TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- SWETAshirt ::. Nästa Steg
Pages (4): « 1 2 3 [4]


Posted by JayBee on May-05-2004 08:23:

steve har nog läst här men han orkar nog inte svara haha

kanske om vi offrar en get?


Posted by SteveTranz4ever on May-05-2004 08:39:

Jag fortsätter att ta tag i detta ikväll... I promise!


Posted by beaversweede on May-05-2004 18:39:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag fortsätter att ta tag i detta ikväll... I promise!


du skulle ha haft en kompanjon som hjälper dig med det här (inte för att jag anmäler mig som frivillig )


Posted by JayBee on May-07-2004 10:52:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag fortsätter att ta tag i detta ikväll... I promise!







Posted by jofawe on May-07-2004 14:29:

nån mer än jag som upptäckte att ikväll .. var igår?


Posted by SteveTranz4ever on May-07-2004 16:55:

Sa aldrig att jag skulle ge ut massa info eller säga nåt mer här i förgår kväll men att jag skulle ta tag i saker.... tex. läsa igenom och ta del av en del info via mail + se över dom offerter jag fått...


Posted by BrainmaN on May-08-2004 11:51:

Jag hjälper dig om du vill steve hör av dig isåfall du har ju mitt msn o mail tror jag eller???


Posted by Try on Jun-09-2004 23:43:

Nu har iaf jag dragit mitt strå till stacken genom att beställa en =)

Kolla din mail Steve


Posted by Glorie on Jun-14-2004 12:05:

ja ja har beställt för länge sen. gick de inte bra med brainmans kontakter och grejor? genom dem behövde vi ju inte ha 100 st???


Posted by Akia on Sep-06-2007 18:59:

Finns det fortfarande intresse för en Swe-Ta t-shirt?


Posted by Laszlo on Sep-06-2007 20:49:

Tveksamt om jag ska vara ärlig. Känns som forumet haft sina glory days. Knappt någon som postar här längre känns det som. Skitsynd.


Posted by Pjox on Sep-07-2007 09:08:

quote:
Originally posted by Laszlo
Tveksamt om jag ska vara ärlig. Känns som forumet haft sina glory days. Knappt någon som postar här längre känns det som. Skitsynd.


Måste tyvärr hålla med


Posted by Akia on Sep-07-2007 14:04:

Frågan är varför och om det kan väckas till liv igen - eller om alla har blivit vuxna och är upptagna med det...


Posted by DjAviander on Sep-07-2007 17:31:

quote:
Originally posted by Akia
Frågan är varför och om det kan väckas till liv igen - eller om alla har blivit vuxna och är upptagna med det...


Vet inte varför - det blir väl bara så efter ett tag! Bubblan som sprack liksom..?


Posted by Laszlo on Sep-07-2007 17:34:

quote:
Originally posted by DjAviander
Vet inte varför - det blir väl bara så efter ett tag! Bubblan som sprack liksom..?


Dels det, men också tack vare, eller på grund av, tc, myspace, facebook och alla andra femtioelva mötesplatser som finns där ute.


Posted by mjz on Sep-08-2007 06:40:

Jag är inte ett dugg vuxen och jag vill ha en t-shirt iaf.

Vet inte, tycker aktiviteten här har gått upp och ner så länge jag varit här. Men visst har det varit lite dött på sistone.


Posted by reveal on Sep-10-2007 16:54:

quote:
Originally posted by mjz
Vet inte, tycker aktiviteten här har gått upp och ner så länge jag varit här. Men visst har det varit lite dött på sistone.


Så är det definitivt. Brukar vara låg aktivitet under sommaren för att sen "komma igen" under hösten. Hoppas det är så denna gången också


Posted by Crillz0r on Sep-11-2007 21:12:

Jag är lätt med på att fixa en t shirt :P Själv för att det är ett trance community, kan va najs o ha på events etc.


Posted by Akia on Sep-11-2007 21:45:

Då tycker jag vi kör på det! Förhoppningsvis är det fler som vill ha när dem är klara .

Är det någon som har kvar trycket som det röstades för?


Posted by SWE_TRANCE on Sep-12-2007 20:13:

Hade varit kul med en tröja, men ser inte riktigt vad som kommer att vara annorlunda denna gången
Tyckte Steve höll bra i stafettpinnen sist men trots det rann de bara ut i sanden.
Tror att det kommer bli lite av en myt på sweTA, kommer i vågor liksom då folk vill ha en gemensam t-shirt...men rinner ut i sanden varje gång
Jag är inte negativ, bara realist
Motbevisa mig gärna, ni har mitt fulla stöd


Posted by Akia on Sep-16-2007 20:23:

Jag är övertygad om att Steve höll hårt i pinnen. Men jag vet också att det lätt blir så om man erbjuder sig göra någonting så står man plötsligt där med allt... då rinner det gärna ut. Jag inbillar mig inte att jag är mer uthållig men vi behöver inte göra det så komplicerat.

Jag och mjz kan ta på oss att hålla i det men vi behöver hjälp med designern.


Pages (4): « 1 2 3 [4]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.