TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Armin Only - 7 uur Armin!
Pages (12): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 »
Frans, wat bedoel je met 3 april?
Carl Cox ofzo? Daar ga ik denk ik nie eens heen.
Heb iig geen cameratoestemming voor PF aangevraagd, als je dat denkt.
Wat is er 3 april??? Of dat met RV dan?
Bij de weg: Er stond een heeeeeeeeeeel klein artikeltje in de volkskrant over 'Partyboats' op het Ijsselmeer en vergunningen etc. De overheid vondt dat iedere gemeente een vergunning zou moeten geven om de overlast tegen te gaan ofzo. Snapte het niet helemaal, maar kvan van invloed zijn op dit feestje...!!
3 april RV @ XL
Mja natuurlijk wel supervet, maar om nou naderhand 2 uur op de trein te gaan wachten .........
| quote: |
| Originally posted by Gotcha85 Mja natuurlijk wel supervet, maar om nou naderhand 2 uur op de trein te gaan wachten ......... |
Vandaar dat we tegenwoordig alleen nog maar met de auto naar feesten gaan
| Originally posted by Gotcha85 Mja natuurlijk wel supervet, maar om nou naderhand 2 uur op de trein te gaan wachten ......... |
| Originally posted by HiGH_NrG Je moet ook in Amsterdam gaan wonen man En ik heb mijn kaartjes ook binnen |
Kheb ook maar ff een "voor de zekerheid" kaartje gekocht 
Even vraagie, vriend van me wil graag een digi fotocam meenemen, zullen ze daar moeilijk over doen ? Vind het altijd moeilijk inschatten op feessies.
| Originally posted by MaGiK54 Even vraagie, vriend van me wil graag een digi fotocam meenemen, zullen ze daar moeilijk over doen ? Vind het altijd moeilijk inschatten op feessies. |
| Originally posted by emma denk niet dat ze er daar moeilijk over gaan doen ! |
| Originally posted by Flipper01 Ik zou het voor de zekerheid toch even navragen, want er zijn genoeg organisaties waarbij het niet mag.. |
| Originally posted by MaGiK54 Even vraagie, vriend van me wil graag een digi fotocam meenemen, zullen ze daar moeilijk over doen ? Vind het altijd moeilijk inschatten op feessies. |
Tickets for the Armin Only event on the Ocean Dive in Amsterdam are selling like crazy. We only have a total of 1250 tickets available so be quick. During this night Armin will be accompanied by Uk percussonist Pav. They already performed together for a couple of times. It really is a unique combination. Pav is one of the most busy percussionists in the house scene with gigs and collaborations with guys (next to Armin) like Basement Jaxx, Roger Sanchez and Eric Morillo
(www.armadamusic.nl)
Me broertke gaat
Me broertke gaat
Me broertke gaat
met 2 vrienden vaandaar die replys
En ik niet......

| Originally posted by MaGiK54 Tickets for the Armin Only event on the Ocean Dive in Amsterdam are selling like crazy. We only have a total of 1250 tickets available so be quick. |
30 % dat ik ook nog even kom.......
Jammer genoeg zal ik er niet bij zijn vanwege verplichtingen elders in A'dam, leek me net zo'n mooi feestje!

coool Frank-HH 
JP... thanks for organizing our tickets!!!!
Help! Ze Germans are cumming! 
| Originally posted by jp Help! Ze Germans are cumming! |
allo allo mode on:
go away, you german swines!!!!!!
allo allo mode off: