TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Armada Night @ Club XL - 29 april - Amsterdam
Pages (9): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 »

Posted by djcresto on Apr-22-2004 08:24:

Ik heb cong� dus kan op gelijk welk ogenblik vertrekken. Nu steek ik het niet onder stoelen of banken dat ik tot de middag wil uitslapen, er staat namelijk een zwaar weekend voor de deur.

Kheb wel gezien dat die party vrij vroeg begint niet? En wat zijn de plannen als het gedaan is? Naar huis gaan?

Posted by Freezel on Apr-22-2004 08:28:

quote:
Originally posted by Meltoz

Freezel nogmaals bedankt da we bij jou mogen komen opwarmen he, helemaal TOP

Hehe, als dank mogen jullie mogen afwassen voordat we naar Amsterdam vertrekken

Posted by Meltoz on Apr-22-2004 08:48:

quote:
Originally posted by djcresto
Ik heb cong� dus kan op gelijk welk ogenblik vertrekken. Nu steek ik het niet onder stoelen of banken dat ik tot de middag wil uitslapen, er staat namelijk een zwaar weekend voor de deur.

Kheb wel gezien dat die party vrij vroeg begint niet? En wat zijn de plannen als het gedaan is? Naar huis gaan?

Slaap ma uit zene, tijd zat... Zullen zeker nie rond de middag of in de voormiddag vertrekken

Posted by Meltoz on Apr-22-2004 08:49:

quote:
Originally posted by Freezel
Hehe, als dank mogen jullie mogen afwassen voordat we naar Amsterdam vertrekken

He he, in afwassen zijn de BeTa's sterk zene, vraag ma an SilentEagle

Posted by SilentEagle on Apr-22-2004 11:05:

Hmmm, as ik u was zou ik daar ni te veel op hopen, Freezel. Ge kunt ze beter hun eigen drank laten kopen.

Vertrek: liefst na vier uur (kheb nog wa les) maar als het moet kan ik die missen.

Posted by pooley on Apr-22-2004 15:30:

Tegen 4 zou goed zijn voor mij.
Kheb "normaal" tot 12.30 les, dan naar huis, ff ,opfrissen, paar dingen pakken en hop terug trein + trein

Posted by emma on Apr-22-2004 16:23:

zinzinzinzin

ik moet in de namiddag met school naar de cinema ..
maar volgens mij kan ik daar wel wegsneaken dan ...

Posted by Zehra on Apr-22-2004 16:45:

/me heeft er meer en meer zin in!

Posted by Freezel on Apr-23-2004 13:37:

21:00 - 22:00 Perry O'Neil
03:00 - 05:00 M.I.K.E.

van 22:00 tot 03:00 dus Schulz & Armin

Posted by SilentEagle on Apr-23-2004 14:00:

M.I.K.E. op 't einde is gooooeeeed.

Posted by Meltoz on Apr-23-2004 14:35:

Spijtig da de Perry ma 1 uurtje draait, e beteke weinig Ma ja, ik ga ni klagen zene, want diene avond wordt sowieso helemaal te gek

Posted by eieregooie on Apr-23-2004 20:44:

Mike op 't einde? T zal toch wel langer duren dan tot 5 uur? Las al iets over 9 uur...

Posted by TOR on Apr-24-2004 11:00:

5 uur lang the Schulz en 4 uur Armin op het einde?
of omgekeerd.

stel je voor

Posted by pooley on Apr-24-2004 11:06:

Nope tot 5

Posted by Freezel on Apr-24-2004 11:19:

Omdat de kaartverkoop hard gaat, suggereren sommige dat de XL langer open blijft Dit hopen we natuurlijk ook

Posted by eieregooie on Apr-24-2004 12:21:

Half negen open ook al...

En aangezien de belgen de reputatie hebben er vanaf het begin bij te willen zijn kan ik nu wel met zekerheid zeggen dat ik niet van te voren bij Freezel te vinden ben

Posted by pooley on Apr-24-2004 12:42:

Gij se platten !

Posted by eieregooie on Apr-24-2004 12:44:

wat?

Posted by pooley on Apr-24-2004 12:51:

Euhm, hoe vertaalt ge zoiets naar ABN

Dunno, maarja, vroeg gaan naar fuiven/discos doe ik ook niet maar nu draaien er gewoon de hele tijd goeie dj's die ik wel wil zien dus

Posted by SilentEagle on Apr-25-2004 13:47:

quote:
Originally posted by pooley
Euhm, hoe vertaalt ge zoiets naar ABN

Dunno, maarja, vroeg gaan naar fuiven/discos doe ik ook niet maar nu draaien er gewoon de hele tijd goeie dj's die ik wel wil zien dus

Same here. Op een fuif is toch nooit iets te beleven voor middernacht. Daarna meestal ook ni.

Posted by TOR on Apr-25-2004 16:45:

quote:
Originally posted by SilentEagle
Op een fuif is toch nooit iets te beleven voor middernacht.

in Belgi� alleszins niet. in sommige discotheken komt er pas vanaf 2u wat leven in de brouwerij.

maar ik herinner me dat de dansvloer in de Asta na een half uur al vol aan het lopen was

Posted by pooley on Apr-25-2004 17:02:

Yea dat was raar toen in de Asta, gewoon zo vroeg al volk.
Spijtig dat dat in Belgi� niet gebeurd, imo loopt het "laat uitgaan en vroeg thuiskomen" allemaal beetje uit de hand...

Posted by Gladius on Apr-25-2004 17:33:

jah idd ik vind da ook een enorme domme gewoonte, tis precies of het is minder leuk als ge der om 10 uur aan begint. Dat is ook de reden dat ik niet echt een fan ben van uitgaan. Af en toe lukt da wel, maar alsek da elke week zou doen, ni gezond voor mij, ik lig dan helemaal overhoop

Posted by djcresto on Apr-26-2004 21:36:

twordt bijna tijd om eens concreet af te spreken.

Wanneer wordt er vertrokken, waar moeten de passagiers opstappen? Tzou bv te zot zijn dat sommigen naar Limburg gaan als de reisweg via antwerpen is.
Gaan we ticketjes kopen voor dancevalley
Is het de bedoeling dat we op tijd zijn voor perry in XL, want dan moeten we wel vroeg vertrekken denk ik, zeker als we nog bij Chris ons laatste avondmaal gaan nuttigen

Posted by SilentEagle on Apr-26-2004 22:10:

Ik wil Perry zeker zien.

Pages (9): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 »