TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BeTa logo!
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »

Posted by Wildfir3 on Mar-23-2004 21:36:

ben ik dan de enige die dit logo het enige geschikte logo vindt?

Da's een logo dat voor mij altijd al Tranceaddict.com heeft uitgestraald en dat bovendien nog is megacool is.
Moet het zonodig benadrukt worden dat het over BELGIAN tranceaddicts gaat?

Anyway, ALS ik me ooit een tranceaddict tshirt zou kopen, zou ik eerder gaan voor eentje met het bovenstaande logo achteraan op de rug in't groot en vooraan tranceaddict.com ofzo

'K vind dat swamper daar maar es werk van moet maken, er zijn toch zo'n automatische internet shop generator dingen voor? Ge weet wel, waar ge tassen en tshirts, petjes, klokken, strings,... whatever kunt laten bedrukken.
Bovendien zou hij daar wat geld aan kunnen verdienen voor hosting, zodat hij zijn sponsors achterwege kan laten enzow.

Posted by CygnusX on Mar-23-2004 21:49:

quote:
Originally posted by Wildfir3
'K vind dat swamper daar maar es werk van moet maken, er zijn toch zo'n automatische internet shop generator dingen voor? Ge weet wel, waar ge tassen en tshirts, petjes, klokken, strings,... whatever kunt laten bedrukken.
Bovendien zou hij daar wat geld aan kunnen verdienen voor hosting, zodat hij zijn sponsors achterwege kan laten enzow.

http://www.cafeshops.com/tranceaddict
De volledige shop is er nog altijd niet...

Wat het logo en 'tranceaddict.com' betreft: Swamper heeft mijn thread precies nog niet gelezen, dus we hebben nog geen toestemming om het te gebruiken. En we willen uiteraard geen drama zoals bij de Duitsers

Posted by TOR on Mar-23-2004 21:50:

quote:
Originally posted by CygnusX
drama zoals bij de Duitsers

Posted by CygnusX on Mar-23-2004 21:54:

quote:
Originally posted by TOR

Die hadden een volledige webshop gestart met GTA-spullen waar vaak 'tranceaddict.com' op stond, zonder Swamper's toestemming.

www.gta-shop.de

Posted by Zehra on Mar-23-2004 21:59:

quote:
Originally posted by CygnusX
Die hadden een volledige webshop gestart met GTA-spullen waar vaak 'tranceaddict.com' op stond, zonder Swamper's toestemming.

www.gta-shop.de

ow mah tis nie onze bedoeling om er winst uit te maken ofzo... kwil gewoon een leuk tshirt, die ik nie alleen op events kan dragen, mah ook gewoon overdag! om iedereen die iets tegen trance heeft wa te treiteren nee nee mahja denk nie da ge shop met onze bedoelingen kunt vergelijken... kzal dan ff wachten met het visualiseren van tshirten totda swamper heeft gereageerd thanks cygnusx

Posted by cyberia on Mar-23-2004 22:16:

der is nen tijd geweest ze met nog nen andere shop dan di� waar cygnus naar linkt.
der waren toen ook zwarte t-shirts met di�n trance-lizard,welk ik BTW ook wel maft vind
ma kzou begod ni mi weten waar dage die just kunt vinden

Posted by Buoyant on Mar-23-2004 23:25:

quote:
Originally posted by Tiger777
Okee. Over het TA logo vooraan en het beta logo achteraan zijn we het al redelijk eens precies...

Nee toch nie, net andersom eh

Posted by dEsidEL on Mar-24-2004 06:06:

KarateKid

6!

Posted by SilentEagle on Mar-24-2004 11:26:

Count me in with TOR & pooley...

Posted by CygnusX on Mar-24-2004 13:46:

Antwoord van the big boss : hij vindt het goed, zolang de prijs maar niet te hoog is en hij het ontwerp mag zien voor de t-shirts gemaakt worden.

Oh ja, en hij vindt de eerste het mooiste

Posted by TOR on Mar-24-2004 13:49:

is de naam van deze website eigenlijk geregistreerd?

want in dat geval is een deel van de inkomsten voor hem..

Posted by Eagle` on Mar-24-2004 14:05:

snap eigelijk net wat mistah swamper in de lauwe pap te brokken heeft, meerderheid kiest voor logo 1, tis niet alsof swamper het woord tranceaddict bezit ofzo of belgian tranceaddict, laat staan dat je hem daarvoor nog moet betalen. Don't get it

Posted by pooley on Mar-24-2004 14:11:

Die thread ni gelezen over tranceformation op dance4mation?
soms is het absurd he,
en ja nog iets ... don't dis' THE man

Posted by Giesber on Mar-24-2004 14:17:

quote:
Originally posted by Eagle` tis niet alsof swamper het woord tranceaddict bezit ofzo

http://www.tranceaddict.com/
der staat TranceAddict�, hij zal de naam dus wel geregistreerd hebben

Posted by CygnusX on Mar-24-2004 14:27:

quote:
Originally posted by TOR
is de naam van deze website eigenlijk geregistreerd?

want in dat geval is een deel van de inkomsten voor hem..

