TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Voetbal.........discussie!!!!!
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Toen ik het begin las d8 ik ff dat je serieus was wat betreft de Europese ambities van je cluppie. Die gaan voor het degradatievoetbal. |

| Originally posted by DJ_Siesta haha FCDB europees voetbal, misschien, omdat er kut is om tegen te spelen, |
| Originally posted by DJ_Siesta misschien is er "Europees degradatie Cup" ![]() ![]() ![]() GreetZ GERRIT!! |
| Originally posted by Blik als je goed leest dan staat er: "een mooie 14de plaats" |
, voor my mag Roda JC wel degraderen dan vink wel van die domme lui
| Originally posted by Blik als je goed leest dan staat er: "een mooie 14de plaats" |
OOh boeie.. zolang Den Bosch maar niet falliet gaat zoals vorige keer toen ze in de ere divisie zaten.. k hoop dat NEC en Ajax goed gaan spelen want ajax is mijn club en nec omdat ik in nijmegen woon (en dus voor nec ben, zolang ze niet tegen ajax spelen
) en een nec clubkaart heb.. 

Heej, gaat het hier over FCDB...
FCDB is masterrr 
Lurling is een Bosschenaar 
FCDB gaat het redden 
Heerenveen wordt geen kampioen 
Henk Vos wordt topscorer Toto divisie 
Tot zover mijn kijk op het Nederlandse voetbal 
| Originally posted by -=WVG=- Heej, gaat het hier over FCDB... FCDB is masterrr ![]() Lurling is een Bosschenaar ![]() FCDB gaat het redden ![]() Heerenveen wordt geen kampioen ![]() Henk Vos wordt topscorer Toto divisie ![]() Tot zover mijn kijk op het Nederlandse voetbal |
| Originally posted by Dj Lex Ok voetbalkenner numero uno, wie wordt de topscorer van de eredivisie?????? Ik weet het niet heb er zelf nog niet echt over nagedacht |
| Originally posted by -=WVG=- Fredje van der Hoorn...! |
misschien is het een slim idee om de titel van deze thread eff te veranderen.. naar eredivisie 2001 ofzo 
Pierre, dat staat al vast. En Ajax is met KERST al kampioen. 
| Originally posted by Remy D Pierre, dat staat al vast. En Ajax is met KERST al kampioen. |

| Originally posted by Dj Lex Wie? |
haha dan heb je het ook slecht bekekn zeg als je spits ben bij FC Den Bosch. Dus hij wordt topscorer? Van de onderste regionen dan hehe.
j/k
| Originally posted by Dj Lex haha dan heb je het ook slecht bekekn zeg als je spits ben bij FC Den Bosch. Dus hij wordt topscorer? Van de onderste regionen dan hehe. j/k |
A
J
A
X
KAMPIOEN!!!
Nederland - Estland 2-3
Nederland - Estland 2-1
Nederland-estland 1-2 of als ze er nog zin in hebben en het echt willne laten zien dat ze toch kunnen voetballen 7-0
Greetz Muppet
0-7 voor Estland.......
| Originally posted by Blik hehe LOL Fredje is centrale Middenvelder van FCDB en aanvoerder van FCDB |
Jaaaaaaa!! We staan 5-0 vooooooor!!!!
We worden wereldkampioen!!!!!
...ehh, nouja over 5 jaar misschien dan! 
| Originally posted by -=WVG=- Ja, hij is eigenlijk Centrale verdediger nu... Maar jah, wat maakt het uit...Hij blijft masterrr |
zucht, is er dan werkelijk geen enkele plek waar ik kan ontsnappen aan VOETBAL?!?! Snap de lol niet hoor: paar van die mannetjes in te grote boxers die achter een balletje aan huppelen, en bij het minste of geringste op de grond gaan liggen kermen 'oooei, auw auw auw!'