TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Check die Films!!! - Part IV
Pages (15): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »
Shrek 2
gister bekeken en hoewel het verhaal wat cheesy is, toch hartelijk gelachen met donkey ondermeer 
Heb net Oesters van NK gekeken.
Best grappig maar niet speciaal.
Re: Re: The Butterfly Effect
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe maar dat het serieus de BESTE film is die ik ooit heb gezien. |
| quote: |
| Originally posted by New Wave Heb net Oesters van NK gekeken. Best grappig maar niet speciaal. |
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus Dat vind ik nou zo'n raar verschijnsel! Waarom moet je per s� kiezen! Je bekijkt gewoon een gebeurtenis en dan hoef je toch niet moeilijk te gaan doen met partij kiezen ofzo Maar zo bekijkt iedereen op een andere manier dezelfde film |
Het is dus geen raar verschijnsel, het is juist essentieel voor de filmkijker......juist het aller belangrijkts.| quote: |
| Originally posted by Jappio tietsjes |
Re: Re: Re: The Butterfly Effect
| quote: |
| Originally posted by Cosmic Dat is echt overdreven, maar hij was wel goed ja. Je moet wel je hoofd erbij houden, maar het idee is grappig met dat tijdreizen. |
Re: Re: Re: Re: The Butterfly Effect
| quote: |
| Originally posted by eXos Je moet van t genre houden, anders is t niet echt wat. Past mooi in t straatje van Reqieum For A Dream, Donnie Darko, The Butterfly Effect. Blijft Reqieum For A Dream toch wel me favo |
Re: Re: Re: The Butterfly Effect
| quote: |
| Originally posted by Cosmic Dat is echt overdreven, maar hij was wel goed ja. Je moet wel je hoofd erbij houden, maar het idee is grappig met dat tijdreizen. Morgen naar Day after Tomorrow, lijkt me ook wel een gafe (popcorn)film. |

| quote: |
| Past mooi in t straatje van Reqieum For A Dream, Donnie Darko, The Butterfly Effect. Blijft Reqieum For A Dream toch wel me favo |
bram ik zou wel willen alleen heb nu geen geld voor de bios wat behoorlijk kut is want er draaien echt veel films die ik gewoon nog wil zien: troy,shrek2,kill bill2 en ga nog even door.. ook veel filmhuisfilms wil ik zien alleen zijn vooral de laatste rete moeilijk om aan te komen in mijn geval.. (alles via kazaa of enorme omwegen).. ik heb zelfs problemen om master en commander te pakken te krijgen 
jah ik ben heel zielig!
| quote: |
| Originally posted by Eagle` Shrek 2 gister bekeken en hoewel het verhaal wat cheesy is, toch hartelijk gelachen met donkey ondermeer |

Gisteren TDAT gezien. Ik had er niet al te hoge verwachtingen van qua storyline e.d. special effects zagen er goed uit. Die vloedgolf over New York
Tis meestal dat als er veel special effects in een film zitten, dit ten koste gaat van de karakters/storyline, en dat was hier dus ook het geval. Het was een typische hollywood film met alle relatie-cliches erin verwerkt. Zitten aardig wat foutjes in, maar ja het blijft maar een film. Hij krijgt van mij een 6 (dankzij de s.e.)
Gister even Van Helsing gekeken. Ook wel grappig opzich.
Aankomende films die ik ga kijken :
Honey
EuroTrip
Seven
Hunted
en
Platoon
| quote: |
| Originally posted by New Wave Aankomende films die ik ga kijken : EuroTrip |
Troy is inderdaad echt een bioscoopfilm! Wel aardige film (combinatie van Braveheart, Gladiator en Pirates of the Carabean), maar niet heel bijzonder... zal geen klassieker worden!
| quote: |
| Originally posted by Ding Chavez Daarvoor moet je wel in een echt melige bui zijn, sommige grappen zijn anders gewoon te flauw voor woorden. Maar Vinnie Jones als hooligan is wel meesterlijk |
Vinnie JOnes rocks! 
Geen film maar wel zo PHAT!!! 
The OFFICE!!
RULESSSS
David Brent is zo de MAN!!!
Hahaha lach me ziek om die serie. 

Heb the butterfly effect nu op svcd en hoop m binnenkort te bekijken 
Gister Hunted gezien, ook wel beetje leuke film. tis wel een 13 in dozijn film.
Eurotrip heb ik niet kunnen zien, ik kreeg een disc error van mijn deeveedeespeler.....helaas...
Straks even Sven kijken.
Ik heb vandaag the butterfly effect gekeken omdat iedereen er hier toch wel erg positief over is. En damn, wat een indrukwekkende film is dat zeg. Tijd geleden dat ik zo "in" het verhaal van een film zat en dat niet eens in de bioscoop.
Heb net effe Platoon gekeken.
Nou komt me die muziek van die film errug bekend voor. Volgens mij hebben tranceproducers dat een beetje lopen rippen.
Dat melodietje ken zo in een tranceplaatje.
Maargoed, kheb hem al 100 keer gezien. vind hem steeds minder goed worden.
Samuel's Barbers Adagio for Strings--->> Tiesto en Ferry Corsten Remix
Is dat een goeie film?
Vanmiddag Secret Window gekeken, voor degenen die em nog niet gezien hebben zeker een aanrader. Johnny Depp is weer meesterlijk als help-ik-spoor-niet-figuur.
| quote: |
| Originally posted by Jappio Ik heb vandaag the butterfly effect gekeken omdat iedereen er hier toch wel erg positief over is. En damn, wat een indrukwekkende film is dat zeg. Tijd geleden dat ik zo "in" het verhaal van een film zat en dat niet eens in de bioscoop. |

| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Filmtip, iedereen kijken: The Butterfly Effect! TimEport, echt wat voor jou! |
| quote: |
| Originally posted by eXos Whaha, blijven pushen! HIJS VET!! ALLEMAAL KIJKEN!!! |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.