TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Everybody "Versus" - 14 februari - Paard van Troje - Den Haag
Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »
zo lukt het me natuurlijk nooit he!
ik had wel een beetje steun van jou verwacht in deze zware tijd HO3R!

ik ben er dit keer ook weer bij
gr Frankisback
Vandaag eindelijk mijn kaartje gehaald. Zin in!

Wij komen er nog meer van tevoren hier langs om een biertje te drinken etc behalve Magrec en BasD?
http://www.mercuryserver.com/digwee...opic.php?t=9913
Kwam ik tegen op een board 
Wel lachen 
Please enter your username and password to login
| quote: |
| Originally posted by Optimus Please enter your username and password to login |

Iemand ervaring met dit feest of het snel uitverkocht/vol is of niet, of dat je ook nog eventueel kaarten aan de deur kan kopen?
heb hier onwijs zin in!!!
Paard is zoieso top.. en dan ook nog eens Sander & Remy!! 
| Originally posted by tijs08 heb hier onwijs zin in!!! Paard is zoieso top.. en dan ook nog eens Sander & Remy!! |
| Originally posted by Original Iemand ervaring met dit feest of het snel uitverkocht/vol is of niet, of dat je ook nog eventueel kaarten aan de deur kan kopen? |
| Originally posted by SnuggLe Oh shit :S Het was in ieder geval een thread met de titel "Post hier je foto's van Sasha die er helemaal verrot uitziet" , oftewel, een foto van iedere gig van Sasha alssie weer aan de drugs is ![]() Moest wel lachen! |

Whahaha, die 2e is mooi 
Mensen echt kijken van 'wtf!'. Die vent is te lam om zijn sigaretten aan te steken.
heb zo t idee dat ik n heeel vet feestje ga missen
ach ja, sta samen met blighty in een of ander gehucht te draaien dan... ook gezellig lijkt me zo!

voor de mensen die wel gaan, spring ff een rondje voor mij!
| Originally posted by djdavid heb zo t idee dat ik n heeel vet feestje ga missen ach ja, sta samen met blighty in een of ander gehucht te draaien dan... ook gezellig lijkt me zo! |
| Originally posted by Kakao Het publiek zal wel een stuk beter zijn als normaal |
| Originally posted by ChooChoo H� ga jij nou ook? Dan weten we dat, je ligt toch op de route |
Ik heb zo'n zin zin zin zin zin zin zin zin zin zin zin
Vandaag eindelijk weer wat positiefs gehoord mbt stage,
Ik ben echt benieuwd naar remy alweer bijna een jaar geleden dat ik hem heb gehoord (awakenings) stampeuh!!!
Had ik al gezegd dat ik zin heb in everybody??
Ik zag in de partyfuckagenda ook dat leander komt
Ook nog ff wat addiction flyers meenemen 
| Originally posted by magrec Ik heb zo'n zin zin zin zin zin zin zin zin zin zin zin Vandaag eindelijk weer wat positiefs gehoord mbt stage, Ik ben echt benieuwd naar remy alweer bijna een jaar geleden dat ik hem heb gehoord (awakenings) stampeuh!!! Had ik al gezegd dat ik zin heb in everybody?? Ik zag in de partyfuckagenda ook dat leander komt Ook nog ff wat addiction flyers meenemen |
Zoals ook in de vrijdag de 13e thread te lezen is ben ik er ook bij morgenavond. Heb er wel zin in moet ik toegeven 
Magrec ik bel je vanavond of morgen over evt treinen of meetup op den haag cs want ik kom ook vantevoren naar Snuggle, als je dat goed vindt uiteraard
:x
| Originally posted by Ding Chavez Magrec ik bel je vanavond of morgen over evt treinen of meetup op den haag cs want ik kom ook vantevoren naar Snuggle, als je dat goed vindt uiteraard :x |
daar moet ik mij dan wel ff op voorbereiden hoor. Ik weet niet of ik dat wel aankan.
Nog voorkeur voor wat we gaan eten?
| Originally posted by SnuggLe Nog voorkeur voor wat we gaan eten? |
| Originally posted by magrec iets wat lekker vult |