TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Check die Films!!! - Part IV
Pages (15): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »


Posted by Eagle` on May-30-2004 14:49:

Shrek 2

gister bekeken en hoewel het verhaal wat cheesy is, toch hartelijk gelachen met donkey ondermeer


Posted by New Wave on May-30-2004 19:53:

Heb net Oesters van NK gekeken.
Best grappig maar niet speciaal.


Posted by Cosmic on May-30-2004 22:23:

Re: Re: The Butterfly Effect

quote:
Originally posted by SnuggLe
maar dat het serieus de BESTE film is die ik ooit heb gezien.


Dat is echt overdreven, maar hij was wel goed ja. Je moet wel je hoofd erbij houden, maar het idee is grappig met dat tijdreizen.

Morgen naar Day after Tomorrow, lijkt me ook wel een gafe (popcorn)film.


Posted by Jappio on May-30-2004 22:54:

quote:
Originally posted by New Wave
Heb net Oesters van NK gekeken.
Best grappig maar niet speciaal.


tietjes van katja toch?


Posted by New Wave on May-31-2004 04:20:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Dat vind ik nou zo'n raar verschijnsel! Waarom moet je per s� kiezen! Je bekijkt gewoon een gebeurtenis en dan hoef je toch niet moeilijk te gaan doen met partij kiezen ofzo

Maar zo bekijkt iedereen op een andere manier dezelfde film



Als je goed in een film zit identificeer je onbewust met een kant in het verhaal. Objectief kijken naar een film is eigenlijk niet de bedoeling omdat emotie van de kijker het belangrijkste is waar een filmmaker naartoe wilt werken. Je kan zowel ge-id naar een goede kant, zowel de slechte kant. Als je de film een tegenvaller vind dan kan het zijn dat je jezelf minder kunt identificeren met een kant en de emoties niet belangrijk vind (en ook niet op pakt) Zo kun je bij jezelf bedenken voor welke kant jij wilt zijn. Dit zal echter niet lukken omdat jij niet zelf voor die keuze staat. FILMTECHNIEKPOWERR!!! Het is dus geen raar verschijnsel, het is juist essentieel voor de filmkijker......juist het aller belangrijkts.
Het is jouw hoofddraad door de film heen, alle gebeurtenissen, motieven en plots zijn gelinkt met die draad.

quote:
Originally posted by Jappio
tietsjes


Onderanderen


Posted by eXos on May-31-2004 09:08:

Re: Re: Re: The Butterfly Effect

quote:
Originally posted by Cosmic
Dat is echt overdreven, maar hij was wel goed ja. Je moet wel je hoofd erbij houden, maar het idee is grappig met dat tijdreizen.


Je moet van t genre houden, anders is t niet echt wat.

Past mooi in t straatje van Reqieum For A Dream, Donnie Darko, The Butterfly Effect. Blijft Reqieum For A Dream toch wel me favo


Posted by TimeportE on May-31-2004 09:31:

Re: Re: Re: Re: The Butterfly Effect

quote:
Originally posted by eXos
Je moet van t genre houden, anders is t niet echt wat.

Past mooi in t straatje van Reqieum For A Dream, Donnie Darko, The Butterfly Effect. Blijft Reqieum For A Dream toch wel me favo

super film die ik waarschijnlijk niet nog een keer wil zien..


Posted by SnuggLe on May-31-2004 11:12:

Re: Re: Re: The Butterfly Effect

quote:
Originally posted by Cosmic
Dat is echt overdreven, maar hij was wel goed ja. Je moet wel je hoofd erbij houden, maar het idee is grappig met dat tijdreizen.

Morgen naar Day after Tomorrow, lijkt me ook wel een gafe (popcorn)film.


Wat nou overdreven man? SMAKEN VERSCHILLEN!

quote:
Past mooi in t straatje van Reqieum For A Dream, Donnie Darko, The Butterfly Effect. Blijft Reqieum For A Dream toch wel me favo


Jep, van dat soort films hou ik wel. Waarbij je na moet denken en niet alles zo standaard is. Maybe kunnen films als Fight Club en Memento hier ook bij, al vond ik de laatste niet sterk. Reqieum for a Dream moet ik snel nog maar een keer weer kijken.



Overigens vaag dat niemand een film als Spring, Summer, Fall, Winter...& Spring boeit, terwijl d'r toch een leuk stuk hier in de thread over staat.
Houdt dan echt niemand hier van de filmhuisfilms, films die dieper gaan dan een simpel verhaaltje dat de wereld vergaat of iedereen wordt afgeknald??



Oh, en gisteren GO gezien, dies ook wel vet. Over drugdealende jongeren & wat houseparties. Cool


Posted by TimeportE on Jun-01-2004 09:51:

bram ik zou wel willen alleen heb nu geen geld voor de bios wat behoorlijk kut is want er draaien echt veel films die ik gewoon nog wil zien: troy,shrek2,kill bill2 en ga nog even door.. ook veel filmhuisfilms wil ik zien alleen zijn vooral de laatste rete moeilijk om aan te komen in mijn geval.. (alles via kazaa of enorme omwegen).. ik heb zelfs problemen om master en commander te pakken te krijgen

jah ik ben heel zielig!


Posted by Nook on Jun-01-2004 11:19:

quote:
Originally posted by Eagle`
Shrek 2

gister bekeken en hoewel het verhaal wat cheesy is, toch hartelijk gelachen met donkey ondermeer


idd, shrek2 is echt lol, die donkey is echt geweldig, net als die puss-in-boots


swat on the other hand, die is echt zo slecht. goed bagger dus.


