TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Extrema Outdoor 2004
Pages (9): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 »
Ehj wat leuk, er staat en Hoevelaker in de Line-up 
Lees het net op een ander board:
kijk dit is nou eens een leuk feestje voor na Extrema Outdoor.
Organisatie: Everybody
thema: Free for Everybody
data: 17-7-2004
Locatie: Strandtent Karavaan, Zwartepad Scheveningen, Den Haag
dj's: Sander Kleinenberg, Tom Stephan, Stef Vrolijk & 16 bit Lolita's, More Dj�s TBC
time: 21:00 � 04:00
Entrance: Free !!
Vet vet vet vet !
Heb de auto, dus na Extrema meteeeeeeeeen even doorknallen naar huis, spullen droppen en dan door naar Scheveningen! 
ik reserveer bij deze vast graag een plaatsje 
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Organisatie: Everybody thema: Free for Everybody data: 17-7-2004 Locatie: Strandtent Karavaan, Zwartepad Scheveningen, Den Haag dj's: Sander Kleinenberg, Tom Stephan, Stef Vrolijk & 16 bit Lolita's, More Dj�s TBC time: 21:00 � 04:00 Entrance: Free !! |
| Originally posted by Miss Proximus ik reserveer bij deze vast graag een plaatsje |

| Originally posted by SnuggLe Ik moet eerst nog kaarten voor Extrema halen ![]() Maar krijg niemand mee: Anke gaat niet mee, Sjinees niet, Bas weet het nog niet zeker.... Heb geen zin om in mijn eentje daar rond te huppelen! |
En Harmen? Ik schaam me diep, maar mijn geheugen is echt slecht! Ging je nou wel of niet?
En Bram, in je eentje???
Bouma Bros zijn er vast wel, ik ben er. En verder weet ik t niet 
Halen jullie mij anders ff op in Utrecht ofzo 
Ik ga denk ik ook wel, ff de clan bij elkaar krijgen tegen die tijd.
| Originally posted by Miss Proximus En Harmen? Ik schaam me diep, maar mijn geheugen is echt slecht! Ging je nou wel of niet? En Bram, in je eentje??? Bouma Bros zijn er vast wel, ik ben er. En verder weet ik t niet ![]() Halen jullie mij anders ff op in Utrecht ofzo |

| En Harmen? Ik schaam me diep, maar mijn geheugen is echt slecht! Ging je nou wel of niet? |
ik kom met wat vrienden uit zwolle 
de berlijn trip dit jaar van snitz en mij gaat nu zker niet meer door. dus misschien komen we ff hier kijken. lekker dichtbij maar eerst wel ff weer afwachten!
Oei, hier heb ik ook erg veel zin in!!
Hele fijne prog line-up iig
En misschien maar afteren in Scheveningen .....
ticket binnen
hebber zin an~!
En ik ga mee met Teknikol
Zijn er nog mensen die gaan en nog geen kaartje hebben? Miss Proximus wil hem verkopen en heeft mij gevraagd hem aan te bieden. Ze neemt hem vanavond ook mee naar Isle of MTV, dus als je daar ook toevallig bent kun je hem gelijk meenemen.
Lekker handig Josta! Ik zei toch, ik ga wel mee, maar dan moet het wel mooi weer zijn.... En daarnaast ga ik zeker mocht ik foto's moeten maken (weer/geen weer), maar ik koop pas zelf een kaartje als het zeker mooi weer is.
Maarja, dat hoeft dan dus ook niet meer.....
Voorlopig ziet het er ook nog steeds naar uit dat ik wel ga.. Of wil je niet meer met ons mee Josta
Dan moet je dat gewoon zeggen in plaats van er lafjes tussenuit te sneaken en je kaartje via Lex aan te bieden 
Ik ga ook! heb mijn toegangscode binnen! 
Ik ga ook 
Ik voel me gebruikt!
| Originally posted by Dj Lex Ik voel me gebruikt! |
| Originally posted by Three 'O Three Ja, Josta werkt het hele TA forum door. |
Ik ben aan de beurt vandaag!
Btw weet iemand welke stage de mainstage is??
Ik zelf dacht de colosseum met de audio bully's en danny howells 
Iemand al een timetable voor zaterdag ontdekt op het net?