TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tiesto op Pinkpop
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »

Posted by total woot on May-31-2004 18:26:

quote:
Originally posted by FundeMentaL

De arrogantie straalt van die gozer af vandaag de
dag, hoe durft hij Barber's Adagio for Strings onder
zijn eigen naam uit te brengen.

T is misschien arrogant om dat nummer onder eigen naam uit te brengen, maar de opmerking dat de 'arrogantie van hem afstraalt' sorry hoor maar dat is je reinste Bullshit.

Posted by Roos22 on May-31-2004 18:28:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Oh ja, sorry, Roos vergeten

Maar nu wil ik wel zijn bewijs zien hoor Roos, jij niet dan?

ja ja bewijs is zeer nodig in dit soort zaken..

Ik heb vanmiddag n*e*r*d live gezien via internet op pinkpop.. THEY RULE!

Posted by MaGiK54 on May-31-2004 18:29:

quote:
Originally posted by Roos22

Zit het nu te kijken en ze roeleren big time

Posted by Ding Chavez on May-31-2004 18:32:

Shake what your momma gave you

yeah baby

Posted by Roos22 on May-31-2004 18:37:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Zit het nu te kijken en ze roeleren big time

inderdaad zometeen mogen er 2 gelukkige dames het podium op!!! Wie weet nog backstage hehehe!

Posted by sndh on May-31-2004 18:41:

los van mijn mening over het geheel, die tiesto - adagio for strings benaming vind ik ook stuitend. Als je een remix maakt van een plaat hoor je achter de plaat gewoon remix neer te zetten. Ik noem toch ook niet een remix van Xpander gewoon Sandah - Xpander?? Dan zou je alle sasha fans op je krijgen. En terecht. Hetzelfde doet tiesto. Natuurlijk staat het raar op een artiestenalbum en doet hij het zo, maar ik vind het niet helemaal netjes.
Thats it, nu verder flamen :P

Posted by Frankisback on May-31-2004 18:59:

is nu op tv ned 3

Posted by SnuggLe on May-31-2004 19:05:

quote:
inderdaad zometeen mogen er 2 gelukkige dames het podium op!!! Wie weet nog backstage hehehe!

Jaloers Roos?

quote:
Originally posted by basvh
jah denk ook wel dat ie instapmodel is. maar ik denk niet dat het slecht is. ik heb liever dat mensen via tiesto in aanraking komen met de house dan met boozywoozy en consorten

Dat heb ik ook niet beweert.

Ik zie het nu, het ziet er wel leuk uit, maar toch vind ik het niets. Ik weet het niet, vind het niet bij Pinkpop passen. Je ziet alle festivals steeds 'breder' programmeren. De echte diehard Pinkpoppers kotsen dit ook uit, netzoals de Sugababes. Een aantal jaren geleden knipte ze Robbie Williams uit hun Pinkpop shirt.
Ik weet het niet, het is just 'not natural'.

En dat heeeeeeee hoooooooooooooooo ........tsja..

Posted by basvh on May-31-2004 19:06:

quote:
Originally posted by sndh
los van mijn mening over het geheel, die tiesto - adagio for strings benaming vind ik ook stuitend. Als je een remix maakt van een plaat hoor je achter de plaat gewoon remix neer te zetten. Ik noem toch ook niet een remix van Xpander gewoon Sandah - Xpander?? Dan zou je alle sasha fans op je krijgen. En terecht. Hetzelfde doet tiesto. Natuurlijk staat het raar op een artiestenalbum en doet hij het zo, maar ik vind het niet helemaal netjes.
Thats it, nu verder flamen :P

volgens mij is barbers adagio rechten vrij! dus je kan de track noemen zoals je wil. Sasha-xpander is niet rechten vrij dus die mag je niet sandah-xpander noemen

BTW: weer wat tiesto beelden op tv, lethal industry 2004 edit! klinkt best lekker moet ik zeggen!

Posted by moogwai on May-31-2004 19:09:

Moet je dan voor elke plaat de originele componist ervoor zetten??? Krijg je Mozart -... (Tiesto Remix) of Bach -... (Rank 1 remix).. iedereen jat van andere

Minimalistix - Adagio For Strings bestaat ook gewoon. En William Orbit heeft hem ook 'geleend' van Samual Barber.... zo kun je nog wel ff doorgaan.

Verder ben ik het ook eens met de reactie van basvh!

Posted by basvh on May-31-2004 19:09:

quote:
Dat heb ik ook niet beweert.

nee nee weet ik. maar ik vind het persoonlijk geen slechte zaak

Posted by MaGiK54 on May-31-2004 19:11:

Dave Clarke nu.

Posted by Roos22 on May-31-2004 19:14:

oh oh oh wat heb ik een spijt dat ik er gister niet bij was op Pinkpop...snik snik!!!!!!

Hij was weer GOED! En ik heb trouwens de hele set op mijn comp. staan met beelden dus nee, ik ben geen lethal industry trutje!

Posted by SnuggLe on May-31-2004 19:29:

Dave Clarke was wel erg vet, alleen kwammie niet 'los'

Posted by Original on May-31-2004 19:43:

quote:
Dave Clarke was wel erg vet, alleen kwammie niet 'los'

Dat is nog zacht uitgedrukt, leek net alsof ie in ze eigen slaapkamer draaide ofzo

Posted by HiGH_NrG on May-31-2004 19:47:

Sneeuwde het daar in die tent ofzo? Wat een slecht beeld...pfoe

Posted by eXos on May-31-2004 21:01:

quote:
ja ja bewijs is zeer nodig in dit soort zaken..

