TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- חבר שלי ב-TATW כבוד ! ! ! ! !
Pages (4): « 1 2 3 [4]
| quote: |
| Originally posted by Rising לא בשביל משהו .. אבל אין פה לאף אחד זכות לשפוט בן אדם אחר.. רוברט לא חייב פה לאף אחד שום דבר אלא אם כן הוא התחייב לכך... ועכשיו לכמה עובדות, לדברים שנאמרו כאן: קלאב טראנס בהחלט יכול להיות מסחרי כמו שגם האוס יכול להיות מסחרי ופסיכודאלי יכול להיות מסחרי... זה פשוט הצלילים שעושים את המוזיקה. שגיא אני מסכים עם הרבה ממה שאמרת פה, אבל 6 שנים או שנתיים זה לא בהכרח משנה.. יש אנשים שפשוט יש להם את זה ויש להם את הכלים הנכונים והם מגיעים מאוד רחוק אפילו אחרי שנה של עבודה.. מניסיון. |
בכל מקרה נראה לי שהבנת למה התכוונתי...
| quote: |
| Originally posted by Vortex_SA זה נכון, אבל אתה תגלה שבקטע הטכני זה מאוד משנה, נכון שאמן יכול לעבוד שנתיים ולעשות דברים מדהימים, אבל נגיד אתה תסתכל בפרויקטים שלו תגלה עומס מיותר על המעבד, כל מיני דברים לא מלוטשים קטנים כאלה שלא שמים לב אליהם כל כך... אני ייקח דוגמא מקובי לדוג', הוא יוצר דברים פצצות, אבל הבן אדם לא משתמש בקומפרסורים בכלל, אז נכון שזה נשמע טוב גם ככה אבל קומפרסורים נותנים לך המון בוסט למוזיקה, למרות שקובי זה לא דוג' טובה כי הוא בטח כבר משתמש בקומפרסורים... בכל מקרה נראה לי שהבנת למה התכוונתי... |
| quote: |
| Originally posted by Origin אני לא מסכים אתך ...אין איזה נוסחה לעשית מוזיקה..וזה לא משנה באיזה דרך הוא עושה את זה הדבר שחשוב זה איך זה נישמע במוצר הסופי |
אני חושב שאתה צודק צד שני לא צודק....תשמע מצד אחד זה נכון הפרטים הטכניים אלו הדברים שלפי דעתי עושים את ההבדל בין טראק ראוי להחתמה או לא ראוי....קומפרסורים דיליים משחק נכון עם אקוליייזר זה מה שמשנה את הטראק לגמרי ועל זה אי אפשר להתווכח....
צד שני זה לא אומר שבשנתיים אי אפשר להגיע לזה יש אחד שמגיע בשש שנים ואחד שבשנתיים זה לא הולך לפי מספר שנים....
שאגי התחלתי באמת להשתמע בקומפרסור
אחלה דבר 
אנשים אתם שוכחים דבר אחד פשוט... לפעמים מה שעושה קטע אחד לטוב יותר מהשני הוא לא דווקא הצד הטכני שלו, ואפילו לא כמות הליטוש של הסאונד. לפעמים זה פשוט ההרגשה הכללית של הקטע, המלודיה ומה שהיא מעבירה לכל אחד. אני לא יודע איך זה אצלכם, אבל כשאני שומע קטע שמבחינתי הוא ממש ממש מוצלח הוא תמיד גורם לי להרגיש משהו.
כדי להגיע לקטע שיכול לגעת לא חייבים לשלוט ברמת ליטוש סאונד גבוה בטירוף, בגלל זה אני חושב שאפשר להגיע לרמה של קטעים טובים גם מוקדם יחסית, אפילו שנה עד שנתיים אחרי ההתחלה.
כל עוד יש לך מושג במעברי אקורדים/סולמות וכו...
בכל מקרה, מה שחשוב זה מה שהיוצר מרגיש כלפי המוזיקה שלו, ולאף אחד אין זכות להגיד לו שמה שהוא עושה זה לא טוב... לכל אחד יש את הזוית ראיה והפרוספקטיבה שלו לגבי יצירת מוזיקה וזה מה שמביא אלינו כל כך הרבה סגנונות שונים ומעניינים...

| quote: |
| Originally posted by DJ-Kreing^^ אנשים אתם שוכחים דבר אחד פשוט... לפעמים מה שעושה קטע אחד לטוב יותר מהשני הוא לא דווקא הצד הטכני שלו, ואפילו לא כמות הליטוש של הסאונד. לפעמים זה פשוט ההרגשה הכללית של הקטע, המלודיה ומה שהיא מעבירה לכל אחד. אני לא יודע איך זה אצלכם, אבל כשאני שומע קטע שמבחינתי הוא ממש ממש מוצלח הוא תמיד גורם לי להרגיש משהו. כדי להגיע לקטע שיכול לגעת לא חייבים לשלוט ברמת ליטוש סאונד גבוה בטירוף, בגלל זה אני חושב שאפשר להגיע לרמה של קטעים טובים גם מוקדם יחסית, אפילו שנה עד שנתיים אחרי ההתחלה. כל עוד יש לך מושג במעברי אקורדים/סולמות וכו... בכל מקרה, מה שחשוב זה מה שהיוצר מרגיש כלפי המוזיקה שלו, ולאף אחד אין זכות להגיד לו שמה שהוא עושה זה לא טוב... לכל אחד יש את הזוית ראיה והפרוספקטיבה שלו לגבי יצירת מוזיקה וזה מה שמביא אלינו כל כך הרבה סגנונות שונים ומעניינים... |
הוא עשה זאת שוב !!!!
קבלו:
| quote: |
| Trance Around The World #14 With Above & Beyond 1. Airwave "Seattle Calling" [Bonzai] 2. Yanave "Obsidian" [Deep Blue] 3. Gavyn Mitchell presents Mnemonic "Insurrection" [Captivating Sounds] //Record Of The Week 4. Winkee "Whisper" [Unity CDr] 5. Rusch & Murray - The Promise [Anjunabeats] 6. Peter Martin - Perfect Wave [Electronic Elements] 7. Lange feat. Kirsty Henshaw - Sincere For You [Lange Recordings] 8. Coldware "Fusion" [CDR] 9. Roland Klinkenberg "Monday Groove" [Electronic Elements] //Guest Mix - Pete Moutso 10. Tiesto "Just Be" [Magik Muzik] 11. Estuera "7 Clouds" [Black Hole] 12. Filo & Peri "© 1999" [Armada CDR] 13. Dj Dazzle "Clino" [Dazzling Music] 14. Love Fist "Hanging On A String" (E-Craig Mix) [RR Recordings] 15. Unknown "Alt+F4" [CDR] 16. Scintilator "The Festival" [Tsunami] //Interview with Mike Cowey (MC Energy) 17. Sander van Doorn "Punk'd" (SvD Remix) 18. Rollerball "Albioni" (Above & Beyond Opera Mix) [Anjunabeats] 19. Green Atlas "Cirulation" |
כבוד!
טראק נחמד יש לי אותו מהסט של גיטלמן
אבל משום מה הפילטרים שם עושים לי כאב ראש
לא יודע אם ככה הטראק או שזה
edit
של גיטלמן
| quote: |
| טראק נחמד יש לי אותו מהסט של גיטלמן אבל משום מה הפילטרים שם עושים לי כאב ראש לא יודע אם ככה הטראק או שזה edit של גיטלמן |
חבר'ה אני מוכרח להגיד שאחרי כל מה שקראתי בתרד הזה אני כבר לא כל כך תופס מגיטלמן
פעם ממש תפסתי ממנו אבל אחרי מה שראיתי פה הבנתי שהוא סתם אפס
| quote: |
| חבר'ה אני מוכרח להגיד שאחרי כל מה שקראתי בתרד הזה אני כבר לא כל כך תופס מגיטלמן פעם ממש תפסתי ממנו אבל אחרי מה שראיתי פה הבנתי שהוא סתם אפס |
| quote: |
| Originally posted by markfeldman הוא לא אפס, בכל זאת הוא נותן במה להמון יוצרים חסרי קומבינות. |
ממה שהבנתי הגישה שלו הרבה יותר מלוקה...אבל אתה צודק הוא באמת היחיד שנותן להם במה...לדעתי הוא מתנהג כמו שהוא מתנהג בגלל שאין לו תחרות
לאמנים האלה אין עוד לאיפה ללכת חוץ מאשר אליו
עם היה עוד אחד או שניים כמוהו עם קשרים בחו"ל שאפשר היה לפנות אליהם,הוא היה מפחד לאבד אנשים והיה נותן יחס יותר טוב
אבל לצערי אין עוד מישהו כזה...וחבל
| quote: |
| ואתה חושב שזה בגלל שהוא נחמד? |
| quote: |
| ממה שהבנתי הגישה שלו הרבה יותר מלוקה...אבל אתה צודק הוא באמת היחיד שנותן להם במה...לדעתי הוא מתנהג כמו שהוא מתנהג בגלל שאין לו תחרות לאמנים האלה אין עוד לאיפה ללכת חוץ מאשר אליו עם היה עוד אחד או שניים כמוהו עם קשרים בחו"ל שאפשר היה לפנות אליהם,הוא היה מפחד לאבד אנשים והיה נותן יחס יותר טוב אבל לצערי אין עוד מישהו כזה...וחבל |
they are indeed...
חברה, עזבו אתכם שטויות
דברו במוסיקה
ולא במילים 
מארק יא נקניק סורי
תשיג לי איזה נגמש 
חחח..
דבר איתי
קובי
אתה עדיין צעיר חחחח =)
גבר גבר
אם בא לכם לדבר.. תגידו
| quote: |
| חברה, עזבו אתכם שטויות דברו במוסיקה ולא במילים מארק יא נקניק סורי תשיג לי איזה נגמש חחח.. דבר איתי קובי אתה עדיין צעיר חחחח =) גבר גבר אם בא לכם לדבר.. תגידו |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.