TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Isle Of MTV, 9 Juli @ Paard Van Troje
Pages (9): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 »


Posted by Opti on Jun-09-2004 20:30:

Ze kunnen moeilijk 5 namen in het groot zetten, lijkt me


Posted by tijs08 on Jun-09-2004 21:27:

Nee, das waar. Maar James Zabiela en Nick Warren zijn toch wel iets bekendere namen dan de Stanton Warriors

Top dat je er ook weer een keer bij bent Optimus!


Posted by joesterizor on Jun-09-2004 21:27:

kan leuk worden trouwens mocht zabiela in het kleine zaaltje draaien... dan staan er echt alleem maar die-hard proggers


Posted by Opti on Jun-09-2004 21:39:

quote:
Originally posted by tijs08
Nee, das waar. Maar James Zabiela en Nick Warren zijn toch wel iets bekendere namen dan de Stanton Warriors

Top dat je er ook weer een keer bij bent Optimus!


avondje James Holden is me goed bevallen, dus weer een keertje progressive leek me wel leuk En James Zabiela wil ik heel graag zien


Posted by Miss Proximus on Jun-10-2004 00:24:

hartelijk dank Bram!

Neem je je camera mee? ik wil WEL met nikje op de foto


Posted by SnuggLe on Jun-10-2004 16:49:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
hartelijk dank Bram!

Neem je je camera mee? ik wil WEL met nikje op de foto


Ja ja, die gaat zeker mee, ik moet foto's maken voor Partyscene. Ik neem zelfs Anke mee, als handtasje, goed he?

Kon ook nog naar Chris Fortier in de Exposure, maar dan zit ik in het Oosten


Posted by Ding Chavez on Jun-17-2004 10:21:

Aardig stukje hierover vandaag in de lokale krant, al gaat het meer over Sander zelf


Posted by Dj Lex on Jun-17-2004 11:30:

Het leuke van dit soort "stukjes" is dat ze volgens mij zo door de agencys van de betreffende worden verstuurd aan kranten. Precies hetzelfde stukje stond namelijk in het RD vorige week.

En met Armins release van zijn album stond zijn verhaal in precies dezelfde vorm in 5 kranten.

Maar verder een leuk stukje uiteraard


Posted by Partyhardy! on Jun-17-2004 11:31:

Thanks Ding Chavez! Tof om te lezen!


Posted by SnuggLe on Jun-17-2004 14:39:

Stuk stond precies hetzelfde in de Haagsche Courant, had het meegenomen voor Harmen daaruit.


Posted by SnuggLe on Jul-02-2004 11:03:

Oke, even een roll-call:

Wie gaan er naar Isle of MTV?

- SnuggLe (+ Anke)
- PartyHardy
- Magrec
- Miss Proximus
- Supersjinees
- Lex
- Tijs08
- Emre
- Joesterizor
- Yarnie
- Djeebie
- Tim81?
- Three 0 Three?
- Sndh?
- Frankisback?
- ChooChoo?
- Edwin B?

Hoorde dat de BoumaBros waarschijnlijk niet kwamen.
Verder vul maar aan etc.....!


Posted by Partyhardy! on Jul-02-2004 11:35:

Satan (eek!)

Dit wordt zo'n heftige party in de vetste toko van het land! Helemaal te gek!


Posted by magrec on Jul-02-2004 12:04:

Wat gaan dit 3 mooie weekenden worden zeggen

Awake, isle of mtv en extrema

Ik ben zo benieuwd naar zabiela!!!


Posted by Opti on Jul-02-2004 12:16:

quote:
Originally posted by magrec
Ik ben zo benieuwd naar zabiela!!!


ik ook! Lijkt me echt heel gaaf om hem te horen


Posted by SnuggLe on Jul-02-2004 12:23:

Ik kom alleen voor de gezelligheid en de kans dat je op tv komt


Posted by Dj Lex on Jul-02-2004 12:25:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik kom alleen voor de gezelligheid en de kans dat je op tv komt


Met zo'n kop kom je niet op tv hoor!


Posted by SnuggLe on Jul-02-2004 12:46:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Met zo'n kop kom je niet op tv hoor!



Jawel man, moet je kijken!



Posted by Yarnie on Jul-02-2004 14:16:

Vandaag ff een kaartje gescoord......lijkt me wel relaxe party. Ben benieuwd of james zabiela relax zal draaien de 3 sets die ik van heb hem gehoord tot nu toe vond ik zeer goed (e-mix/6 uur set ergens/en bij Marconi Studios) hopelijk is het niet al te druk/warm in dat kleine zaaltje


Posted by Tim81 on Jul-02-2004 17:49:

Helaas! Streep mij maar door van het lijstje...
Ben op vakantie. Ik had er graag bij geweest, maar ja 2 weken naar de zon is ook wel heel lekker!

Have Fun!


Posted by Frankisback on Jul-02-2004 18:38:

schrap mij ook maar

ben donderdag weg naar italie


Posted by HiGH_NrG on Jul-02-2004 20:04:

Eens even kijken of ik een auto'tje kan regelen... Dan ben ik er ook bij!


Posted by emre on Jul-03-2004 15:35:

quote:
Originally posted by SnuggLe



Trek je dit de 9e ook aan? Dan ben je echt de held!

Heb hier wel vreselijk zin aan ... helemaal na die Zabiela @ Brussel set!


Posted by Divine9 on Jul-06-2004 16:28:

Weet iemand of het al uitverkocht is?

... dat merk ik morgen bij de FRS wel, maar toch...


Posted by SnuggLe on Jul-07-2004 06:26:

quote:
Originally posted by emre
Trek je dit de 9e ook aan? Dan ben je echt de held!



Tuurlijk zie ik er dan zo uit. Ik ga dan 303 knuppelen!


Posted by Dj Lex on Jul-07-2004 11:16:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Tuurlijk zie ik er dan zo uit. Ik ga dan 303 knuppelen!


Zegt de grootste knuppel! Kijk nou maar uit met je stoere praatjes. Zowiezo krijgt het halve TA forum nog een biertje van je, dus begin daar eerst maar is mee en als je dan klaar bent kijken we nog wel even of er tijd is om te knuppelen. Comprendre?


Pages (9): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.