Kijk dat was nou een leuk optreden. Pharell lekker idioot op t podium in de regen, zoals t hoort

Posted by Asperge on May-31-2004 21:17:

Lethal industry 2004 klonk best aardig moet ik zeggen

Posted by AlFerox on May-31-2004 21:40:

quote:
Originally posted by Original
Dat is nog zacht uitgedrukt, leek net alsof ie in ze eigen slaapkamer draaide ofzo

ten eerste draaide hij niet maar deed hij een liveset en tweede was hij gewoon continu bezig. het is niet zo dat hij een plaatje van 8 minuten opzet, die 7 minuten laat lopen om er vervolgens een nieuwe plaat in te mixen. veel tijd om gek te doen had hij nu eenmaal niet. vind ook niet dat dat nodig is eigenlijk.

Posted by basvh on May-31-2004 22:38:

quote:
Originally posted by AlFerox
ten eerste draaide hij niet maar deed hij een liveset en tweede was hij gewoon continu bezig. het is niet zo dat hij een plaatje van 8 minuten opzet, die 7 minuten laat lopen om er vervolgens een nieuwe plaat in te mixen. veel tijd om gek te doen had hij nu eenmaal niet. vind ook niet dat dat nodig is eigenlijk.

wat doet ie nu precies live?

hij heeft 2 synthizers, synth 1 aan kanaal 1, synth 2 aan kanaal 2. en dat laat ie uit de synth de liedjes via mixer waarop ie loopt te flangere uit de boxen knallen? of is dit allemaal te kort door de bocht?

Posted by TimeportE on Jun-01-2004 10:04:

quote:
Ik zie het nu, het ziet er wel leuk uit, maar toch vind ik het niets. Ik weet het niet, vind het niet bij Pinkpop passen. Je ziet alle festivals steeds 'breder' programmeren. De echte diehard Pinkpoppers kotsen dit ook uit, netzoals de Sugababes. Een aantal jaren geleden knipte ze Robbie Williams uit hun Pinkpop shirt.
Ik weet het niet, het is just 'not natural'.

daar gaat het die die-hards niet om, ik zat gister met zo'n die-hard op de bank naar pink pop te kijken en hij was dit jaar gewoon niet gegaan omdat het programma in vergelijking met bijvoorbeeld 2,3,4 jaar geleden gewoon kut is. the main acts waren eigenlijk alleen: muse,lenny en beetje nerd en tiesto.. jaren dervoor waren deze sterren op de laatste twee na er ook maar ook veel meer betere namen van allerlui genres. dit jaar hebben ze veel rock eruit gegooit om daarvoor in de plaats de sugababes neer te zetten. het is neit erg dat ze der zijn maar de rest van de line-up was gewoon veel minder en het kaartje veel duurder en dat vond hij zo jammer..
dat het beter kan is duidelijk check rock wergter maar eens, zelfde grote namen als op pinkpop plus 10 extra voor de zelfde prijs!

btw jammer dat ik N.E.R.D. gemist heb want die waren super goed hoorde ik..

Posted by Djeebie on Jun-01-2004 10:48:

quote:
Originally posted by TimeportE
dat het beter kan is duidelijk check rock wergter maar eens, zelfde grote namen als op pinkpop plus 10 extra voor de zelfde prijs!

Naast het feit dat Nederland een overkill aan festivals heeft en het daarom logischer is dat de kaartverkoop wat tegenvalt, heeft Rock Werchter als het goed is een stuk minder kosten aan organisatie. Ik ben d'r niet helemaal 100% zeker van, maar volgens mij is de regelzucht van de overheid in Belgi� zoveel stukken minder dat ze meer geld overhouden voor het aantrekken van bands.

Posted by Dj Lex on Jun-01-2004 10:56:

Zo'n man van de organisatie verklaarde tevens dat ze wel grote bands aan wilden trekken, maar dat het ze simpelweg niet lukte omdat de bands niet wilden/konden

Posted by SnuggLe on Jun-01-2004 15:38:

quote:
Originally posted by TimeportE
daar gaat het die die-hards niet om, ik zat gister met zo'n die-hard op de bank naar pink pop te kijken en hij was dit jaar gewoon niet gegaan omdat het programma in vergelijking met bijvoorbeeld 2,3,4 jaar geleden gewoon kut is. the main acts waren eigenlijk alleen: muse,lenny en beetje nerd en tiesto.. jaren dervoor waren deze sterren op de laatste twee na er ook maar ook veel meer betere namen van allerlui genres. dit jaar hebben ze veel rock eruit gegooit om daarvoor in de plaats de sugababes neer te zetten. het is neit erg dat ze der zijn maar de rest van de line-up was gewoon veel minder en het kaartje veel duurder en dat vond hij zo jammer..

btw jammer dat ik N.E.R.D. gemist heb want die waren super goed hoorde ik..

Eh. dat is toch hetzelfde? Dat bedoel ik dus........ we bedoelen hetzelfde

Lowlands wordt wel vet!

Posted by MaGiK54 on Jun-01-2004 17:31:

Geniaal hoe er weer een stel Tiesto.com nerds uit hun dak gaan, omdat iemand een matig stukkie over een optreden van Tiesto schrijft. Ligt het aan mij of heeft de gemiddelde Tiesto-fan tegenwoordig oogkleppen op en gaatie stuiteren als iemand iets negatiefs over onze heilige Tiesto zegt. Ben jaren liefhebber/fan van de muziek van Tijske, maar heb gelukkig altijd wel met een kritisch oor naar zijn sets/muziek weten te beluisteren.

http://react.vpro.nl/pinkpop/forum/list_messages/407/0

Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »