TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Post your Bedroom DJ Equipment pics
Pages (8): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 »
Tijd om even wat uitleg te verschaffen bij de Vlaamsche leeuw.
Van de vlaamse leeuw bestaan er 2 varianten. Die met de rode en die met de zwarte klauw'kes. De leeuw met de rode klauwen noemt men "de Heraldische leeuw". Dit zou de originele uit 1302 zijn en wordt gebruikt door de gematigde Vlaamsch nationalisten.
Die met de zwarte klauwen is die van de Vlaamsch nationalisten die Vlaanderen een onafhankelijke koers willen zien varen.
Tot zover mijn bijdrage over de Vlaamse leeuw 
Daarnet mijn eerste volle platenbak tegen de muur gehangen zie, 'k voel mij terecht voldaan.
Mijn kamer is momenteel prachtig, al zeg ik het zelf. Kga is schooien bij ne maat voor nen digicam 
| quote: |
| Originally posted by Wildfir3 Kga is schooien bij ne maat voor nen digicam |
Met veel trots: de foto's van mijn booth zoals ie der nu uitziet 
Nah steven, ferm gedaan jongen, echt klasse
Ook mooi materiaal da ge daar hebt staan
Past allemaal perfect op da kastje of zijt ge da nog kopen? Platenbak omhoog gehangen voor uwe rug of...?
Vet afficheke van "In Search of Sunrise", mooi
Vragen, vragen om e antwoord dus... 
��l sexy steven... chic gedaan. Ik ga uuw idee van de omhooghangende platenbak pikken denk ik
Ne mens moet iets nuttigs doen tijdens de examens he 
Schoon werk Steffy
| Originally posted by Meltoz Nah steven, ferm gedaan jongen, echt klasse Ook mooi materiaal da ge daar hebt staan Past allemaal perfect op da kastje of zijt ge da nog kopen? Platenbak omhoog gehangen voor uwe rug of...? Vet afficheke van "In Search of Sunrise", mooi Vragen, vragen om e antwoord dus... |

| Originally posted by Wildfir3 Wel eigenlijk stond da kastje hier al een jaar op de kamer naast die van mij, en had er nooit bij stilgestaan dat die kast de perfecte afmetingen heeft (lengte breedte hoogte, alles is perfect). Uiteindelijk dan toch is geprobeerd en kben er supercontent van ![]() Die platenbak heb ik idd omhoog gehangen om 'de ideale hoogte' te hebben, EN omdat mijn ma het beu was om telkens die zware bak te moeten versleuren als ze mijn kamer kuist |
Hehe idd, 'k ga weg uit mijn kot 
en voor hen die het interesseert, kheb direct (nu ik toch ff nen digicam heb) foto's gemaakt van mijn gesjellech kamertje 
http://users.pandora.be/wildfir3/--kamer--/
wat zien mij ogen daar, ff wat halters aan de draaitafel.. working out m8? 
da's om krachtige backspins te kunnen maken

| Originally posted by Kaidreas wat zien mij ogen daar, ff wat halters aan de draaitafel.. working out m8? |
ik zag het woordje bedroom staan, dusjah why not...
ne supporter van beerschot percies 
netjes opgeruimd Johan 
heh tx
wel even vermelden dat die foto van een jaar geleden is ofzow, ge zou m'n kamer nu eens moeten zien! (enigste verschil is prolly nen andere stoel) =)
kheb nog geen dj stuff ( ben volop plaats aant zoeken) : ofwel wordt het nog bijgeperst op men kamer ma dan moek mijnen tv opofferen ofwel verhuis ik na de kelder, een ganse room puur voor de turntables. wa zou ik doen
mijnen bureau (vrij schoon opgeruimd):
http://users.pandora.be/maleizen/upload/bureau/bur2.JPG
mijn kamer :
http://users.pandora.be/maleizen/upload/kamer/
binnekort wordt kamer wel wa ander ingericht me nieuwe geluid, wa deftige muur decoratie, ...
Uw dj stuff i nd ekelder zetten ?
En maakt u bed is op voordat ge foto's neemt !!! 
Schoon bed trouwens
Gert twerkt ni !
Moek u pics hosten?
een bed opmaken pfff da gebeurt hier maybe 1x per week ma wa chance
En die muurdecoratie is echt wel nodig, vozen Brugheling !
Btw sven, tis zaterdag goei feestje in de bomen 
| Originally posted by pooley Gert twerkt ni ! Moek u pics hosten? |
| Originally posted by pooley En die muurdecoratie is echt wel nodig, vozen Brugheling ! Btw sven, tis zaterdag goei feestje in de bomen |