Yep, Swamper bezit een trademark op 'tranceaddict'.

Zolang niemand (veel) winst met de t-shirts maakt vindt hij het ok�.

Eagle : Belgian Tranceaddict bevat nog altijd het woord Tranceaddict he

Edit : ze zijn me voor

Posted by Buoyant on Mar-24-2004 14:40:

quote:
Originally posted by pooley
Die thread ni gelezen over tranceformation op dance4mation?
soms is het absurd he,

Hoe wat waar? geef es

edit: kheb het al gezien, wat ene zever
die mannen hebben het precies echt wel hoog in eh

Posted by pooley on Mar-24-2004 15:43:

Kvond dat ook, dat is gewoon tegendradig doen en mensen hun plezier niet gunnen.

Kom late we een trademark op de naam Trance pakken en iedereen ne kloot afsteken ...
Zielig daar op D4M

Maja ontopic
Swamper is ne goeie !

Posted by djcresto on Mar-24-2004 16:28:

je kan niet zomaar op elke naam een trademark kopen, sony mocht bv de naam "walkman" niet kopen.

Posted by cyberia on Mar-24-2004 21:02:

het heeft ook nog altijd met respect te maken ook h�,swamper steekt het meerendeels van zijn tijd in de site en zonder hem zou deze belgian tranceaddict comunity niet mogelijk zijn.Deze site bestaat al ettelijke jaren en het is dan niet meer dan fair om zijn toestemming te vragen of we zijn creatie mogen gebruiken.
Hij zal er niet op kikken,van de naam trancaddict overal te zien,maar hij zal het wel appreci�ren dat we het hem eerste vragen.

Posted by Eagle` on Mar-24-2004 21:15:

quote:
Originally posted by cyberia
het heeft ook nog altijd met respect te maken ook h�,swamper steekt het meerendeels van zijn tijd in de site en zonder hem zou deze belgian tranceaddict comunity niet mogelijk zijn.Deze site bestaat al ettelijke jaren en het is dan niet meer dan fair om zijn toestemming te vragen of we zijn creatie mogen gebruiken.
Hij zal er niet op kikken,van de naam trancaddict overal te zien,maar hij zal het wel appreci�ren dat we het hem eerste vragen.

heeft niks met respect te maken, ik respecteer wat hij gedaan heeft voor trans scene, maar het woord trance addict trademarken vind ik toch vrij absurd eerlijk gezegd, kun je elk woord gaan trademarken

Posted by CygnusX on Mar-24-2004 21:32:

quote:
Originally posted by Eagle`
heeft niks met respect te maken, ik respecteer wat hij gedaan heeft voor trans scene, maar het woord trance addict trademarken vind ik toch vrij absurd eerlijk gezegd, kun je elk woord gaan trademarken

Je moet het anders bekijken vind ik. Dat trademark is er om misbruik te voorkomen. Anders zou eender wie een webshop kunnen beginnen en daar massa's geld mee verdienen.

Posted by cyberia on Mar-24-2004 21:43:

ik vind niet da ge het gewoon om het woord tranceaddict moet bezien, gelinkt aan de site zijt ge sowieso, dat da nu tranceaddict of joshoudtvantrance.com noemt,da maakt ni uit,als ge nu t-shirts gaat maken,vind ik dan tich dage uit respect voor het forum kunt vragen of hij er geen probleem mee heeft.
eagle, moest gij een firma of een platenlabel of eendert wa hebben waarvoor gij een naam bedacht hebt, echt op poten gezet hebben en dan loopt daar eendert wie me die naam op z'n t-shirt zo ge ook effe denken van 'what the fuck?!'
nu denk ik ook ni da zehra der geld mee zal verdienen,de enige die blij zullen zijn, zijn de firma bij wie we deze t-shirts gaan maken

Posted by Eagle` on Mar-24-2004 22:40:

quote:
Originally posted by cyberia

eagle, moest gij een firma of een platenlabel of eendert wa hebben waarvoor gij een naam bedacht hebt, echt op poten gezet hebben en dan loopt daar eendert wie me die naam op z'n t-shirt zo ge ook effe denken van 'what the fuck?!'

volledig akkoord als het over logo 2 gaat niet logo 1

Posted by teknasia on Mar-24-2004 23:03:

voted 1

Posted by djcresto on Mar-24-2004 23:31:

eigenlijk is dit toch een nutteloze discussie? Cygnus heeft het aan swamper gevraagd en toestemming gekregen als er geen winst op wordt gemaakt, en dit is toch niet de bedoeling, dacht ik toch?

Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »