TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Ferry Corsten & Yves Deruyter @ Versuz - 19 mei - Hasselt
Pages (13): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »
hmz hoe groot is de kans dat het er weer zo'n op��ngepropte massa gaat zijn?
verder weet ik het nog niet echt, nogal dicht bij de examens..
| quote: |
| Originally posted by Gladius hmz hoe groot is de kans dat het er weer zo'n op��ngepropte massa gaat zijn? verder weet ik het nog niet echt, nogal dicht bij de examens.. |
de boel gaat op��ngepropt zijn met alleen de beta's al
kut
examens zijn al bezig dan 
Aalst zal ook vertegenwoordigd zijn 
dus dat maakt in totaal 13 beta's en 1 nl-ta! 
Nyah
Jasperovitsj
Buoyant
TatanaGirl
CygnusX
Cresto
FredNova
Emma
Kaidreas
DeSpErAtOs-X
Zehra
Freezel (NL-TA)
Meltoz
Pumaz
| Originally posted by Kaidreas indeed fredje. no can do. pas gedaan om 16.15 als het meezit. en dan nog eten, en de was en de plas rond 8 uur vertrekken dus rond 11 uur in hasselt ongeveer. |
Ik ben er uiteraard ook
Nyah
Jasperovitsj
Buoyant
TatanaGirl
CygnusX
Cresto
FredNova
Emma
Kaidreas
DeSpErAtOs-X
Zehra
Freezel (NL-TA)
Meltoz
Pumaz
NightRavah
Het is een paar dagen voor dit feestje mijn verjaardag, dus alle cadeaus zijn welkom 
Wij verwachten dan natuurlijk ook een gratis vat van uwentwege

*Had moeten zwijgen*
Spijtig genoeg zal het geen Ferry zijn voor moi op 19/05!!!
Ik mag/moet werken met de nachtshift en geen verlof!!!
Weeral een keer Ferry mislopen!!!!!!!!
Toch wel een van de beste dj's/producers van dit ogenblik!!!!
Neither
kop op! genoeg feestjes in de toekomst! 
| Originally posted by Pumaz Aalst zal ook vertegenwoordigd zijn |
| Originally posted by Tilt Zal niet zijn ... reken daar maar Aster en Maarten zijn er ook ...:-) Btw kinepolis ligt zwaar ver weg van de versuz ! heb daar gdv vast gezten met een auto ... en aangeizen wij arme studentjes met de tren komen ... |
Nyah
Jasperovitsj
Buoyant
TatanaGirl
CygnusX
Cresto
FredNova
Emma
Kaidreas
DeSpErAtOs-X
Zehra
Freezel (NL-TA)
Meltoz
Pumaz
NightRavah
BeTA cue points:
17h00 sound-station
18h30 quick aan kinepolis? int stad ergens?
20h00 - 22h00 een of andere drankgelegenheid? (fitlink? int stad?)
22h30 @ versuz
ps: door werkomstandigheden toestanden hoedanigheid, kan ik zelf ten vroegste om 22h (of later) in Hasselt raken...
Wie ging er nu allemaal met de trein vanuit antwerpen, en om hoe laat willen jullie hier vertrekken of ginder aankomen?
ikke, en ik kom zoals gezegd waar schijnlijk tegen 8 negen uur naar anvers. om 19.25 de bus naar anvers dus rond 20.10 in antwerpen, en dan naar hasselt wat best wel wa tijd in beslag neemt, en dan zie ik wel hoe laat het is.
anyways laat iets weten als er nog rond dat uur vertrekken, kwil me gerust aanpassen
Geen slecht plan om rond 20u naar antwerpen te komen, dan kunnen we tegen 20u30 de trein op (als er dan ��n rijdt natuurlijk), en ik weet niet hoe lang het dan nog naar Hasselt is?
| Originally posted by Jasperovitsj Geen slecht plan om rond 20u naar antwerpen te komen, dan kunnen we tegen 20u30 de trein op (als er dan ��n rijdt natuurlijk), en ik weet niet hoe lang het dan nog naar Hasselt is? |
I feel so n00b right now...
Toch bedankt Nyah!
En what do you think guys, de trein van 20u34? Geen overstap nodig en dan zijn we op een schappelijk uur ginder...
| Originally posted by Jasperovitsj I feel so n00b right now... Toch bedankt Nyah! |
kzit met een dode periode na men werk. Normaal stop ik om 16u. Kzou het vrij dom vinden om eerst terug nr huis te keren. En dan 2 uur later weer naar Antwerpen te vertrekken. Wat ik eventueel kan doen is 2 uur later beginnen en 2 uur langer werken, maar dan moet ik nog 2u30 zien op te vullen.
wtf... is dit op een woensdag???