TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Förfest Tiesto
Pages (8): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 »

Posted by CJ InterCity on May-10-2004 17:48:

quote:
Originally posted by sztation
nä förresten.. vi får skita i havet.. det är mer naturligt.

det har jag alltid tyckt

Posted by SteveTranz4ever on May-10-2004 17:48:

Sipo... jag tycker ju som så iaf att vi ska köra på det här för nån mer info om en officiell förfest har jag inte sett... eller har jag missat nåt + att det känns roligare och mer personligt om det är en SWETA förfest + vänner

Posted by Connector on May-10-2004 18:31:

Confused

Jag kommer på sweta-förfesten. Karta någon? Och telefonnummer till folk man kan ringa om man går vilse? spank yoo

Posted by Laszlo on May-10-2004 18:58:

Lasseman kommer som sagt också.

Sipo - hur nära Slagt kommer förfesten att äga rum? Om jag har förståt allt rätt så finns ett billigt övernattningsställe i närheten av Slagthuset - ska jag släpa med några skivor så vill jag helst kunna dumpa de någonstans också innan vi beger oss vidare till den riktiga festen

Posted by SteveTranz4ever on May-10-2004 19:22:

quote:
Originally posted by Connector
Jag kommer på sweta-förfesten. Karta någon? Och telefonnummer till folk man kan ringa om man går vilse? spank yoo

Har PMat dig

Laszlo... kanske nån tar med sig bilen annars som man kan lägga skivorna i som man hämtar efteråt sen

Posted by Jeremy H on May-10-2004 19:33:

Undrar oxå var det ligger om man nu lyckas komma ner på lördag!..

Posted by sipowitz on May-10-2004 20:20:

quote:
Originally posted by Laszlo
Lasseman kommer som sagt också.

Sipo - hur nära Slagt kommer förfesten att äga rum? Om jag har förståt allt rätt så finns ett billigt övernattningsställe i närheten av Slagthuset - ska jag släpa med några skivor så vill jag helst kunna dumpa de någonstans också innan vi beger oss vidare till den riktiga festen

Stället ligger ca hmmsi 5 minuter med taxi från Slagthuset. Du kan lägga skivorna i lägenheten annars.

Dock lägger jag in lite reservation angående vinylspelaren än så länge. Inomhusstället har vinylspelare fixat, men utomhusstället ska jag kolla upp angående det imorgon..

Posted by SteveTranz4ever on May-10-2004 20:30:

Hmmm... trodde det var 5 minuters gång från slakthuset

The good news är att det är billigt att åka bulle i Malmö... ja fan om man jämför med Sthlm iaf

Posted by Laszlo on May-10-2004 20:47:

quote:
Originally posted by sipowitz
Stället ligger ca hmmsi 5 minuter med taxi från Slagthuset. Du kan lägga skivorna i lägenheten annars.

Okej - schyrra byrra... Uppenbarligen finns det två hotel bara 100 och 200 meter från slagthuset - ska ringa in dit i morgon och kolla priser och boka rum.

litar på att du fixar vinyllirare till utomhusfesten osså (om nu vädret tillåter oss vara där)

Posted by jofawe on May-10-2004 21:49:

^^^^ dubbelpost

Men jag vill med ha lite info om vi ska kunna komma.
8 pers... got-tham-it

Posted by chjo on May-11-2004 09:36:

Jag kommer köra ner och köra hem.. alltså heltnyktert, så kan ju aggera taxi från förfesten. Men vet heller inte vart den är och om det är ok att bara dyka upp.. ?

Posted by sztation on May-11-2004 10:10:

quote:
Originally posted by chjo
Jag kommer köra ner och köra hem.. alltså heltnyktert, så kan ju aggera taxi från förfesten. Men vet heller inte vart den är och om det är ok att bara dyka upp.. ?

Bo01, västra hamnen typ. femti spänn på att sipo lägger upp en fin karta han gjort i paint sen..

§40, kapitel 5: Att "agera taxi". Se även kapitel 7: Exempel på automatiska inbjudelser

Posted by Johan (DJ Irish) on May-11-2004 17:58:

Ok, den officiella förfesten blir av. Börjar kl. 18:00 och håller på tills 22:00.

