TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De nieuwe TA MIX contest!!! (all sources) ***INSCHRIJVING GESLOTEN***
Pages (24): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »

Posted by basvh on Jan-22-2004 16:49:

of misschien een ideee om het in poules te verdelen. Bijv 25 aanmeldingen en 5 juryleden. maak je poules van 5. Ieder jurylid apart bepaald welk mix het best is van hun poule. De winnaars van elke poule worden door de andere juryleden beoordeeld. degene met de hoogste punten wint.

Posted by DJ D-Man on Jan-22-2004 16:54:

Ik draai vinyl!

En het lijkt mij eigenlijk ook een beter idee om 2 aparte contests te doen, een mp3 mix contest en een vinyl/cdr mix contest. Zo was het de vorige keer toch ook?

Als de mp3-mix contest apart van de vinyl/cdr word gehouden, dan ben ik alvast beschikbaar voor het jureren of eventueel (gedeeltelijk) organiseren. Het jureren van de vorige mp3 mixcontest was iig erg leuk om te doen!

Posted by Switch on Jan-22-2004 18:46:

quote:
Originally posted by basvh
of misschien een ideee om het in poules te verdelen. Bijv 25 aanmeldingen en 5 juryleden. maak je poules van 5. Ieder jurylid apart bepaald welk mix het best is van hun poule. De winnaars van elke poule worden door de andere juryleden beoordeeld. degene met de hoogste punten wint.

da's in principe ook een goed idee
all in favour of basvh's idee, say: switch is the best!

Posted by New Wave on Jan-22-2004 18:57:

Ik doe niet mee omdat ik er nog geen reet van kan.
Ik heb namelijk nog geen enkele keer leuk kunnen draaien op mijn nieuwe technics, ik heb het veel te druk met werk.
Over 3 jaar doe ik misschien mee

Posted by raoel on Jan-22-2004 19:05:

Vinyl/CD en MP3 wel opsplitsen.
Tja, ik vin dat dat ook moet.

Het jureren wordt wel erg veel dus je moet het sowieso op gaan splitsen. Hoe?
Vinyl/MP3 is ��n ding, maar wie wil wat jureren?

Verder is het denk ik afhankelijk van het aantal deelnemers en juryleden. Een set laten beoordelen door ��n jurylid is ook weer zoiets.
Minstens door 2 mensen vind ik.

Maar de deelnemers kunnen zelf ook jureren!
Laten we daarom eerst is kijken hoeveel deelnemers er zijn en hoeveel mensen dat willen jureren.
En gaan we vinyl/mp3 opsplitsen?

Posted by xxl on Jan-22-2004 19:34:

ga ook meedoen

mp3/cd spelers (pioneer) ga winneh!

Posted by basvh on Jan-22-2004 19:42:

Re: ga ook meedoen

quote:
Originally posted by xxl
ga winneh!

jah de aanmoedigings prijs jah

Posted by Switch on Jan-22-2004 20:04:

ok we gaan het zo aanpakken: op dit moment hebben we 29 inschrijvingen. ik wacht op de 30e en dan stop ik de inschrijving.

op dit moment hebben we 4 mp3 mixers, 19 vinyl/cd mixers, en van 6 mensen weet ik het nog niet. we hebben 8 juryleden tot op heden. ik schat dat we in totaal 6 mp3 mixers zullen hebben. deze kunnen dan gejureerd worden door 2 juryleden, meer dan genoeg.
dan houden we 24 vinyl/cd mixers over. hier kunnen 6 juryleden hun hoofd over breken. als we nou alle dj's delen door 6 doen, komen we op 4 dj's per jurylid. dat valt dus heel erg mee. daarna wordt elke nummer 1 van elke groep in de laatste groep gegooid om vervolgens door alle juryleden te worden beoordeeld.

ik zal dus de groepen gaan indelen zodra alle dj's mij hebben geinformeerd met wat ze gaan mixen.

Posted by Switch on Jan-22-2004 20:12:

Re: De nieuwe TA MIX contest!!! (all sources)

Jury:

Asperge
Bouma-Bros 2 (Sido)
Creamfields23
gtrecords
kolkiewolkie
magrec
Muppet
Snuggle

DJ's:

alph2002 MP3
DJ_Massive MP3
Glaniskanis MP3
Switch MP3
xxl MP3

Bailey (Vinyl)
basd (Vinyl)
basvh (Vinyl/CD)
blighty (Vinyl/CD)
Bouma-Bros (Vinyl/CD)
Chicane (Vinyl)
Ding Chavez (Vinyl)
DJ D-Man (Vinyl)
DjMorpheus aka TranceCourt (Vinyl)
dj_spare (Vinyl/CD)
Ferry O (Vinyl/CD)
Freezel (Vinyl/CD)
Japeman (Vinyl waarschijnlijk)
Jesse (Vinyl)
Joost008 (Vinyl)
Little Theseus (Vinyl?)
Magic83 (Vinyl)
MennoB (Vinyl)
Passiva (Vinyl/CD)
raoel (Vinyl)
Spinnin Jack (Vinyl)
tijs08 (Vinyl)
TranceFool (Vinyl)
Wilkman (Vinyl)
DJ Bazz (Vinyl)

(ik heb alvast van sommigen ingevuld waarvan ik zeker ben welke source ze gebruiken, ook al hebben ze nog niet gereply-d
als dit niet klopt geef het even door)

Posted by Magic83 on Jan-22-2004 21:15:

Ik alleen Vinyl geen cd. En ik denk dat het beter was als je van te voren een limiet aan deelnemers had ingesteld maarja dat is achteraf makkelijk praten

Posted by Joost008 on Jan-22-2004 21:38:

Re: Re: De nieuwe TA MIX contest!!! (all sources)

quote:
Originally posted by Switch
(ik heb alvast van sommigen ingevuld waarvan ik zeker ben welke source ze gebruiken, ook al hebben ze nog niet gereply-d
als dit niet klopt geef het even door)

Ik doe ut ook met vinyl

Posted by Ding Chavez on Jan-22-2004 21:42:

Die van mij stond er ook al ergens tussen, maar voor de zekerheid dan nog een keertje: vinyl only

Posted by DJ Bazz on Jan-22-2004 22:44:

ik maak em alleen met vinyl

Posted by kolkiewolkie on Jan-22-2004 23:03:

Nog iets he, kunnen we die mixen niet gewoon (per genre of hoe maakt me niet uit) NUMMEREN? En als we dan de tracklisten achterwege laten is dit wat objectiever.

En zonder op de zaken vooruit te lopen: ik wil het hardere spul wel beoordelen. It's a dirty job but somebody has got to do it . Nee maar serieus, als ik van die chilltrance wil horen pak ik wel een oude ASOT ofzo, ik moet nieuw stevig spul hebben . Kom maar hier met die techno, hardhouse, hardtrance en hardstyle (dat laatste zal wel een utopie zijn hier )(of Scul moet ineens mee gaan doen ).

Oja, ik ben dan wel utwentenaar, maar ik heb dus niet zo'n fraaie verbinding... misschien dat er wat te overleggen is met ene Mischa *kijkt naar Basd*?

...enne... als we nou die mp3s NIET gaan nummeren.. ik BEN om te kopen (J/K).

Posted by Jesse on Jan-23-2004 00:37:

Ga mijn set dit keer ook met alleen maar vinyl doen! Denk wel dat het een goed idee is om sets in te korten naar 45 - 50 minuten. Hebben de juryleden wat minder om naar te luisteren

Posted by Glaniskanis on Jan-23-2004 00:42:

Nou als je de inschrijvingen sluit meld ik me ook an
Zal jullie is ff laten horen wat MP3 mixen is!! GVD!!

Glaantje

Posted by basd on Jan-23-2004 07:23:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Oja, ik ben dan wel utwentenaar, maar ik heb dus niet zo'n fraaie verbinding... misschien dat er wat te overleggen is met ene Mischa *kijkt naar Basd*?

Was mijn idee ook al, als ie ook mee kan doen vindt ie het vast niet erg hij staat volgens mij ook wel op TA ingeschreven alleen post ie niet.

maar ik beloof dus niks.

Posted by japeman on Jan-23-2004 09:17:

Zal kijken of ik binnenkort een liveset op kan nemen, met vinyl dus. Weet niet zeker (platenspelers staan niet bij mij ), anders ga ik een mp3 mix maken.

J.

Posted by raoel on Jan-23-2004 09:33:

Dat nummeren is misschien ook wel leuk.
Geef iedereen een willekeurig nummer, dan ben je toch objectiever denk ik.

Maar ik vind nog steeds dat een set door minstens 2 juryleden beoordeeld moet worden.
Met 8 juryleden is het toch ook wel te doen. Ieder 6 sets luisteren.

Ik wil ook best mee jureren. Eventueel de MP3 sets om het echt objectief te houden, maar dan heb ik weer makkelijk praten omdat ik er maar 4 of 5 hoef te beoordelen.

Als switch zelf nu ook ook eens vinyl gaat jureren dan zijn we er toch.

[edit]
Gaan we ook criteria vaststellen?
Niet perse nodig, maar ik vind dat er in een set zeker wel is een oud(er) nummer mag zitten. Iemand anders zal zeggen dat dit voor een dj contest weer niet zou moeten...

Het beste lijkt me om iedereen helemaal zijn eigen gang te laten gaan!
alleen een tijdslimiet: 60 min?

Posted by Switch on Jan-23-2004 09:34:

Re: Re: De nieuwe TA MIX contest!!! (all sources)

Bouma-Bros
DJ D-Man
Ferry O

VAN DEZE 3 WEET IK NOG STEEDS NIET WAARMEE ZE GAAN MIXEN

Posted by Jesse on Jan-23-2004 10:05:

quote:
Originally posted by Ferry 0
Ik doe vinyl en zo nu en dan eens een cdrtje

quote:
Originally posted by DJ D-Man
Ik draai vinyl!

En van Bouma-Bros denk ik zo dat die ook van het vinyl & cd-r zijn!

Posted by basd on Jan-23-2004 10:31:

quote:
Originally posted by raoel
Gaan we ook criteria vaststellen?
Niet perse nodig, maar ik vind dat er in een set zeker wel is een oud(er) nummer mag zitten. Iemand anders zal zeggen dat dit voor een dj contest weer niet zou moeten...

Diegene die dat zegt snapt het dan echt niet.

Wat maakt het nou weer uit van wanneer een track is? Als het maar goed klinkt toch? Weet nu al dat ik er wel minstens een track in ga leggen die bijna zes jaar oud is..

quote:

Het beste lijkt me om iedereen helemaal zijn eigen gang te laten gaan!
alleen een tijdslimiet: 60 min?

Helemaal mee eens, ook met die tijdslimiet. Mixen moeten overigens ook niet veel korter duren, een uur is precies mooi vind ik.

Posted by SnuggLe on Jan-23-2004 10:47:

Ik ben ook voor 'blinde' mixen, dus gewoon nummertjes.
Zorgen dat in ieder geval iedere mix door 2 juryleden is gehoord. Dus ieder jurylid krijgt een aantal mixen, daarvan maakt hij een top-zoveel. Diegenen die daar de meeste punten in krijgen (top6 ofzo?) worden door alle crewleden nog een keer geluisterd.
Dat onderscheid mp3/vinyl wat dan ook mag dan weg van mij.......je kan het wel erbij zetten, zodat er deels rekening mee mag worden gehouden bij beoordeling, maar verder niet.

Verder oude nummers? Zeik neit man! Ook al draait diegene I Love You More van Paul Elstak erdoor. Kan ook heel vet zijn. Laat iedereen zelf aub beslissen. Ieder jurylid beoordeeld op grond van andere criteria.

Posted by kolkiewolkie on Jan-23-2004 10:51:

Ik vind een uur en dan plus of 5 minuten een zeer geschikte tijd. Meer mag van mij altijd maar valt buiten de beoordeling. Minder = bij mij iig minpunten.. veel te veel kostbare cd-ruimte die weggegooid wordt.

Daarnaast zou ik het niet erg vinden 9 of zelfs 12 mixen te moeten beoordelen .

Oja, ik zal al verklappen waar ik de nadruk op leg bij het beoordelen: platenkeuze (en hoe ik dat dan doe, sja, da's natuurlijk het geheim van de smit ).

Posted by Switch on Jan-23-2004 12:00:

ok dan doen we het zo (en dit wordt niet meer veranderd)

5 groepen (dus incl. mp3) betekent 6 dj's per groep. als we nog 2 extra juryleden kunnen vinden dan komen we op 10. dat betekent dus 2 juryleden per groep. dat nummeren van dj's vind ik in principe ook wel ok.
ik zal nu dus de groepen gaan indelen, dus geef me effe wat tijd. begin maar alvast met mixen zou ik zeggen

max tijd is dan wel 60 tot 80 mins, aangezien het maar 6 mixen zijn. kun je in 6 dagen klaar hebben

Pages (24): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »