TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- "ID this track"-tråden
Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »


Posted by ExOn on Sep-07-2004 12:31:

Skicka mail till de vederbörande artisterna/dj's.
Ni kan ha tur..


Posted by reveal on Sep-25-2004 11:27:

Jag har ett set som är namngivet ""DJ Tiesto - Bootleg Promo", och är daterat 2000. Det låter inte riktigt som Tiesto lät på den tiden, däremot påminner det en hel del om Forbidden Paradise. Det är dock inte någon FP så jag vet inte riktigt vad jag ska tro. Nån som vet vad det är för nåt?


Posted by CJ InterCity on Sep-25-2004 15:42:

alla frågor om Tiesto får du bäst besvarat i hans eget forum


Posted by reveal on Sep-25-2004 15:47:

quote:
Originally posted by CJ InterCity
alla frågor om Tiesto får du bäst besvarat i hans eget forum


Äh, TA all the way


Posted by CJ InterCity on Sep-25-2004 20:42:

that's the spirit


Posted by RebeL9 on Oct-17-2004 10:40:

http://www.universoparalello.art.br...alello_2004.wmv

sjukt fet låt. vad heter den? :E::E:E:


Posted by CJ InterCity on Oct-17-2004 17:57:

det låter lite som Space Manouveurs - Stage One men jag är inte säker. vet inte heller vilken mix... men det kan vara den i af


Posted by SWE_TRANCE on Oct-17-2004 18:07:

quote:
Originally posted by CJ InterCity
det låter lite som Space Manouveurs - Stage One men jag är inte säker. vet inte heller vilken mix... men det kan vara den i af


Tror RebeL9 har hittat den redan.
Protoculture - Figa Fee

Förövrigt en riktigt fet låt!


Posted by RebeL9 on Oct-17-2004 20:30:

quote:
Originally posted by CJ InterCity
det låter lite som Space Manouveurs - Stage One men jag är inte säker. vet inte heller vilken mix... men det kan vara den i af


syftade du på låten jag pastade?


Posted by CJ InterCity on Oct-17-2004 20:49:

jao

men okej, då hade jag fel


Posted by RebeL9 on Oct-17-2004 21:19:

LOL! Stage One som psytrancelåt? VILKEN REMIX HAR JAG MISSAT? ;D


Posted by Hauken on Oct-18-2004 01:54:

http://www.vakten.se/fyllestyle/stu...ranceaddict.MPG


Posted by Jeremy H on Dec-08-2004 18:54:

quote:
Originally posted by RebeL9
http://www.universoparalello.art.br...alello_2004.wmv

sjukt fet låt. vad heter den? :E::E:E:

Lite sent kanske men.. "Eskimo - The Popcorn" var detta!
Najs litet filmklipp förresten


Posted by RebeL9 on Dec-09-2004 04:49:

quote:
Originally posted by jeremy1984
Lite sent kanske men.. "Eskimo - The Popcorn" var detta!
Najs litet filmklipp förresten


nej det är inte Popcorn. Det är Protoculture - Figa Fee


Posted by Jeremy H on Dec-09-2004 21:51:

quote:
Originally posted by RebeL9
nej det är inte Popcorn. Det är Protoculture - Figa Fee

Har den iofs bara på mp..*host*..3.. Vore väl inget nytt att en sån vore feldöpt

Såg/hörde nu på psyshop.com att du hade rätt dessutom ja


Posted by SteveTranz4ever on Jan-20-2005 22:20:

Ett par klipp från Monday Bar Lucia kryssen 04 jag vill ha hjälp med...

Från Picottos set på båtN

http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=238032


Posted by Kamelen on Jan-22-2005 02:36:

http://www.kamelen.org/ID/ID-please.mp3
ID nuuuuuuuu =) (=

lyssna vid 2:02 =D så skönt "HOHO HOHO" 8] [8

och vid 2:18 "oh ohh ohhh ohhhhhhhh" =D underbar låt.. belöning till den jäveln som lyckas ID =) (=


Posted by Laszlo on Feb-14-2005 01:24:

De körde en jävligt soft housedänga på P3 Klubb i lördags...

Jag vet inte hur man rippar från RealAudio-strömmar, så ratta in http://www.sr.se/p3/diverse/appdata...nds/klubb6b.ram och lyssna vid 21:20 ungefär....någon som kan titeln?


Posted by benni on Feb-22-2005 20:48:

quote:
Originally posted by Kamelen
http://www.kamelen.org/ID/ID-please.mp3
ID nuuuuuuuu =) (=

lyssna vid 2:02 =D så skönt "HOHO HOHO" 8] [8

och vid 2:18 "oh ohh ohhh ohhhhhhhh" =D underbar låt.. belöning till den jäveln som lyckas ID =) (=


Ural 13 Diktators - Disko Kings


Posted by benni on Feb-24-2005 23:04:

nån som känner till denna? - http://users.cjb.net/aulio/hm.mp3


Posted by Laszlo on Mar-28-2005 19:26:

Hej alla...här är ett gäng låtar med några år på nacken...någon som har lust att hjälpa? Jag vet att Montana bla. är en jävel på att ID:a

Prog 1
prog 2
prog 3
tribal house
vocal prog


Posted by montana on Mar-28-2005 21:35:

quote:
Originally posted by Laszlo
Hej alla...här är ett gäng låtar med några år på nacken...någon som har lust att hjälpa? Jag vet att Montana bla. är en jävel på att ID:a

Prog 1
prog 2
prog 3
tribal house
vocal prog


jag är så kass på at id:a låtar, hadde tur i den där idtävlingen jag van, men jag ska pröva, och nu har man lyssnat på alla 5 och då kännde man inte igen nån av dom


Posted by Laszlo on Apr-01-2005 22:58:

Den här tribal house-dängan är så skadat skön så det finns bara inte...spelades av Axwell på P3 Popstad Stockholm (sändes på P3 Live i ondags)...


sample

Någon som känner till den??


Posted by Laszlo on Sep-06-2005 17:42:

någon som har titel på den här satans ostiga dängan?

http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=289920


Posted by Braxen on Sep-06-2005 18:11:

tjoo bres 2 klipp som ni gärna får id'a

från ett sett me superpitcher

http://s26.yousendit.com/d.aspx?id=...670VJN7KC9M9Y9W

och ett klipp från ett sett me dominik eulberg

http://s26.yousendit.com/d.aspx?id=...U313Q95FQ57K73O


Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.