TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- SWETAshirt Omröstning
Pages (7): « 1 2 3 [4] 5 6 7 »
| quote: |
| Originally posted by St_Andrew neh men ändå, konstigt att så många fler röstade utan att säga nått på just det förslaget... nu säger jag inte att det har fuskats här men räcker ju att det e inaktiva/utläska medlemmar som går in o röstar så blir det ju fel, eftersom dom ändå inte kommer köpa nån tröja... |
| Originally posted by dbl vet inte varför... men jag fick upp något helt annat i huvét |
| Originally posted by reeval tycker det är kul om det blir någon tröja alls |

| Originally posted by St_Andrew sen tycker jag som mojjmojj sa i början att tråden att det var lite fel av steve o säga sin favorit, för det medförde att alla kollade lite extra på den... som sagt, vill itne låta tjurig eller så ![]() vill verkligen ha sexan elelr sjuan som t-shirt! |
| Så min personliga åsikt.... Ser hemskt gärna SWETA-shirt #4 blir vår t-shirt... då 2a framsidan och 1a baksidan. Det ända jag gärna ser extra är en adress... alltså www.trancEaddict.com men det ordnas till av skaparen är jag säker på i ett naffs |
Nu kramas vi 
| Originally posted by Glorie typ 2 veckor kvar av omröstningen va? eller stängs den tidigare, nu när man ser den självklara vinnaren? |
Antar att det inte krävs 50% av rösterna för att en tröja ska räknas som "i majoritet" va?
| Originally posted by reveal Tja... skulle ju kunna pm-rösta mot någon som vi alla litar på, ifall det nu känns som ett skumt resultat? Men jag tror att allt är som det ska |
Originally posted by SteveTranz4ever Nu kramas vi ![]() |
4an... (tror det va i kombinationen #3 och #1, men det e ju som sagt upp till artisten eller ytterliggare en poll)
den tyckte iaf jag var sexigast... 
| Originally posted by St_Andrew på resultat nr 3 röstade en person (dj hysterix) på resultat nr 4 röstade 9 personer (steve, vizay, aendy, scul, staz, dioxys, unis, brainman, nyx) på resultat nr 6 röstade 9 personer (powell, shytrance, MiB, p4z!, SMC, St_Andrew, mjz, glorie, dbl) på resultat nr 7 röstade 7 personer (noon, MojjMojj, Trancegylle, Jaybee, Hybrid, Dj_Lazlo, Swe_Trance) |
.
*Slänger in en björnkram till alla* 
SJälv tycker jag det är bara bra om ngra utanför röstar. De ser ju inte vad vi har röstat för en de röstat jue. Det visar ju bara att majoriteten av de som tittat in här gillade 4:an
SKITBRA!
Nu vet vi ju att massa folk utanför våran lilla samling också gillar 4:an, gillar den mest till och med.
Jag tror nog de inte skrev ngt för de var så avundsjuka på att de inte kunde få en så fin t-shirt som vi får

Jag är ju färsk här men röstade 4 fast skulle vilja ha 7an på ryggen
jag kommer köpa en tröja oavsett vad det nu blir dom var snygga allihop
tog friheten o röstade på 4:an..
ja kommer absolut att köpa en så fort det hela är ett faktum 
Röstade iaf på 4an jag! Gillar verkligen typsnittet på ryggen och sverige-kartan 
Men det var inget lätt val måste jag säga...många snygga förslag!
| Originally posted by jeremy1984 Röstade iaf på 4an jag! Gillar verkligen typsnittet på ryggen och sverige-kartan ![]() Men det var inget lätt val måste jag säga...många snygga förslag! |
| Originally posted by jeremy1984 Röstade iaf på 4an jag! Gillar verkligen typsnittet på ryggen och sverige-kartan ![]() |
| Originally posted by SteveTranz4ever vi väljer själva när vi har funnit den slutgiltiga "vinnaren" |
och det är väl inte så många fler aktiva medlemmar på forumet. Finns ju en klar vinnare iaf. får man se som en bra grej!| quote: |
| Originally posted by reveal Antar att det inte krävs 50% av rösterna för att en tröja ska räknas som "i majoritet" va? |
hmm.. folk kommer tro man gillar SVETT. SWETA låter som "sveta" = svetta.
| Originally posted by Endre hmm.. folk kommer tro man gillar SVETT. SWETA låter som "sveta" = svetta. |
har själv fått kommentaren "sweeetah!"
vilket jag inte har så speciellt svårt att ta, men jag gillar helt klart mest nyx's logo med a'et lite knorrat
mycket snyggt!
| Originally posted by Endre hmm.. folk kommer tro man gillar SVETT. SWETA låter som "sveta" = svetta. |
SWE - TA
Hmmm...grymt svårt!
Men jag föll till slut på #7.
Gillar diskreta tryck fram när det gäller "logotypes", och bra att ha nåt som drar lite mer uppmärksamhet på ryggen. The message, typ.
Och att det är svenskar som gillar trance framgår ju då tydligare av en karta, där halva gränsen är naturlig dessutom, än en flagga som ju till hundra procent är människoskapad ha ha...aja ni fattar vad jag menar.
Geografisk hemvist snarare än att dansa under ett baner, då typ.
Och med det visar jag att jag är en dynamisk person, antar jag, då det går käpprätt mot mitt eget förslag ha ha...
...som jag i konsekvens inte röstar på
.
Men det rör sig överlag om att hitta bra, bättre eller bäst! Det är INGET av förslagen som är "dåligt".
Gott jobb, alla!
Peace,
Anders
knomaden, finns det en möjlighet att trycka upp två olika t-shirts? Utan att det kommer att kosta mer då alltså? För isf kan ju tex både nummer 4 och nummer 7 tryckas, så kan man få välja 
| Originally posted by reveal knomaden, finns det en möjlighet att trycka upp två olika t-shirts? Utan att det kommer att kosta mer då alltså? För isf kan ju tex både nummer 4 och nummer 7 tryckas, så kan man få välja |
| Originally posted by SteveTranz4ever Båda blir dyrare kan jag säga på rak arm... men snälla... varför kan vi inte ha ETT officiellt tryck... det verkar bara som om dom som röstat på bidrag 6 och 7 som tjatar... Kom igen nu alla |
| Originally posted by SteveTranz4ever det verkar bara som om dom som röstat på bidrag 6 och 7 som tjatar... |
(Ok, nån fick ett fåtal röster, men det räknas inte
)
| Originally posted by SteveTranz4ever Båda blir dyrare kan jag säga på rak arm... men snälla... varför kan vi inte ha ETT officiellt tryck... det verkar bara som om dom som röstat på bidrag 6 och 7 som tjatar... Kom igen nu alla |