TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat is er op TV? - Part I
Pages (15): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »

Posted by SnuggLe on Mar-10-2004 20:43:

quote:
Originally posted by jp
Real staat met 1-0 voor op Bayern. Bah

Ga lekker Beavis en Butthead kijken op MTV

VET! Helemaal gemist dat dat er ook op was.
EN orgazmo EN beavis & butthead. Allemaal gave dingen tegelijk!

Btw Real - Bayern is een vette pot!

Posted by Dj Lex on Mar-10-2004 20:44:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Gisteren btw de nieuwe temptation Island. Wat een ZIELIGE stellen. Vooral die belgische vrouwen, man man man man......

1 van die vrijgezellen, Jasper, studeert hetzelfde als ik. dacht al dat het een glijer was, maar dat heeft hij gister nog eens bevestigd door het zelf te zeggen

Posted by jp on Mar-10-2004 21:11:

Sexvakanties met Ton op SBS6

Posted by SnuggLe on Mar-10-2004 21:31:

quote:
Originally posted by jp
Sexvakanties met Ton op SBS6

Hahaha, zijn anke en ik ook aan het kijken, echt lachen
Wel fout dit, volgensmij is een deel in scene gezet.

Posted by MaGiK54 on Mar-13-2004 11:26:

Beavis and Butt-head weekend op MTV

Posted by Eagle` on Mar-14-2004 22:57:

moedeeeeer, can 24 get any more exciting than today, bauwer die bewerkt wordt met allerlei leuke aardappelmesjes en nu blijkbaar de geest gegeve heeft. Samenzweringen tegen president, miguel mist een been, yousef en kate in elkaar gebeukt, romantisch moment tss almeyda en zen wijfie. Deze serie heeft echt alles fs.

7 days to go voor volgende dubbel episode, zo extreem modder vet deze serie, ik kijk er al weer naar uit

Posted by Ding Chavez on Mar-19-2004 10:05:

South Park is weer begonnen! Niet in NL op tv maar natuurlijk altijd te down*kuch*loaden. Het wachten duurde lang maar ze zijn weer meesterlijk terug En gelijk natuurlijk ff passion of the chris en nipplegate belachelijk maken

Posted by magrec on Apr-12-2004 14:32:

Nieuwe serie The trip:

Het boek De ijssalon van dokter Harry van Bas Vlugt vormde de basis voor de nieuwe reeks van The Trip. Daarin beschrijft de auteur de reis die hij door Afrika maakte. Vlugt legde dezelfde historische route af als Dokter Livingstone ooit deed. �Het is voor mij onbeschrijfelijk dat dit programma gemaakt is. Eigenlijk is het een soort verfilming van mijn boek�, vertelt Vlugt. Hij was nauw betrokken bij de voorbereidingen van het programma en ook na de start van de reis hield hij precies bij waar de twee teams zich bevonden.

Vooral voor Gijs en Jaap verliep de reis in het begin niet zo voorspoedig. �Zij waren een bron van zorg�, lacht Vlugt. �Na een week zaten ze nog steeds aan het strand, op de plek waar ze gestart waren.� Het team ging totaal onvoorbereid op reis en maakte misschien daardoor de meest bizarre dingen mee. �Ik dacht dat Jaap zich wel in zou lezen, maar Jaap dacht dat van mij�, lacht Gijs (foto). �Toen we in Afrika aankwamen hadden we dus geen flauw idee wat ons te wachten stond.�

Na afloop van hun �Trip� las Gijs het boek van Vlugt pas. �Dat was echt raar�, vertelt hij. �Dan las ik iets en dan hadden wij dat ook meegemaakt.� Zo kwamen Gijs en Jaap net als Vlugt in zijn boek terecht bij een groep nogal racistische boeren. �Als de camera aanstond waren de mensen wel voorzichtiger, maar we hebben hele racistische dingen gehoord�, vertelt Gijs.

Gijs en Jaap maakten ook hele bizarre dingen mee. �We kregen op een gegeven moment een lift van een politieman�, vertelt Gijs. �We kenden de weg daar wel en wisten dat we rechtdoor moesten, maar toen sloeg hij opeens linksaf. We hadden geen flauw idee wat hij ging doen, tot bleek dat hij tussendoor even iemand ging arresteren. Die man werd gewoon tussen ons in op de achterbank gezet�, zegt Gijs nog steeds verbaasd.

Ook raakte een Afrikaanse smokkelaar, van wie ze een lift kregen, zo op de twee jongens gesteld, dat Jaap en Gijs een heel mooi souvenir mee naar huis mochten nemen. �Jaap bleek al de hele reis boven een zak met goud in de auto te zitten en we mochten allebei een klein klompje mee naar Nederland nemen.� [KdV]
Volgende week kun je alles lezen over de belevenissen van het team van Tomas en Aren.

TVGids.nl

______

hehe de 1e serie met steffen en flip (van o.a. de pulpshow) was erg leuk. Eigenlijk is dit wel net iets extremer dan peking expres aangezien daar ook hele crews mee reizen met de mensen.

Posted by basvh on Apr-12-2004 15:22:

Ik vond de trip 1 een goed programma, heb het helemaal gevolgd. Ben zker benieuwd naar deze trip!

Posted by SnuggLe on May-27-2004 20:39:

Iemand 'De Vreemde Eend' net gezien op Ned1???
Een violiste gingen ze in 3 weken opleiden tot DJ, moest in de Asta bij Double M de test doen. Opgeleid door Michel de Hey en Mick Boskamp. Alle 3 de juryleden hadden het door

...nu is overinges ook Hooligans bezig, ook leuk

Posted by Dj Lex on May-27-2004 20:51:

Ja erg leuk. Meestal lukt het wel om ze erdoorheen te loodsen, maar bij djen is dat toch net ff te moeilijk

Posted by Opti on May-27-2004 21:01:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Iemand 'De Vreemde Eend' net gezien op Ned1???
Een violiste gingen ze in 3 weken opleiden tot DJ, moest in de Asta bij Double M de test doen. Opgeleid door Michel de Hey en Mick Boskamp. Alle 3 de juryleden hadden het door

...nu is overinges ook Hooligans bezig, ook leuk

Allebei net gezien toen ik thuis kwam Was wel leuk om te zien hoe iemand in 3 weken toch redelijk leerde draaien EN HOoligans is net afgelopen

Posted by New Wave on May-27-2004 21:01:

[QUOTE]Originally posted by SnuggLe

Zat ik toevallig ook te kijken Heb je jasper nog gezien ?

Oja, dit is trouwens mijn 4000ste post
Het is geweldig.........

Posted by SnuggLe on May-28-2004 06:04:

quote:
Originally posted by New Wave
[QUOTE]Originally posted by SnuggLe

Zat ik toevallig ook te kijken Heb je jasper nog gezien ?

Oja, dit is trouwens mijn 4000ste post
Het is geweldig.........

Gefeliciteerd kerel! Kusje!
Ga je me inhalen ofzo?

Volgende week is Hooligans weer. Wat een vage Engelsen......

Posted by Ding Chavez on May-28-2004 08:02:

Voor degenen die het gemist hebben, vandaag om 13:17 komt de herhaling van de vreemde eend op ned 1.

Posted by BaRTeZ on May-28-2004 11:57:

zo, cool programma zeg! Erg stoer, leuk idee, tof gedaan ook van die gasten die haar hielpen!

Bedankt voor de tip

Posted by HardKiller on May-28-2004 12:01:

quote:
Originally posted by BaRTeZ
zo, cool programma zeg! Erg stoer, leuk idee, tof gedaan ook van die gasten die haar hielpen!

Bedankt voor de tip

Was leuk idd

Posted by basd on May-28-2004 12:03:

Vanavond Dude, where's my car op TV, da's pas vet. Effe video instellen straks.

Posted by SnuggLe on May-28-2004 14:15:

quote:
Originally posted by basd

Hahahaha, hoeveelste keer wordt dat? De 500 en derde keer?

Posted by TranceFool on May-28-2004 14:26:

quote:

Meesterlijke film inderdaad

Posted by basd on Aug-03-2004 16:41:

* schop (vanavond weer eerste training van dit seizoen, dus effe traptechnieken bijschaven) *

Vanavond is 'Das Experiment' op BBC 2, geloof rond een uurtje of 00.20. Lijkt me wel een erg interessante film.

Posted by jp on Aug-03-2004 17:06:

National Geographic Channel SECONDS FROM DISASTER

Achter elke ramp schuilt een samenloop van omstandigheden die bij elkaar tot een catastrofe leiden. Seconds from Disaster onderzoekt de keerpunten die de loop van de geschiedenis hebben veranderd.

----------------------------------------------------------------------

*Vrijdag 6 Aug 21:00 CRASH OF THE CONCORDE

In juli 2000 crashte 's werelds eerste supersonische lijnvliegtuig, waarbij alle inzittenden omkwamen en er een einde kwam aan de 25 jaar durende alleenheerschappij van de Concorde als ultiem symbool van luxe en menselijk vernuft.

*Vrijdag 13 Aug 21:00 TUNNEL INFERNO

In 1999 vloog een vrachtwagen midden in de Mont Blanc-tunnel in brand. In het inferno werd 53 uur tegen de vlammenzee gestreden; 39 mensen kwamen om, waarmee dit een van de grootste tunnelrampen uit de geschiedenis is.

*Vrijdag 20 Aug 20:00 THE BOMB IN OKLAHOMA CITY

Bij de terroristische aanslag op een overheidsgebouw in Oklahoma City, 1995, vielen 168 doden en 674 gewonden. In deze terugblik wordt onderzocht waarom het gebouw instortte en waarom sommigen het overleefden en anderen niet.

*Vrijdag 27 Aug 21:00 FIRE ON THE STAR

In 1990 brak 's ochtends brand uit op een Scandinavische veerboot, toen de meeste passagiers sliepen. Velen werden overvallen door de rook en kwamen om. Onderzoekers proberen te achterhalen of het opzet of een ongeluk was.

*Vrijdag 3 Sep 21:00 DERAILMENT AT ESCHEDE

De treinramp met de hogesnelheidstrein ICE in Duitsland

*Vrijdag 10 Sep 21:00 WRECK OF THE SUNSET LIMITED

Treinramp in Amerika met de Amtrak van Florida - California

*Vrijdag 10 Sep 22:00 PENTAGON 9-11

Op 11 september 2001 werd een vlucht van American Airlines gekaapt door terroristen die het toestel tegen het Pentagon lieten vliegen. De brand die daarop ontstond verzwakte het gebouw, waarna het op diverse plaatsen instortte.

*Vrijdag 17 Sep 21:00 MELTDOWN IN CHERNOBYL

De ramp met de kernreactor in de Sovjet Unie

----------------------------------------------------------------------

Lijkt me zeer interessant!

Posted by TimeportE on Aug-03-2004 17:21:

the OC! vanavond!

Posted by robin on Aug-04-2004 00:28:

quote:

Vanavond is 'Das Experiment' op BBC 2, geloof rond een uurtje of 00.20. Lijkt me wel een erg interessante film.

erg goed imo!

Posted by Opti on Aug-04-2004 07:27:

quote:
* schop (vanavond weer eerste training van dit seizoen, dus effe traptechnieken bijschaven) *

kut, lees het nu pas had hem graag willen zien

Pages (15): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »