TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Leraar in Den Haag neergeschoten
Pages (7): « 1 2 3 [4] 5 6 7 »

Posted by Donna on Jan-14-2004 13:10:

Ruub word gek van al die spiegels uh?:P
MAAAAAAR dan heb je ook wat

Ik heb mn huis behangen met allemaal lachspiegels,zelfspot is tha best there is

Posted by Eye-Riz on Jan-14-2004 13:31:

ik ook, hahaha

Posted by Eye-Riz on Jan-14-2004 13:34:

quote:
Ach, de discussie gaat weer nergens heen

Hoezo niet dan? Ik vind het juist GOED dat er over gediscussieerd wordt, en het niet meteen de kop in wordt gedrukt! Discussieren is niet zinloos, al helemaal niet op dit onderwerp!!! Door te dscussieren wordt er over iets nagedacht, en daar is niets mis mee. Dat je het niet met elkaar eens bent of wordt, is niet erg. Daar gaat het in een discussie ook niet om. Het gaat erom dat mensen elkaar aan de tand voelen, en daarmee zichzelf!!!! Daarom vind ik die opmerking van Ruben zo cool!

Posted by Donna on Jan-14-2004 13:53:

Als je jezelf maar goed genoeg kent kunnen de dingen waar je achter staat niet vaak fout zijn.
Uitzonderingen daargelaten ofcuz.

En ja ik vind het ook niet fijn dat in mijn hoofd ook meteen t typetje marrokaan opduikt als t over dit soort dingen gaan..
Maar lijkt me een vaststaand feit dat over t algemeen de marrokanen,antilianen toch de doelgroep zijn als t gaat over criminaliteit,overvallen,schietpartijen etc etc.

Ook nederlanders kunnen er wat van,je hoort mij niet zeggen dat dat niet zo is,maar de opvoeding is zowieso anders dus ook de vorming van de persoon.
Mijn pa heeft me nie wijsgemaakt dat ik als t moet,moet doden voor mn vaderland of god,en al helemaal niet voor mn eergevoellens.
Ze zijn zowieso veel bloeddorstiger en hebben voor HEEL andere dingen respect als waar menig nederlander dat heeft.
Het leven van een leraar is niet echt iets om respect voor te hebben in zo'n cultuur,nee joh,zn eer moest ws gered worden,sjahhhh

Posted by DjRV on Jan-14-2004 13:55:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ga weg met die 'dure woorden'. Dat jullie die nou niet begrijpen Ding/RV Voor sommigen is dat misschien normaal taalgebruik. Geen off topic discussies houden.

praat geen poep,ik zit gemiddeld per week 15 uur in vergadering op werk waar er alleen maar like that geluld word. leuke is alleen dat mensen op den duur struikelen over hun eigen woorden om dat ze niet weten hoe ze met al die duur aangeklede woordjes een goede zin weten te vormen.
jij uit je naar jou normen van hedendaags taalgebruik,ik zeg wat ik denk en kots het me bek uit zodat er geen misverstanden kunnen ontstaan over wat ik bedoel.

Posted by DjRV on Jan-14-2004 13:57:

quote:
Originally posted by Donna
Ruub word gek van al die spiegels uh?:P
MAAAAAAR dan heb je ook wat

Ik heb mn huis behangen met allemaal lachspiegels,zelfspot is tha best there is

beter had je me nooit verteld van die spiegels,ik voel me net een vakkenvuller in de AH die continue loopt te spiegelen. WORD ER GEK VAN !!!!

maar lief ben je wel

Posted by Donna on Jan-14-2004 14:26:

Staat zo netjes he;p

Posted by total woot on Jan-14-2004 14:55:

2 Eye: ik denk dat Snuggle bedoelt dat de discussie over het neergeschoten worden van een leraar (want dat was de reden van deze topic) helemaal nergens heen gaat.. hetgeen mij bij een volgend punt brengt..

Blik, ik zit me serieus al pagina's lang af te vragen wat je helemaal in t begin van deze thread dacht toen je
quote:
het schijnt dat de dader een allochtoon was...
schreef... Ik zie totaal niet wat de toegevoegde waarde in deze discussie is, sterker nog, je weet het topic met 1 enkel zinnetje te veranderen in een discussie over discriminatie, allochtonen, asielzoekers etc. etc. een discussie die al te vaak is gevoerd hier.. het gaat in dit geval volgens mij niet om de afkomst van de dader, volgens mij heeft het meer te maken met respect voor anderen (iets waar jij nog een hoop over moet leren, geloof ik, want volgens mij heb je niet door hoe ontzettend kortzichtig je loopt te blaten, en hoeveel mensen je beledigt met zo'n opmerking).

Posted by MaGiK54 on Jan-14-2004 15:13:

God de dader heeft nog spijt van zijn daad volgens zijn voogd. In vierendelen, terug naar de Middeleeuwen voor dit soort praktijken. Helaas zal hij wel maximaal twee jaar in ��n of andere tuchtschool/jeugdgevangenis zitten.

Moet echt kotsen van deze gehele gebeurtenis.

Posted by Opti on Jan-14-2004 15:24:

quote:
Originally posted by MaGiK54
God de dader heeft nog spijt van zijn daad volgens zijn voogd. In vierendelen, terug naar de Middeleeuwen voor dit soort praktijken. Helaas zal hij wel maximaal twee jaar in ��n of andere tuchtschool/jeugdgevangenis zitten.

Moet echt kotsen van deze gehele gebeurtenis.

Mwoah, ze kunnen hem eventueel berechten als een volwassene omdat hij tussen de 16-18 is, en het een ernstig delict is (zo heb ik gehoord op het nieuws, weet iemand of dat klopt, rechtenstudenten ofzo?)

En:

quote:
schreef... Ik zie totaal niet wat de toegevoegde waarde in deze discussie is, sterker nog, je weet het topic met 1 enkel zinnetje te veranderen in een discussie over discriminatie, allochtonen, asielzoekers etc. etc. een discussie die al te vaak is gevoerd hier.. het gaat in dit geval volgens mij niet om de afkomst van de dader, volgens mij heeft het meer te maken met respect voor anderen (iets waar jij nog een hoop over moet leren, geloof ik, want volgens mij heb je niet door hoe ontzettend kortzichtig je loopt te blaten, en hoeveel mensen je beledigt met zo'n opmerking).

Hulde voor deze lieve jongen

Posted by MaGiK54 on Jan-14-2004 15:29:

quote:
Originally posted by Optimus
Mwoah, ze kunnen hem eventueel berechten als een volwassene omdat hij tussen de 16-18 is, en het een ernstig delict is (zo heb ik gehoord op het nieuws, weet iemand of dat klopt, rechtenstudenten ofzo?)

Das zal mooi zijn.

Posted by SnuggLe on Jan-14-2004 16:50:

quote:
Originally posted by total woot
2 Eye: ik denk dat Snuggle bedoelt dat de discussie over het neergeschoten worden van een leraar (want dat was de reden van deze topic) helemaal nergens heen gaat.. hetgeen mij bij een volgend punt brengt..

Blik, ik zit me serieus al pagina's lang af te vragen wat je helemaal in t begin van deze thread dacht toen je schreef... Ik zie totaal niet wat de toegevoegde waarde in deze discussie is, sterker nog, je weet het topic met 1 enkel zinnetje te veranderen in een discussie over discriminatie, allochtonen, asielzoekers etc. etc. een discussie die al te vaak is gevoerd hier.. het gaat in dit geval volgens mij niet om de afkomst van de dader, volgens mij heeft het meer te maken met respect voor anderen (iets waar jij nog een hoop over moet leren, geloof ik, want volgens mij heb je niet door hoe ontzettend kortzichtig je loopt te blaten, en hoeveel mensen je beledigt met zo'n opmerking).

Inderdaad TotalWoot, dat bedoel ik dus ook... Discussieren vind ik goed, maar de richting waar het hier altijd weer heengaat is weer tegek :S

quote:
praat geen poep,ik zit gemiddeld per week 15 uur in vergadering op werk waar er alleen maar like that geluld word. leuke is alleen dat mensen op den duur struikelen over hun eigen woorden om dat ze niet weten hoe ze met al die duur aangeklede woordjes een goede zin weten te vormen.
jij uit je naar jou normen van hedendaags taalgebruik,ik zeg wat ik denk en kots het me bek uit zodat er geen misverstanden kunnen ontstaan over wat ik bedoel.

Ach ga weg RV. Wat nou 'lullen like that'? Ik zeg zoals ik gewend ben om het te zeggen, en voor mij en voor vele anderen is dat totaal duidelijk. Ik snap niet waarom daar zo'n problemen over zijn. Net of ik (of anderen) zich hier totaal onbegrijpelijk maken door een paar 'dure' woorden. Geef me eens wat voorbeelden dan?
Ik bedoel, ook dit heeft met 'respect' te maken. Er wordt nu zelfs al gezeken hoe iemand zich uitdrukt.

Mijn idee is nog steeds: Het gaat niet over HOE iemand iets zegt/uitdrukt, maar wat hij zegt/uitdrukt. De inhoud is belangrijker dan de vorm / het uiterlijk.

Posted by SnuggLe on Jan-14-2004 16:53:

Oh, nog ten tweede:
De dader was helemaal geen 17........ Tenminste, niet als je geboren bent in april 1987.

Posted by Donna on Jan-14-2004 17:09:

dit soort amerikaanse taferelen moet ook op zn amerikaans bestraft worden vinnik,de stoel op met deze d00d

Posted by total woot on Jan-14-2004 17:23:

quote:
dit soort amerikaanse taferelen moet ook op zn amerikaans bestraft worden vinnik,de stoel op met deze d00d

Gatverdamme wat valt me dat van je tegen zeg!!
wat ga jij dan tegen je kinderen zeggen als ze willen weten waarom die jongen dood moet?

"Die jongen maken wij dood omdat je geen mensen dood mag maken....
"

Posted by SnuggLe on Jan-14-2004 17:24:

quote:

Kwaad met kwaad vergelden, hoe stupid ben je dan bezig??

Posted by sndh on Jan-14-2004 17:59:

quote:
Originally posted by Optimus

dat kan geloof ik wel, hoewel ik nog geen "strafrecht" heb gehad, doe MER...

Posted by M5 on Jan-14-2004 18:04:

lol bestaan er tegenwoordig ook nog blanke VMBO'ers? wtf zeg

Posted by Blik on Jan-14-2004 18:10:

quote:
Nouh,ookal brengt Blik t misschien wat ingeblikt,ik ben t dit keer zowaar s met m eens

Want jullie kunnen enorm hard roepen van ga er maar weer vanuit dat t een buitenlander was (ws marrokaan oid)daar gaak idd vanuit jah.
Lekker belangrijk of iemand me daarvoor ophangt of nie,de totale straatmentaliteit word bepaald door die gasten,like dat niet zo is,wake the fuck up orso

het gebeurt niet vaak dat we het eens zijn

Misschien heb ik de discussie (per ongeluk) veranderd omdat ik de laatste tijd een ontzettende hekel aan criminele allochtonen heb gekregen. In het afgelopen jaar is mijn vriendin 2 maal aangerand door Marokkaanse jongeren (2 weken geleden de laatste keer). Je moet eens weten hoe moeilijk het is om dan geen negatief beeld te krijgen van deze mensen. Ik heb helemaal niks tegen buitenlanders ofzo, maar wel een ontzettende hekel aan allochtonen die zich niet kunnen gedragen, en dat komt gewoon door die 2 incidenten die mijn vriendin mee heeft gemaakt.

en een jaartje of 15-20 vind ik wel een mooie straf, maar het zal waarschijnlijk wel weer 8 jaar worden wat dan betekent dat die over 5 jaar weer vrij rondloopt (en dan kan die de rechter neer gaan schieten ).

Posted by Phortje on Jan-14-2004 18:16:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Kwaad met kwaad vergelden, hoe stupid ben je dan bezig??

Je vergeldt natuurlijk sowieso kwaad met kwaad. Iemand een bepaalde periode van zijn vrijheid beroven heet natuurlijk ook gewoon ontvoering als dat niet door de gerechtelijke macht gedaan wordt
Of die doodstraf al dan niet toegepast moet worden is weer een hele andere discussie (en wederom erg offtopic, net als dat allochtonengedoe ), maar feit is dat het gewoon niet werkt voor de maatschappij, uit onderzoek is gebleken dat het geen voorbeeld stelt.
Bovendien vind ik het eerlijkgezegd veel nuttiger als die jongen een flink aantal jaartjes van zijn leven nadenkt over waar hij nou eigenlijk mee bezig is geweest en hoe hij korte tijd zijn toekomst om zeep heeft geholpen zo makkelijk als met de doodstraf komt hij er niet vanaf

Posted by SnuggLe on Jan-14-2004 18:19:

quote:
Originally posted by Blik
het gebeurt niet vaak dat we het eens zijn

Misschien heb ik de discussie (per ongeluk) veranderd omdat ik de laatste tijd een ontzettende hekel aan criminele allochtonen heb gekregen. In het afgelopen jaar is mijn vriendin 2 maal aangerand door Marokkaanse jongeren (2 weken geleden de laatste keer). Je moet eens weten hoe moeilijk het is om dan geen negatief beeld te krijgen van deze mensen. Ik heb helemaal niks tegen buitenlanders ofzo, maar wel een ontzettende hekel aan allochtonen die zich niet kunnen gedragen, en dat komt gewoon door die 2 incidenten die mijn vriendin mee heeft gemaakt.

en een jaartje of 15-20 vind ik wel een mooie straf, maar het zal waarschijnlijk wel weer 8 jaar worden wat dan betekent dat die over 5 jaar weer vrij rondloopt (en dan kan die de rechter neer gaan schieten ).

En dat is juist het punt!

"Ik heb helemaal niets tegen buitenlanders", TYFT OP!
Het gaat niet om het feit dat ze BUITENLANDER zijn (of allochtoon, want buitenlander zijn ze niet eens!!!!!!!! Duitsers zijn buitenlanders), het gaat om het feit dat ze CRIMINEEL zijn! Ik heb een hekel aan criminelen, ongeacht afkomst wat the fuck dan ook!

Posted by Donna on Jan-14-2004 18:41:

tegenvallen?

Als t je familie is die neergeknalt word valt dat ook wel ff vies tegen.
Ga der maar s mee dealen als zoiets gebeurd,dan ga je ook nie meer zo politiek correct denken.
En mn kids vertel ik dat ze niet mogen killen omdat ze anders op de stoel komen,lijkt me logisch.

Tuurlijk,levenslang zou nog beter zijn,maar dat gebeurd ook ook niet hier.
Deze dude komt hier weer mee weg alsof ie een rolletje drop uit de winkel heeft gejat

Posted by SnuggLe on Jan-14-2004 18:41:

Oftopic: Funky Simon, van welke site komen die pix in je sig? Kan het niet lezen.

Posted by total woot on Jan-14-2004 18:44:

quote:
Originally posted by Blik
Je moet eens weten hoe moeilijk het is om dan geen negatief beeld te krijgen van deze mensen.

En jij moet je eens bedenken hoe makkelijk het is om een negatief beeld van een totale bevolkingsgroep te krijgen op basis van een aantal incidenten.

Posted by New Wave on Jan-14-2004 19:35:

Die gast heeft 'moord met voorbedachte rade'en 'dood door schuld' in zijn verbaal staan denk of niet bram?
Dan mogen ze hem van mij part flink lang opsluiten en zijn ballen der af draaien.

Pages (7): « 1 2 3 [4] 5 6 7 »