inte sett lokalerna, tur att jag inte har 1km dit oxå! Syns där

Posted by St_Andrew on Apr-05-2004 17:17:

quote:
Originally posted by Glorie
vart blire förfest?

hos äääändrew såklart

hehe okejdå, kanske iaf

Posted by eng3l on Apr-05-2004 17:22:

quote:
Originally posted by St_Andrew
hos äääändrew såklart

hehe okejdå, kanske iaf

Erik, Vi tar 50/50 så blir det bra :P

Posted by Connector on Apr-05-2004 18:23:

quote:
hos äääändrew såklart

hehe okejdå, kanske iaf

tjo.... så du bor i örebro huh... Det ligger så långt ifrån Värnamo *blink blink*

Har du någon sovplats över?

Posted by St_Andrew on Apr-05-2004 18:30:

quote:
Originally posted by Connector
tjo.... så du bor i örebro huh... Det ligger så långt ifrån Värnamo *blink blink*

hehehe.... kanske, kan kolla upp om du är intreserad?

Posted by Connector on Apr-05-2004 18:44:

quote:
hehehe.... kanske, kan kolla upp om du är intreserad?

Klart jag är intresserad! Har även en kompis som vill få plats någonstans... men han kan vi skita i

Posted by Laszlo on Apr-05-2004 22:42:

quote:

Du kan alternativ åka med oss, om det finns plats över. Fast då kommer vi nog förmodligen ta in på vandrarhem eller liknande över natten. Har ingen lust att sätta mig i en bil och köra hem kl 5 på morgonen, och det tror jag inte de andra av oss heller vill

Posted by Connector on Apr-06-2004 07:15:

quote:
Originally posted by Laszlo
Du kan alternativ åka med oss, om det finns plats över. Fast då kommer vi nog förmodligen ta in på vandrarhem eller liknande över natten. Har ingen lust att sätta mig i en bil och köra hem kl 5 på morgonen, och det tror jag inte de andra av oss heller vill

Glöm inte min kompis... har du 2 platser över så åker vi gärna med dig. Annars blir det tåg. Vore snällt om vi fick plats

Posted by Laszlo on Apr-06-2004 07:25:

quote:
Glöm inte min kompis... har du 2 platser över så åker vi gärna med dig. Annars blir det tåg. Vore snällt om vi fick plats

Det beror som sagt på hur många vi är. Folk från mitt "gäng" har en tendens att kunna banga när det väl kommer till kritan.

Posted by St_Andrew on Apr-06-2004 17:50:

Örebro flyttas.

Som de flesta säkert redan vet så kom det inte speciellt mycket folk på vårt arrangemang i Borås 3/4. Ett lågt antal besökare leder självklart till låga intäkter, och så även i detta fall.

För att slippa få ännu ett The Lab (bolaget i konkurs utan möjlighet att betala tillbaka förköpsbiljetter) så har vi valt att senarelägga arrangemanget i Örebro (17/4) tills vi fått möjlighet att komma tillbaka på fötter. Arrangemanget planeras nu att hållas 16/10 2004 istället, men fortfarande i samma lokal och med exakt samma artister.
Alla biljetter till 17/4 kommer självklart gälla även det nya datumet.

Festen i Borås 8/5 kommer fortfarande gå av stapeln som planerat, men vi behöver ert stöd som besökare för att kunna genomföra våra arrangemang.

Vid eventuella frågor: [email protected]

Vänligaste hälsningar
Club Sensation Crew

Posted by Laszlo on Apr-06-2004 18:26:

^^^^ I could almost see this one coming. Fan va tråkigt. Jag hade verkligen sett fram emot festen.

Nåja - hoppas festen i götet går bättre än den i Borås i alla fall

Posted by Funfrock on Apr-06-2004 18:26:

hmm 16/10 var ju minst sagt en bit fram i tiden

Posted by Jeremy H on Apr-06-2004 18:48:

Men ååååhåå... Det blev som man befarade då
Hade faktiskt sett fram emot det här ändå.. är så trött på alla inställda fester!
Även om CS inte verkar vara några bedragare leder ju sånt här till att folk inte vågar köpa förköp längre..Och det förstör ju för arrangörerna också...börjar komma in i en ond cirkel

Får väl se fram emot Tiësto och TC 2 yrs nu.. dessa borde väl ändå bli av

Posted by St_Andrew on Apr-06-2004 18:58:

mmm håller med, jag tex har inte köpt några biljetter än för att jag var orlig att nått sånt här skulle hända... fy fan var surt, hade verkligen sett fram emot det här

Posted by SteveTranz4ever on Apr-06-2004 19:03:

quote:
Originally posted by jeremy1984 Får väl se fram emot Tiësto och TC 2 yrs nu.. dessa borde väl ändå bli av

Kan lova dig det inte blir inställt

Tyvärr är det ju svårt för nyare arrangörer att få folk och detta är inte första gången det visat sig.

Posted by Glorie on Apr-06-2004 20:12:

snyyyyft

tråkigt... men ja förstår dem ändå.

Posted by St_Andrew on Apr-06-2004 20:21:

nu kom jag på tråkighet nr 2, jag kommer inte ens kunna gå på den när den blir av, bor 2 miljarder mil för långt bort då

Posted by SteveTranz4ever on Apr-06-2004 20:28:

quote:
nu kom jag på tråkighet nr 2, jag kommer inte ens kunna gå på den när den blir av, bor 2 miljarder mil för långt bort då

Jasså så de e till å flytta till Sedna som ligger bortom Pluto... är ju ca. 1,8 miljarder mil bort

Fan vilken svinig taxinota det skulle blitt om du åkte hem direkt efter...

Posted by St_Andrew on Apr-06-2004 20:32:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jasså så de e till å flytta till Sedna som ligger bortom Pluto... är ju ca. 1,8 miljarder mil bort

Fan vilken svinig taxinota det skulle blitt om du åkte hem direkt efter...

lol okej, för att vara mer precis kommer jag bo 6500km bort, och nej jag tror inte den taxinotan skulle bli speciellt billig heller =/

Posted by eng3l on Apr-07-2004 07:14:

Illa, när det väl händer nåt i Örebro blir det självklart inställt

Aja, får hoppas det inte blir uppskjutet igen bara....

Posted by SteveTranz4ever on Apr-07-2004 08:42:

Är nyfiken på i vilken utsträckning arrangören har promotat sina fester förutom sin site & att dom finns med i en del kalendrar för fester likt den TC har ?

Posted by Vizay on Apr-07-2004 09:09:

ledsen över å behöva säga det men vad vare jag sa

arrangörer idag tar för lätt på hela den här branschen :/

Posted by Amnezia on Apr-08-2004 13:44:

skräll att det skulle bli så här då men e alltid bra me nytt folk som startar projket för å få scenen starkare här i Sverige me...dock kanske man inte alltid behöver börja me några av de största artisterna...mkt större risk för ekonomisvårigheter då om det inte blir som man riktigt tänkt sig... iaf får väl se om man fortf e kvar i örebro till hösten...lutar åt gbg lr nått..

fick me en extra tidning me nerikes allehanda idag(tors) som enbart handla om nya konventum...riktigt fräscht såg det ut å va...å stora "fest"lokalen som rymmer 2200 me läktarna uppfällda såg rikigt najs ut...rymligt å öppet... såg ut å va glastak oxå

om inte polis å lokala myndigheter hindrar så finns det potential å ha många bra fester där.......

Posted by tobo99 on Apr-11-2004 13:10:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Är nyfiken på i vilken utsträckning arrangören har promotat sina fester förutom sin site & att dom finns med i en del kalendrar för fester likt den TC har ?

Jag såg då inte en enda poster eller liknande i hela stan innan Dumonde festen, hur det va på gymnasieskolorna vet jag inte...

Posted by St_Andrew on May-03-2004 14:54:

KONKURS

Nordisk Discoproduktion AB, som driver Club Sensation, har på grund av obestånd ansökt om konkurs. Alla kommande fester är inställda utan möjlighet till återbetalning av förköpta biljetter.

Arrangemanget i Borås 3/4 drog tyvärr alldeles för lite betalande besökare för att kunna gå runt ekonomiskt. Vi har försökt rekonstruera företaget för att slippa konkurs men har tyvärr inte lyckats med detta.

Nordisk Discoproduktion
David Gustavsson

suck

Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »