TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Dance Valley 7 Augustus 2004 - Spaarnwoude (Holland)
Pages (15): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »
DONE, tis in de pocket 
Nu nog wachten tot het doorgevoerd wordt.
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Fuck fuck, ik twijfel zooooo hard h�. Ik wil �cht gaan, maar het gaat al een dure zomer worden, en Dance Valley is niet alleen een ticket van 70�, der is ook nog eten, drank, vervoer en weet ik veel wat nog...Aaaah, dilemma's!! |
dancevalley brengt de zonen en hun pa's tesamen

nee, zonen en hun pa's visakaart!
| Originally posted by pooley Zeg eagle, post is waar. Kheb groen licht van men pa. Awel dan pak ik er direct ook 1tje bij |
nm was de site.
ff wachten of het gelukt is, dan moogt ge overschrijven.
| Originally posted by eieregooie Iemand met een wat betere cam heeft daar ook een aardig kiekje geschoten... http://www.rud-gr.com/wallpaperfold...3_mainstage.jpg |
| Originally posted by eieregooie Iemand met een wat betere cam heeft daar ook een aardig kiekje geschoten... http://www.rud-gr.com/wallpaperfold...3_mainstage.jpg |
| Originally posted by Jasperovitsj Shit, daar wil anders wel tussenstaan... |
allow nog iemand zin in een ticket? kheb net ontdekt dat men broeder visa heeft

Ik heb net de knoop doorgehakt, ff de spaarrekening plunderen en Dance Valley here I come!! 
great news! nog meer mensen om daar rond te huppelen... 
ik heb ook maar ff kaartje gescoord, voordat ze allemaal in Belgie verkocht worden 
T valt me op trouwens dat Dance Valley als enige feestje door zowel Ticketservice als Ticketbox wordt verkocht...
I got my ticket this week, see you there now 100%
I'll be in Armada tent most of time 
Welke 2 was het goedkoopste Ei? Of zelfde prijs?
| Originally posted by pooley Welke 2 was het goedkoopste Ei? Of zelfde prijs? |
| Originally posted by MaGiK54 Via ticketservice heb ik � 69.00 betaald. Prijs van de ticketbox weet ik niet. |
It's done, 70� down the drain, dus het kan maar beter goed worden!!

| Originally posted by SilentEagle Kzit met hetzelfde dilemma, Jasper... Ma kbegin stilaan te neigen naar gewoon ticket kopen en we zien wel. |
Zelfs mn kleine broertje wil gaan, dus ik denk dak wel zal moeten. 
Aha, betekent dat ook een nieuwe beta-aanwinst? 
| Originally posted by SilentEagle Zelfs mn kleine broertje wil gaan, dus ik denk dak wel zal moeten. |

ik altijd maar aan het zien naar die nicks, en nooit kwam ik een seb tegen. maar waarom seb als het silent eagle is???
Ik werk liever met namen dan met nicks?
Ik kijk er naar uit om wat Beta's te ontmoeten bij DV
Natuurlijk m'n lieve Emma, maar die ken ik al, maar wil wel nog een paar leren kennen 

| Originally posted by ambs Ik kijk er naar uit om wat Beta's te ontmoeten bij DV Natuurlijk m'n lieve Emma, maar die ken ik al, maar wil wel nog een paar leren kennen ![]() |
jk vond het wel grappig toen je dat op nl forum in een of andere thread zei