TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- "ID this track"-tråden
Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »
Skicka mail till de vederbörande artisterna/dj's.
Ni kan ha tur.. 
Jag har ett set som är namngivet ""DJ Tiesto - Bootleg Promo", och är daterat 2000. Det låter inte riktigt som Tiesto lät på den tiden, däremot påminner det en hel del om Forbidden Paradise. Det är dock inte någon FP så jag vet inte riktigt vad jag ska tro. Nån som vet vad det är för nåt?
alla frågor om Tiesto får du bäst besvarat i hans eget forum 
| quote: |
| Originally posted by CJ InterCity alla frågor om Tiesto får du bäst besvarat i hans eget forum |
that's the spirit 
http://www.universoparalello.art.br...alello_2004.wmv
sjukt fet låt. vad heter den? :E::E:E:
det låter lite som Space Manouveurs - Stage One men jag är inte säker. vet inte heller vilken mix... men det kan vara den i af 
| quote: |
| Originally posted by CJ InterCity det låter lite som Space Manouveurs - Stage One men jag är inte säker. vet inte heller vilken mix... men det kan vara den i af |
| quote: |
| Originally posted by CJ InterCity det låter lite som Space Manouveurs - Stage One men jag är inte säker. vet inte heller vilken mix... men det kan vara den i af |
jao
men okej, då hade jag fel 
LOL! Stage One som psytrancelåt? VILKEN REMIX HAR JAG MISSAT? ;D
http://www.vakten.se/fyllestyle/stu...ranceaddict.MPG
| quote: |
| Originally posted by RebeL9 http://www.universoparalello.art.br...alello_2004.wmv sjukt fet låt. vad heter den? :E::E:E: |
| quote: |
| Originally posted by jeremy1984 Lite sent kanske men.. "Eskimo - The Popcorn" var detta! Najs litet filmklipp förresten |
| quote: |
| Originally posted by RebeL9 nej det är inte Popcorn. Det är Protoculture - Figa Fee |

Ett par klipp från Monday Bar Lucia kryssen 04 jag vill ha hjälp med...
Från Picottos set på båtN
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=238032
http://www.kamelen.org/ID/ID-please.mp3
ID nuuuuuuuu =) (=
lyssna vid 2:02 =D så skönt "HOHO HOHO" 8] [8
och vid 2:18 "oh ohh ohhh ohhhhhhhh" =D underbar låt.. belöning till den jäveln som lyckas ID =) (=
De körde en jävligt soft housedänga på P3 Klubb i lördags...
Jag vet inte hur man rippar från RealAudio-strömmar, så ratta in http://www.sr.se/p3/diverse/appdata...nds/klubb6b.ram och lyssna vid 21:20 ungefär....någon som kan titeln?
| quote: |
| Originally posted by Kamelen http://www.kamelen.org/ID/ID-please.mp3 ID nuuuuuuuu =) (= lyssna vid 2:02 =D så skönt "HOHO HOHO" 8] [8 och vid 2:18 "oh ohh ohhh ohhhhhhhh" =D underbar låt.. belöning till den jäveln som lyckas ID =) (= |
nån som känner till denna? - http://users.cjb.net/aulio/hm.mp3
Hej alla...här är ett gäng låtar med några år på nacken...någon som har lust att hjälpa? Jag vet att Montana bla. är en jävel på att ID:a 
Prog 1
prog 2
prog 3
tribal house
vocal prog
| quote: |
| Originally posted by Laszlo Hej alla...här är ett gäng låtar med några år på nacken...någon som har lust att hjälpa? Jag vet att Montana bla. är en jävel på att ID:a ![]() Prog 1 prog 2 prog 3 tribal house vocal prog |
Den här tribal house-dängan är så skadat skön så det finns bara inte...spelades av Axwell på P3 Popstad Stockholm (sändes på P3 Live i ondags)...
sample
Någon som känner till den??
någon som har titel på den här satans ostiga dängan?
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=289920
tjoo bres 2 klipp som ni gärna får id'a
från ett sett me superpitcher
http://s26.yousendit.com/d.aspx?id=...670VJN7KC9M9Y9W
och ett klipp från ett sett me dominik eulberg
http://s26.yousendit.com/d.aspx?id=...U313Q95FQ57K73O

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.