TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Lineup Sensation White & Sensation Black
Pages (8): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 »
| quote: |
| Originally posted by eieregooie of z'n halve familie mee te nemen |
Echt ziek!
dat dit zo snel is uitverkocht!
Ongeloofelijk! 
Misschien dat er een organisatie achter zit die een deel van de kaarten heeft opgekocht...
| Originally posted by MaGiK54 Dat Sensation White uitverkocht is gewoon door de hype die rond White hangt. Tis zeker niet het beste feest in Nederland, maar tis wel het bekendste feest in Nederland inmiddels bij de main-stream, dus mensen moeten gewoon naar Sensation als ze ��n keer per jaar naar een feest gaan. Zeg maar om het een keer te hebben meegemaakt zo'n party. |
Iets zegt me dat de Loveparade er ook iets mee te maken heeft. Sinds dat bekend is dat ie 'niet doorgaat' zullen veel mensen de keuze Berlijn of Sensation niet meer hoeven maken.
In de rij voor de Free Record Shop werd trouwens Black behoorlijk afgekraakt. Het viel trouwens op wat een variatie aan mensen stond te wachten: body builders, huismoeders, gabbers, studenten...
Volgens mij waren er ook wat uit Tilburg en Enschede kaartjes komen scoren.
Zo!!! White al uitverkocht
, nu is het al helemaal zeker dat het bij White echt niet meer om de dj's/muziek gaat, maar om de hype Sensation.
| Originally posted by moogwai Zo!!! White al uitverkocht , nu is het al helemaal zeker dat het bij White echt niet meer om de dj's/muziek gaat, maar om de hype Sensation. |
:
:
| Originally posted by TranceFool hehe idd.....zelfs ik kan zo misschien nog wel de arena voldraaien : :edit: respect voor die dj�s natuurlijk, vind het best een goede line-up, denk alleen dat 80% van de bezoekers meer dan de helft niet kent ![]() Leuk voor ID&T, want volgens mij gaan ze met Pleasuredome toch hun eerste grote flop tegemoet. |
| Originally posted by basvh zou me niks verbazen als de verkoop van njoy ook niet zo goed gaat! als ik trouwens rond kijk in het dorp hier dan hebben de mensen die naar sensation wilde of gaan echt geen flauw benul wie er draaien. De meeste willen erheen omdat ze dat witte idee leuk vinden. |
| Originally posted by moogwai Zo!!! White al uitverkocht , nu is het al helemaal zeker dat het bij White echt niet meer om de dj's/muziek gaat, maar om de hype Sensation. |
Das heel mooi
Dan gaan alle trancetrutjes naar Sensation..alle zwabbers/hardstylekneuzen naar Hardcore 4 Life en dan blijven alleen nog de gezellige mensen over die naar Awakenings Festival gaan. Beter ken niet

| Originally posted by Raymond Ik weet zeker dat de helft in de Arena op z'n bek gaat, alleen Paul van Dyk is toegankelijke muziek. De rest draaid grooves en club, laat het merendeel van de mensen daar helemaal niet van houden (Marnix vorig jaar), de Arena wordt voor tijd al leeg gedraaid. |
| Originally posted by moogwai Hoorde vorig jaar ook al van enkele mensen dat de megamix het hoogtepunt was... zal dit jaar niet anders zijn. |

Geniaal weer JP 
HELLO all in Nederlands I will go for Sensation WHITE this summer
I was on Trance Energy 31/1 04 its was amazing and i hope Sensation will be better
My home place is in the swidish grene of TA
Maby i'll se som one of you there
Happy summer everybody in NL 
Even in the summer holidays there are fans of Zlatan Ibrahimovic in the ArenA...
Sensation still sucks and will always suck...... if you compare it to Dancevalley! When will you foreign TA's get it and just listen to experts/Dutch TA's??
| Originally posted by SnuggLe Sensation still sucks and will always suck...... if you compare it to Dancevalley! When will you foreign TA's get it and just listen to experts/Dutch TA's?? |
1 foto laat alle vooroordelen over Sensation zien
!
De mensen gaan niet voor de muziek en het publiek bestaat uit sportschooljongens en Breezahsletjes!
Sensation sucks (letterlijk en figuurlijk)

Dat is een optie om te gaan doen als PvD met z'n set klaar is 
Wanneer je niks te doen hebt tijdens de ID&T Megamix kan je altijd nog een Wet T-shirt verkiezing houden...

| Originally posted by Tim81 1 foto laat alle vooroordelen over Sensation zien ! De mensen gaan niet voor de muziek en het publiek bestaat uit sportschooljongens en Breezahsletjes! Sensation sucks (letterlijk en figuurlijk) |
(1 is helemaal gek van frans bauer...en dan niet een klein beetje maar heel erg) haha ik vind het wel leuk voor ze hehe tis apart maar erg mooi volk.
Ik ga daar wel even kijken, een setje van Paul van Dyk is altijd leuk
| Originally posted by ahp2002 Ik ga daar wel even kijken, een setje van Paul van Dyk is altijd leuk |
| Originally posted by jp Meeeeeeeeeeeten! |