TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Tiësto @ Slagthuset i Malmö den 15e maj
Pages (9): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 »

Posted by chjo on Apr-07-2004 06:29:

Fy va skoj

Det är draken surt att Trancefolket har ebbat ut i ens omgivning, men siktar på att dra ner, även om jag så skall sätta mig i bilen alldeles alena.

Posted by Gaby on Apr-07-2004 12:39:

Dancing Dude

See ya in Malmö!!

Posted by pho on Apr-10-2004 17:02:

Detta låter najs .. bor själv i lund så detta kan man inte missa. har varit på slagthuset en del gånger tidigare. en sak jag undrar över är vad slagthuset skrivit på sin hemsida, citerar

"Dj Tiesto spelar på Slagt 15 maj, men EJ I NATTKLUBBEN. Mer info här!
"

Vad menar dom med ej i nattklubben, vart ska han annars spela ?

Posted by Smekbar on Apr-10-2004 19:04:

de menar med stor sannolikhet att det inte tillhör deras ordinarie arrangemang, utan är lite special det är ju Ace-event och fokused som arrangerar, inte slagthuset...

Posted by mjz on Apr-10-2004 22:41:

typiskt, 15 maj har man ju precis flyttat till norrköping... men, men, man får väl dra sig neråt skåne för en helg iaf, inte mycket att göra åt...

slagthusets lokaler är riktigt sköna... tror det här blir första gången som jag lagligt kommer in där utan att ha glömt alla mina id handlingar...

Posted by Funfrock on Apr-11-2004 09:51:

är tydligen så att dem har hyrt andra delar av slagthuset än den som nattklubben är i. så nattklubben ska vara öppen som vanligt den kvällen.

Posted by Andreas.H on Apr-11-2004 11:45:

Hejsan,

Postar samma sak här som jag skrev på en annan sajt ang detta:

Förstår om det verkar rörigt. Klarnar dock när vi är färdiga att släppa den fullständiga informationen i början av nästa vecka på http://www.ace-event.se

Men en kort förklaring. Slagthuset är ett stort komplex som täcker ett helt kvarter. Där har dom även en egen nattklubb som är väldigt stor. Denna kommer att vara öppen som vanligt denna kväll medans vi har hyrt alla andra ytor. I komplexet finns stora utställningsytor där dansgolven kommer att vara. Dessa är mycket större än själva nattklubben.

http://www.slagthuset.se/slagthuset...e/modell360.htm

Bakregården, Norra hallen samt 1/3 av Restauranggatan är deras nattklubb. Resten är mer eller mindre vårt under kvällen. Den mastodonta Saluhallen är huvudgolvet. Finns mer information om lokalen på www.slagthuset.se

/Andreas

Posted by reveal on Apr-11-2004 18:11:

Nån som vet när biljetterna släpps, och var man kommer att kunna köpa dem?

Posted by Cube__ on Apr-12-2004 15:36:

quote:
Originally posted by reveal
Nån som vet när biljetterna släpps, och var man kommer att kunna köpa dem?

Jadu reveal, bra fråga. Tror man kan förboka på http://www.ace-event.se/ Jag fyllde i formulären för att boka billjetter men jag har inte fått nåt mail än. Det har gått över en vecka

Posted by keddo on Apr-14-2004 10:48:

är det 18 så sticker jag fanimej dit ensam om ingen polare hakar ! tänker inte missa tiesto

Posted by Cube__ on Apr-15-2004 02:31:

quote:
Originally posted by keddo
är det 18 så sticker jag fanimej dit ensam om ingen polare hakar ! tänker inte missa tiesto

Sitter själv i samma sits Har inte en kompis som är intresserad av det här

Posted by Jeremy H on Apr-15-2004 04:00:

quote:
Originally posted by Cube

Kanske för att du bor i Umeå??

Jag ska nog lyckas fylla en bil från Jönköping iaf..
Fast det jobbiga är att det är en psyfest samma dag här som kanske hindrar folket från att åka med.. menmen

Posted by SteveTranz4ever on Apr-15-2004 07:12:

quote:

Jo då du har massor... vi e ju en hel del från SWETA som ska dit

För arrangörernas skull hoppas jag dom släpper biljetterna snart och promotar detta mer Vill det ska bli så bra som möjligt

Posted by CJ InterCity on Apr-15-2004 10:33:

*eftersläntare*

blir det någon förfest eller så? vore kul om vi kunde mötas innan juh. efteråt blir det säkert autograf mani

Posted by reveal on Apr-15-2004 22:15:

Känns som att det är läge för arrangörerna att börja med en massiv reklamkampanj nu...

Posted by Jeremy H on Apr-15-2004 22:58:

Tycker oxå det verkar gå segt med promotion..
Hoppas killarna vet vad dom sysslar med iaf

Posted by Cube__ on Apr-16-2004 00:52:

I och försig har du rätt i det Steve Men hur ska vi känna igen varandra där inne, det blir ju en omöjlighet bland alla andra 4000-5000. Jag funderar på att ha en t-shirt som det står "Cube från SEWTA" eller nåt

På tal om förfest vore det helt underbart bra. Jag kommer att flyga ner samma dag (15e maj) och då är det ju kul om man har nåt att göra när man kommer ner dit.

Ha det!

Posted by Jeremy H on Apr-16-2004 03:12:

quote:
Men hur ska vi känna igen varandra där inne, det blir ju en omöjlighet bland alla andra 4000-5000.

Slagthuset tar bara in 2200, enligt vad jag har hört iaf
Men det blir nooog svårt ändå! Och sen kan jag ha fel också

EDIT: stava

Posted by sipowitz on Apr-16-2004 05:50:

quote:
Originally posted by jeremy1984
Slagthuset tar bara in 2200, enligt vad jag har hört iaf
Men det blir nooog svårt ändå! Och sen kan jag ha fel också

EDIT: stava

Men i ibland sker det under faktiskt, när jag och steve var på innercity så hittade man faktiskt ett par av de man letade efter bland ~50' andra personer ;-)

Posted by SteveTranz4ever on Apr-16-2004 05:50:

quote:
I och försig har du rätt i det Steve Men hur ska vi känna igen varandra där inne, det blir ju en omöjlighet bland alla andra 4000-5000. Jag funderar på att ha en t-shirt som det står "Cube från SEWTA" eller nåt

På tal om förfest vore det helt underbart bra. Jag kommer att flyga ner samma dag (15e maj) och då är det ju kul om man har nåt att göra när man kommer ner dit.

Ha det!

Nu kommer det inte ju inte bli hela 4000-5000 pers men jag förstår vad du menar... du får haka på förfest innan helt enkelt, nu våldgästar jag en förfest och bjuder in dig på samma gång... öhh reveal, Mr Bitch... styr upp

Posted by sipowitz on Apr-16-2004 05:54:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Nu kommer det inte ju inte bli hela 4000-5000 pers men jag förstår vad du menar... du får haka på förfest innan helt enkelt, nu våldgästar jag en förfest och bjuder in dig på samma gång... öhh reveal, Mr Bitch... styr upp

Har ordnat upp ledighet den natten vilket nu är fixat :-) Jag bor en bit ifrån Mobilia, men attsingen battsingen om det inte skulle kunna bli en riktigt stor förfest och då är det ju inga problem med taxi. Så yes, här ska börja styras upp!

Posted by SteveTranz4ever on Apr-19-2004 17:04:

Fullständig lineup

FOKUSED ARENA:
TIÊSTO (Black Hole, Holland)
PARHAM
MICAEL SPLINT (Gorgeous, DK)
ANDREAS H (Ace Event)

OKYO FLOOR:
ANDY JARROD (3 Beat, UK)
FRED NUMF (Yoshitoshi, Holland)
NICKA (Okyo, DK)
RAYMOND BAAKLINI & JDOTP

ART 4 PLEASURE FLOOR:
SOUL & SICKNOTE (Art 4 Pleasure)

Mer info. på http://www.fokused.net/new/up_event...info_040515.htm

Jävlar så skoj de kommer bliiiiiiiiiiiiii

Posted by reveal on Apr-19-2004 17:28:

Lär bli fint
Nu vet jag dessutom vilket golv jag inte ska besöka

Posted by lonne on Apr-19-2004 17:44:

quote:
Originally posted by reveal
Nu vet jag dessutom vilket golv jag inte ska besöka

Lätt som en plätt! Jag antar att du sett tiesto innan, som dessutom spelar sämre musik än någosin. Det självklara valet är ju fred numf!

Posted by reveal on Apr-19-2004 18:04:

Hade varit intressant med ett spelschema...

Pages (9): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 »