TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Armin & MIKE - 28 februari - Asta, Den Haag
Pages (16): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »
yessssssssssssssss
heb er vet zin in !!!!!
3 toppertjes !!!!
ik zal er zijn van helemaal int begin tot helemaal opt einde !!!
heb de vorige Armada Night helaas gemist, dus deze wil ik zeker bij zijn..
zeker als je amper 10� hoeft te betalen! 
Voorverkoop?
Tijd om te leuren dan 
Btw, voorverkoop gaat via lokale winkels denk ik... Oh, en ook via ticketservice 
MEGASTATIC PRESENTS: ARMADA NIGHT za 28-2 Armin van Buuren, M.I.K.E, Perry O'Neil
Voorverkoop via Ticketservice Nederland
Prijs : 10,00
Open : 23.00 - 08.00
Verrek man, ik ga der echt iet misse, wordt gewoon te gek, kwou da'k ok na ginder kon

| quote: |
| Originally posted by Meltos MEGASTATIC PRESENTS: ARMADA NIGHT za 28-2 Armin van Buuren, M.I.K.E, Perry O'Neil Voorverkoop via Ticketservice Nederland Prijs : 10,00 Open : 23.00 - 08.00 Verrek man, ik ga der echt iet misse, wordt gewoon te gek, kwou da'k ok na ginder kon |
van het begin tot het einde...
| Originally posted by Miss Z kga er zeker naartoe van het begin tot het einde... dancing all night long... |
| Originally posted by Meltos E schone review van die avond zou toch schoon zijn voor e toekomstige MOD h� |
(that's what we call delegating
)
| Originally posted by Miss Z sure why not? mah eagle kan dat beter dan mij... aangezien hij meegaat zullen we dat maar aan hem overlaten eh (that's what we call delegating )edit: waarom gaat gij nie? |
Wie gaat er nu en hoe? 
| Originally posted by pooley Wie gaat er nu en hoe? |

| Originally posted by pooley Wie gaat er nu en hoe? |
ga met de trein
kun je slapen in het terugkeren..
als je na een nacht feesten nog met de wagen moet..
| Originally posted by tor8024 als je na een nacht feesten nog met de wagen moet.. |

| Originally posted by eieregooie Enneh... EMMA! Ik wil ook in de lijst |
| Originally posted by emma en voorlopig rij ik mee met missZ, ma het kan nog zijn da we met den trein gaan ... moeten we nog eens bespreken ! |

Kzou ook wel durven :/
Ma hoe enzo, trein, iemand preis van de kosten in totaal? 
wat ik me ook afvraag als het voorverkoop is gaat dat dan nie snel uitverkocht zijn en moeten wij dan nt stilletjesaan tickets kopen?
Ik zou het maar wel doen ja 
| Originally posted by eieregooie Ik zou het maar wel doen ja |
| Originally posted by Robert voor zover ik weet is het nu: Asta: 23.00 - 00.30 Perry O'Neil 00.30 - 03.30 M.I.K.E. 03.30 - ??.?? Armin Heb gehoord dat M.I.K.E en Armin ieder 3uur draaien maar dat weet ik niet zeker. |
| Originally posted by SilentEagle Hoe werkt dat, die Ticketservice? |
ivm de kaarten kopen... kwou dat al lang geleden doen, mah emma gaat voor onze kaarten zorgen en ik zorg voor vervoer...
nu ja, kheb de auto dus al gekregen en ik ga dus met de auto
(ja zal wel moeilijk zijn mah kom kzal het wel overleven
) kwou nog gaan rondvragen in mijn vriendenkring of er mensen zijn die meewillen mah dat ga ik dus niet doen. reden: heb geen zin om het geklaag en gezeur van niet-trance-liefhebbers daar aan te horen
(noem me ego�stisch... I don't care) mah als ik speciaal naar den haag rijd, wil ik me wel amuseren
dus ja... daarom wil ik beta's meenemen
komt ons mss goedkoper uit ook nog... hehe 
emma hoeft niet bij mij te geraken omdat ik haar ergens ga oppikken (tijd en plaats gaan we nog afspreken!)
voor de rest gaat SilentEagle met mij mee, das gemakkelijk, kan ik hem oppikken in Hasselt of Diepenbeek. kheb gelezen dat Michael nog naar addiction wil. mss kan hij meerijden tot in den haag dan mah hij heeft hier ook nog iets gezegd over treinen naar delft... dus weet ook niet of hij gaat meerijden of dat hij met de trein gaat gaan. ik veronderstel dat hij eerder met de trein naar delft gaat om met ei mee naar addiction te gaan ofzo
dan heb ik dus nog plaats voor twee beta's in de auto... kweet niet of Nyah meewil/meekan of niet, zal dus zeker een antwoord van haar moeten krijgen binnen een week ofzo
ok om ff een lang verhaal kort te maken:
beta's die met mij gaan meerijden:
- emma
- silenteagle
- nyah (???)
beta's die eventueel kunnen meerijden
:
- eagle (??? weet niet wat hij gaat doen)
- dj cresto
- tor8024
- pooley
mah moet wel ff zeggen... kheb geen bus ofzo eh
dus ge moet ff onder uzelf uitmaken wie er eventueel gaat meerijden... dus kan er mss twee beta's mee (of ��n als nyah zeker meegaat) en de rest met de trein en we zien ons zeker in de asta nog... FEEESTEEUUUUUUH!!!! dus... spreek maar onder elkaar af wat het beste is... diegene die dus gaan meerijden uit de richting van brussel en die kanten
ga ik dus ergens oppikken in antwerpen ofzo... mah dat moet nog afgesproken worden... 
bon... hopelijk komen jullie er aan uit... ik vind het wel echt kut dat ik nie iedereen kan meenemen (had ik maar een bus ofzo ahah
) daarom dat ik ook een beetje laat hiermee afkom 
edit: kan natuurlijk meer beta's meenemen mah dan moeten jullie wel op elkaars schoot zitten tot in den haag hehe lekker gezellig 
Hehe, met de trein naar Den Haag of naar Delft, dat scheelt 1 station hehe, dus dat maakt niks uit... En als jullie toch eerder naar Den Haag gaan dan ben ik daar uiteraard ook bij
Sterker nog, ik ben op zaterdagmiddag toch altijd in Den Haag 
Dus Egel kan ook van daar gewoon met mij mee alsie zou willen, en evt. anderen ook nog wel afhankelijk van de plaatsen in de auto...
| Originally posted by Miss Z ivm de kaarten kopen... kwou dat al lang geleden doen, mah emma gaat voor onze kaarten zorgen en ik zorg voor vervoer... nu ja, kheb de auto dus al gekregen en ik ga dus met de auto (ja zal wel moeilijk zijn mah kom kzal het wel overleven ) kwou nog gaan rondvragen in mijn vriendenkring of er mensen zijn die meewillen mah dat ga ik dus niet doen. reden: heb geen zin om het geklaag en gezeur van niet-trance-liefhebbers daar aan te horen (noem me ego�stisch... I don't care) mah als ik speciaal naar den haag rijd, wil ik me wel amuseren dus ja... daarom wil ik beta's meenemen komt ons mss goedkoper uit ook nog... hehe ![]() emma hoeft niet bij mij te geraken omdat ik haar ergens ga oppikken (tijd en plaats gaan we nog afspreken!) voor de rest gaat SilentEagle met mij mee, das gemakkelijk, kan ik hem oppikken in Hasselt of Diepenbeek. kheb gelezen dat Michael nog naar addiction wil. mss kan hij meerijden tot in den haag dan mah hij heeft hier ook nog iets gezegd over treinen naar delft... dus weet ook niet of hij gaat meerijden of dat hij met de trein gaat gaan. ik veronderstel dat hij eerder met de trein naar delft gaat om met ei mee naar addiction te gaan ofzo dan heb ik dus nog plaats voor twee beta's in de auto... kweet niet of Nyah meewil/meekan of niet, zal dus zeker een antwoord van haar moeten krijgen binnen een week ofzo ok om ff een lang verhaal kort te maken: beta's die met mij gaan meerijden: - emma - silenteagle - nyah (???) beta's die eventueel kunnen meerijden :- eagle (??? weet niet wat hij gaat doen) - dj cresto - tor8024 - pooley mah moet wel ff zeggen... kheb geen bus ofzo eh dus ge moet ff onder uzelf uitmaken wie er eventueel gaat meerijden... dus kan er mss twee beta's mee (of ��n als nyah zeker meegaat) en de rest met de trein en we zien ons zeker in de asta nog... FEEESTEEUUUUUUH!!!! dus... spreek maar onder elkaar af wat het beste is... diegene die dus gaan meerijden uit de richting van brussel en die kanten ga ik dus ergens oppikken in antwerpen ofzo... mah dat moet nog afgesproken worden... ![]() bon... hopelijk komen jullie er aan uit... ik vind het wel echt kut dat ik nie iedereen kan meenemen (had ik maar een bus ofzo ahah ) daarom dat ik ook een beetje laat hiermee afkom ![]() edit: kan natuurlijk meer beta's meenemen mah dan moeten jullie wel op elkaars schoot zitten tot in den haag hehe lekker gezellig |
| Originally posted by djcresto ikke wil wel mee mag ik mag ik? |