TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- רגעים חרא \ רגעים סבבה
Pages (8): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 »


Posted by yaman on May-04-2004 19:38:

סבבה כיתה ט' אין בגרויות אין כלום


Posted by YuVaL on May-04-2004 19:44:

תנצלו את כיתה ט'
הכי שכונה שיש!!!, איי איזה זכרונות


רק תשקיעו במתמטיקה ואנגלית
אלה המקציעות היחידים שצריך להשקיע בהם ולעשות מאמץ לפחות מינימלי כדי להכנס ל5 יחידות!


Posted by Vortex_SA on May-05-2004 07:28:

אה יובל איזה זכרונות אה יא זקן?
מתי רואים אותך דבר איתי באיציק...


Posted by YuVaL on May-05-2004 10:51:

quote:
Originally posted by Vortex_SA
אה יובל איזה זכרונות אה יא זקן?
מתי רואים אותך דבר איתי באיציק...


שמע אחשלי, הגב הורג אותי כבר, המקל הליכה גבר לא עוזר, את השיניים הטוטבות איבדתי.... החיים קשים האשה כבר לא נותנת!!)#!)@



וואלה אחי אני מקווה לקפוץ בקרוב מאוד מאוד, אבל אתה חולריע לא רוצה לשלוח לי את הדברים שך באיציק ואחרי זה עוד ממציא לי תרוצים שהמחשב נופל
!()#@$!@)#!)#
ברררר חכה נגיע לאלטמן אתה לא מקבל אלכוהול...


Posted by Hell_Copter on May-07-2004 19:52:

quote:
Originally posted by YuVaL
תנצלו את כיתה ט'
הכי שכונה שיש!!!, איי איזה זכרונות


רק תשקיעו במתמטיקה ואנגלית
אלה המקציעות היחידים שצריך להשקיע בהם ולעשות מאמץ לפחות מינימלי כדי להכנס ל5 יחידות!



אההה שכחתי.... אתה כבר 10 שנים בתיכון... אז אתה מבין במה צריך להשקיע ויש לך הרבה זכרונות מכיתה ט

מוזר... הילדים של היום שחושבים שהם נוער!!


Posted by Rising on May-09-2004 18:41:

quote:
Originally posted by Hell_Copter

מוזר... הילדים של היום שחושבים שהם נוער!!


חחחחחחח


Posted by YuVaL on May-09-2004 18:45:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
אההה שכחתי.... אתה כבר 10 שנים בתיכון... אז אתה מבין במה צריך להשקיע ויש לך הרבה זכרונות מכיתה ט

מוזר... הילדים של היום שחושבים שהם נוער!!


לא אבל עברתי את כיתה ט' כדי לדעת במה צריך להשקיע

אידיוט


Posted by Rising on May-10-2004 14:47:

וואי אתם יודעים מה מעצבן?????$!!@!#$

שיש בחטיפים תמתנה ה"פצץ" המעפן הזה של דרגון בול זי או בקיצור מה שקראו לזה פעם פוגים...
בואנה בנאדם אוכל לו בסבבה וכל פעם נתקל בפוג המזדיין הזה..


Posted by Sm0keMachine on May-10-2004 15:44:

וואי איך פיספסתי את הט'רד הזה..??

טוב הנה כמה דברים שאני חשבתי עליהם..

רגעים חרא:

1. כשנשפכת עלייך הבירה במועדון אחרי שמישהו נדחף עליך.. (זה פשוט קורה לי יותר מידי פעמים)
2. כשמישהו שורף אותך או שאתה שורף את עצמך עם סיגריה במועדון
3. שהמפקד שלך בישיבה ואתה לא יודע אם לחתוך הביתה
4. כשאתה מפספס את האוטובוס במאית שניה (גם קורה לי יותר מידי פעמים)
5. שאתה לא עובר את הסלקציה של המכוניות בחממה
6. שאתה ממשש מישהי ומרגיש שיערות..בעע
7. כשטוחנים אותך בשמירה

רגעים טובים:

1. הרגע בו אתה רואה את השומר שבא להחליף אותך
2. כשאתה קם ביום שבת בשעה 5 אחה"צ אחרי יום שישי מטורף רבוי באלכוהול ואתה לא זוכר כלום אבל יודע שהיה בןןןןןןןן-זונה...


Posted by yaman on May-10-2004 16:23:

אהבתי את הקטע של האוטובוס


Posted by §chop¥ on May-10-2004 16:36:

חרא:
William Orbit - Barber's Adagio For Strings DJ Tiesto RMX *Good Quality* rip.mp3
טוב:
10-dj_tiesto_-_barber's_adagio_for_strings-zzzz.mp3


Posted by Rising on May-10-2004 16:49:

יא שיטחי מה זה צריך להיות?


Posted by §chop¥ on May-10-2004 16:56:

quote:
Originally posted by Rising
יא שיטחי מה זה צריך להיות?


מה לא בסדר?


Posted by yaman on May-10-2004 20:09:

עוד חרא:
שאתה משתין ומנער ותמיד תיהיה טיפה מעצבנת שתישאר בתחתונים ותפריע לך לישון
טוב:
ההרגשה לאחר ריקון השלפוכית


Posted by Elior on May-14-2004 06:19:

חרא
שדופקים לך פלאפון בטיול שנתי...שאתה עוד משלם עליו


Posted by warpedd_ on May-15-2004 10:25:

בא נראה

חרא:
פנצר
רעבים ואין כסף לאוכלל
להתקע בשיא החום עם חולצה ארוכה ולהיפך
שמירות
לחטוף שבת


Posted by yaman on May-15-2004 21:00:

חרא:
שאתה מגיע בלי מילון לבחינת בגרות באנגלית


Posted by Segev on May-15-2004 21:19:

חרא:
שאתה מת משעמום בבית לבד וכל החברים שלך כבר ישנים כי יש להם מחר בחינות...


Posted by cluBBer on May-15-2004 21:54:

Arrow

חרה:

לנסוע מרחק של 90 ק"מ ממקום מסויים בשביל לישון 5 שעות ולחזור לאותו מקום

טוב :
לשמוע בזמן הנסיעה טראקים טובים בפול ווליאום
רצוי פרוגרסיב


Posted by taltul on May-16-2004 10:21:

חרא:

זה כשאתה יושב ומכין פוסט מכובד של המלצות עם כל ההסברים מפורטים וחוויות הנלוות של 20 הטראקים המחים ביותר ואז דקה לפני שאתה בא ללחוץ
יש הפסקת חשמל בבניין SUBMIT REPLY על....
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!נ''ב: החיים באמת לא הוגנים


Posted by yaman on May-17-2004 14:43:

שנתקעים במעלית ואין אף אחד שיעזור


Posted by Hell_Copter on May-28-2004 18:00:

חרא.... זה לטחון כמו כלב ולא לראות בית או בנות...


Posted by yaman on May-29-2004 22:06:

קקה..... אשכרה שיש רק בנים בעולם ואין זכר לנקבות


Posted by Eitan E on May-30-2004 00:40:

quote:
Originally posted by yaman
חרא:
שאתה מגיע בלי מילון לבחינת בגרות באנגלית


לא קרה לי לחבר שלי
שאתה צריך להיבחן באלקטרוניקה וצריך להעביר מס' פולארי לקרטזי או להיפך וממש לפני הבחינה אתה מגלה שהמחשבון שלך נתקע על איזה מוד שאתה מקבל בו תשובות לא מתאימות


Posted by Sm0keMachine on May-30-2004 10:35:

quote:
Originally posted by Eitan E
לא קרה לי לחבר שלי
שאתה צריך להיבחן באלקטרוניקה וצריך להעביר מס' פולארי לקרטזי או להיפך וממש לפני הבחינה אתה מגלה שהמחשבון שלך נתקע על איזה מוד שאתה מקבל בו תשובות לא מתאימות



מה?


Pages (8): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.