TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ID&T lanceert nieuw event: Pleasure Dome
Pages (8): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 »


Posted by basd on Feb-04-2004 12:37:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Over Qlimax gesproken en Gelredome: hoorde dat daar tijdens de laatste Qlimax een trust (zo'n staalconstructie) geKNAPT was en BIJNA gevallen!!!!!!!!!! Er was een brandalarm afgegaan tijdens Qlimax waardoor standaard het dak open gaat, die dus die trussen mee trok.
FUCKING gevaarlijk man, daar hadden echt 100-en doden kunnen vallen als die shit naar beneden was gekomen.....!!

Even een kleine relativering, al is het nog steeds een ontzettend kutgeintje:

Het was NIET tijdens het feest, maar tijdens de opbouw Beter leren luisteren Brammetje (of ik moet echt wortels in mijn oren hebben)


Posted by jp on Feb-04-2004 13:45:

Ach, beter dan Winterworld vorige week. Door de wind gingen de tenten daar bijna richting Mars


Posted by blup on Feb-04-2004 13:49:

En het is btw TRUSS.. Truss ophang systeem voor al 't licht enzo. :P
Als je wil weten hoe 't dan 'ongeveer' eruit had moeten zien:



ATLANTIC CITY, N.J. - A sold-out concert by pop stars Christina Aguilera and Justin Timberlake was canceled when a large aluminum lighting grid collapsed, injuring three workers.
Federal state and local officials sorted through debris at Boardwalk Hall on Sunday. Valarie McGonigal, the facility's director of marketing, said the cause of the collapse - the second one at the site in three years - had not been determined.
Three stagehands sustained minor injuries when the grid came down around 12:45 p.m. Saturday at the 75-year-old landmark hall. About 30 people were working below the grid when it buckled and lurched downward before collapsing entirely.
Neither Aguilera nor Timberlake were in the building when the collapse occurred, and the Sunday concert was canceled a short time later. There was no word on whether the show would be rescheduled.
In September 2000, a similar collapse occurred during planning for the Miss America Pageant. No one was injured and the collapse did not delay the event.










Of

The first report claimed that the client refused to allow bases or outriggers to be put on the towers. Later reports from reliable sources allege that a technician tried to "adjust" an outrigger with a forklift while the truss was airborne. Either way, this was the result.



Die lampen hebben ook de dood recht aan gekeken..




Movinghead onthoofd..



Hmpf.. en ik heb dus recht onder de lampen gestaan op TE die elke x omhoog en omlaag gehezen werden..


Posted by jp on Feb-04-2004 14:32:

Die basket-ball arena in Atlantic City ziet er zeer indrukwekkend uit!


Posted by blup on Feb-04-2004 15:17:

Thumbs up

quote:
Originally posted by jp
Die basket-ball arena in Atlantic City ziet er zeer indrukwekkend uit!

Dat er geen dode gevallen zijn..


Posted by snitz on Feb-04-2004 17:07:

quote:
Originally posted by blup
Dat er geen dode gevallen zijn..


Dat zeg ik......GAMMA


sjeeeeeeeeej wat een zooitje je zal dronder staan


Posted by basvh on Feb-04-2004 17:31:

is dat de nieuwe osama b truss ofzo


Posted by kolkiewolkie on Feb-05-2004 11:11:

Ze hadden het hier op ID&T-radio nog even over... kwam er op neer dat ze nog niet veel mochten vertellen maar dat het GEEN R&B feest gaat worden, dat er wel sprake is van dj's. Waar de vernieuwing dan in gaat zitten vraag ik mij nog steeds af maar dat terzijde.

Ik blijf dus mijn stelling van een erotisch feest voor gabbers


Posted by Fkwebeman on Feb-05-2004 11:18:

Revolution zou ook toch zo'n revolutionair feest worden?

nou, nou, nou.. Was niks bijzonders aan, was gewoon een goed feestje, meer niet.

Zal met dit wel net zo zijn. (of het moet al wel gratis zijn )


Posted by SnuggLe on Feb-05-2004 12:05:

Blup: werk je toevallig ook in de evenementenwereld??????? Just a question. Ken je de Enschedeploeg???

Maar so de ju, die trussen. Ik heb er ontzettend veel mee gewerkt. Rigging (die trussen ophangen etc) is dus wel redelijk belangrijk.
Maareh..basd, ik dacht wel dat het tijdens het feest was.

Kan me nog wel wat leuke dingen herinneren van de QLimax ervoor, waar ik nachtdienst had:
- een gast die in een scaf-toren klimt (toren waar licht in hing) en wilde springen.
- gasten die onderin zo'n toren waren gaan zitten op 10cm afstand van een lamp van 11.000 euro, die teringhard ronddraait. Handig :S



Oh, en over dat grid met lampen dat in de Trance Energy in Thialf over het publiek ging: die heb ik oa toen gebouwd


Posted by ahp2002 on Feb-05-2004 12:33:

6 pagina's vol postcount upgrades.


Posted by SnuggLe on Feb-05-2004 14:06:

quote:
Originally posted by ahp2002
6 pagina's vol postcount upgrades.


Ga weg man, dit is pas postcount +1 upgrade.
Dat van ons gaat tenminste of wel over de topic, of over iets dat ook informatief en interessant is. So whats you point dude?


Posted by Duke2003 on Feb-05-2004 18:19:

quote:
Originally posted by SnuggLe

- gasten die onderin zo'n toren waren gaan zitten op 10cm afstand van een lamp van 11.000 euro, die teringhard ronddraait. Handig :S


11.000 euro voor 1 lamp???? tyfuuuuuuuuuus


Posted by magrec on Feb-05-2004 18:27:

quote:
Originally posted by Fkwebeman
Revolution zou ook toch zo'n revolutionair feest worden?

nou, nou, nou.. Was niks bijzonders aan, was gewoon een goed feestje, meer niet.

Zal met dit wel net zo zijn. (of het moet al wel gratis zijn )


Revolution was meer zo revolutionair vanwege de prijs hoor niet zozeer om de rest....

Maar goed als id&t echt vernieuwend wil zijn zetten ze iets vooruitstrevends neer maar goed trek je daar een gelredome vol mee....

Ik verwacht niet veel vernieuwends kwa muziek iig.


Posted by TranceFool on Feb-05-2004 18:32:

quote:
Originally posted by magrec
Revolution was meer zo revolutionair vanwege de prijs hoor niet zozeer om de rest....

Maar goed als id&t echt vernieuwend wil zijn zetten ze iets vooruitstrevends neer maar goed trek je daar een gelredome vol mee....

Ik verwacht niet veel vernieuwends kwa muziek iig.

Jij heb niks gehoord over progressive achtig iets?
Ik hoorde namelijk dat Digweed zijn show op Kiss100 voor deze datum is gecancelled wegens andere verplichtingen...


Posted by magrec on Feb-05-2004 18:37:

quote:
Originally posted by TranceFool
Jij heb niks gehoord over progressive achtig iets?
Ik hoorde namelijk dat Digweed zijn show op Kiss100 voor deze datum is gecancelled wegens andere verplichtingen...


hehe die kissfm is op vrijdag en digweed stopt zowiezo met zijn kissfm shows hij gaat iets anders doen op de radio.

Maar goed persoonlijk vind ik het mooi als id&t digweed boekt maar daar trek je in nl misschien 3000 man maximaal dan moeten ze ook nog paul oakenfold boeken, sasha en nog een behoorlijke naam.


Posted by SnuggLe on Feb-05-2004 18:39:

quote:
Originally posted by Duke2003
11.000 euro voor 1 lamp???? tyfuuuuuuuuuus


http://www.flashlight.nl/apparatuur.aspx

Dit soort lampies:
http://www.enlightenment.co.uk/fram.../mtn/mac500.htm
http://www.enlightenment.co.uk/fram.../mtn/mac600.htm

Oh wacht ,die zijn 6000 dollar maar.


Posted by blup on Feb-05-2004 19:41:

Ja maargoed, dan moet je je wel realiseren dat er dan een stuk of 100+ van in de lucht hangen bij evenementen.


Posted by Duke2003 on Feb-05-2004 19:56:

nog steeds niet iets wat je zomaar even uitgeeft, 6000 dollar! behoorlijk balen als er dan zo'n geval naar beneden komt en je dure lampjes breken! natuurlijk is t nog erger als er mensen onder staan


Posted by ROFL on Feb-05-2004 19:57:

Erg verhelderend nieuws:

De voorverkoop is van start gegaan. Als je nu een kaartje koopt ben je wel heel erg dom, tenzij je het al spectaculair vind omdat het door ID&T als uniek evenement wordt aangeduidt.


Posted by basvh on Feb-05-2004 20:48:

quote:
Originally posted by ROFL

Als je nu een kaartje koopt ben je wel heel erg dom:rolleyes


ik denk dat er best wel wat mensen zijn die nu al kaartjes kopen!

niet dat ik er 1 heb overgens


Posted by SnuggLe on Feb-06-2004 08:59:

quote:
Originally posted by blup
Ja maargoed, dan moet je je wel realiseren dat er dan een stuk of 100+ van in de lucht hangen bij evenementen.


I know. Maar ik vroeg dus: werk je in de evenementenwereld????


Posted by blup on Feb-06-2004 09:03:

Unhappy

quote:
Originally posted by SnuggLe
I know. Maar ik vroeg dus: werk je in de evenementenwereld????

Nee.


Posted by ROFL on Feb-06-2004 09:21:

quote:
Originally posted by basvh
ik denk dat er best wel wat mensen zijn die nu al kaartjes kopen!

niet dat ik er 1 heb overgens


Je moet toch een logische reden hebben om naar een feest te gaan. De stijl, laat staan de acts, zijn nog niet bekent. Dus je weet niet eens waar je naar toe gaat dan. Maar de mensen met een blinde ID&T-manie zullen inderdaad vast al een kaartje hebben.


Posted by blup on Feb-06-2004 09:41:

quote:
Originally posted by ROFL
Je moet toch een logische reden hebben om naar een feest te gaan. De stijl, laat staan de acts, zijn nog niet bekent. Dus je weet niet eens waar je naar toe gaat dan. Maar de mensen met een blinde ID&T-manie zullen inderdaad vast al een kaartje hebben.

"pleasure dome" heeft gok ik iets weg van mme janette (of hoe je dat mag schrijven.. )


Pages (8): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.