TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Trance Reviews - Januari 2004
Pages (4): « 1 2 3 [4]

Posted by lavizh on Jan-30-2004 10:14:

Im gonna go sit in the corner now ...

Posted by TOR on Jan-30-2004 16:09:

quote:
Originally posted by dj Zevan
Paul Oakenfold - Zoo York (Leama & Moor Remix)

deze is niet voorlopig nog niet op mp3 te vinden, maar heb vandaag gelukkig t laatste exemplaar op vinyl in soundstation kunnen meepakken.

topkwaliteit, leama & moor maken zeer mooi gebruik van de vocalen
een must have

9/10

holy mother of god!!!

Posted by Meltoz on Jan-30-2004 23:40:

De laatste releases van Januari, want februari is nog ma ene dag verwijderd van ons, Februari wordt gewoon "DE MAAND"

Markus Schulz presents Elevation - Clear Blue

Markus Schulz heeft weer e meesterwerk afgeleverd en dit same met e 16 jarige (Elevation). Echt e hele lekkere "progressive tune"!!

Rate: 9.5/10
Label: Electronic Elements
Release Date: 29.01.04
Remixen: A1. Original / B1. Intro Mix
Dj Support: Ferry Corsten, Armin van Buuren, Perry O'Neil, Paul van Dyk, Gabriel and Dresden, Ben Lost,...

The Freak - Rising Angel

One of the most played track, biggest hype and most reviewed track of the moment!This is the essential tune of the moment! This monster track by The Freak will freak you out for sure as well as your audience!! Techey trance at the higest level!!

Rate: 8.5/10
Label: 2Play
Release Date: 23.01.04
Remixen: A. Original / AA. Club Mix
Dj Support: Lange, Armin van Buuren, Cor Fijneman, Paul van Dyk, The Thrillseekers, Pulser,...

Posted by CygnusX on Jan-31-2004 12:54:

Hatrixx - Windeo
Heerlijk nieuw nummer van Hatrixx op Yeti, zelfs beter dan Pressure imo. Original Mix bevat zachte synths en een indianen-gevoel Den Hetrix Remix is iets trager en proggier en ligt dichter bij de house dan bij de trance.
Original 8.5/10
Den Hetrix 7/10

Posted by CygnusX on Jan-31-2004 15:20:

Active Sight - Take The Day As It Comes
Search For Freedom moet hier natuurlijk niet meer vermeld worden, maar de b-kant ervan vind ik ook de moeite. Een uplifting monster, in een stijl die je niet direct van MIKE zou verwachten (volgens mij heeft Frederik em helemaal op z'n eentje gemaakt ).
7.5/10

Posted by super-styleR on Jan-31-2004 15:45:

Oceanlab ft. Justine Suissa - Satellite (Markus Schulz Coldharbour Remix)

Ongelooflijke remix van een al zalig liedje , maar deze remix is echt *WOW* de eerste keer dat ik deze plaat hoorde ging ik echt uit men dak en da blijf ik doen as ik em hoor. Zalige dark sound zoals we van markus gewoon zijn. TOP!

10/10 !

Posted by Zehra on Jan-31-2004 19:48:

Immoral Monkeys - Angels Secrets

zalige plaat van robert gitelman heel energetische, melodische... kortweg lekkere tune!!! heb het op de TR forum ontdekt... doet me denken aan alphazone - rockin (lijkt er dus vies veel op, bijna hetzelfde... als ik het nie zou weten zou ik zeggen dat het een rmx is van rockin)... robert heeft het een keer in zijn set gedraaid echt een amazing tune... heb ook ff de rip online gezet RIP

krijgt van mij een 8/10

Posted by Eagle` on Feb-06-2004 19:23:

nog van januari maar goed

Motorcycle - As the rush comes (Perry O'neill Remix)

Met markus schulz coldharbour remix gereleased, je herkent amper nog ATFC erin buiten de vocals (die echt eruit moeten) en dat maakt het net zo goed en verfrissend. main part van de plaat is echt super vet imo

Lees hier net dat Armin dub versie hiervan gedraait heeft tijdens ASOT. Zonder vocals zeker een 8.5

Pages (4): « 1 2 3 [4]