TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Isle Of MTV, 9 Juli @ Paard Van Troje
Pages (9): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 »
Ze kunnen moeilijk 5 namen in het groot zetten, lijkt me
Nee, das waar. Maar James Zabiela en Nick Warren zijn toch wel iets bekendere namen dan de Stanton Warriors
Top dat je er ook weer een keer bij bent Optimus! 
kan leuk worden trouwens mocht zabiela in het kleine zaaltje draaien... dan staan er echt alleem maar die-hard proggers 
| quote: |
| Originally posted by tijs08 Nee, das waar. Maar James Zabiela en Nick Warren zijn toch wel iets bekendere namen dan de Stanton Warriors Top dat je er ook weer een keer bij bent Optimus! |
En James Zabiela wil ik heel graag zien
hartelijk dank Bram!
Neem je je camera mee? ik wil WEL met nikje op de foto 
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus hartelijk dank Bram! Neem je je camera mee? ik wil WEL met nikje op de foto |

Aardig stukje hierover vandaag in de lokale krant, al gaat het meer over Sander zelf 
Het leuke van dit soort "stukjes" is dat ze volgens mij zo door de agencys van de betreffende worden verstuurd aan kranten. Precies hetzelfde stukje stond namelijk in het RD vorige week.
En met Armins release van zijn album stond zijn verhaal in precies dezelfde vorm in 5 kranten.
Maar verder een leuk stukje uiteraard
Thanks Ding Chavez!
Tof om te lezen! ![]()
Stuk stond precies hetzelfde in de Haagsche Courant, had het meegenomen voor Harmen daaruit.
Oke, even een roll-call:
Wie gaan er naar Isle of MTV?
- SnuggLe (+ Anke)
- PartyHardy
- Magrec
- Miss Proximus
- Supersjinees
- Lex
- Tijs08
- Emre
- Joesterizor
- Yarnie
- Djeebie
- Tim81?
- Three 0 Three?
- Sndh?
- Frankisback?
- ChooChoo?
- Edwin B?
Hoorde dat de BoumaBros waarschijnlijk niet kwamen.
Verder vul maar aan etc.....!
Dit wordt zo'n heftige party in de vetste toko van het land!
Helemaal te gek!

Wat gaan dit 3 mooie weekenden worden zeggen 
Awake, isle of mtv en extrema

Ik ben zo benieuwd naar zabiela!!!
| quote: |
| Originally posted by magrec Ik ben zo benieuwd naar zabiela!!! |
Lijkt me echt heel gaaf om hem te horen
Ik kom alleen voor de gezelligheid en de kans dat je op tv komt 
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Ik kom alleen voor de gezelligheid en de kans dat je op tv komt |
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Met zo'n kop kom je niet op tv hoor! |
Vandaag ff een kaartje gescoord......lijkt me wel relaxe party. Ben benieuwd of james zabiela relax zal draaien de 3 sets die ik van heb hem gehoord tot nu toe vond ik zeer goed (e-mix/6 uur set ergens/en bij Marconi Studios) hopelijk is het niet al te druk/warm in dat kleine zaaltje
Helaas! Streep mij maar door van het lijstje...
Ben op vakantie. Ik had er graag bij geweest, maar ja 2 weken naar de zon is ook wel heel lekker!
Have Fun!
schrap mij ook maar
ben donderdag weg naar italie
Eens even kijken of ik een auto'tje kan regelen... Dan ben ik er ook bij! 
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe |
... helemaal na die Zabiela @ Brussel set!
Weet iemand of het al uitverkocht is?
... dat merk ik morgen bij de FRS wel, maar toch... 
| quote: |
| Originally posted by emre Trek je dit de 9e ook aan? Dan ben je echt de held! |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Tuurlijk zie ik er dan zo uit. Ik ga dan 303 knuppelen! |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.