TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- רגעים חרא \ רגעים סבבה
Pages (8): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 »
סבבה כיתה ט' אין בגרויות אין כלום
תנצלו את כיתה ט'
הכי שכונה שיש!!!, איי איזה זכרונות

רק תשקיעו במתמטיקה ואנגלית
אלה המקציעות היחידים שצריך להשקיע בהם ולעשות מאמץ לפחות מינימלי כדי להכנס ל5 יחידות!

אה יובל איזה זכרונות אה יא זקן? 
מתי רואים אותך דבר איתי באיציק...
| quote: |
| Originally posted by Vortex_SA אה יובל איזה זכרונות אה יא זקן? ![]() מתי רואים אותך דבר איתי באיציק... |

| quote: |
| Originally posted by YuVaL תנצלו את כיתה ט' הכי שכונה שיש!!!, איי איזה זכרונות ![]() רק תשקיעו במתמטיקה ואנגלית אלה המקציעות היחידים שצריך להשקיע בהם ולעשות מאמץ לפחות מינימלי כדי להכנס ל5 יחידות! |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter מוזר... הילדים של היום שחושבים שהם נוער!! |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter אההה שכחתי.... אתה כבר 10 שנים בתיכון... אז אתה מבין במה צריך להשקיע ויש לך הרבה זכרונות מכיתה ט מוזר... הילדים של היום שחושבים שהם נוער!! |
וואי אתם יודעים מה מעצבן?????$!!@!#$
שיש בחטיפים תמתנה ה"פצץ" המעפן הזה של דרגון בול זי או בקיצור מה שקראו לזה פעם פוגים...
בואנה בנאדם אוכל לו בסבבה וכל פעם נתקל בפוג המזדיין הזה..

וואי איך פיספסתי את הט'רד הזה..?? 
טוב הנה כמה דברים שאני חשבתי עליהם..
רגעים חרא:
1. כשנשפכת עלייך הבירה במועדון אחרי שמישהו נדחף עליך.. (זה פשוט קורה לי יותר מידי פעמים)
2. כשמישהו שורף אותך או שאתה שורף את עצמך עם סיגריה במועדון
3. שהמפקד שלך בישיבה ואתה לא יודע אם לחתוך הביתה 
4. כשאתה מפספס את האוטובוס במאית שניה (גם קורה לי יותר מידי פעמים)
5. שאתה לא עובר את הסלקציה של המכוניות בחממה
6. שאתה ממשש מישהי ומרגיש שיערות..בעע
7. כשטוחנים אותך בשמירה
רגעים טובים:
1. הרגע בו אתה רואה את השומר שבא להחליף אותך
2. כשאתה קם ביום שבת בשעה 5 אחה"צ אחרי יום שישי מטורף רבוי באלכוהול ואתה לא זוכר כלום אבל יודע שהיה בןןןןןןןן-זונה... 
אהבתי את הקטע של האוטובוס
חרא:
William Orbit - Barber's Adagio For Strings DJ Tiesto RMX *Good Quality* rip.mp3
טוב:
10-dj_tiesto_-_barber's_adagio_for_strings-zzzz.mp3
יא שיטחי מה זה צריך להיות? 
| quote: |
| Originally posted by Rising יא שיטחי מה זה צריך להיות? |
עוד חרא:
שאתה משתין ומנער ותמיד תיהיה טיפה מעצבנת שתישאר בתחתונים ותפריע לך לישון
טוב:
ההרגשה לאחר ריקון השלפוכית
חרא
שדופקים לך פלאפון בטיול שנתי...שאתה עוד משלם עליו 
בא נראה
חרא:
פנצר
רעבים ואין כסף לאוכלל
להתקע בשיא החום עם חולצה ארוכה ולהיפך
שמירות
לחטוף שבת
חרא:
שאתה מגיע בלי מילון לבחינת בגרות באנגלית
חרא:
שאתה מת משעמום בבית לבד וכל החברים שלך כבר ישנים כי יש להם מחר בחינות...
חרה:
לנסוע מרחק של 90 ק"מ ממקום מסויים בשביל לישון 5 שעות ולחזור לאותו מקום
טוב :
לשמוע בזמן הנסיעה טראקים טובים בפול ווליאום
רצוי פרוגרסיב
חרא:
זה כשאתה יושב ומכין פוסט מכובד של המלצות עם כל ההסברים מפורטים וחוויות הנלוות של 20 הטראקים המחים ביותר ואז דקה לפני שאתה בא ללחוץ
יש הפסקת חשמל בבניין SUBMIT REPLY על....

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!נ''ב: החיים באמת לא הוגנים
שנתקעים במעלית ואין אף אחד שיעזור
חרא.... זה לטחון כמו כלב ולא לראות בית או בנות...
קקה..... אשכרה שיש רק בנים בעולם ואין זכר לנקבות
| quote: |
| Originally posted by yaman חרא: שאתה מגיע בלי מילון לבחינת בגרות באנגלית |
| quote: |
| Originally posted by Eitan E לא קרה לי לחבר שלי שאתה צריך להיבחן באלקטרוניקה וצריך להעביר מס' פולארי לקרטזי או להיפך וממש לפני הבחינה אתה מגלה שהמחשבון שלך נתקע על איזה מוד שאתה מקבל בו תשובות לא מתאימות |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.