TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- ik dacht...
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »
een scrollpagina ???
| quote: |
| Originally posted by TOR het niveau daalt hier met de post |
review!
met een ruime schets van de belangrijkste idee�n 
Ja, ook goed zot gij. Da spel uitlezen kost al genoeg moeite.
Maar ik snap waar de obsessie voor dit boek komt. En met over de 1000 pagina's moet dit toch wel een van langste gedichten ter wereld zijn zeker?
gedicht? woa woa?
ff iets minder leuks vertellen, mijn hond is gisteren overleden.
hij was begot nog maar 2 jaar.
sorry voor mijn emotioneel gedoe ff. maar tis nodig
| Originally posted by Kaidreas gedicht? woa woa? ff iets minder leuks vertellen, mijn hond is gisteren overleden. hij was begot nog maar 2 jaar. sorry voor mijn emotioneel gedoe ff. maar tis nodig |
Ik heb ooit eens - per ongeluk, ik weet nog altijd ni waar ze vandaan kwam - een kip geramd met mijne velo, en volgens mij was die ook dood. Of op z'n minst serieus knock-out...
En innige deelneming voor uwen hond Dries, huisdieren verliezen is misschien niet zo erg als een familielid, maar toch nog altijd verre van prettig...
mijn innige deelneming voor de hond (en de eend)
| Originally posted by Jasperovitsj Ik heb ooit eens - per ongeluk, ik weet nog altijd ni waar ze vandaan kwam - een kip geramd met mijne velo, en volgens mij was die ook dood. Of op z'n minst serieus knock-out... |
Little miss druggy sat on her buggy smoking loads of weed, when along came a spider and sparked up beside her and gave her an ounce of speed
Come again? 
Ik las het in een oude Mixmag...
Ik zou de 'humor op televisie' thread nog eens opzoeken, maar ik ben echt lui vandaag 
| Originally posted by Pumaz Ik zou de 'humor op televisie' thread nog eens opzoeken, maar ik ben echt lui vandaag |
Er waren slechts 12 afleveringen van Fawlty Towers. Ze wouden stoppen voor het slecht werd. Zelfde principe...
The Dailey Addict rests in peace

| Originally posted by Pumaz Er waren slechts 12 afleveringen van Fawlty Towers. Ze wouden stoppen voor het slecht werd. Zelfde principe... The Dailey Addict rests in peace |
| Originally posted by Pumaz Er waren slechts 12 afleveringen van Fawlty Towers. Ze wouden stoppen voor het slecht werd. Zelfde principe... The Dailey Addict rests in peace |
ROFLMFAO!!!!!!!!
Blaasontstekingen zijn h��l slecht voor uw sexleven ![]()
Nu ja, ik heb er tenminstens een sexleven 
| Originally posted by Pumaz Blaasontstekingen zijn h��l slecht voor uw sexleven Nu ja, ik heb er tenminstens een |
| Originally posted by Pumaz Nu ja, ik heb er tenminstens een |
en dat willen we volgens mij nie eens weten
edit: deze post klopte nog voordat pumaz naar zijn voeten kreeg 
Wat dan?
ik heb onder mijn voeten gehad
| Originally posted by Pumaz Wat dan? ik heb onder mijn voeten gehad |
| Originally posted by Pumaz Wat dan? ik heb onder mijn voeten gehad |