TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tiësto - Just Be album showcase in HMH
Pages (10): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 »

Posted by NoisyNeil on Apr-10-2004 20:12:

De t*ring, ... dat is snel gegaan

Posted by visje on Apr-10-2004 20:32:

K*T! wou echt hier heen en heb geen zin om 67,50 voor een kaartje te betalen zoals hij nu op marktplaats staat Dinsdag ochtend toch nog ff kijken bij postkantoor

Posted by SnuggLe on Apr-10-2004 21:06:

quote:
Originally posted by Remy D
Nee ben best pissed nu, echt van mij mogen al die zwarte handelaren zo de kanker genieten en ter plekke sterven in hun eigen pis en ze dan nog minstens 2 weken in hun stank laten vergaren!!

Helemaal mee eens..... Mag die mensen niet over 1 kam scheren, maar vaak zijn het toch altijd dezelfde soort mensen.
Maar oke, geef ze aan de ene kant ongelijk. Een DVkaartje doet binnenkort ook 100-nogwat euro..... Maar genaai is het wel.

quote:
Originally posted by ambs
nou nou nou! er komen heus nog wel meer tiesto feestjes hoor
pluk een roos

Sjezus ga weg m*ts.....Stupid reply, van iemand die Armin ongeveer stalked....terwijl ze eerst 10000000 % Tiesto-fan was....

Maar das dan mijn mening

Wel echt VERBAZEND dat dit zo snel uit is verkocht, had ik echt totaaaaaaaaal niet verwacht. Dan is Armin nog LANG niet zo bekend /gehyped als iedereen had gedacht. Mag hij blij mee zijn..... tenminste, niet financieel, maar verder wel. Heel apart.

Posted by basvh on Apr-10-2004 21:22:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Dan is Armin nog LANG niet zo bekend /gehyped als iedereen had gedacht.

of misschien heeft armin gewoon niet de skills om een HMH te vullen.

verder verbaasd het me ook dat het zo snel uitverkocht. Het is pas een paar dagen bekend dat dit feest er zou komen. Nergens reclame, geen flyers alleen een persbericht. Hype of niet, Tiesto flikt het toch weer!

Posted by Sabina on Apr-10-2004 22:58:

quote:
Originally posted by basvh

verder verbaasd het me ook dat het zo snel uitverkocht. Het is pas een paar dagen bekend dat dit feest er zou komen. Nergens reclame, geen flyers alleen een persbericht. Hype of niet, Tiesto flikt het toch weer!

Nergens reclame? Tis de hele week al op radio 538

Posted by ambs on Apr-10-2004 23:21:

quote:
Sjezus ga weg m*ts.....Stupid reply, van iemand die Armin ongeveer stalked....terwijl ze eerst 10000000 % Tiesto-fan was....

Maar das dan mijn mening

Als een Armin feestje uitverkocht zou zijn, zou ik echt niet zielig worden ofzo. Armin feestjes komen er nog wel... En als een feest van Armin zo snel uitverkocht zou zijn, zou ik niet eens WILLEN gaan want ik weet dan al wat voor publiek ik moet verwachten....

Een van de grootste redenen dat ik niet meer naar Tiesto feestjes ga is omdat het een kut publiek is.....

Maar das mijn mening

Posted by SnuggLe on Apr-11-2004 09:08:

quote:
Originally posted by ambs
Als een Armin feestje uitverkocht zou zijn, zou ik echt niet zielig worden ofzo. Armin feestjes komen er nog wel... En als een feest van Armin zo snel uitverkocht zou zijn, zou ik niet eens WILLEN gaan want ik weet dan al wat voor publiek ik moet verwachten....

Een van de grootste redenen dat ik niet meer naar Tiesto feestjes ga is omdat het een kut publiek is.....

Maar das mijn mening

1) 80 % van het publiek van Tiesto feestjes gaat neem ik aan nu ook naar Armin feestjes (van wat ik zie)

2) Zoek dan maar een ander slachtoffer besides Armin, want binnenkort zijn ook de feesten van Armin zo snel uitverkocht....
Maybe DJ Jean als next slachtoffer?

Posted by TranceFool on Apr-11-2004 09:34:

quote:
1) 80 % van het publiek van Tiesto feestjes gaat neem ik aan nu ook naar Armin feestjes (van wat ik zie)

Dat denk ik eerlijk gezegd niet. Sinds, pak em beet, 1,5 jaar zijn de wegen Armin - Tiesto qua muziekstijl toch wel een beetje gesplits heb ik het idee.
En daarbij is Tiesto velen malen populairder bij het grote publiek.

Edit: Ik heb ook het idee dat heeeel veel kaarten massaal zijn opgekocht door zwarthandelaren, erg slechte zaak dit.

Posted by Asperge on Apr-11-2004 09:47:

jezusssss dat is snel gegaan zeg, lijken wel boyband taferelen

echt kut voor de mensen die wilde gaan, k kon zoiezo al nie maarja.

Posted by moogwai on Apr-11-2004 11:07:

Tering zeg.. zo snel uitverkocht!! Had ik totaal niet verwacht. Ik ben straks ook bang voor TIC2.. ik heb m'n slaapzak al uit de kast gehaald Nee serieus ik ben ook bang dat je hiervoor ook super snel je kaarten moet gaan halen.

Ik vind het echt ook misselijk dat een feest al zoveel gepromoot (en dat was voor deze release party zeker) wordt nog voordat de kaarten te verkrijgen zijn. Zelfde geldt ook voor feesten waarvan de line-up nog niet eens bekend is... veel echte fans/liefhebbers worden zo echt benadeeld.

quote:

Dan heb je het misschien over de "forummensen/echte trance liefhebbers/etc" en absoluut niet over de mainstream. Tiesto is echt zoveel bekender als een Armin of Ferry.

Posted by basvh on Apr-11-2004 11:16:

quote:
Originally posted by moogwai
Ik vind het echt ook misselijk dat een feest al zoveel gepromoot (en dat was voor deze release party zeker) wordt nog voordat de kaarten te verkrijgen zijn.

op wat voor manier is dit feest zoveel gepromoot dan? Enige wat ik gezien heb is een persbericht! Geen flyers, geen reclame op tv/radio.

Posted by moogwai on Apr-11-2004 11:24:

quote:
op wat voor manier is dit feest zoveel gepromoot dan? Enige wat ik gezien heb is een persbericht! Geen flyers, geen reclame op tv/radio.

Advertenties in bijvoorbeeld de spits en metro!

Volgens mij heb ik het ook wel eens op de radio en tv horen voorbij komen. En aangezien Love Comes Again echt vaak gedraaid wordt zal de dj dit ook wel als achtergrondinformatie erbij vertellen.

Posted by Ding Chavez on Apr-11-2004 11:42:

Popconcert taferelen dit, zullen er die avond nog 16-jarige meisjes weggedragen moeten worden omdat ze flauw gevallen zijn na een aanblik van hun grote held en idool??

quote:

Dit heeft dus echt totaal niks met skills te maken he. Je weet het natuurlijk nooit zeker maar als je het mij vraagt weet een groot deel van de bezoekers niet eens wat djen inhoud.

Posted by MaGiK54 on Apr-11-2004 12:48:

quote:

Niet veel reclame, het wordt de hele week al op 538 omgeroepen. Nieuwe manier van ome Tijs om zijn "nieuwe" publiek te bereiken.

Posted by Ultravibe! on Apr-11-2004 14:41:

Kijk voor de grap eens naar het aantal zwarthandelaren dat nu al kaartjes aanbiedt op marktplaats voor 65 euro per stuk. Echt te triest gewoon dat soort mensen.

Posted by MaGiK54 on Apr-13-2004 17:25:

Whahahahaa, ik hoorde vanmiddag dat ik ook een kaartje heb voor dit feest. Had duidelijk kenbaar gemaakt dat ik niet van plan was om mee te gaan, hebben ze toch een kaartje voor me gekocht

Posted by MennoB on Apr-13-2004 17:42:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Whahahahaa, ik hoorde vanmiddag dat ik ook een kaartje heb voor dit feest. Had duidelijk kenbaar gemaakt dat ik niet van plan was om mee te gaan, hebben ze toch een kaartje voor me gekocht

Zet hem maar op marktplaats.nl voor 65 euro

Posted by MaGiK54 on Apr-13-2004 17:50:

quote:
Originally posted by MennoB
Zet hem maar op marktplaats.nl voor 65 euro

Degene die dat kaartje voor mij heeft gekocht zoekt het lekker zelf maar uit hoe hij dat kaartje kwijtraakt. Heb een duidelijke mail verzonden dat ik niet meeging. Hij was deze mail vergeten en stomweg een kaartje voor me gekocht, aangezien ik eigenlijk altijd mee ga met dit soort feessies.

Posted by eieregooie on Apr-14-2004 03:30:

hier kan je em nog wel kwijt aan een liefhebber hoor denk ik

Ik moet maar weer gaan lobby-en en hopen op het beste

Posted by PCP2017 on Apr-15-2004 07:38:

Wat een trieste shit, nu al uitverkocht, is pas over een maand!?!
Dan flikker ook maar op, ik ga niet zodra er iets bekend is naar de fckng ticketbox sprinten.
Tsja als het in de Spits, Metro en 538 heeft gestaan dan zal wel elke debiel een sprintje hebben getrokken.
Heb toch geen zin om tussen 2000 kijkende tmf schapen te staan.
Ik zag gisteren op tv Ferry C. bij de tmfshow en vorig jaar was Tijs V. er ook geloof ik!
Bravo ga zo door, commercieel ok, die gasten moeten ook leven, maar waarom je verlagen tot tmf en op elk pak melk staan met je hoofd?!

Dacht het is wel geen 020202 solo, maar Tijs met zijn nieuwe cd en hier in de stad, daar ga ik even kijken...
Mooi niet, de kudde tmf vee is al langs de ticketbox gedreven door 538 en aanverwanten! behhh
Dan maar naar een feest toe waar je wel normaal een kaartje voor kan kopen als je er zin in hebt!

Posted by ROFL on Apr-15-2004 09:00:

quote:
Originally posted by PCP2017
Bravo ga zo door, commercieel ok, die gasten moeten ook leven, maar waarom je verlagen tot tmf en op elk pak melk staan met je hoofd?!

Door TMF zijn ze wel gewoon populair. Zonder het TMF-publiek had Tiësto nooit de Gelredome volgekregen. Misschien is het niet zo leuk voor ons, maar een dj wil gewoon veel en enthousiast publiek voor zich hebben.

Posted by SnuggLe on Apr-15-2004 16:55:

Uit zeer betrouwbare bron vernomen:
Voor diegenen die dit hebben gemist, en geen kaartje hebben:

Tiesto gaat een concert 'tussen de rails' geven.
Hij doet de 20ste diverse stations aan voor een concertje beginnende in Breda, waarna Eindhoven volgt, Utrecht en daarna de beindiging in/op Amsterdam Bijlmer.

Dus...............

Posted by Ferry 0 on Apr-15-2004 20:29:

quote:
Originally posted by PCP2017
Dacht het is wel geen 020202 solo, maar Tijs met zijn nieuwe cd en hier in de stad, daar ga ik even kijken...
Mooi niet, de kudde tmf vee is al langs de ticketbox gedreven door 538 en aanverwanten! behhh
Dan maar naar een feest toe waar je wel normaal een kaartje voor kan kopen als je er zin in hebt!

Denk dat jij gewoon dom bent geweest en dat echte fans er gewoon snel bij waren

Posted by AversusZ on Apr-15-2004 21:38:

quote:
Originally posted by Chicane
denk dat van de 10000 kaarten er 9993 in handen zijn van tiesto.com nerds

Hier spreekt een tiesto.com nerd. De meeste "echte" fans zitten zonder kaartje

Posted by -TAIS- on Apr-15-2004 22:56:

quote:
...en daarna de beindiging in/op Amsterdam Bijlmer.

Lekker handig dat ze zo'n bouwput uitzoeken :S Ik zie het al voor me al die krantenkoppen over onveilige situaties

Organisatie zal wel in handen zijn van NS, die zijn niet zo goed in organiseren...

Pages (10): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 »