TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ID&T lanceert nieuw event: Pleasure Dome
Pages (8): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 »
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Over Qlimax gesproken en Gelredome: hoorde dat daar tijdens de laatste Qlimax een trust (zo'n staalconstructie) geKNAPT was en BIJNA gevallen!!!!!!!!!! Er was een brandalarm afgegaan tijdens Qlimax waardoor standaard het dak open gaat, die dus die trussen mee trok.FUCKING gevaarlijk man, daar hadden echt 100-en doden kunnen vallen als die shit naar beneden was gekomen.....!! |
Beter leren luisteren Brammetje (of ik moet echt wortels in mijn oren hebben)
Ach, beter dan Winterworld vorige week. Door de wind gingen de tenten daar bijna richting Mars 
En het is btw TRUSS.. Truss ophang systeem voor al 't licht enzo. :P
Als je wil weten hoe 't dan 'ongeveer' eruit had moeten zien:
ATLANTIC CITY, N.J. - A sold-out concert by pop stars Christina Aguilera and Justin Timberlake was canceled when a large aluminum lighting grid collapsed, injuring three workers.
Federal state and local officials sorted through debris at Boardwalk Hall on Sunday. Valarie McGonigal, the facility's director of marketing, said the cause of the collapse - the second one at the site in three years - had not been determined.
Three stagehands sustained minor injuries when the grid came down around 12:45 p.m. Saturday at the 75-year-old landmark hall. About 30 people were working below the grid when it buckled and lurched downward before collapsing entirely.
Neither Aguilera nor Timberlake were in the building when the collapse occurred, and the Sunday concert was canceled a short time later. There was no word on whether the show would be rescheduled.
In September 2000, a similar collapse occurred during planning for the Miss America Pageant. No one was injured and the collapse did not delay the event.







Of
The first report claimed that the client refused to allow bases or outriggers to be put on the towers. Later reports from reliable sources allege that a technician tried to "adjust" an outrigger with a forklift while the truss was airborne. Either way, this was the result.


Die lampen hebben ook de dood recht aan gekeken.. 



Movinghead onthoofd..
Hmpf.. en ik heb dus recht onder de lampen gestaan op TE die elke x omhoog en omlaag gehezen werden..
Die basket-ball arena in Atlantic City ziet er zeer indrukwekkend uit! 
| quote: |
| Originally posted by jp Die basket-ball arena in Atlantic City ziet er zeer indrukwekkend uit! |
| quote: |
| Originally posted by blup Dat er geen dode gevallen zijn.. |
is dat de nieuwe osama b truss ofzo 
Ze hadden het hier op ID&T-radio nog even over... kwam er op neer dat ze nog niet veel mochten vertellen maar dat het GEEN R&B feest gaat worden, dat er wel sprake is van dj's. Waar de vernieuwing dan in gaat zitten vraag ik mij nog steeds af maar dat terzijde.
Ik blijf dus mijn stelling van een erotisch feest voor gabbers

Revolution zou ook toch zo'n revolutionair feest worden?
nou, nou, nou.. Was niks bijzonders aan, was gewoon een goed feestje, meer niet.
Zal met dit wel net zo zijn. (of het moet al wel gratis zijn
)
Blup: werk je toevallig ook in de evenementenwereld??????? Just a question. Ken je de Enschedeploeg???
Maar so de ju, die trussen. Ik heb er ontzettend veel mee gewerkt. Rigging (die trussen ophangen etc) is dus wel redelijk belangrijk.
Maareh..basd, ik dacht wel dat het tijdens het feest was.
Kan me nog wel wat leuke dingen herinneren van de QLimax ervoor, waar ik nachtdienst had:
- een gast die in een scaf-toren klimt (toren waar licht in hing) en wilde springen.
- gasten die onderin zo'n toren waren gaan zitten op 10cm afstand van een lamp van 11.000 euro, die teringhard ronddraait. Handig :S
Oh, en over dat grid met lampen dat in de Trance Energy in Thialf over het publiek ging: die heb ik oa toen gebouwd

6 pagina's vol postcount upgrades. 
| quote: |
| Originally posted by ahp2002 6 pagina's vol postcount upgrades. |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe - gasten die onderin zo'n toren waren gaan zitten op 10cm afstand van een lamp van 11.000 euro, die teringhard ronddraait. Handig :S |
| quote: |
| Originally posted by Fkwebeman Revolution zou ook toch zo'n revolutionair feest worden? nou, nou, nou.. Was niks bijzonders aan, was gewoon een goed feestje, meer niet. Zal met dit wel net zo zijn. (of het moet al wel gratis zijn ) |
| quote: |
| Originally posted by magrec Revolution was meer zo revolutionair vanwege de prijs hoor niet zozeer om de rest.... Maar goed als id&t echt vernieuwend wil zijn zetten ze iets vooruitstrevends neer maar goed trek je daar een gelredome vol mee.... Ik verwacht niet veel vernieuwends kwa muziek iig. |
| quote: |
| Originally posted by TranceFool Jij heb niks gehoord over progressive achtig iets? Ik hoorde namelijk dat Digweed zijn show op Kiss100 voor deze datum is gecancelled wegens andere verplichtingen... |
| quote: |
| Originally posted by Duke2003 11.000 euro voor 1 lamp???? tyfuuuuuuuuuus |
Ja maargoed, dan moet je je wel realiseren dat er dan een stuk of 100+ van in de lucht hangen bij evenementen. 
nog steeds niet iets wat je zomaar even uitgeeft, 6000 dollar! behoorlijk balen als er dan zo'n geval naar beneden komt en je dure lampjes breken! natuurlijk is t nog erger als er mensen onder staan
Erg verhelderend nieuws:
De voorverkoop is van start gegaan. Als je nu een kaartje koopt ben je wel heel erg dom
, tenzij je het al spectaculair vind omdat het door ID&T als uniek evenement wordt aangeduidt. 
| quote: |
| Originally posted by ROFL Als je nu een kaartje koopt ben je wel heel erg dom:rolleyes |
| quote: |
| Originally posted by blup Ja maargoed, dan moet je je wel realiseren dat er dan een stuk of 100+ van in de lucht hangen bij evenementen. |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe I know. Maar ik vroeg dus: werk je in de evenementenwereld???? |
| quote: |
| Originally posted by basvh ik denk dat er best wel wat mensen zijn die nu al kaartjes kopen! niet dat ik er 1 heb overgens |
| quote: |
| Originally posted by ROFL Je moet toch een logische reden hebben om naar een feest te gaan. De stijl, laat staan de acts, zijn nog niet bekent. Dus je weet niet eens waar je naar toe gaat dan. Maar de mensen met een blinde ID&T-manie zullen inderdaad vast al een kaartje hebben. |
)
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.