TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta Privé Party !!
Pages (4): « 1 2 3 [4]

Posted by Tiger777 on Jan-29-2004 20:36:

klinkt toch ietsje beter als WAMBEEK. wie weer er nu waar WAMBEEK ligt. Ik bedoel, ze kwamen vandaag men platenspeler ophalen, en ze vonden het boeregat met postcode 1741 niet... tis maar om te zegge...

enfin, ternat klinkt beter als wambeek

Posted by super-styleR on Jan-29-2004 20:38:

quote:
Originally posted by [BE]FusioN`--
Tis wel grappig hoe iedereen wilt dat het zo dicht mogelijk bij hem/haar thuis wordt georganiseerd 'voor het gemak', maar als het er dan op aankomt gaat die persoon alles moeten organiseren (en gater waarschijnlijk nix van doorgaan :P).

*lala ik heb niks gezegd*

so true

Posted by Tiger777 on Jan-30-2004 14:54:

Als we er al in slagen een meeting op te zetten op een voor iedereen aanvaardbare datum, is een party een volgende stap... Laten we dees nog efkes bevriezen he

Posted by pooley on Jan-30-2004 15:06:

Kijk, ik ben waarschijnlijk in Juli paar dagen/week helemaal alleen thuis(ouders 1 maand weg, broer en zijn lief zijn meestal hier maar da zijn ok trance / progressive liefhebbers) en dan ik wel iets doen / wil ik wel iets doen

Plaats genoeg, fus woont ni ver, dus helpen kan hij altijd wel of de rest da rond Brussel woont.

Posted by Mister_Michel on Jan-30-2004 17:18:

quote:
Originally posted by pooley
Kijk, ik ben waarschijnlijk in Juli paar dagen/week helemaal alleen thuis(ouders 1 maand weg, broer en zijn lief zijn meestal hier maar da zijn ok trance / progressive liefhebbers) en dan ik wel iets doen / wil ik wel iets doen

Plaats genoeg, fus woont ni ver, dus helpen kan hij altijd wel of de rest da rond Brussel woont.

Das heel leuk!

Ma Hoeilaart is superver van hier

Posted by pooley on Jan-30-2004 17:23:

superver, junge das 20 mins me de auto over de ring

Posted by Tiger777 on Jan-30-2004 20:05:

Ik vind het een goe idee! Ik vind wel iets met trein bus of tram voor van hier tot in hoeilaart te geraken

(BTW, die post is wel bindend, vanaf nu zijt ge dus VERPLICHT om die party te organiseren )

Posted by Nabistai on Jan-30-2004 20:37:

quote:
Originally posted by pooley
superver, junge das 20 mins me de auto over de ring

Heb ik nen auto

*NEEN*

Posted by pooley on Jan-31-2004 16:31:

Neenee misschien

Posted by Tiger777 on Jan-31-2004 18:31:

Een uurke zou ik derover doen om daar te geraken... Als der genoeg mensen geraken, kom ik

Pages (4): « 1 2 3 [4]