TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- era senaste inhandlade skivor
Pages (38): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 »
Smekbar o laszlo har sk�naste musiksmaken..ni �lskar exakt samma sak som jag g�r...speciellt smekbar som ocks� diggar etnoscope..percussion och trummmor yes !

| quote: |
| Originally posted by dj_hysterix Smekbar o laszlo har sk�naste musiksmaken..ni �lskar exakt samma sak som jag g�r...speciellt smekbar som ocks� diggar etnoscope..percussion och trummmor yes ! |

fruktansv�rt underbart
de kan jag verkligen rekommendera er alla, det �r fina saker :P det mesta digital structures ger ut �r iofs seri�st grymt
M�ste till�gga att laslzo och jag har typ exakt samma musiksmak, utifr�n vad jag sett i hans set och vid sidan av. S� count me in 
| Originally posted by dj_hysterix Smekbar o laszlo har sk�naste musiksmaken..ni �lskar exakt samma sak som jag g�r...speciellt smekbar som ocks� diggar etnoscope..percussion och trummmor yes ! |
| M�ste till�gga att laslzo och jag har typ exakt samma musiksmak, utifr�n vad jag sett i hans set och vid sidan av. S� count me in |
Kanske dags att starta fanclub snart
| Originally posted by Laszlo Kanske dags att starta fanclub snart [/COLOR] |
| Originally posted by keddo ehh va ? en fanclub till techtrance / techno d� eller ? |

varit och vinylshoppat idag och man har plockat up
(terry bones vs. fred baker pres.) water planet - introspection [vandit]
motorcycle - as the rush comes (perry o'neil + markus schulz remixes) [armada]
f. massif - somebody (ferry corsten + swirl people remixes) [purple eye]
corderoy - sweetest dreams [tsunami]
N�w Idol - W� Maze / Drimax Phenyl (E.A.R)
Anterra - Sei Shima / Distance (Coldtap)
M�tta bare ha dem, og kunne ikke finne dem p� noen CD eller mp3.
Dessa vinyl skickas hem till mig idag 
Age Of Love - Age Of Love (Marco V Remix)
Age Of Love - The Age Of Love (Cosmic Gate Remix)
Blank & Jones - Mind Of The Wonderful (Mark Norman Remix)
Dj Dano Vs Van Giessen - Who Am I
Marcel Woods & S.h.o.k.k. - Tulips & Chocolate
Mindsensation - Violet
Nenes - Turbulence
Sander Van Doorn - Punk'd
Yves Deruyter - On The Move
Albert Vorne - A Leaden Day (MIKE Remix)
Castaneda - Floor Control
Dc Project - One
Scarabee Rec. - Best Of Vol.1
Wippenberg - Elemental Ep
vilka e dom b�sta sidorna man kan k�pa fr�n ?
cd lr vinyl bara dom skickar till sverige :P
| Originally posted by Dj_Irish Dessa vinyl skickas hem till mig idag ![]() |
| Originally posted by reveal K�per du alla skivor, eller f�r du (en del av) dem gratis som promotion? |
brukade updatera h�r n�r jag k�pt nya men inte hunnit/orkat p� ett tag.. men de som jag kommer p� som �r b�st �r v�l age of love (nya remixarna alla).. body shock - mars-plastic <-------v�ldigt underskattad l�t.. MYCKET BRA.. specielt breaket
.. verkar som bara armin gillar denna... Missing Pieces .. med Salt Tank - Eugina (Leama rmx).. och ett o annat..
| Originally posted by OracaZ body shock - mars-plastic <-------v�ldigt underskattad l�t.. MYCKET BRA.. specielt breaket |
| Originally posted by ShyTrance vilka e dom b�sta sidorna man kan k�pa fr�n ? cd lr vinyl bara dom skickar till sverige :P |
mariah carey - fantasy 2x12" (remixes) [columbia] , inneh�ller david morales remixarna som var mina favvos runt 96
rammstein - ich will (remixes) [motor music] , pvd remixarna �r helt bara b�st
madonna - die another day (remixes) [warner usa] , promo med den mumsiga deepsky dub & brother brown remixarna (som �r ok, ingen speciellt)
Godskitchen Worldwide.. 3 mixade skivor, k�ptes dock tidigare i v�r.. I April men det �r min senaste inhandlade skiva :P
Fick hem "Bonzai Limited Series Two" idag :] Vann den ;D
Inneh�ller flera riktigt sk�na sp�r - s�rskilt #10: "Sonic Infusion - Reformatted (General Midi Mix)" 8]
Endre - kallocain [anjunabeats]
G & M Project - sunday afternoon [vandit]
Dreas presents... Havannah - Havannah [Trance revolution]
va iofs n�gra dagar sen jag k�pte dom men inte mer �n en vecka eller s� 
ins�g f�rra veckan att jag har massor med trance men p� tok f�r lite elektro/breakbeat s� jag skynda till www.funrecords.de och inskaffade lite sm�tt o gott:
DJ Mirko Milano - Stopp & Go [Alpha+]
Salt Tank - Eugina / Charged Up [Internal]
Mr X & Mr Y - Global Players [Electric Kingdom]
o sen blev det lite uplifting ocks�, kan inte motst� n�r dem kostar 5 euro styck
Ayu - M (part 2) [Drizzly]
Ayla pres Yel - Sun Is Coming Out [Unsibmissive]
Gym Nastix - Beide Arme Nach Oben [Stereophonic]
Solid Sessions - Janeiro [Alpha+]
Tukan - Light A Rainbow [In Trance We Trust]
Vandit Sessions 01 [Vandit]
| Originally posted by CJ InterCity Salt Tank - Eugina / Charged Up [Internal] |
jag k�pte salt tank - eugina (leama remix) f�r inte s� l�ngesen =) klart b�sta remixen =) (= =) (=..
| Originally posted by Kamelen jag k�pte salt tank - eugina (leama remix) f�r inte s� l�ngesen =) klart b�sta remixen =) (= =) (=.. |
| Originally posted by montana �r det m�ljigt vis denna versionen, och om, lycko dig (som fan) http://www.discogs.com/release/93186 |
Bj�rk - Vespertine (Elektra) <- hodestups forelsket i Bj�rk etter � ha h�rt denne
Cristian Vogel - Rescate 137 (Novamute) <- 35 kroner for kvalitetstechno som dette? Ja takk.
Dead Can Dance - Wake (4AD)
Primal Scream - Xtrmntr (Creation Music)