TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tranceformation - 9 maart - Leuven
Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »
Ei -> Cola
Pooley -> ?
Svinuske -> ?
Ikke -> Pas me wel aan
Vul maar aan 
Pak maar Bier.
ik ga er niet zijn dinsdagavond. :\
kmag ni buite 
andere keer dan maar. . .
ik kom ook af met een paar vrienden, mak denk da we gewoon onder ons afspreken omdak in leuven ook gene klop weet te liggen.
Kzal ullie wel op the party wel zien dan.
Ei geef die sincere is aan Fus en vergeet het niet of ik bekogel je met hollandse kroket next time 
| quote: |
| Originally posted by Eagle` Ei geef die sincere is aan Fus en vergeet het niet of ik bekogel je met hollandse kroket next time |
ja geef die aan "fus" 
ik zal ze woensdag afleveren in den ehsal, goed? 
Ok, het is nu 100% zeker dat ik kom
Tot morgeeeeeeeeeeeeeeeeeen!!!
Wie gaan er allemaal eerst naar Fus?
Wildfire, kan je me je nummer PM'en, ik heb wat problemen met internet op kot. Meltoz, gaat gij nu met de auto? Laat me iets weten - Kheb je mn gsmnummer gePM'd.
Voort geval dat Meltoz van de aardbol verdwenen is: Jij komt, ei? Fantastisch.
Moet je toevallig langs Hasselt? 
Meltoz komt gij ook langs hier eerst? if so, whaddaya need?
Want ik ga niet meer bier kopen dan nodig is, dus reken niet op 'extra' ofzow (ik drink namelijk nooit bier op mijn kot, dus 't is ni dak da achteraf nog kan opdrinken
)
ik heb momenteel:
pooley
ei
ikke
Ben (maat van mij)
Silenteagle (als hij niet met de trein zou komen)
Zo wil ik het horen, tkomt op dreef si
buoyant gaat ook precies, op het feest zelf
E paar dage nie op't forum kome is precies dodelijk
Ik weet't nog ni vo deze avond, ben nogal ne late beslisser...
@ SilentEagle: heb je e PM gestuurd en heb je gsmnr op zak...
@ Fus: als'k eventueel zou kome, kom'k met de voiture, dus sowieso dan geen alcohol vo mij, clean sheet... 
cola/fanta is ook drank h� 
(en da heb ik ook ni op mijn kot, ben water/thee drinker
)
veel plezier aan iedereen die vanavond gaat gaan!
ga er jammer genoeg nie zijn
(hoe graag ik het ook wil...) 
| Originally posted by Zehra veel plezier aan iedereen die vanavond gaat gaan! ga er jammer genoeg nie zijn (hoe graag ik het ook wil...) |
| buoyant gaat ook precies, op het feest zelf |
sgeen probleem
kwil eerst ewa quality time met de fus 
btw, iemand da een digitale heeft (ei pak je de uwe mee?)
Ik ben gaan shoppeuuuuuuh:
fleske appeljenever
fleske cola
fleske fanta
pintjes
Zal wel goe zijn zeker? Ben ging ook nog voor iets zorgen dus we zien wel 
In 't slechtste geval vertrekke we wa vroeger en gaan we nog ene pakken op caf� 
/me begint er zin in te krijgen 
| Originally posted by Zehra veel plezier aan iedereen die vanavond gaat gaan! ga er jammer genoeg nie zijn (hoe graag ik het ook wil...) |

En ik kom dus niet in de buurt van Hasselt he 
Bon, maat is hier, wijle de pooley gaan halen, en ei is ook onderweg
wiiiiii feesjeuuuuuuuh 
have fun !!!!
en gedraag jullie een beetje 
Amai men oor, ik ben enorm positief verrast geweest.
Eerst en vooral: pooley, ik had u groter verwacht!
Het 'opwarmfeesje' (whatever) was al heel relax, Pooley en Ei zijn echt wel te relaxte mensen 
Dan naar de fuif, en wat voor fuif. Niet extreem veel volk, gewoon een 'leuk gevulde' dansvloer waar je helemaal uit je dak kon gaan. Dat heb ik me dus ook niet gelaten natuurlijk, maar daar kan die fles jenever (damn da was snel op) wel voor iets tussen zitten.
De muziek was ook ongelofelijk lekkere feestmuziek: de ene knaller na de andere. Ei, sorry voor het constante track-id gezaag, maar 't was al weer effe geleden en khad me de trance al wat verleerd :P
Proficiat aan de dj's, 't was echt mooi 
Uiteindelijk daar nog Bertn (chapeau dat ge alleen zijt afgekomen), Buoyant, Giesber en Pier tegengekomen, alweer een lading leuke BETA's.
Rond 4u15 ofzo zijn pooley, ei en ik doorgegaan, en nu zit ik hier in de les na weinig slaap en veel nadorst 
EN DA FUCKING WATERKRAANTJE IS HIER NAAR DE KL*T*N! 
Anyway, big thanks aan iedereen die is afgekomen, en vooral Ei dan. 'k Hoop dat je je wat geamuseerd hebt, want ge komt niet voor niets speciaal helemaal naar Leuven h� 
Nuja, zoals ge zegt, de lat niet te hoog leggen, maar toch 
Wiii, dit is zeker voor herhaling vatbaar (hinthint @ xcape)
Ik sluit me er volledig bij aan.
Twas een klein gezellig feestje met supermuziek.
En wij waren niet de enige die uit hun dak gingen 
Klinkt mooi. Als de volgende keer me wat beter uitkomt, doe ik mn best om er te zijn. 
yoooooo mense , allemaal bedankt om te komen. Het was echt een fantastisch feesje. Heerlijk publiek gewoon. Hopelijk is nou de trent van trance fuiven in leuven gezet. Dit feesje is volgens mij altans zeker voor herhaling vatbaar.