Mer info kommer senare ikväll. Ville bara förvana för er som är intresserade att dyka upp. Kanske kunde ni som ska till TA-mötet titta förbi lite senare?

Posted by sztation on May-11-2004 18:02:

quote:
Originally posted by Dj_Irish
Ok, den officiella förfesten blir av. Börjar kl. 18:00 och håller på tills 22:00.

Mer info kommer senare ikväll. Ville bara förvana för er som är intresserade att dyka upp. Kanske kunde ni som ska till TA-mötet titta förbi lite senare?

så kan man göra.. osso får TA-mötet starta tidigare

ps. Jag tror Tiesto på slagt bara är en täckmantel för att få kunna hosta den officiella förfesten..

Posted by CJ InterCity on May-11-2004 18:23:

var äger TA-mötet hus då? skulle gärna titta förbi där osså

Posted by SteveTranz4ever on May-11-2004 19:20:

Men shit jag orkar inte stressa runt från den ena förfesten till den andra... Jag håller mig till en... jag chillar hellre med nära och bekanta från TA än en bunt man inte vet vilka det är som är från massa andra comunitys...
Sorry folks

Posted by reveal on May-11-2004 19:49:

Bitchens fest i första hand för min del iaf

Posted by sztation on May-11-2004 20:01:

Absolut.. o blir det inte bra väder så får vi fixa det..
fast det finns inget dåligt väder.. bara dåliga läderkläder..

Posted by Laszlo on May-11-2004 20:26:

Japp - samma här. TA-fest är det som gäller - sen om det blir mulet eller vi tröttnar på varandra kan vi dra vidare till den officiella förfesten.

Så - vilka är vi som ska till TA-festen??

* Sipo
* Steve
* Reveal
* Smekbar
* CJ InterCity
* Connector
* Chjo
* Cube
* Sztation
* Swe_Trance
* eXton(?)
* Jofawe + sju/åtta pers(?)
* Jag, så klart, plus fem av mina polare, om det går för sig(?)

vilka mer....?
Finns där möjligheter till grillning och sånt, eller ska man släpa med sig en stor fet kebabbpizza till alk.....jag menar hallonsaften...(förutsatt att vi kan vara ute över huvudtaget - annars sätter vi oss i en busskur och tröstsuper som aldrig förr)

Posted by jofawe on May-11-2004 20:42:

quote:
Originally posted by Laszlo

Finns där möjligheter till grillning och sånt, eller ska man släpa med sig en stor fet kebabbpizza till alk.....jag menar hallonsaften...(förutsatt att vi kan vara ute över huvudtaget - annars sätter vi oss i en busskur och tröstsuper som aldrig förr)

som det såg ut på prognåsen så var det regn, regn och regn att vänta..

Posted by Laszlo on May-11-2004 20:44:

quote:
Originally posted by jofawe
som det såg ut på prognåsen så var det regn, regn och regn att vänta..

kuksås

Posted by Funfrock on May-11-2004 20:51:

jag kommer nog.. om jag inte fastnar någon annanstans på vägen.

håll tummarna för bra väder, vill grilla!

Posted by Laszlo on May-11-2004 21:01:

Yepp...vädernissarna på SMHI har haft fel innan, vi får hoppas på att de har fel denna gången osså...

Problemet med att grilla är att man kommer att lukta rök hela jävla kvällen efter det

Då är vi alltså:

* Sipo
* Steve
* Reveal
* Smekbar
* CJ InterCity
* Connector
* Chjo
* Cube
* Sztation
* Swe_Trance
* Funfrock
* eXton(?)
* Jofawe + sju/åtta pers(?)
* Jag, så klart, plus fem av mina polare, om det går för sig(?)

Fan - detta kan bli riktigt skoj

Posted by Laszlo on May-11-2004 21:25:

hihi - damp ner ett nyhetsutskick från Ace Event nu...tror de börjar ana oråd med våran fin-fina förfest och att vi kommer sno allt det härliga partyfolket

"Det kommer mycket frågor till oss om förfest...yada yada"

(edited)

Posted by sztation on May-11-2004 21:44:

sådär kan du ju inte skriva laszlo..
gnnnnggghhh..
men alla är väl med på TA-grejen fortf?.. eller.. hmm.. ska vi kanske.. eller..va..

Pages (8): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 »