TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Lineup Sensation White & Sensation Black
Pages (8): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 »

Posted by jp on Apr-24-2004 14:30:

quote:
Originally posted by eieregooie
of z'n halve familie mee te nemen

en aangezien de meeste zwarthandelaren Hassan of Mohammed heten...

Posted by Partyhardy! on Apr-24-2004 14:32:

Echt ziek! dat dit zo snel is uitverkocht! Ongeloofelijk!

Posted by HiGH_NrG on Apr-24-2004 14:46:

Misschien dat er een organisatie achter zit die een deel van de kaarten heeft opgekocht...

Posted by Cosmic on Apr-24-2004 14:48:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Dat Sensation White uitverkocht is gewoon door de hype die rond White hangt. Tis zeker niet het beste feest in Nederland, maar tis wel het bekendste feest in Nederland inmiddels bij de main-stream, dus mensen moeten gewoon naar Sensation als ze ��n keer per jaar naar een feest gaan. Zeg maar om het een keer te hebben meegemaakt zo'n party.

Dit is zeker waar, een vriendin van me roept al een maan dat ze naar Sensation wil, maar als ik vraag wie er draaien of ik noem ze op en dan is het zo van:

En nu is het al uitverkocht en ik verwacht niet dat ze zo snel al een kaartje heeft gekocht...

Posted by jp on Apr-24-2004 14:55:

Iets zegt me dat de Loveparade er ook iets mee te maken heeft. Sinds dat bekend is dat ie 'niet doorgaat' zullen veel mensen de keuze Berlijn of Sensation niet meer hoeven maken.

In de rij voor de Free Record Shop werd trouwens Black behoorlijk afgekraakt. Het viel trouwens op wat een variatie aan mensen stond te wachten: body builders, huismoeders, gabbers, studenten...

Volgens mij waren er ook wat uit Tilburg en Enschede kaartjes komen scoren.

Posted by moogwai on Apr-24-2004 15:36:

Zo!!! White al uitverkocht , nu is het al helemaal zeker dat het bij White echt niet meer om de dj's/muziek gaat, maar om de hype Sensation.

Posted by TranceFool on Apr-24-2004 17:26:

quote:
Originally posted by moogwai
Zo!!! White al uitverkocht , nu is het al helemaal zeker dat het bij White echt niet meer om de dj's/muziek gaat, maar om de hype Sensation.

hehe idd.....zelfs ik kan zo misschien nog wel de arena voldraaien : :
edit: respect voor die dj�s natuurlijk, vind het best een goede line-up, denk alleen dat 80% van de bezoekers meer dan de helft niet kent

Leuk voor ID&T, want volgens mij gaan ze met Pleasuredome toch hun eerste grote flop tegemoet.

Posted by basvh on Apr-24-2004 17:52:

quote:
Originally posted by TranceFool
hehe idd.....zelfs ik kan zo misschien nog wel de arena voldraaien : :
edit: respect voor die dj�s natuurlijk, vind het best een goede line-up, denk alleen dat 80% van de bezoekers meer dan de helft niet kent

Leuk voor ID&T, want volgens mij gaan ze met Pleasuredome toch hun eerste grote flop tegemoet.

zou me niks verbazen als de verkoop van njoy ook niet zo goed gaat!

als ik trouwens rond kijk in het dorp hier dan hebben de mensen die naar sensation wilde of gaan echt geen flauw benul wie er draaien. De meeste willen erheen omdat ze dat witte idee leuk vinden.

Posted by Magic83 on Apr-24-2004 18:01:

quote:
Originally posted by basvh
zou me niks verbazen als de verkoop van njoy ook niet zo goed gaat!

als ik trouwens rond kijk in het dorp hier dan hebben de mensen die naar sensation wilde of gaan echt geen flauw benul wie er draaien. De meeste willen erheen omdat ze dat witte idee leuk vinden.

NJoy is natuurlijk voor een veel breder publiek. Wel lomp hoor dat White nu al uitverkocht is. Komen ze volgend jaar met weer zo'n crap line-up

Posted by Raymond on Apr-24-2004 18:14:

quote:

Ik weet zeker dat de helft in de Arena op z'n bek gaat, alleen Paul van Dyk is toegankelijke muziek. De rest draaid grooves en club, laat het merendeel van de mensen daar helemaal niet van houden (Marnix vorig jaar), de Arena wordt voor tijd al leeg gedraaid.

Posted by New Wave on Apr-24-2004 18:14:

Das heel mooi Dan gaan alle trancetrutjes naar Sensation..alle zwabbers/hardstylekneuzen naar Hardcore 4 Life en dan blijven alleen nog de gezellige mensen over die naar Awakenings Festival gaan. Beter ken niet

Posted by moogwai on Apr-24-2004 18:55:

quote:
Originally posted by Raymond
Ik weet zeker dat de helft in de Arena op z'n bek gaat, alleen Paul van Dyk is toegankelijke muziek. De rest draaid grooves en club, laat het merendeel van de mensen daar helemaal niet van houden (Marnix vorig jaar), de Arena wordt voor tijd al leeg gedraaid.

Hoorde vorig jaar ook al van enkele mensen dat de megamix het hoogtepunt was... zal dit jaar niet anders zijn.

Posted by SnuggLe on Apr-25-2004 20:08:

quote:
Hoorde vorig jaar ook al van enkele mensen dat de megamix het hoogtepunt was... zal dit jaar niet anders zijn.

Hahaha LoL, dat hoorde ik ook ja!

Wat ik ook hoorde, is dat sigarenboeren met een Ticketbox apparaat gewoon vanaf het tijdstip dat verkocht mocht worden zelf 100 x op de knop hebben gedrukt en zo kaarten hebben 'gekocht'. Oftewel, die dingen worden allemaal met dikke winst verkocht.

Echt 1000% zeker dat er nog 15.000 kaarten verkocht moeten gaan worden, maar wel 'verkocht' zijn vanuit ID&T.

Posted by MaGiK54 on Apr-26-2004 05:14:

Geniaal weer JP

Posted by EsseT on Jun-03-2004 12:53:

Sneaker Pimp

HELLO all in Nederlands I will go for Sensation WHITE this summer
I was on Trance Energy 31/1 04 its was amazing and i hope Sensation will be better My home place is in the swidish grene of TA
Maby i'll se som one of you there
Happy summer everybody in NL

Posted by Tim81 on Jun-03-2004 14:22:

Even in the summer holidays there are fans of Zlatan Ibrahimovic in the ArenA...

Posted by SnuggLe on Jun-03-2004 15:36:

Sensation still sucks and will always suck...... if you compare it to Dancevalley! When will you foreign TA's get it and just listen to experts/Dutch TA's??

Posted by basvh on Jun-03-2004 16:10:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Sensation still sucks and will always suck...... if you compare it to Dancevalley! When will you foreign TA's get it and just listen to experts/Dutch TA's??

indeed, i posted so many messages in music discussion and party info/review thread saying go to dance valley or mysteryland but still al lot of dumb foreigners were planning to go to sensation.

and indeed sensation sucks big time, that swedish guy will have a nice time though. But he will never experience how a real good party in holland is.

Posted by Tim81 on Jun-29-2004 20:36:

1 foto laat alle vooroordelen over Sensation zien!

De mensen gaan niet voor de muziek en het publiek bestaat uit sportschooljongens en Breezahsletjes!

Sensation sucks (letterlijk en figuurlijk)

Posted by jp on Jun-29-2004 20:52:

Dat is een optie om te gaan doen als PvD met z'n set klaar is

Posted by Tim81 on Jun-29-2004 21:02:

Wanneer je niks te doen hebt tijdens de ID&T Megamix kan je altijd nog een Wet T-shirt verkiezing houden...

Posted by magrec on Jun-30-2004 12:55:

quote:
Originally posted by Tim81
1 foto laat alle vooroordelen over Sensation zien!

De mensen gaan niet voor de muziek en het publiek bestaat uit sportschooljongens en Breezahsletjes!

Sensation sucks (letterlijk en figuurlijk)

hehe ik snap ze wel. Das interessanter om te doen dan de rest van dat hele sensation gebeuren. Maar goed ik moet een beetje oppassen nu want de familie van mijn zwager gaan ook allemaal (vaassen is weer representing @ sensation) dat zijn geen sportschooljongens of breezahsletjes maar echte boeren (1 is helemaal gek van frans bauer...en dan niet een klein beetje maar heel erg) haha ik vind het wel leuk voor ze hehe tis apart maar erg mooi volk.

Posted by ahp2002 on Jun-30-2004 14:57:

Ik ga daar wel even kijken, een setje van Paul van Dyk is altijd leuk

Posted by jp on Jun-30-2004 15:08:

quote:
Originally posted by ahp2002
Ik ga daar wel even kijken, een setje van Paul van Dyk is altijd leuk

Meeeeeeeeeeeten!

Posted by ahp2002 on Jun-30-2004 15:15:

quote:
Originally posted by jp
Meeeeeeeeeeeten!

ja vrijdag bij t Trance.nu Dance Event