TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Vet!!! Sander & deep dish @ paard den haag
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »

Posted by NVS on Mar-18-2004 14:33:

zoo mensen, ik heb een vraagje over aankomend zaterdag (deep dish & sander k live @ everybody):
is er iemand die een kaartje over heeft en hem graag wilt verkopen?
want een vriend van een vriend van mij wilt meegaan maar heeft geen kaartje gekocht

Posted by Frankisback on Mar-18-2004 15:16:

is het al uitverkocht dan

Posted by Bouma-Bros on Mar-18-2004 15:17:

Het is al vanaf afgelopen zaterdag uitverkocht, staat ook op de website van het Paard.....

Posted by NVS on Mar-18-2004 15:17:

jep

Posted by iLLicit on Mar-18-2004 15:44:

Dr is toch zo'n site op internet, waar je kaarten kunt kopen en verkopen voor feesten die uitverkocht zijn? Ik ben alleen de naam vergeten, heb in het verleden wel eens kaarten via verkocht en dat werkte best goed moet ik zeggen. Ik ben alleen de naam vergeten, misschien dat iemand anders de site ook kent?

Posted by NVS on Mar-18-2004 15:45:

oeh dat zou kunnen helpen ja....iemand die de site kent?

Posted by basd on Mar-18-2004 16:04:

www.uitverkocht.com

Posted by iLLicit on Mar-18-2004 16:16:

Yep, dat was em. Thanx Basd!

Zie net dat de kaarten niet al te goedkoop staan. 50 euro per stuk! Maar goed, het wordt wel een vet feestje natuurlijk...

Posted by NVS on Mar-18-2004 16:54:

Monkey Dancer 2

ja mensen harstikke bedankt voor de moeite (die site)! ik zie jullie allemaal zaterdag tjuuuuuussss

Posted by SnuggLe on Mar-18-2004 17:40:

Sorry maar ik snap het echt niet...'vergeten' een kaartje te kopen etc. Ik zie nu op clubcharts ook zoveel mensen die nog een kaartje moeten hebben. DUH , dat WEET je toch dat zoiets dik uitverkocht gaat worden?
Bij Sasha heb ik echt METEEN een kaartje gekocht, en iedere Everybody die nu komt weet je dat het hard gaat. Dus....... ligt echt aan die mensen zelf.

Op Clubcharts werd al 2x35 euro geboden voor 2 kaarten. Heb mijn kaartje die ik over had verkocht voor 20 euro Had er wel meer voor kunnen vragen.

Pfff...vraagt er iemand nu net 50 euro voor een kaartje op die site. slecht!

Posted by iLLicit on Mar-18-2004 17:53:

Slecht? Of slim natuurlijk. Ik denk dat ik volgende keer ook maar wat kaartjes in ga slaan... Hmmm, 20 kaartjes, 20 euro winst...

Nee, ik ben het met je eens Snuggle, tis gewoon stom. Vaak kan je van te voren altijd wel aardig inschatten hoe hard de vv zal gaan. Dus betekent het gewoon op tijd erbij zijn ja! En anderss....

Posted by SnuggLe on Mar-18-2004 18:03:

Maareh..wie drinkt er zaterdag even een biertje mee dan in het Paard (behalve Magrec )?

Posted by magrec on Mar-18-2004 18:30:

Het schijnt dat de ticketbox teveel kaarten heeft verkocht. De onafhankelijke presale adressen moesten per direct stoppen met de verkoop van hun kaarten gastenlijsplaatsen worden gecanceld etc. hehe gaat lekker...

Posted by Frankisback on Mar-19-2004 12:30:

Dat gaat idd weer lekker

Ik ben benieuwd wanneer het band alarm af gaat

Ik denk ok 04.05 GOK IK

Heb er wel zin in nog 1 nachtje

Posted by Roos22 on Mar-19-2004 21:18:

Ik heb er echt super veel zin in!

Posted by SnuggLe on Mar-19-2004 21:33:

Mensen, mensen, wel ineens heel veel nieuwe TA's!
Laten we gezellig met zijn allen een jointje roken, een biertje drinken en handjes vasthouden, goed?

Ik zeg 2 uur op het tussenstuk tussen zaal 1 en 2 (bovenaan de trap)??

Posted by magrec on Mar-20-2004 09:03:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Mensen, mensen, wel ineens heel veel nieuwe TA's!
Laten we gezellig met zijn allen een jointje roken, een biertje drinken en handjes vasthouden, goed?

Ik zeg 2 uur op het tussenstuk tussen zaal 1 en 2 (bovenaan de trap)??

Joepie mag ik je handje vasthouden???

Als jullie een lange slungel met een roodshirt zien (it's me )

Posted by SnuggLe on Mar-20-2004 12:30:

vandaag precies een jaar geleden dat Amerika Irak binnenviel en ze zijn als de dood voor aanslagen.
Onze Iraanse vrienden zijn hier misschien wat gevoeliger voor en durven vandaag niet te vliegen.
Zouden zelfs al bezig zijn met Remy als vervanging.

Geloof er niets van!

Posted by magrec on Mar-20-2004 15:20:

Nou ik gaat zo naar zwolle om daar ff gezellig te doen met die leute daaro. Snuggle ik zie je daar wel en wie weet de andere ta's ook wel

ik heb zinnnnnnn

Posted by Djeebie on Mar-20-2004 15:54:

Ik ben ook van de partij 2 uur meeting dus? Zal ik zowaar eindelijk eens een meeting bij gaan wonen

Posted by Frankisback on Mar-20-2004 16:24:

zal er zijn om 2 uur

Posted by SnuggLe on Mar-20-2004 16:27:

Mooi, neem ik mijn camera mee om alles vast te leggen voor het TA-nageslacht (..en partyscene)

Posted by iLLicit on Mar-20-2004 18:44:

Yep, het wordt voor mij ook wel eens tijd voor een meeting. Ik zal proberen om het te onthouden, je weet natuurlijk nooit hoe dat gaat op zo'n avondje...

Posted by Creamfields23 on Mar-20-2004 18:47:

Jongens veel plezier. Ik ga ook nog "effe" weg nadat mijn fles Hooghoudt met Vodka peach is weggewerkt.

Posted by iLLicit on Mar-20-2004 18:56:

Trouwens, weet iemand nog een mooi parkeerplekje bij het paard? Verleden keer hebben we lang lopen zoeken, en uiteindelijk wel iets gevonden langs een gracht, maar ik dacht dat er in de buurt ook nog een of andere parkeergarage was? Zou namelijk wel een stuk makkelijker zijn...

Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »