TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- חבר שלי ב-TATW כבוד ! ! ! ! !
Pages (4): « 1 2 3 [4]


Posted by Vortex_SA on May-09-2004 07:08:

quote:
Originally posted by Rising
לא בשביל משהו .. אבל אין פה לאף אחד זכות לשפוט בן אדם אחר..
רוברט לא חייב פה לאף אחד שום דבר אלא אם כן הוא התחייב לכך...

ועכשיו לכמה עובדות, לדברים שנאמרו כאן:

קלאב טראנס בהחלט יכול להיות מסחרי כמו שגם האוס יכול להיות מסחרי
ופסיכודאלי יכול להיות מסחרי... זה פשוט הצלילים שעושים את המוזיקה.

שגיא אני מסכים עם הרבה ממה שאמרת פה, אבל 6 שנים או שנתיים זה לא בהכרח משנה.. יש אנשים שפשוט יש להם את זה ויש להם את הכלים הנכונים והם מגיעים מאוד רחוק אפילו אחרי שנה של עבודה.. מניסיון.


זה נכון, אבל אתה תגלה שבקטע הטכני זה מאוד משנה, נכון שאמן יכול לעבוד שנתיים ולעשות דברים מדהימים, אבל נגיד אתה תסתכל בפרויקטים שלו תגלה עומס מיותר על המעבד, כל מיני דברים לא מלוטשים קטנים כאלה שלא שמים לב אליהם כל כך... אני ייקח דוגמא מקובי לדוג', הוא יוצר דברים פצצות, אבל הבן אדם לא משתמש בקומפרסורים בכלל, אז נכון שזה נשמע טוב גם ככה אבל קומפרסורים נותנים לך המון בוסט למוזיקה, למרות שקובי זה לא דוג' טובה כי הוא בטח כבר משתמש בקומפרסורים... בכל מקרה נראה לי שהבנת למה התכוונתי...


Posted by Origin on May-09-2004 07:47:

quote:
Originally posted by Vortex_SA
זה נכון, אבל אתה תגלה שבקטע הטכני זה מאוד משנה, נכון שאמן יכול לעבוד שנתיים ולעשות דברים מדהימים, אבל נגיד אתה תסתכל בפרויקטים שלו תגלה עומס מיותר על המעבד, כל מיני דברים לא מלוטשים קטנים כאלה שלא שמים לב אליהם כל כך... אני ייקח דוגמא מקובי לדוג', הוא יוצר דברים פצצות, אבל הבן אדם לא משתמש בקומפרסורים בכלל, אז נכון שזה נשמע טוב גם ככה אבל קומפרסורים נותנים לך המון בוסט למוזיקה, למרות שקובי זה לא דוג' טובה כי הוא בטח כבר משתמש בקומפרסורים... בכל מקרה נראה לי שהבנת למה התכוונתי...

אני לא מסכים אתך ...אין איזה נוסחה לעשית מוזיקה..וזה לא משנה באיזה דרך הוא עושה את זה הדבר שחשוב זה איך זה נישמע במוצר הסופי


Posted by Vortex_SA on May-09-2004 07:55:

quote:
Originally posted by Origin
אני לא מסכים אתך ...אין איזה נוסחה לעשית מוזיקה..וזה לא משנה באיזה דרך הוא עושה את זה הדבר שחשוב זה איך זה נישמע במוצר הסופי


אין כל קשר בין מה שאמרת למה שאמרתי, לא דיברתי על מה שאתה שם בטראק אלא על הפרטים הטכניים, ויודע מה? אני מרשה לך לשים ריוורב על כל ערוץ ודיליי על כל ערוץ, אח"כ אל תתפלא שאתה "צריך" לקנות מחשב יותר חזק... הבנת עכשיו למה התכוונתי?


Posted by Hydroid on May-09-2004 09:57:

אני חושב שאתה צודק צד שני לא צודק....תשמע מצד אחד זה נכון הפרטים הטכניים אלו הדברים שלפי דעתי עושים את ההבדל בין טראק ראוי להחתמה או לא ראוי....קומפרסורים דיליים משחק נכון עם אקוליייזר זה מה שמשנה את הטראק לגמרי ועל זה אי אפשר להתווכח....

צד שני זה לא אומר שבשנתיים אי אפשר להגיע לזה יש אחד שמגיע בשש שנים ואחד שבשנתיים זה לא הולך לפי מספר שנים....


Posted by coby on May-09-2004 11:14:

שאגי התחלתי באמת להשתמע בקומפרסור

אחלה דבר


Posted by DJ-Kreing^^ on May-09-2004 12:40:

אנשים אתם שוכחים דבר אחד פשוט... לפעמים מה שעושה קטע אחד לטוב יותר מהשני הוא לא דווקא הצד הטכני שלו, ואפילו לא כמות הליטוש של הסאונד. לפעמים זה פשוט ההרגשה הכללית של הקטע, המלודיה ומה שהיא מעבירה לכל אחד. אני לא יודע איך זה אצלכם, אבל כשאני שומע קטע שמבחינתי הוא ממש ממש מוצלח הוא תמיד גורם לי להרגיש משהו.

כדי להגיע לקטע שיכול לגעת לא חייבים לשלוט ברמת ליטוש סאונד גבוה בטירוף, בגלל זה אני חושב שאפשר להגיע לרמה של קטעים טובים גם מוקדם יחסית, אפילו שנה עד שנתיים אחרי ההתחלה.
כל עוד יש לך מושג במעברי אקורדים/סולמות וכו...

בכל מקרה, מה שחשוב זה מה שהיוצר מרגיש כלפי המוזיקה שלו, ולאף אחד אין זכות להגיד לו שמה שהוא עושה זה לא טוב... לכל אחד יש את הזוית ראיה והפרוספקטיבה שלו לגבי יצירת מוזיקה וזה מה שמביא אלינו כל כך הרבה סגנונות שונים ומעניינים...


Posted by Vortex_SA on May-09-2004 14:24:

quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
אנשים אתם שוכחים דבר אחד פשוט... לפעמים מה שעושה קטע אחד לטוב יותר מהשני הוא לא דווקא הצד הטכני שלו, ואפילו לא כמות הליטוש של הסאונד. לפעמים זה פשוט ההרגשה הכללית של הקטע, המלודיה ומה שהיא מעבירה לכל אחד. אני לא יודע איך זה אצלכם, אבל כשאני שומע קטע שמבחינתי הוא ממש ממש מוצלח הוא תמיד גורם לי להרגיש משהו.

כדי להגיע לקטע שיכול לגעת לא חייבים לשלוט ברמת ליטוש סאונד גבוה בטירוף, בגלל זה אני חושב שאפשר להגיע לרמה של קטעים טובים גם מוקדם יחסית, אפילו שנה עד שנתיים אחרי ההתחלה.
כל עוד יש לך מושג במעברי אקורדים/סולמות וכו...

בכל מקרה, מה שחשוב זה מה שהיוצר מרגיש כלפי המוזיקה שלו, ולאף אחד אין זכות להגיד לו שמה שהוא עושה זה לא טוב... לכל אחד יש את הזוית ראיה והפרוספקטיבה שלו לגבי יצירת מוזיקה וזה מה שמביא אלינו כל כך הרבה סגנונות שונים ומעניינים...



בדיוק


Posted by markfeldman on Jun-03-2004 20:10:

הוא עשה זאת שוב !!!!

קבלו:

quote:
Trance Around The World #14 With Above & Beyond

1. Airwave "Seattle Calling" [Bonzai]
2. Yanave "Obsidian" [Deep Blue]
3. Gavyn Mitchell presents Mnemonic "Insurrection" [Captivating Sounds]

//Record Of The Week
4. Winkee "Whisper" [Unity CDr]

5. Rusch & Murray - The Promise [Anjunabeats]
6. Peter Martin - Perfect Wave [Electronic Elements]
7. Lange feat. Kirsty Henshaw - Sincere For You [Lange Recordings]
8. Coldware "Fusion" [CDR]
9. Roland Klinkenberg "Monday Groove" [Electronic Elements]

//Guest Mix - Pete Moutso
10. Tiesto "Just Be" [Magik Muzik]
11. Estuera "7 Clouds" [Black Hole]
12. Filo & Peri "© 1999" [Armada CDR]
13. Dj Dazzle "Clino" [Dazzling Music]
14. Love Fist "Hanging On A String" (E-Craig Mix) [RR Recordings]

15. Unknown "Alt+F4" [CDR]
16. Scintilator "The Festival" [Tsunami]

//Interview with Mike Cowey (MC Energy)

17. Sander van Doorn "Punk'd" (SvD Remix)
18. Rollerball "Albioni" (Above & Beyond Opera Mix) [Anjunabeats]
19. Green Atlas "Cirulation"


Posted by DJ Alex E. on Jun-03-2004 21:34:

כבוד!


Posted by Eitan E on Jun-03-2004 22:15:

טראק נחמד יש לי אותו מהסט של גיטלמן
אבל משום מה הפילטרים שם עושים לי כאב ראש
לא יודע אם ככה הטראק או שזה
edit
של גיטלמן


Posted by markfeldman on Jun-04-2004 11:34:

quote:
טראק נחמד יש לי אותו מהסט של גיטלמן
אבל משום מה הפילטרים שם עושים לי כאב ראש
לא יודע אם ככה הטראק או שזה
edit
של גיטלמן


בטח גיטלמן עיוות לו את הצורה.

אני אוהב את הסיגנון החדש שלו !


Posted by DJ Alex E. on Jun-04-2004 14:43:

חבר'ה אני מוכרח להגיד שאחרי כל מה שקראתי בתרד הזה אני כבר לא כל כך תופס מגיטלמן
פעם ממש תפסתי ממנו אבל אחרי מה שראיתי פה הבנתי שהוא סתם אפס


Posted by markfeldman on Jun-04-2004 15:59:

quote:
חבר'ה אני מוכרח להגיד שאחרי כל מה שקראתי בתרד הזה אני כבר לא כל כך תופס מגיטלמן
פעם ממש תפסתי ממנו אבל אחרי מה שראיתי פה הבנתי שהוא סתם אפס


הוא לא אפס, בכל זאת הוא נותן במה להמון יוצרים חסרי קומבינות.

אבל אין ספק שחלק מדרכי ההתנהלות שלו עם אומניו לוקה בחסר.


Posted by EternalMusic on Jun-04-2004 16:07:

quote:
Originally posted by markfeldman
הוא לא אפס, בכל זאת הוא נותן במה להמון יוצרים חסרי קומבינות.


ואתה חושב שזה בגלל שהוא נחמד?


Posted by DJ Alex E. on Jun-04-2004 16:09:

ממה שהבנתי הגישה שלו הרבה יותר מלוקה...אבל אתה צודק הוא באמת היחיד שנותן להם במה...לדעתי הוא מתנהג כמו שהוא מתנהג בגלל שאין לו תחרות
לאמנים האלה אין עוד לאיפה ללכת חוץ מאשר אליו
עם היה עוד אחד או שניים כמוהו עם קשרים בחו"ל שאפשר היה לפנות אליהם,הוא היה מפחד לאבד אנשים והיה נותן יחס יותר טוב
אבל לצערי אין עוד מישהו כזה...וחבל


Posted by markfeldman on Jun-04-2004 16:17:

quote:
ואתה חושב שזה בגלל שהוא נחמד?

quote:
ממה שהבנתי הגישה שלו הרבה יותר מלוקה...אבל אתה צודק הוא באמת היחיד שנותן להם במה...לדעתי הוא מתנהג כמו שהוא מתנהג בגלל שאין לו תחרות
לאמנים האלה אין עוד לאיפה ללכת חוץ מאשר אליו
עם היה עוד אחד או שניים כמוהו עם קשרים בחו"ל שאפשר היה לפנות אליהם,הוא היה מפחד לאבד אנשים והיה נותן יחס יותר טוב
אבל לצערי אין עוד מישהו כזה...וחבל


ברור שיש לו אינטרס כספי.

אבל שוב הוא קרש קפיצה לאירופה.

SHOW BUSINESS R CRUEL...


Posted by DJ Alex E. on Jun-05-2004 13:34:

they are indeed...


Posted by Emmanuel B on Jun-08-2004 00:43:

חברה, עזבו אתכם שטויות
דברו במוסיקה
ולא במילים


מארק יא נקניק סורי
תשיג לי איזה נגמש
חחח..
דבר איתי

קובי
אתה עדיין צעיר חחחח =)
גבר גבר

אם בא לכם לדבר.. תגידו


Posted by markfeldman on Jun-08-2004 19:19:

quote:
חברה, עזבו אתכם שטויות
דברו במוסיקה
ולא במילים


מארק יא נקניק סורי
תשיג לי איזה נגמש
חחח..
דבר איתי

קובי
אתה עדיין צעיר חחחח =)
גבר גבר

אם בא לכם לדבר.. תגידו


מנו, יום שישי הזה:

פלדמן הפקות מציגים:

COLDWARE VS. PERRY O'NEIL - BACK 2 BACK ! ! ! !


Pages (4): « 1 2 3 [4]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.