TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- SWETAshirt ::. Nästa Steg
Pages (4): « 1 2 3 [4]
steve har nog läst här men han orkar nog inte svara
haha
kanske om vi offrar en get?
Jag fortsätter att ta tag i detta ikväll... I promise!
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Jag fortsätter att ta tag i detta ikväll... I promise! |
(inte för att jag anmäler mig som frivillig
)
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Jag fortsätter att ta tag i detta ikväll... I promise! |
nån mer än jag som upptäckte att ikväll .. var igår? 
Sa aldrig att jag skulle ge ut massa info eller säga nåt mer här i förgår kväll men att jag skulle ta tag i saker.... tex. läsa igenom och ta del av en del info via mail + se över dom offerter jag fått...
Jag hjälper dig om du vill steve hör av dig isåfall du har ju mitt msn o mail tror jag eller???
Nu har iaf jag dragit mitt strå till stacken genom att beställa en =)
Kolla din mail Steve 
ja ja har beställt för länge sen. gick de inte bra med brainmans kontakter och grejor? genom dem behövde vi ju inte ha 100 st???
Finns det fortfarande intresse för en Swe-Ta t-shirt?
Tveksamt om jag ska vara ärlig. Känns som forumet haft sina glory days. Knappt någon som postar här längre känns det som. Skitsynd.
| quote: |
| Originally posted by Laszlo Tveksamt om jag ska vara ärlig. Känns som forumet haft sina glory days. Knappt någon som postar här längre känns det som. Skitsynd. |
Frågan är varför och om det kan väckas till liv igen - eller om alla har blivit vuxna och är upptagna med det...
| quote: |
| Originally posted by Akia Frågan är varför och om det kan väckas till liv igen - eller om alla har blivit vuxna och är upptagna med det... |
| quote: |
| Originally posted by DjAviander Vet inte varför - det blir väl bara så efter ett tag! Bubblan som sprack liksom..? |
Jag är inte ett dugg vuxen och jag vill ha en t-shirt iaf.
Vet inte, tycker aktiviteten här har gått upp och ner så länge jag varit här. Men visst har det varit lite dött på sistone.
| quote: |
| Originally posted by mjz Vet inte, tycker aktiviteten här har gått upp och ner så länge jag varit här. Men visst har det varit lite dött på sistone. |
Jag är lätt med på att fixa en t shirt :P Själv för att det är ett trance community, kan va najs o ha på events etc.
Då tycker jag vi kör på det! Förhoppningsvis är det fler som vill ha när dem är klara
.
Är det någon som har kvar trycket som det röstades för?
Hade varit kul med en tröja, men ser inte riktigt vad som kommer att vara annorlunda denna gången 
Tyckte Steve höll bra i stafettpinnen sist men trots det rann de bara ut i sanden.
Tror att det kommer bli lite av en myt på sweTA, kommer i vågor liksom då folk vill ha en gemensam t-shirt...men rinner ut i sanden varje gång 
Jag är inte negativ, bara realist
Motbevisa mig gärna, ni har mitt fulla stöd 
Jag är övertygad om att Steve höll hårt i pinnen. Men jag vet också att det lätt blir så om man erbjuder sig göra någonting så står man plötsligt där med allt... då rinner det gärna ut. Jag inbillar mig inte att jag är mer uthållig men vi behöver inte göra det så komplicerat.
Jag och mjz kan ta på oss att hålla i det men vi behöver hjälp med designern.
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.