TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- SPAM: Vanavond op ETS Global: Freezel & FredNova
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »
| quote: |
| Originally posted by Eagle` freezel zen setje niet gehoord maar zal ooek wel nice geweest zijn, nu goed ben es weg stappe, de kroeg wacht Toedels |
eindelijk ei bij freezel, twerd gaan tijd worden 
Go ei en go freez ! 
thanx voor de reacties
hopelijk vonden jullie het wat leuk
wat korter gemixt, wou wat meer tracks in een uur 

ziet er een mooi setje uit fred
nice tracklist
| quote: |
| Originally posted by FredNova thanx voor de reacties hopelijk vonden jullie het wat leuk wat korter gemixt, wou wat meer tracks in een uur ![]() |
)
haha, gelijk maar hoesje erbij gemaakt? 
hoesje is just for fun
ik zal de link naar publieke ftp asap online zetten
(staat nu nog enkel op de ftp van ets-global)
| quote: |
| Originally posted by Freezel Tracklist: 01 Markus Schulz presents Elevation - Clear Blue (Intro Mix) 02 Motorcycle - As The Rush Comes (Perry O'Neil Instrumental) 03 Sonorous - Second Sun (Leama & Moor Remix) 04 Taxi - Glistening 05 Mark Otten - Tranquility (Markus Schulz Coldharbour Remix) 06 James Holden - Nothing (93 Returning Mix) 07 Mind - Afterlife 08 Ofra Haza - Love Song (M.I.K.E. vs Zigi Remix) |
BOM
uit, ben hem nu an't downloaden en ga'em op m'n gemakske beluisteren 
| quote: |
| Originally posted by FredNova hoesje is just for fun ik zal de link naar publieke ftp asap online zetten (staat nu nog enkel op de ftp van ets-global) |
Die van Freezel heb'k net binnen, ben wel is benieuwd om de master "FredNova" an't werk te horen, dus deze jongen ziet na jou setje uit, Fred
!!
zeer nette tracklist fred, just what i like!
VETTER DAN JE SCHOONMOEDER DIT
Volgende guest dj is eieregooie, uitzending waarschijnlijk op 14 mei 
Das goed nieuws
\o/ for EI

staat genoteerd!
bah, ei :s
tviel me trouwens daarstraks op dat op dooskes koeken soms staat 'met verse eieren'... lijkt me vrij logisch dat ze dat met verse eieren maken, aangezien rotte eieren niet zo hard smaken?
| quote: |
| Originally posted by Wildfir3 bah, ei :s tviel me trouwens daarstraks op dat op dooskes koeken soms staat 'met verse eieren'... lijkt me vrij logisch dat ze dat met verse eieren maken, aangezien rotte eieren niet zo hard smaken? |
die yoji biomechanica beschadigd de diepere zones van de cortex. 
ben naar Freezel's setje aan het luisteren atm
uitstekend hoor, je mixt erg vlot!
kleine opmerking misschien: persoonlijk zou ik Perry's remix van ATRC niet zo vroeg hebben gespeeld, lijkt me een nummer voor meer naar het einde toe.
voor de rest fantastische mix!
Mooi da Ei't volgende keer is, als ik kan zal ik zeker luisteren of wel daarna in uitgesteld relais...
@Fred: staat die van jou al ergens online, had hem toen ni gehoord en wil da setje toch wel horen... 
ik probeer hem deze week nog online te zetten
druk met werk he, sorry
diegenen die hem willen, PM me en ik stuur de link door (later deze week)
iedereen die wat interesse had, zou een PM moeten gehad hebben
grtn,
Fred
Mag ik ook?
Ben erg benieuwd naar jullie setjes, maar volgens mij werkt de link van Freezel nu niet meer...
| quote: |
| Originally posted by DJ D-Man Mag ik ook? Ben erg benieuwd naar jullie setjes, maar volgens mij werkt de link van Freezel nu niet meer... |
| quote: |
| Originally posted by DJ D-Man Mag ik ook? Ben erg benieuwd naar jullie setjes, maar volgens mij werkt de link van Freezel nu niet meer... |

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.