TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Hoe komen jullie aan je nickname????
Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »

Posted by Jukx on Sep-06-2001 16:15:

quote:
Originally posted by Dj Lex

Nou ik had hem dus nog niet. Ben ik nu een eikel ? Hehe Bedankt iig.
Nou ik heet Alex, dus vul zelf maar in he, das niet zo lastig meer dan

Nou zeg! Is dat even toevallig! Ik had dat nummer ook niet en heet in het echt ook Alex!! echt waaaaaaaar.

En waarom mijn nickname Jukx is.... ik wordt al sinds jaar en dag Jukx genoemd om een of andere vage redenen die eigenlijk niemand (waaronder ikzelf) echt kent. Dus tja, vandaaaar.

Posted by OENKABOENKA on Sep-06-2001 17:55:

LOL LOL LOL

Ik heet ook Alex. Echt waar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat een toeval en................. ik had Marco - Godd ook nog niet.

{-_-}

Posted by Sandman on Sep-06-2001 17:58:

Ik heet (in werkelijkheid) Sander.... Jullie mogen de link leggen

En ik had marco ook nog niet... ben hem nu aan het dll.

Sandman

Posted by Dj Lex on Sep-06-2001 18:00:

Jezus wat is Alex een populaire naam zeg. Zomaar ff drie op dit forum. En dan te bedenken dat ik me vroeger schaamde ik me voor me naam, omdat er zo'n Amerikaanse serie was met een meisje die een chemisch goedje over zich heen had gekregen en die heette ook Alex. Heel veel meisjes trouwens in the USA.

Posted by OENKABOENKA on Sep-06-2001 18:40:

Alex Mack bedoel je. Zo hette ze in de serie The secret world of Alex Mack. (Komt op de Belg ,Ketnet )daarom weet ik de naam.

{-_-}

Posted by Dj Lex on Sep-06-2001 18:42:

quote:
Originally posted by OENKABOENKA
Alex Mack bedoel je. Zo hette ze in de serie The secret world of Alex Mack. (Komt op de Belg ,Ketnet )daarom weet ik de naam.

{-_-}

ja klopt dat was die serie ja met die mensen van die fabriek die haar dan achterna jagen. Die was hier een tijdje gelden ook op tv op RTL 4 geloof ik.

Posted by Jesse on Sep-06-2001 20:50:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Jezus wat is Alex een populaire naam zeg. Zomaar ff drie op dit forum. En dan te bedenken dat ik me vroeger schaamde ik me voor me naam, omdat er zo'n Amerikaanse serie was met een meisje die een chemisch goedje over zich heen had gekregen en die heette ook Alex. Heel veel meisjes trouwens in the USA.

Jesse is ook zo'n populaire naam in de USA, voor zowel jongens als meisjes..Ook een serie nu op Yorin ofzo.. Jesse met Christina Applegate.. Met haar vind ik het niet erg om mn naam te delen

Posted by Jukx on Sep-06-2001 23:03:

quote:
Originally posted by Jesse

Jesse is ook zo'n populaire naam in de USA, voor zowel jongens als meisjes..Ook een serie nu op Yorin ofzo.. Jesse met Christina Applegate.. Met haar vind ik het niet erg om mn naam te delen

Je hebt ook zo'n mooi liedje over je naam:
"...tell me all about our little trailer by the sea, Jesse you can always sell any dream to me... Jesse you can always sell any dream to meeeeeee laaaalaaaalaaallalalaaaa"
je zal met wel niet geloven, maar het is best een mooi nummer!

Posted by moogwai on Sep-07-2001 19:14:

Oh ja.. ik zal ook maar een vertellen hoe ik aan 'moogwai' kom.... vorig jaar oktober (toen ik nog dag en nacht naar Magik 7 luisterde)
wilden ik hier reageren op een topic.. maa ja toen moest je eerst registreren en ik kon niet 1,2,3 iets verzinnen.. op dat moment luisterde ik naar Moogwai - Viola (armin van buuren remix)... hmm Moogwai dat is wel een coole naam dacht ik... en daar zit ik nu dus al een bijna een jaar aan vast

Posted by Blik on Sep-07-2001 19:19:

quote:
Originally posted by moogwai
Oh ja.. ik zal ook maar een vertellen hoe ik aan 'moogwai' kom.... vorig jaar oktober (toen ik nog dag en nacht naar Magik 7 luisterde)

ik snap wel dat je magik 6 bedoeld hoor

lol

Posted by moogwai on Sep-07-2001 19:21:

quote:
Originally posted by Blik

ik snap wel dat je magik 6 bedoeld hoor

lol

Uiteraard.. typefoutje

Posted by jp on Dec-29-2004 22:14:

Roept u maar

Posted by Original on Dec-29-2004 22:19:

Ik ben eigenlijk dj en mix veel plaatjes van bekende djs onder mijn naam.

