TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- 3G (eller UMTS eller tom WCDMA om man ska va riktigt nördig)
Pages (4): « 1 2 3 [4]
| quote: |
Originally posted by Nyx ![]() |
(Och har gjort ett tag
)
Tips till Nyx och eventuellt andra:
Jag var nere och uppdaterade firmwaren i min NEC e616V för ett par dagar sedan. De hade fått in utrustning för att uppdatera i butiken, så man var bara av med luren en timme. Det kostade inget, och "som tack" fick man 2 batteri (1100 mAh och 1800 mAh), samt en batteriladdare som förutom att ladda själva telefonen även kan ladda ett löst batteri. Alltid trevligt att få saker gratis 
| Originally posted by reveal Hehe, den man sitter med på jobbet (Och har gjort ett tag ) |
| Originally posted by Nyx wtf hur kan du ha den nu? känner du nån developer eller nåt? |

| var nånstans uppdaterade du mobilen då? trebutik? jag vill också ha gratis grejer ju |
| Originally posted by reveal Tja... sitter själv med källkoden ![]() ![]() ![]() Jepp, i Tres butik här i Lund |
..jag får gå inom där nästa gång jag ska till ikea/väla då
| Originally posted by Nyx hmm..jobbar du på SE eller? |
| Originally posted by reveal Jepp, började mitt exjobb där för en månad sen |
| Originally posted by Nyx ofan, schyst! då har du säkert en massa insiderinfo om deras kommande mobiler? |
| Originally posted by reveal Vem vet, vem vet... |
| Originally posted by Nyx har du kännt på s700? den verkar lovande |
En riktigt fullspäckad telefon som nästan påminner mer om en kamera än en telefon
Det coolaste är att den öppnas som en fickkniv
Det är ju dock en vanlig GSM-telefon, så den faller ju lite utanför ämnet
Jag har tittat lite på Telia's 3G. De har ju Sony Ericsons Z1010 Clamshell som är jävligt het.
Re: 3G (eller UMTS eller tom WCDMA om man ska va riktigt nördig)
| Originally posted by reveal Nån som skaffat ännu? Nån som tänker skaffa? Varför? Varför inte? Själv börjar jag bli sugen |
VoIP kommer att göra 4G till en kul grej. 
http://www.4g.co.uk/PR2004/May2004/2022.htm
| Originally posted by Nyx har du kännt på s700? den verkar lovande |
grym telefon och asgrym kamera för att vara i en telefon... det enda felet med den är att den eventuellt kanske är lite för tjock... den blir dock på tok för dyr för de flesta (kommer kosta ca. 6500-7000kr när den släpps), så vida man inte är en prosumer
| Originally posted by Smekbar asgrym kamera för att vara i en telefon... |
| Originally posted by reveal Snarare asgrym display. Visst är kameran bra, men med dagens mått mätt är den inte längre asgrym... |
Nån som vet hur man söker upp folks mobiler via gpsen?
| Originally posted by jofawe Nån som vet hur man söker upp folks mobiler via gpsen? |
| Originally posted by SWE_TRANCE Nu vet jag inte om du enbart menar 3G kunder, men här finns det iaf en variant. |