TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Tiësto @ Slagthuset i Malmö den 15e maj
Pages (9): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 »
Fy va skoj
Det är draken surt att Trancefolket har ebbat ut i ens omgivning, men siktar på att dra ner, även om jag så skall sätta mig i bilen alldeles alena.
See ya in Malmö!!
Detta låter najs .. bor själv i lund så detta kan man inte missa. har varit på slagthuset en del gånger tidigare. en sak jag undrar över är vad slagthuset skrivit på sin hemsida, citerar
"Dj Tiesto spelar på Slagt 15 maj, men EJ I NATTKLUBBEN. Mer info här!
"
Vad menar dom med ej i nattklubben, vart ska han annars spela ? 
de menar med stor sannolikhet att det inte tillhör deras ordinarie arrangemang, utan är lite special
det är ju Ace-event och fokused som arrangerar, inte slagthuset...
typiskt, 15 maj har man ju precis flyttat till norrköping... men, men, man får väl dra sig neråt skåne för en helg iaf, inte mycket att göra åt... 
slagthusets lokaler är riktigt sköna... tror det här blir första gången som jag lagligt kommer in där utan att ha glömt alla mina id handlingar... 
är tydligen så att dem har hyrt andra delar av slagthuset än den som nattklubben är i. så nattklubben ska vara öppen som vanligt den kvällen.
Hejsan,
Postar samma sak här som jag skrev på en annan sajt ang detta:
Förstår om det verkar rörigt. Klarnar dock när vi är färdiga att släppa den fullständiga informationen i början av nästa vecka på http://www.ace-event.se
Men en kort förklaring. Slagthuset är ett stort komplex som täcker ett helt kvarter. Där har dom även en egen nattklubb som är väldigt stor. Denna kommer att vara öppen som vanligt denna kväll medans vi har hyrt alla andra ytor. I komplexet finns stora utställningsytor där dansgolven kommer att vara. Dessa är mycket större än själva nattklubben.
http://www.slagthuset.se/slagthuset...e/modell360.htm
Bakregården, Norra hallen samt 1/3 av Restauranggatan är deras nattklubb. Resten är mer eller mindre vårt under kvällen. Den mastodonta Saluhallen är huvudgolvet. Finns mer information om lokalen på www.slagthuset.se
/Andreas
Nån som vet när biljetterna släpps, och var man kommer att kunna köpa dem?
| quote: |
| Originally posted by reveal Nån som vet när biljetterna släpps, och var man kommer att kunna köpa dem? |
är det 18 så sticker jag fanimej dit ensam om ingen polare hakar !
tänker inte missa tiesto 
| Originally posted by keddo är det 18 så sticker jag fanimej dit ensam om ingen polare hakar ! tänker inte missa tiesto |
Har inte en kompis som är intresserad av det här
| Originally posted by Cube Sitter själv i samma sits Har inte en kompis som är intresserad av det här |

| Originally posted by Cube Sitter själv i samma sits Har inte en kompis som är intresserad av det här |

Vill det ska bli så bra som möjligt
*eftersläntare*
blir det någon förfest eller så? vore kul om vi kunde mötas innan juh. efteråt blir det säkert autograf mani 
Känns som att det är läge för arrangörerna att börja med en massiv reklamkampanj nu...
Tycker oxå det verkar gå segt med promotion..
Hoppas killarna vet vad dom sysslar med iaf 
I och försig har du rätt i det Steve
Men hur ska vi känna igen varandra där inne, det blir ju en omöjlighet bland alla andra 4000-5000. Jag funderar på att ha en t-shirt som det står "Cube från SEWTA" eller nåt
På tal om förfest vore det helt underbart bra. Jag kommer att flyga ner samma dag (15e maj) och då är det ju kul om man har nåt att göra när man kommer ner dit.
Ha det!
| Originally posted by Cube Men hur ska vi känna igen varandra där inne, det blir ju en omöjlighet bland alla andra 4000-5000. |
| Originally posted by jeremy1984 Slagthuset tar bara in 2200, enligt vad jag har hört iaf Men det blir nooog svårt ändå! Och sen kan jag ha fel också EDIT: stava |
| Originally posted by Cube I och försig har du rätt i det Steve Men hur ska vi känna igen varandra där inne, det blir ju en omöjlighet bland alla andra 4000-5000. Jag funderar på att ha en t-shirt som det står "Cube från SEWTA" eller nåt På tal om förfest vore det helt underbart bra. Jag kommer att flyga ner samma dag (15e maj) och då är det ju kul om man har nåt att göra när man kommer ner dit. Ha det! |
| Originally posted by SteveTranz4ever Nu kommer det inte ju inte bli hela 4000-5000 pers men jag förstår vad du menar... du får haka på förfest innan helt enkelt, nu våldgästar jag en förfest och bjuder in dig på samma gång... öhh reveal, Mr Bitch... styr upp |
Fullständig lineup
FOKUSED ARENA:
TIÊSTO (Black Hole, Holland)
PARHAM
MICAEL SPLINT (Gorgeous, DK)
ANDREAS H (Ace Event)
OKYO FLOOR:
ANDY JARROD (3 Beat, UK)
FRED NUMF (Yoshitoshi, Holland)
NICKA (Okyo, DK)
RAYMOND BAAKLINI & JDOTP
ART 4 PLEASURE FLOOR:
SOUL & SICKNOTE (Art 4 Pleasure)
Mer info. på http://www.fokused.net/new/up_event...info_040515.htm
Jävlar så skoj de kommer bliiiiiiiiiiiiii

Lär bli fint 
Nu vet jag dessutom vilket golv jag inte ska besöka 
| Originally posted by reveal Nu vet jag dessutom vilket golv jag inte ska besöka |
Hade varit intressant med ett spelschema...