TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Hoe komen jullie aan je nickname????
Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Nou ik had hem dus nog niet. Ben ik nu een eikel ? Hehe Bedankt iig.Nou ik heet Alex, dus vul zelf maar in he, das niet zo lastig meer dan |
echt waaaaaaaar.
LOL LOL LOL
Ik heet ook Alex. Echt waar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat een toeval en................. ik had Marco - Godd ook nog niet.
{-_-}
Ik heet (in werkelijkheid) Sander.... Jullie mogen de link leggen 
En ik had marco ook nog niet... ben hem nu aan het dll.
Sandman
Jezus wat is Alex een populaire naam zeg. Zomaar ff drie op dit forum. En dan te bedenken dat ik me vroeger schaamde ik me voor me naam, omdat er zo'n Amerikaanse serie was met een meisje die een chemisch goedje over zich heen had gekregen en die heette ook Alex. Heel veel meisjes trouwens in the USA.
Alex Mack bedoel je. Zo hette ze in de serie The secret world of Alex Mack. (Komt op de Belg ,Ketnet )daarom weet ik de naam.
{-_-}
| Originally posted by OENKABOENKA Alex Mack bedoel je. Zo hette ze in de serie The secret world of Alex Mack. (Komt op de Belg ,Ketnet )daarom weet ik de naam. {-_-} |
| Originally posted by Dj Lex Jezus wat is Alex een populaire naam zeg. Zomaar ff drie op dit forum. En dan te bedenken dat ik me vroeger schaamde ik me voor me naam, omdat er zo'n Amerikaanse serie was met een meisje die een chemisch goedje over zich heen had gekregen en die heette ook Alex. Heel veel meisjes trouwens in the USA. |

| Originally posted by Jesse Jesse is ook zo'n populaire naam in de USA, voor zowel jongens als meisjes..Ook een serie nu op Yorin ofzo.. Jesse met Christina Applegate.. Met haar vind ik het niet erg om mn naam te delen ![]() |
Oh ja.. ik zal ook maar een vertellen hoe ik aan 'moogwai' kom.... vorig jaar oktober (toen ik nog dag en nacht naar Magik 7 luisterde)
wilden ik hier reageren op een topic.. maa ja toen moest je eerst registreren en ik kon niet 1,2,3 iets verzinnen.. op dat moment luisterde ik naar Moogwai - Viola (armin van buuren remix)... hmm Moogwai dat is wel een coole naam dacht ik... en daar zit ik nu dus al een bijna een jaar aan vast 
| Originally posted by moogwai Oh ja.. ik zal ook maar een vertellen hoe ik aan 'moogwai' kom.... vorig jaar oktober (toen ik nog dag en nacht naar Magik 7 luisterde) |

| Originally posted by Blik ik snap wel dat je magik 6 bedoeld hoor ![]() lol |
Roept u maar 
Ik ben eigenlijk dj en mix veel plaatjes van bekende djs onder mijn naam.
sander > san > sandah > sndh
good old times!
ik vind niets
ik zeg niets
iedereen weet t toch al
en ben te lui om t voor te zeggen

Voordat ik met het DJ virus besmet was, hield ik me met 2 dingen bezig, judo, en RC racen.
Beide deed ik in competitie verband en op een gegeven moment was er voor het RC racen een bepaalde klasse in opkomst, de 1:24 klasse, want daarme kon je ook binnen racen omdat ze zo klein waren. De auto's die je kon kopen waren echt ruk,en daarme kon je nooit winnen, dus heb ik echt F*cking veel euro's geinvesteerd in een draaibank en een freesbank en na een half jaar had ik de beste 1:24 auto van europa zo ongeveer (alleen had ik iemand anders ervoor nodig om er resultaten mee te behalen...).
Het volledig koolstofvezel gevalletje moest een naam hebben en na het toevallig zien van een natuurfilm over de Lynx werd dat dus: Lynx. Want: een Lynx is een "klein" supersnel en supersterk roofdier, en dat paste wel bij dat autootje, en ook wel een beetje bij hoe ik als judoka moest zijn...
Naja, omdat Lynx op TA al bezet was werd het dus Lynxx
Mooi verhaal he!
Ehm, nou ik heet Bas, en vroeg�h deed ik met een vriend fanatiek aan goochelen (close-up/card en een btje mental) en in die tijd kreeg ik ook internet. Toen moest ik dus al snel voor vanalles een nickname kiezen (waaronder ook Utopia :voor GlanisKanis )dus koos ik voor Magicbas...
Heb ik al eeuwen inmiddels en wordt door vele engelstaligen verkeerd begrepen (op een of andere manier denken ze dat ik een magiche karper ben ofzo
)
Maar eigenlijk nooit meer de moeite genomen om een andere te nemen, mede omdat deze naam overal waar ik moet registreren nog vrij is 
Al was MagicbasS nog een optie geweest voor TA natuurlijk 
| Originally posted by HBtje iedereen weet t toch al |
| Originally posted by basvh ik weet het niet dus zeg maar |
Mwhehe mijn nick slaat inmiddels eigenlijk nergens meer op, want ben van de trance afgstapt 
M'n initialen in het Engels uitgesproken en dan fonetisch geschreven.
Voorheen was het Cosmic_Guy. In die tijd kreeg je al snel de bekende woordgrapjes enzo...
Ik wilde eerst Tsunami als nick (hoe ironisch nu....), maar die was al bezet dus. En ik vond/vind Cosmic Gate een van de beste hardtrance-producers, dus toen werd het Cosmic.
Ik weet het nog steeds niet waarom ik New Wave gekozen heb.
Nieuwe golf? ofzo...wilde iets waar geen einde aan zou komen. Eerst wilde ik Endless Wave doen ofzo maar heb toch voor New Wave gekozen. geboorte van een golf ofzo....vage shit....ben altijd al vaag in em hoofd dus niets nieuws 
| Originally posted by basvh ik weet het niet dus zeg maar |