Posted by sndh on Dec-29-2004 22:24:

sander > san > sandah > sndh

Posted by Siesta on Dec-29-2004 22:50:

good old times!

Posted by HBtje on Dec-29-2004 23:41:

ik vind niets

ik zeg niets

iedereen weet t toch al

en ben te lui om t voor te zeggen

Posted by Lynxx on Dec-29-2004 23:46:

Voordat ik met het DJ virus besmet was, hield ik me met 2 dingen bezig, judo, en RC racen.

Beide deed ik in competitie verband en op een gegeven moment was er voor het RC racen een bepaalde klasse in opkomst, de 1:24 klasse, want daarme kon je ook binnen racen omdat ze zo klein waren. De auto's die je kon kopen waren echt ruk,en daarme kon je nooit winnen, dus heb ik echt F*cking veel euro's geinvesteerd in een draaibank en een freesbank en na een half jaar had ik de beste 1:24 auto van europa zo ongeveer (alleen had ik iemand anders ervoor nodig om er resultaten mee te behalen...).

Het volledig koolstofvezel gevalletje moest een naam hebben en na het toevallig zien van een natuurfilm over de Lynx werd dat dus: Lynx. Want: een Lynx is een "klein" supersnel en supersterk roofdier, en dat paste wel bij dat autootje, en ook wel een beetje bij hoe ik als judoka moest zijn...

Naja, omdat Lynx op TA al bezet was werd het dus Lynxx

Mooi verhaal he!

Posted by Magicbas on Dec-30-2004 01:02:

Ehm, nou ik heet Bas, en vroeg�h deed ik met een vriend fanatiek aan goochelen (close-up/card en een btje mental) en in die tijd kreeg ik ook internet. Toen moest ik dus al snel voor vanalles een nickname kiezen (waaronder ook Utopia :voor GlanisKanis )dus koos ik voor Magicbas...

Heb ik al eeuwen inmiddels en wordt door vele engelstaligen verkeerd begrepen (op een of andere manier denken ze dat ik een magiche karper ben ofzo )

Maar eigenlijk nooit meer de moeite genomen om een andere te nemen, mede omdat deze naam overal waar ik moet registreren nog vrij is
Al was MagicbasS nog een optie geweest voor TA natuurlijk

Posted by basvh on Dec-30-2004 08:49:

quote:
Originally posted by HBtje

iedereen weet t toch al

ik weet het niet dus zeg maar

Posted by Siesta on Dec-30-2004 09:50:

quote:
Originally posted by basvh

hij was/is altijd erg geil, dus daarom HORNY BJORNY

Posted by TranceFool on Dec-30-2004 10:55:

Mwhehe mijn nick slaat inmiddels eigenlijk nergens meer op, want ben van de trance afgstapt

Posted by Djeebie on Dec-30-2004 11:08:

M'n initialen in het Engels uitgesproken en dan fonetisch geschreven.

Posted by Cosmic on Dec-30-2004 14:30:

Voorheen was het Cosmic_Guy. In die tijd kreeg je al snel de bekende woordgrapjes enzo...

Ik wilde eerst Tsunami als nick (hoe ironisch nu....), maar die was al bezet dus. En ik vond/vind Cosmic Gate een van de beste hardtrance-producers, dus toen werd het Cosmic.

Posted by New Wave on Dec-30-2004 14:38:

Ik weet het nog steeds niet waarom ik New Wave gekozen heb.
Nieuwe golf? ofzo...wilde iets waar geen einde aan zou komen. Eerst wilde ik Endless Wave doen ofzo maar heb toch voor New Wave gekozen. geboorte van een golf ofzo....vage shit....ben altijd al vaag in em hoofd dus niets nieuws

Posted by jp on Dec-30-2004 14:42:

quote:
Originally posted by basvh

Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »