TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Voor de liefhebbers: nieuw Tiesto-album op komst
Pages (10): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 »
Ben echt benieuwd naar die track met BT omdat BT echt een mooie zangstem heeft. Voor degene die hem nog nooit hebben horen zingen, luister BT - Satellite eens, afkomstig van zijn Movement In Still Life CD.
| quote: |
| Originally posted by Jesse Ben echt benieuwd naar die track met BT omdat BT echt een mooie zangstem heeft. Voor degene die hem nog nooit hebben horen zingen, luister BT - Satellite eens, afkomstig van zijn Movement In Still Life CD. |
| Originally posted by MennoB Jan Johnston zit toch ook achter BT, of alleen bij een paar nummers? |
| Originally posted by Jesse Ben echt benieuwd naar die track met BT omdat BT echt een mooie zangstem heeft. Voor degene die hem nog nooit hebben horen zingen, luister BT - Satellite eens, afkomstig van zijn Movement In Still Life CD. |
| Originally posted by Ding Chavez BT = Brian Transeau, dus 1 man. Jan Johnston is "gewoon" een zangeres die meewerkt met verschillende producers, oa dus ook BT. |
correct
Ooh, ik dacht dat hij de producer was en dat Jan Johnston de zangeres was van die nummers.
Weer wat geleerd 
10 tracks beterrrrrrrrr dat betekend lange versies net zoals IMM

| Originally posted by Jesse Ben echt benieuwd naar die track met BT omdat BT echt een mooie zangstem heeft. |
Force Of Gravity is mooi man... Vooral de nieuwe mixen 
Force of Gravity is toch met de stem van JC Chasez van N'sync? Of bedoel je dat niet?
Kijk ook erg uit naar Tiesto's nieuwe album, ongetwijfeld het aanschaffen waard!
Is dat zo?
Ik ging er eigenlijk van uit dat dat BT zelf was

Ga naar http://www.kirstyhawkshaw.co.uk/ en dan promotion, daar kan je een stukje van een nummer van haar genaamd Just be horen, misschien wel een productie van Tijs
| Originally posted by BaRTeZ ik vind m tegenvallen het is eigenlijk traffic met vocals, en die vocals zijn niet echt speciaal. had beter verwacht! |
| Originally posted by basvh ik zit dat laatste album te luisteren via live stream vind hem maar beetje irritante zangstem hebben |
Ik vind het nummer Satellites iig erg mooi. Alleen blijkt mijn cd verrot te zijn die ik jaren geleden gebrand heb
| Originally posted by Jesse Waar kan ik een sample horen? |
bedankt...zit m net te luisteren
edit: moet zeggen dat ik nog niet echt onder de indruk ben..Zal de track vaker moeten luisteren ben ik bang..
Luister em nu, vinnet best een goeie track eigelijk(Y)
beetje vocals als Filterheadz - In Your Eyes
Ik hoop dat Tiesto's album net zo volwassen wordt als de cover van "Just Be", heeft echt een professionele uitstraling en een catchy titel. Ik gun het Tijs van harte, een mooie meid als vrouw, carriere, geld als water.. respect!
| Originally posted by Asperge Ga naar http://www.kirstyhawkshaw.co.uk/ en dan promotion, daar kan je een stukje van een nummer van haar genaamd Just be horen, misschien wel een productie van Tijs |
| Originally posted by eieregooie Mooi! Hier hou ik wel van |
10 Nummers en we weten al:
01 Love comes again
02 Just be
03 plaat Ft Josh Gabriel
04 Adagio for strings
05 Coca cola tune
06 Nyana
en dan misschien nog traffic en die nr 2 van zijn innercity set, dan hebben we er al 8
| Originally posted by Asperge 10 Nummers en we weten al: 01 Love comes again 02 Just be 03 plaat Ft Josh Gabriel 04 Adagio for strings 05 Coca cola tune = Walking on clouds 06 Nyana 07 plaat ft Ralphie B en dan misschien nog traffic en die nr 2 van zijn innercity set, dan hebben we er al 9 |
Traffic komt ook 100% zeker op het album...... 
01 Love comes again (Ft BT)
02 Just be (Ft Kirsty Hawkshaw)
03 Unknown (Ft Josh Gabriel)
04 Adagio for strings
05 Walking on clouds (Ft Melanie Greve)
06 Nyana
07 Unknown (ft Ralphie B)
08 Traffic
09 ID Innercity #2
Nog 1tje dan
hehe.. tracklist al bijna compleet 
Gisteren die Radio 1 set van Tiesto gechecked en Loves Comes Again is zeker wel een lekker nummer, geen absolute top, maar gewoon goed!