Posted by Cosmic on Jun-01-2004 12:38:

Gisteren TDAT gezien. Ik had er niet al te hoge verwachtingen van qua storyline e.d. special effects zagen er goed uit. Die vloedgolf over New York

Tis meestal dat als er veel special effects in een film zitten, dit ten koste gaat van de karakters/storyline, en dat was hier dus ook het geval. Het was een typische hollywood film met alle relatie-cliches erin verwerkt. Zitten aardig wat foutjes in, maar ja het blijft maar een film. Hij krijgt van mij een 6 (dankzij de s.e.)


Posted by New Wave on Jun-01-2004 12:46:

Gister even Van Helsing gekeken. Ook wel grappig opzich.


Aankomende films die ik ga kijken :

Honey
EuroTrip
Seven
Hunted
en
Platoon


Posted by Ding Chavez on Jun-01-2004 13:24:

quote:
Originally posted by New Wave
Aankomende films die ik ga kijken :

EuroTrip


Daarvoor moet je wel in een echt melige bui zijn, sommige grappen zijn anders gewoon te flauw voor woorden. Maar Vinnie Jones als hooligan is wel meesterlijk


Posted by Tim81 on Jun-01-2004 13:48:

Troy is inderdaad echt een bioscoopfilm! Wel aardige film (combinatie van Braveheart, Gladiator en Pirates of the Carabean), maar niet heel bijzonder... zal geen klassieker worden!


Posted by SnuggLe on Jun-01-2004 15:28:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Daarvoor moet je wel in een echt melige bui zijn, sommige grappen zijn anders gewoon te flauw voor woorden. Maar Vinnie Jones als hooligan is wel meesterlijk


Vet, die wil ik ook zien dan Vinnie JOnes rocks!



En Troy is inderdaad een SLECHTE film!


Filmtip, iedereen kijken: The Butterfly Effect!
TimEport, echt wat voor jou!


Posted by Remy D on Jun-01-2004 20:28:

Geen film maar wel zo PHAT!!!


The OFFICE!! RULESSSS

David Brent is zo de MAN!!! Hahaha lach me ziek om die serie.


Posted by Jappio on Jun-01-2004 22:44:

Heb the butterfly effect nu op svcd en hoop m binnenkort te bekijken


Posted by New Wave on Jun-02-2004 08:03:

Gister Hunted gezien, ook wel beetje leuke film. tis wel een 13 in dozijn film.
Eurotrip heb ik niet kunnen zien, ik kreeg een disc error van mijn deeveedeespeler.....helaas...
Straks even Sven kijken.


Posted by Jappio on Jun-02-2004 13:21:

Ik heb vandaag the butterfly effect gekeken omdat iedereen er hier toch wel erg positief over is. En damn, wat een indrukwekkende film is dat zeg. Tijd geleden dat ik zo "in" het verhaal van een film zat en dat niet eens in de bioscoop.


Posted by New Wave on Jun-02-2004 14:18:

Heb net effe Platoon gekeken.
Nou komt me die muziek van die film errug bekend voor. Volgens mij hebben tranceproducers dat een beetje lopen rippen.
Dat melodietje ken zo in een tranceplaatje.

Maargoed, kheb hem al 100 keer gezien. vind hem steeds minder goed worden.


Posted by Opti on Jun-02-2004 14:46:

Samuel's Barbers Adagio for Strings--->> Tiesto en Ferry Corsten Remix


Posted by Ding Chavez on Jun-02-2004 16:45:

Is dat een goeie film?

Vanmiddag Secret Window gekeken, voor degenen die em nog niet gezien hebben zeker een aanrader. Johnny Depp is weer meesterlijk als help-ik-spoor-niet-figuur.


Posted by SnuggLe on Jun-02-2004 17:02:

quote:
Originally posted by Jappio
Ik heb vandaag the butterfly effect gekeken omdat iedereen er hier toch wel erg positief over is. En damn, wat een indrukwekkende film is dat zeg. Tijd geleden dat ik zo "in" het verhaal van een film zat en dat niet eens in de bioscoop.


Zie je , iedereen checken dus, zelfs Jappi0-aapje vind hem vet!



Ding: ben niet echt fan van Johnny Depp. Waarom weet ik niet, maar vindt het altijd van die vrouwenfilms waar hij in speelt. Pirates of the Carribean is vet , though....
Ben nu Passion of the Christ aan het downloaden, die wil ik nog zien. Verder weinig staan. Wacht even op TDAT/Van Helsing/Shrek 2, tot daar een goede versie van is.


Posted by eXos on Jun-02-2004 17:14:

quote:
Originally posted by SnuggLe

Filmtip, iedereen kijken: The Butterfly Effect!
TimEport, echt wat voor jou!


Whaha, blijven pushen!


HIJS VET!! ALLEMAAL KIJKEN!!!


Posted by SnuggLe on Jun-02-2004 17:45:

quote:
Originally posted by eXos
Whaha, blijven pushen!


HIJS VET!! ALLEMAAL KIJKEN!!!


Wat zeg je eXos, welk film moeten de kijkbuiskinderen kijken?

Is het Shrek?
Is het de troetelbeertjes?
Is het My little pony?

Neeheee, het is The Butterfly Effect!

Tsjakka!


Pages (15): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.